abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 4 juli 2013 @ 05:47:32 #101
25682 2cv
Niet subtiel
pi_128568975
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef Mehari het volgende:
Pas de koppeling van de BX vervangen vanwege drukgroep in gruzels.
Dat begint al een echt hobbyisten klus te worden, veel spullen zijn niet meer leverbaar.
Zoals wat ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_128586584
Pakking, het is een 150J motor met een tandwiel kast buiten op.
Heb ik zelf moeten maken.
Motorsteunen, zijn wat gescheurd, moet ik nog mee aan de gang, wordt ook wat zelf maken.
De kogel stangetjes voor de versnelling, heb wat restanten van de sloop aan elkaar gelast.
Zelfs bougie kabels zijn niet meer via de Brezan te leveren.
Overigens was het maar goed dat ik de koppeling er eerst uithaalde voor ik wat bestelde.
Er zijn verschillende opties voor dit motor type.
Ach het blijft wel een echte hobby zo.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 11:20:49 #103
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_128652551
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 11:26:44 #104
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_128652650
Het is dat ik maandag een DS ga halen :P
  zaterdag 6 juli 2013 @ 11:31:01 #105
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_128652726
Ik wil wel ruilen tegen jou DS hoor :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 11:33:33 #106
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_128652766
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:31 schreef Prowl het volgende:
Ik wil wel ruilen tegen jou DS hoor :P
Mocht je willen :P

Nu heb ik opzich wel het geld... Nee Erasmo! 4 auto's is genoeg voorlopig! :(
  zaterdag 6 juli 2013 @ 11:38:06 #107
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_128652833
Alhoewel ik wel iemand weet die een CX break te koop, moet ik even bellen of hij geīnteresseerd is in een ruil?
  maandag 8 juli 2013 @ 14:59:04 #108
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_128721701
Ik zou niet weten waarom iemand eigenlijk zijn break zou in willen ruilen op deze _O-
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 8 juli 2013 @ 16:22:12 #109
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_128724530
Zie dm Prowl.

[ Bericht 30% gewijzigd door Erasmo op 08-07-2013 16:49:05 ]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:43:00 #110
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_128780525
ik heb geen dm ontvangen :?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 21:18:50 #111
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_130362183


Zegt genoeg voor de kenners :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:18:03 #112
25682 2cv
Niet subtiel
pi_130376719
Ik heb ook van dat soort velgen onder mijn BX hangen :)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 16 september 2013 @ 11:41:38 #113
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_131231846
Vaarwel mijn lieve blauwe Xantia Break

75.000km heb ik heerlijk in je gereden, je startte altijd op gas, zelfs bij -20 of bij +30 graden

Nooit heb je mij in de steek gelaten en kosten heb ik nauwelijks aan je gehad

Ik kocht een jonger model en toen was je overbodig......

Een paar maanden APK had je nog, zelfs voor 300 euro wou niemand je omdat niemand je die paar nieuwe remschijven en remblokken gunde voor een nieuwe APK

Omdat je te duur was om stil te staan had ik je nog een jaartje geschorst, hopend op betere tijden, en later toch maar je kenteken ingeleverd

Stukje bij beetje heb ik je gesloopt, nu is je lichaam niet meer dan een kaal chassis en heb ik al je goede organen er uit gehaald om iemand anders nog rijplezier te gunnen

De rest is oud ijzer en je ontzielde karkas zal straks afgesleept worden

Ik heb van je genoten vanaf September 2008

RIP Xantia Break 1.8i 16V LPG-G3
03-04-1998 ~16-09-2013








[ Bericht 5% gewijzigd door Prowl op 16-09-2013 11:47:24 ]
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_131233397
_O- _O- _O-
mama van 3 kids!
  maandag 16 september 2013 @ 12:41:31 #115
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_131233772
En toen kwam de ijzerhandel niet opdagen...... :{
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_131233863
Niemand wilt dat ding hebben :o
pi_131233872
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef Tsurany het volgende:
Niemand wilt dat ding hebben :o
:N
mama van 3 kids!
  maandag 16 september 2013 @ 16:47:19 #118
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_131243060
Ik had dat jonger model niet moeten kopen en hier nog lekker een jaartje of wat mee kunnen rijden

Zo zie je maar weer, als je een leuke vrouw auto hebt en je ziet een jonger model met meer opties en wat aantrekkelijker heb je er maar even plezier van want uiteindelijk gaat ze er toch met een ander vandoor en blijf je met de troep van je vorige opgescheept zitten :+
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_131311069
quote:
15s.gif Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Prowl het volgende:
Vaarwel mijn lieve blauwe Xantia Break

75.000km heb ik heerlijk in je gereden, je startte altijd op gas, zelfs bij -20 of bij +30 graden

Nooit heb je mij in de steek gelaten en kosten heb ik nauwelijks aan je gehad

Ik kocht een jonger model en toen was je overbodig......

Een paar maanden APK had je nog, zelfs voor 300 euro wou niemand je omdat niemand je die paar nieuwe remschijven en remblokken gunde voor een nieuwe APK

Omdat je te duur was om stil te staan had ik je nog een jaartje geschorst, hopend op betere tijden, en later toch maar je kenteken ingeleverd

Stukje bij beetje heb ik je gesloopt, nu is je lichaam niet meer dan een kaal chassis en heb ik al je goede organen er uit gehaald om iemand anders nog rijplezier te gunnen

De rest is oud ijzer en je ontzielde karkas zal straks afgesleept worden

Ik heb van je genoten vanaf September 2008

RIP Xantia Break 1.8i 16V LPG-G3
03-04-1998 ~16-09-2013


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi gesproken. Zo heb ik zoiets soortgelijks gehad met een van mijn eerste auto's die ik ook heel lang had en uiteindelijk wegdeed.
  † In Memoriam † woensdag 18 september 2013 @ 18:55:30 #121
25682 2cv
Niet subtiel
pi_131321638
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:09:50 #122
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_132290520
Maandag naar het Conservatoir :7 Nog meer mensen die met het Citroexpert bezoek mee gaan?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_132293764
Misschien maar eventjes hier vragen. Ik ben in de markt voor een C5 (Tourer) van 2008 of jonger. Gezien de hoeveelheid km die ik ga rijden zal het een benzine moeten zijn. Zijn er specifieke dingen waar ik bij deze auto's op moet letten?

Ik ga morgen een keer rijden in een C5 1.8 uit 2008, omdat deze bij me in de buurt staat en me in ieder geval vast een idee kan geven over de auto qua rij-eigenschappen. Maar ik kan heel Nederland rondpruttelen om er een op te gaan halen als het moet. Zijn er bijvoorbeeld voordelen of nadelen aan een 2010 model met een 1.6 blok?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:59:26 #124
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_132294007
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef CRX_master het volgende:
Misschien maar eventjes hier vragen. Ik ben in de markt voor een C5 (Tourer) van 2008 of jonger. Gezien de hoeveelheid km die ik ga rijden zal het een benzine moeten zijn. Zijn er specifieke dingen waar ik bij deze auto's op moet letten?

Ik ga morgen een keer rijden in een C5 1.8 uit 2008, omdat deze bij me in de buurt staat en me in ieder geval vast een idee kan geven over de auto qua rij-eigenschappen. Maar ik kan heel Nederland rondpruttelen om er een op te gaan halen als het moet. Zijn er bijvoorbeeld voordelen of nadelen aan een 2010 model met een 1.6 blok?
Wij rijden thuis zelf thuis een C5 uit 2010, zelfde model dus. Wil je voor wokkels of Hydroactive gaan qua vering? Wij hebben bolletjes dus daar kan ik wel wat overzeggen.

Veersysteem is probleemloos en fantastisch.
We hebben de 1.6. Opzich een prettig motor. Onze heeft wel wat turbokoelingsproblemen gehad waardoor de turbo zichzelf uitschakelde. Motor kan wat lichtjes overkomen, bijvoorbeeld in de bergen als je afremt op de motor etc.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_132294195
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:59 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wij rijden thuis zelf thuis een C5 uit 2010, zelfde model dus. Wil je voor wokkels of Hydroactive gaan qua vering? Wij hebben bolletjes dus daar kan ik wel wat overzeggen.

Veersysteem is probleemloos en fantastisch.
We hebben de 1.6. Opzich een prettig motor. Onze heeft wel wat turbokoelingsproblemen gehad waardoor de turbo zichzelf uitschakelde. Motor kan wat lichtjes overkomen, bijvoorbeeld in de bergen als je afremt op de motor etc.
Ik heb geen voorkeur eerlijk gezegd qua vering. Wat bedoel je met bolletjes (zeker weer zo'n Citroen insiders term, ik heb nog nooit Citroen gereden :) ). Waarschijnlijk de goedkoopste optie. En de bergen in zie ik op korte termijn niet gebeuren. En die ene keer dat het al voor zou komen hoeft ie niet omhoog te vliegen. Is het een betrouwbaar blok, en zou een 1.8 of 2 liter van de eerdere modellen minder of meer betrouwbaar te bestempelen zijn?

Sorry voor de vragen, heb echt geen idee waar ik me in ga begeven met een Citroen. Heb nu nog erg onbekommerd een leasebakje namelijk.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:45:16 #126
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_132297279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:05 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Ik heb geen voorkeur eerlijk gezegd qua vering. Wat bedoel je met bolletjes (zeker weer zo'n Citroen insiders term, ik heb nog nooit Citroen gereden :) ). Waarschijnlijk de goedkoopste optie. En de bergen in zie ik op korte termijn niet gebeuren. En die ene keer dat het al voor zou komen hoeft ie niet omhoog te vliegen. Is het een betrouwbaar blok, en zou een 1.8 of 2 liter van de eerdere modellen minder of meer betrouwbaar te bestempelen zijn?

Sorry voor de vragen, heb echt geen idee waar ik me in ga begeven met een Citroen. Heb nu nog erg onbekommerd een leasebakje namelijk.
Bolletjes zijn juist de duurder types (Exclusive uitvoeringen). Is een type vering, google maar eens op Hydractive. Zeer comfortabel, niet door iedereen gewaardeerd. 2.0 blok hebben wij eerder gehad in een C4 Picasso. Vond het persoonlijk een wat relaxter blok. 1.6 hangt wel lekkerder aan het gas. Ipc zijn ze allemaal wel betrouwbaar. Je moet wel van een beetje bijzondere auto houden, ik vind het veel leuke als een standaard VW bijvoorbeeld
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:39:27 #127
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_132302019
Laat die lamme C5 bakken toch met rust en koop een leuke Xantia of XM :s)
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:06:16 #128
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_132302657
Op magische wijze veranderd een AX in een DS :D

http://goo.gl/maps/3FNrH

http://goo.gl/maps/XGOX4
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_132303697
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Bolletjes zijn juist de duurder types (Exclusive uitvoeringen). Is een type vering, google maar eens op Hydractive. Zeer comfortabel, niet door iedereen gewaardeerd. 2.0 blok hebben wij eerder gehad in een C4 Picasso. Vond het persoonlijk een wat relaxter blok. 1.6 hangt wel lekkerder aan het gas. Ipc zijn ze allemaal wel betrouwbaar. Je moet wel van een beetje bijzondere auto houden, ik vind het veel leuke als een standaard VW bijvoorbeeld
Ik heb helemaal niets met volkswagen zelfs, voorheen vooral renault gereden (2x laguna). Bedankt voor de info in ieder geval, ik ga morgen eens een proefritje maken.
  † In Memoriam † vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:41:58 #130
25682 2cv
Niet subtiel
pi_132303821
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:06 schreef Prowl het volgende:
Op magische wijze veranderd een AX in een DS :D

http://goo.gl/maps/3FNrH

http://goo.gl/maps/XGOX4
Heb je een DS gekocht ? :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:08:09 #131
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_132304643
Ik mocht willen dat ik die had en daar woonde :{w

Nee, gewoon een streetview foutje
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_132330875
Wat rijd zo'n C5 lekker zeg. Had vanmiddag ook nog in een Renault Laguna GT gereden, maar daar stap je toch echt wat minder relaxed uit hoor. Daarbij is de Laguna echt een stuk minder qua gevoel. Buiten de pk dan, en de fantastische 4wiel sturing. Ben er dus wel aan uit dat het een C5 moet worden. Nou zat in de C5 die ik vandaag reed een navi waar ook een simkaart in kan. Ik heb echter ook gezien dat er uitvoeringen zijn met bluetooth, lijkt me een stuk praktischer. Iemand die wat af weet van de verschillen in navi/radio/telefoon systemen toevallig?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:06:49 #133
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_132331340
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:52 schreef CRX_master het volgende:
Wat rijd zo'n C5 lekker zeg. Had vanmiddag ook nog in een Renault Laguna GT gereden, maar daar stap je toch echt wat minder relaxed uit hoor. Daarbij is de Laguna echt een stuk minder qua gevoel. Buiten de pk dan, en de fantastische 4wiel sturing. Ben er dus wel aan uit dat het een C5 moet worden. Nou zat in de C5 die ik vandaag reed een navi waar ook een simkaart in kan. Ik heb echter ook gezien dat er uitvoeringen zijn met bluetooth, lijkt me een stuk praktischer. Iemand die wat af weet van de verschillen in navi/radio/telefoon systemen toevallig?
Ik denk dat je het SD kaartje hebt gezien. Was een een 2D of 3D navigatie systeem? Volgens mij heeft een PH3 standaard bluetooth als er ook Navi inzit... Heb je misschien een foto, of kenteken (per DM) kan ik ff voor je kijken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:14:52 #134
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_132337778
De collectie is hier weer uitgebreid, dit keer met wat echt speciaals, Nr. 92.
  † In Memoriam † zondag 20 oktober 2013 @ 03:28:42 #135
25682 2cv
Niet subtiel
pi_132349895
Je maakt me nieuwschierig ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_132351228
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:06 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik denk dat je het SD kaartje hebt gezien. Was een een 2D of 3D navigatie systeem? Volgens mij heeft een PH3 standaard bluetooth als er ook Navi inzit... Heb je misschien een foto, of kenteken (per DM) kan ik ff voor je kijken.
Het is zoals bij deze auto:

http://www.autotrack.nl/tweedehands/citroen/c5/10184428

Mp3 hdd staat er op de unit, is een optie om een sim kaart in te frommelen. Verkoper had het er nog expliciet over. Alle 2008 modellen lijken deze unit te hebben, half 2009 lijkt het te switchen naar de unit met bluetooth. Te herkennen aan het feit dat de numerieke toetsen weg zijn onder andere.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:25:11 #137
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_132355854
In 2 maanden 3500 km in een BX16V..........

Benzineprijs :X
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:52:52 #138
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_132356610
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 03:28 schreef 2cv het volgende:
Je maakt me nieuwschierig ...
Er zit LHM in ;)

quote:
15s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:25 schreef Prowl het volgende:
In 2 maanden 3500 km in een BX16V..........

Benzineprijs :X
Kut he, ik doe als ik in Nederland ben ook bijna 700 km per week. Maar rijstijl scheelt enorm bij een BX, ik haal meer dan 1:16.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:04:40 #139
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_132357007
In die van jou is het ook lekker relaxt BX-en, ik heb er nu nog spijt van dat ik em weg gedaan heb :+

Probeer maar eens rustig te rijden als je dat motor geluidje hoort van deze 16V als ie boven de 4000 toeren komt.....

En dan met gemak in zn 3 naar de 120km/u en dan plat in je stoel gedrukt worden :D

Op zich valt 1:10 nog best te doen hoor, met zoveel power had ik eerder 1:5 verwacht _O-


Filmpje van de vorige eigenaar en dat stelt nog niet eens veel voor :P
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:22:36 #140
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_132357638
Ik rij dan ook als een oude zak, schakelen bij 2400 toeren, niet harder dan 100km/h op de snelweg, maximaal uitrollen is bij mij een ware kunstvorm geworden :P Het is dan ook een sport voor mij om zo zuinig mogelijk te rijden. Heb zelfs een kleinere antenne op de auto gezet voor een betere stroomlijn :P
pi_132409795
Ik heb nu 2 verschillende breedtes banden onder mijn auto zitten, 165 en 175. Maakt het nog uit welke ik voor of achter doe?
Zal niet veel uitmaken toch die 10mm?
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:06:45 #142
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_132412759
Zo dat was een lekker ritje in de C5 vandaag. Even naar het Heritage gescheurd van Citroën. 2 uurtjes in rond gewandeld. Was best interessant!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_132698071
Vandaag mijn C5 gekocht.. Of nou ja, ik ga hem pas eind november ophalen. Rijdt nu nog in een lease-Auto die dan ingeleverd gaat worden. Het is een donkergrijze van juli 2009 geworden, ligne business uitvoering. Trekhaakje eronder zodat de mountainbike mee kan zonder de bank plat te moeten gooien.. Ik ben er blij mee, denk dat het een nette deal is geworden. Wordt afgeleverd met nieuwe apk, grote beurt en wat onderhoudspuntjes die nog moesten gebeuren en een aantal kapjes wordend vervangen nadat ik erop wees dat die niet netjes meer waren. Daarbij nog 6 maanden volledige garantie. Ik kan niet wachten. :)
  † In Memoriam † dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:46:54 #144
25682 2cv
Niet subtiel
pi_132700532
En voorheen reed je CRX ? :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:37:25 #145
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_132702850
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef CRX_master het volgende:
Vandaag mijn C5 gekocht.. Of nou ja, ik ga hem pas eind november ophalen. Rijdt nu nog in een lease-Auto die dan ingeleverd gaat worden. Het is een donkergrijze van juli 2009 geworden, ligne business uitvoering. Trekhaakje eronder zodat de mountainbike mee kan zonder de bank plat te moeten gooien.. Ik ben er blij mee, denk dat het een nette deal is geworden. Wordt afgeleverd met nieuwe apk, grote beurt en wat onderhoudspuntjes die nog moesten gebeuren en een aantal kapjes wordend vervangen nadat ik erop wees dat die niet netjes meer waren. Daarbij nog 6 maanden volledige garantie. Ik kan niet wachten. :)
Gefeliciteerd! Fotoootje?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_132714536
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:46 schreef 2cv het volgende:
En voorheen reed je CRX ? :P
Heeeeeeel vroeger ja :)

Fotootjes komen tzt, heb nu niets moois voorhande. De dielert heeft slechte fotos gemaakt :)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:51:32 #147
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_132723135
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 07:01 schreef CRX_master het volgende:

[..]

Heeeeeeel vroeger ja :)

Fotootjes komen tzt, heb nu niets moois voorhande. De dielert heeft slechte fotos gemaakt :)
Van Japans naar Frans? Meestal is het andersom....
pi_132731892
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:51 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Van Japans naar Frans? Meestal is het andersom....
Zitten heel wat tussenstappen en jaren tussen inmiddels.. Volgens mij is dit mijn 9e auto.. Heb al eerder franse auto's gereden (2x een laguna) zonder problemen, dus heb er geen negatieve ervaringen mee. Hoop dat dat zo blijft.
pi_132737804
Vandaag ff bij Franse auto in Grunn geweest, we mochten even in het magazijn kijken, een soort spelonk van twee verdiepingen waarvan je het einde niet ziet, gevuld met zijgangen vol met franse onderdelen :)
Maar zij hebben het onderdeel dat ik zoek ook niet helaas.... (plastic plaat onder motor Xantia)
Maar het is erg leuk om daar eens te kijken!
...
  woensdag 30 oktober 2013 @ 22:10:43 #150
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_132742643
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:43 schreef Garbageman het volgende:
(plastic plaat onder motor Xantia)
Dat was het allereerste wat de onderhoudsbedrijven van de leasemaatschappijen van de xantia's af sloopten :P

Ik heb ooit 1x zo'n plaat gezien en het heeft weinig nut, houd alleen het blok wat schoner aan de onderkant
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')