nohommo. sorryquote:
fixedquote:Op donderdag 11 april 2013 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Sinds Ezell weet ik niet meer wat slaap is
quote:Op donderdag 11 april 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
ok slapen doei gr paashaas HAHAHA HIER SPREEKT DE POLITIE BRANDWEER !!EINZ!!!!!!1111!!!!EEN!1!!!!!11!
Teringquote:Op donderdag 11 april 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
Oké, ik ga nu beginnen met m'n tas, die ik meeneem, leeg te halen.
zemmelquote:Op donderdag 11 april 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gek
Doei kusje aan je zusje groetjes aan je moeder XDXD
om 10 voor 3 haar tas inpakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
Godver, van alles dondert op de grond. Nu maar hopen dat ik m'n huisgenoten niet wakker maak.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 02:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb echt een pesthekel aan vragenlijsten, moet je zo aangeven in hoe verre iets juist of onjuist is heb je 10 hokjes ofzo ja wtf man ik weet dat echt niet
Ja dat zijn ook van die vage kutvragen waar je niks mee kanquote:Op donderdag 11 april 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadNouja dit zijn open vragen dus ik mag nog lekker veel zelf verzinnen ook
En ik moet nog vet veel vragenquote:
quote:
quote:
Wat is er?quote:
Het is ook zo laat.quote:Op donderdag 11 april 2013 03:12 schreef Ezell het volgende:
Dat 'trsute' was een poging tot 'trusten'
Meen je dat nou?quote:
Nu al?quote:Op donderdag 11 april 2013 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Ben overigens klaar met inpakken. Ik neem echt weinig mee, dus ik snap niet waarom ik het zo heb uit zitten stellen.
quote:
Ik ga nu toevallig ook even liggen. Een uurtje of zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar, en ik ga wel verstandig van FOK! af nu dus
Veel plezier in Ierland![]()
![]()
![]()
En trusten, als je dat nog gaat doen
Hee m'n ouders zijn nu ook in Ierlandquote:Op donderdag 11 april 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar, en ik ga wel verstandig van FOK! af nu dus
Veel plezier in Ierland![]()
![]()
![]()
En trusten, als je dat nog gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |