nohommo. sorryquote:
fixedquote:Op donderdag 11 april 2013 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Sinds Ezell weet ik niet meer wat slaap is
quote:Op donderdag 11 april 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
ok slapen doei gr paashaas HAHAHA HIER SPREEKT DE POLITIE BRANDWEER !!EINZ!!!!!!1111!!!!EEN!1!!!!!11!
Teringquote:Op donderdag 11 april 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
Oké, ik ga nu beginnen met m'n tas, die ik meeneem, leeg te halen.
zemmelquote:Op donderdag 11 april 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gek
Doei kusje aan je zusje groetjes aan je moeder XDXD
om 10 voor 3 haar tas inpakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
Godver, van alles dondert op de grond. Nu maar hopen dat ik m'n huisgenoten niet wakker maak.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 02:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb echt een pesthekel aan vragenlijsten, moet je zo aangeven in hoe verre iets juist of onjuist is heb je 10 hokjes ofzo ja wtf man ik weet dat echt niet
Ja dat zijn ook van die vage kutvragen waar je niks mee kanquote:Op donderdag 11 april 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadNouja dit zijn open vragen dus ik mag nog lekker veel zelf verzinnen ook
En ik moet nog vet veel vragenquote:
quote:
quote:
Wat is er?quote:
Het is ook zo laat.quote:Op donderdag 11 april 2013 03:12 schreef Ezell het volgende:
Dat 'trsute' was een poging tot 'trusten'
Meen je dat nou?quote:
Nu al?quote:Op donderdag 11 april 2013 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Ben overigens klaar met inpakken. Ik neem echt weinig mee, dus ik snap niet waarom ik het zo heb uit zitten stellen.
quote:
Ik ga nu toevallig ook even liggen. Een uurtje of zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar, en ik ga wel verstandig van FOK! af nu dus
Veel plezier in Ierland![]()
![]()
![]()
En trusten, als je dat nog gaat doen
Hee m'n ouders zijn nu ook in Ierlandquote:Op donderdag 11 april 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar, en ik ga wel verstandig van FOK! af nu dus
Veel plezier in Ierland![]()
![]()
![]()
En trusten, als je dat nog gaat doen
Ja maar leuke weekend begint morgen middag pasquote:Op donderdag 11 april 2013 08:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt vanmiddag al weekend
ja duurt lang verdommequote:Op donderdag 11 april 2013 09:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar leuke weekend begint morgen middag pas
Niemandquote:
half eenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef Taexon het volgende:
Sofff, hoelaat is je date?!![]()
We willen alle details
o m gquote:Op donderdag 11 april 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil jouw sap(ppige details)
oke die was slecht
Appelsap?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke die was slecht
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke die was slecht
yayquote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef Taexon het volgende:
[..]vrijdag krijg je taksi
Zo alle examens gehad, inclusief fouilleren en bendenu wachten op uitslag van de theorie
Yayquote:Op donderdag 11 april 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yayTaksi in de aanbieding
gefeliciteerd schatkomt vast goed de theorie
jeeeejquote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef Taexon het volgende:
[..]vrijdag krijg je taksi
Zo alle examens gehad, inclusief fouilleren en bendenu wachten op uitslag van de theorie
Taksi en Milka, de ideale vrijdagavondquote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay
Dankje
ja komt wel goed denk ging voor mijn gevoel heel goed
Hoiquote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi ik kom ook nog een paar minuutjes kijken
Taksi, milka en prom naast mequote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Taksi en Milka, de ideale vrijdagavond
Ben blij voor je
Sta te trillen op mn benen man. Neehoor, alles gaat fabulousquote:
Zin in?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sta te trillen op mn benen man. Neehoor, alles gaat fabulous
Jahoor, nog nooit subway gehad, ben benieuwdquote:
omg straks ben ik de enige die dat nog nooit gehad heeftquote:Op donderdag 11 april 2013 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jahoor, nog nooit subway gehad, ben benieuwd
Nee, maar je kant het allemaal volgen als je op twitter zoekt naar #TeamSuperVoornaamquote:Op donderdag 11 april 2013 11:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
OHH SPANNNEDDD
is er ook een livestream
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar je kant het allemaal volgen als je op twitter zoekt naar #TeamSuperVoornaam
ziet eruit als een broodje kotsquote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
nog nooit subway gehad?mensen, weetje hoe lekker
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
nog nooit subway gehad?mensen, weetje hoe lekker
[ afbeelding ]
halve kost 4,50 ongeveerquote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ziet eruit als een broodje kots
verder schijnt het duur te zijn dus daar wordt mijn bankrekening niet zo blij van though
Ze recyclen tenminste hun plasticquote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja lekker plastic vet eten hmmm
ja want alle restjes die de gasten in de prullenbakken daar gooien wordt meteen weer in de frituur gemieterdquote:Op donderdag 11 april 2013 11:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze recyclen tenminste hun plastic
precies, heel milieubewust ditdatquote:Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja want alle restjes die de gasten in de prullenbakken daar gooien wordt meteen weer in de frituur gemieterd
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon degene met het meeste vlees.
quote:
quote:
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
discussies over eten zijn altijd geniaal
En of je die perziken gaat etenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
ik eet niks echt goed he dan val ik weer wat kilo's af luv my life
Misschien een ofzo. naja ik zie welquote:Op donderdag 11 april 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En of je die perziken gaat eten
Maar... maar..quote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien een ofzo. naja ik zie wel
Ik heb ook weerquote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga zo naar huis, eerst ananas halen
doeiquote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga aanstalten maken mij richting station te begeven, toedels
Succesquote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga aanstalten maken mij richting station te begeven, toedels
herkenbaar stukjequote:Op donderdag 11 april 2013 11:44 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga ook maar eens.
Voor als VA een moordenaar blijkt te zijn : doei allemaal. En anders tot vanavond
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaar stukje
veel plezier
gelukkig heb ik nog een mes bij mequote:Op donderdag 11 april 2013 12:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat zei ik ooknu kill ik der half ditdat
![]()
Ja dan kan je der steken, ik steek prom ook wel eensquote:Op donderdag 11 april 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog een mes bij me
ja maar dan anders. Met je zwaard. En dat staat nog lang niet opvde planningquote:Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dan kan je der steken, ik steek prom ook wel eens
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar dan anders. Met je zwaard. En dat staat nog lang niet opvde planning
sla zequote:Op donderdag 11 april 2013 13:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb struggles, ze zijn hier zo verdomd veel lawaai aan het maken, dat mijn oren serieus pijn doen.
Nee ze hebben van die boren waarmee je stoeptegels kapot maakt, dan vermoorden ze me, net alsquote:
vraag het zequote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ze hebben van die boren waarmee je stoeptegels kapot maakt, dan vermoorden ze me, net als
VA sof
'
Zouden ze van die oorbeschermers over hebben?
ja goed ideequote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik pak wel een keukenmes om ze neer te steken.
ja prima, geen zin in werk maar geldquote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ZE ZIJN GESTOPT OMG JA
Promi alles goed trouwens?
Uitkeringquote:Op donderdag 11 april 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima, geen zin in werk maar geld
Begraven
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Uitkering?
Ik kan ze ook door de lasagne doen
Haquote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Neewerk liever voor mijn centen
Gadverdammelasagne
neehoor ik ben niet zo gay dat ik op andermans centen hoef te terenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haultimate
gayness
Net al paardenvlees toch
Alsof die mensen dat geld wel verdienenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor ik ben niet zo gay dat ik op andermans centen hoef te teren
Dat is ook goor
ja, sommig mensen die belasting betalen werken er hard voor, daar wil ik niet van profiteren ditdatquote:Op donderdag 11 april 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alsof die mensen dat geld wel verdienen
Paardin de gang
Oquote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, sommig mensen die belasting betalen werken er hard voor, daar wil ik niet van profiteren ditdat
Neeranzig
ja lekker paardenschijt in de gangquote:Op donderdag 11 april 2013 14:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O
'er staat een paard in de gang'
Nee, er zit hier van allesquote:Op donderdag 11 april 2013 14:16 schreef Toto69 het volgende:
Is er hier een maximale leeftijd? al voldoe ik daar denk ik niet aan
ehh nee het varieert van 14 tot 27 ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 14:16 schreef Toto69 het volgende:
Is er hier een maximale leeftijd? al voldoe ik daar denk ik niet aan
Wie alt bist du?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Oooh, dan zit ik nog aan de jonge kant zelfs
ZIMBABWEquote:
Je bent niet zo een oude gleufquote:
Dan zit je hier op de gemiddelde leeftijd hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ich bin 17 Jahre alt aber ich spreche keine Deutsch dus dit is sowieso foutund du?
ga zelf weg gvdquote:
Ga naar Hoofddorp, deed ik ook met promquote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ja we hebben niks te doen dus we gaan MacBooks opzoeken enzo
hoi gr grquote:
echt welquote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je bent niet zo een oude gleuf
[..]
Dan zit je hier op de gemiddelde leeftijd hoor
19
sof loopt echt hard hoor, de enige die niet klaagt dat ik hard loopquote:Op donderdag 11 april 2013 14:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga naar Hoofddorp, deed ik ook met prom
Vonden we zo leuk dat we niet normaal snel er doorheen liepen
ik wilde ratjes kijken jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga naar Hoofddorp, deed ik ook met prom
Vonden we zo leuk dat we niet normaal snel er doorheen liepen
ja manquote:
Sheldon is anders.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij valt op zwaar autistische mensen?
Ja ze word baldadigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
VA heeft slecht invloed, ik laat mijn sofje niet met hem daten
Zoals handjes vasthouden????quote:Op donderdag 11 april 2013 14:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ze word baldadigstraks gaan ze ook raar doen midden op straat
Ik hou altijd mijn eigen handje vast en koop kettinkjes voor mezelfquote:Op donderdag 11 april 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of zoenen of samen mooie armbanden keaupen en die omdoen
ik laat het doen, is makkelijker ditdatquote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou altijd mijn eigen handje vast en koop kettinkjes voor mezelf
En doe het ook zelf om
Ja ik ook dat scheeltquote:Op donderdag 11 april 2013 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde ratjes kijken ja
Is dit een soort van regel, van hoe meer stoornissen hoe beter?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sheldon is anders.
Jij snapt het niet
foreveralone.jpgquote:Op donderdag 11 april 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik laat het doen, is makkelijker ditdat
Alle vrouwen op FOK! zoeken mannen met stoornissen, zelf zijn ze ook niet 100%quote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit een soort van regel, van hoe meer stoornissen hoe beter?
Hij heeft geen stoornissenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit een soort van regel, van hoe meer stoornissen hoe beter?
Is dat nou ook al allemaal mijn schuldquote:Op donderdag 11 april 2013 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of zoenen of samen mooie armbanden keaupen en die omdoen
eh jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is dat nou ook al allemaal mijn schuld
Oke.. oke
Sheldon heeft: asperger; OCD; ADDquote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij heeft geen stoornissen
Sheldon niet begrijpen___!
Dus ik maak kans bij FOK!stersquote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alle vrouwen op FOK! zoeken mannen met stoornissen, zelf zijn ze ook niet 100%
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alle vrouwen op FOK! zoeken mannen met stoornissen, zelf zijn ze ook niet 100%
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sheldon heeft: asperger; OCD; ADD
Dat zijn er 3toch?
ik zeg dat niet alleen over hypo hoor, ik zeg het over iedereen hierquote:
penytreren hi ha hoquote:
ja maar ook over hypo en dus ook over jezelfquote:Op donderdag 11 april 2013 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zeg dat niet alleen over hypo hoor, ik zeg het over iedereen hier
scherpquote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ook over hypo en dus ook over jezelf
was meer gericht naar a-j omdat ze sheldon leuk vindtquote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ook over hypo en dus ook over jezelf
IK BEN HEEL NORMAAL JAquote:Op donderdag 11 april 2013 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zeg dat niet alleen over hypo hoor, ik zeg het over iedereen hier
Heb het gemerkt met die meet in augustusquote:
ja godver toen wij in zwolle waren dacht ik dat je van me weg wou rennen zo snel loop jequote:Op donderdag 11 april 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof loopt echt hard hoor, de enige die niet klaagt dat ik hard loop
Wilde die toch ookquote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja godver toen wij in zwolle waren dacht ik dat je van me weg wou rennen zo snel loop je
En bedankt.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
was meer gericht naar a-j omdat ze sheldon leuk vindt
Wtf lul jequote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb het gemerkt met die meet in augustusnooit geweten dat een onderbroek op iemand's hoofd zou leuk kon zijn
Omschrijf normaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke wij zijn niet normaal ditdat![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 14:46:17 ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omschrijf normaalnormaal bijv.naamw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke wij zijn niet normaal ditdat![]()
Uitspraak: [nɔrˈmal]
zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen
Voorbeelden: `een espresso, een decafé en een normale koffie`,
`Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.`
Antoniemen: vreemd, abnormaal,
Synoniem: gewoonJe maintiendrai
was novemberquote:Op donderdag 11 april 2013 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb het gemerkt met die meet in augustusnooit geweten dat een onderbroek op iemand's hoofd zou leuk kon zijn
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omschrijf normaalmet handboeien door de binnenstad van Leiden lopen, op wang likken, bananen pijpen en foto's maken is het tegenovergestelde van normaal gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke wij zijn niet normaal ditdat![]()
Tax wil tetten :)!
ik heb geen tijdsbesefquote:
Kortom wij zijn niet normaal, dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met handboeien door de binnenstad van Leiden lopen, op wang likken, bananen pijpen en foto's maken is het tegenovergestelde van normaal gedrag
Alleen Hypo mag dat.quote:
het zijn jouw ideeënquote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kortom wij zijn niet normaal, dan weet ik dat ook weer![]()
![]()
Doe je best maar, zie of ik een neuk geef.quote:
Oh ja, je bent dik.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe je best maar, zie of ik een neuk geef.
mijn pols doet ook auw, boksquote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, je bent dik.
Even serieus, gisteren moest ik sparren tegen een man met een buik, mijn pols klapte dubbel, en doet nu auw
Kan ik veel liefde geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, je bent dik.
Even serieus, gisteren moest ik sparren tegen een man met een buik, mijn pols klapte dubbel, en doet nu auw
Door de c1000 roepen dat de stokbroden hebben gejongd, keihard blaffen door het bosquote:
daar begon je moeder mee en dat moest omdat jij ging mekkeren als een geit in het bosquote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Door de c1000 roepen dat de stokbroden hebben gejongd, keihard blaffen door het bos
Nee ik begin niet altijd dus de schuld afschuiven heeft geen nut
We zijn beide geen plebs, face it!
Boks.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn pols doet ook auw, boks
Je bent zeker ook heel gezellig?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan ik veel liefde geven.
Minder fappen jij
Ja daaaaaaag mijn moeder zei het alleen als geintje in huis maar schreeuwde het niet door de supermarktquote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar begon je moeder mee en dat moest omdat jij ging mekkeren als een geit in het boszo voelde je je niet meer zo alleen
ja maar zij bracht me op het ideequote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag mijn moeder zei het alleen als geintje in huis maar schreeuwde het niet door de supermarkt
En niks MOET
Beiden zijn we gewoon cool raar jeweetquote:Op donderdag 11 april 2013 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar zij bracht me op het idee
Ok rijden
Okquote:Op donderdag 11 april 2013 15:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beiden zijn we gewoon cool raar jeweet![]()
Succes![]()
Bijna vrijdagquote:Op donderdag 11 april 2013 15:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
ow ok is goed schatik ok niet meer jouw ok's als je mij okked
Ja inderdaad, eindelijk weer datenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bijna vrijdagvind het wel spannend
taksi, milka en jou naast me is genoeg voor mequote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eindelijk weer daten![]()
Nog verzoekjes?
Aw komt dan voor mekaarquote:Op donderdag 11 april 2013 15:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
taksi, milka en jou naast me is genoeg voor me![]()
quote:
zo jaloersquote:Op donderdag 11 april 2013 15:52 schreef Taexon het volgende:
[..]werkse
Er hebben vandaag zoveel mensen aan me gezeten dat ik nu wel een lekkere warme douche verdien
Dát lijkt me dan weer irritantquote:
hoi ditdatquote:
HOPIquote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef Trollscience het volgende:
HEY YOU OUT THERE IN THE COLD GETTING LONELY GETTING OLD
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |