Maakt niet uit als het Engels of moeilijk is, Engels heeft mijn voorkeur zelfs. Het gaat mij er meer om dat de basis uitgelegd wordt. Geen boeken a la encyclopedie-size, maar gewoon de basis.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef 0108daniel het volgende:
Dan kom je uit op allerlei engelse moeilijke boeken, alleen denk ik dat je dat niet zoekt.
Dummie's is dan wel de beste optie.
Of een beetje Googlen of Youtuben
Ah, kijk! Ik meende al dat hier een topic over was.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef Perrin het volgende:
AEX / Boeken over beurs en economie # 2
Er staan erg veel verschillende soorten boeken rondom beurzen, economie en beleggen in deze reeks, dus 't is wel ff rondpluizen.. Maar veel boeken zijn de moeite waard!quote:Op donderdag 11 april 2013 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, kijk! Ik meende al dat hier een topic over was.
Thanks.
Thanks, interessant, maar ik bedoel meer boeken over hoe de beurs werkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:05 schreef raptorix het volgende:
Deflatie in aantocht vond ik 1 van de beste boeken over de economie, vooral omdat het door een historicus is geschreven:
Het dummie boek is echt een goed boek over fatsoenlijke uitleg hoe de beurs in elkaar steektquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, interessant, maar ik bedoel meer boeken over hoe de beurs werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |