Die kunnen best wat aan zn sterretje doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien toch meer eens carglass bellen.
Eversgodquote:Op woensdag 30 september 2015 17:02 schreef KingRoland het volgende:
http://www.538.nl/program(...)op-het-trainingsveld
UPD ^
uit voorzorg speelt hij NIET tegen Arsenal.twitter:iMiaSanMia twitterde op maandag 05-10-2015 om 18:08:02Rummenigge says Arjen Robben should be ready to play after the international break. Will be 100% fit to face Arsenal http://t.co/NDjJLYrnNT reageer retweet
twitter:NOSvoetbal twitterde op zondag 18-10-2015 om 22:36:01Robben mist duel met Arsenal http://t.co/AMBWQxO1ho reageer retweet
Wat bedoel je? de blessures? daar heb je wel gelijk in maar we hebben het over Arjen héquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:15 schreef Iwanius het volgende:
Robben zit dus duidelijk in zijn nadagen want nu komen er weer allerlei kwaaltjes e.d. nar boven. Net zo als met Van Persie moeten ze gewoon inzien dat hun sportieve carrière op hoog voetbalniveau nu wel voorbij is.
Wat leuk, dit riepen ze voor het WK van 2010 ookquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:15 schreef Iwanius het volgende:
Robben zit dus duidelijk in zijn nadagen want nu komen er weer allerlei kwaaltjes e.d. nar boven. Net zo als met Van Persie moeten ze gewoon inzien dat hun sportieve carrière op hoog voetbalniveau nu wel voorbij is.
Hij kan inderdaad beter stoppen, komt nooit meer goed.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:15 schreef Iwanius het volgende:
Blijven doorgaan #inspiratiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad beter stoppen, komt nooit meer goed.
twitter:FCBayern twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 14:25:44Arjen #Robben soll heute mit der Mannschaft trainieren. #Pep: "Wenn er fit ist, ist er im Kader!" #FCBPK #FCBKOE https://t.co/iSCZuFfC1s reageer retweet
met andere woorden het valt mee.twitter:FCBayernEN twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 21:52:12Arjen #Robben's substitution was just a precaution. He had a minor muscular problem. #FCBOLY reageer retweet
Robben is met blessures is nog altijd beter dan een topfitte Narsinghquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:44 schreef KingRoland het volgende:
We moeten het niet groter maken dan het is jongens.
Robben was dan ook geblesseerd voor en tijdens dat WK, denk dat het haast geen toeval meer is al die blessures.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat leuk, dit riepen ze voor het WK van 2010 ook
Ja..quote:Op woensdag 25 november 2015 12:44 schreef Evertjan het volgende:
Robben is met blessures is nog altijd beter dan een topfitte Narsingh
quote:“Ik ben erg tevreden met de wijze waarop hij speelt, ook al heeft hij nog niet gescoord”, zei Guardiola. “HIj is er naar op zoek, maar ook als het niet lukt is hij zo enorm belangrijk voor het elftal. Hij creëert kansen en doet zijn verdedigende werk. Dit is misschien wel de beste Arjen Robben die ik tot nog toe gezien heb”
Je moet het niet groter maken dan het is.. Hij maakt alleen de goals niet, maar aantal keer gunnen doet hij nu wel vaker en verdedigend ook een paar kansen van de tegenstander weggehaald wat met dit Bayern toch wel een zwakte is.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind Robben niet zo best de laatste weken maar gelukkig heeft Guardiola nog wel vertrouwen in hem:
[..]
Ja dat is waar. Jij bent de echte Robbenkenner natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet het niet groter maken dan het is.. Hij maakt alleen de goals niet, maar aantal keer gunnen doet hij nu wel vaker en verdedigend ook een paar kansen van de tegenstander weggehaald wat met dit Bayern toch wel een zwakte is.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk krijgt hij stevige tikken te verwerken vanavond.
En wetenschappelijk bijna niet te verdedigen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoeveel van dit soort goals zal Robben inmiddels gemaakt hebben? Denk rond de 40? Eigenlijk zou iemand hier een compilatie van moeten maken, het blijft geniaal.
Haha, en dit artikel komt dan nog uit 2010 ook.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En wetenschappelijk bijna niet te verdedigen.
http://www.scientias.nl/brein-trapt-in-schijnbeweging-robben/
En nog trapt iedereen er in, ook de ietwat uitgedunde fenomale verdediging van Juventus en Buffon. Dan ben je een grote.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, en dit artikel komt dan nog uit 2010 ook.
Levende legende inderdaad. Vraag is misschien zelfs wel of we hem niet hoger in moeten schalen dan Van Basten en Bergkamp op de eeuwige lijst van Nederlandse spelers. Ik denk het eigenlijk wel. Vooral omdat hij zichzelf elke keer weer teruggeknokt heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En nog trapt iedereen er in, ook de ietwat uitgedunde fenomale verdediging van Juventus en Buffon. Dan ben je een grote.
Dat zijn uiteraard geweldige momenten, vergelijkingen van verschillende tijden blijft lastig. Ik heb Bergkamp zelf meegemaakt maar ik durf de vergelijkingen met de hedendaagse voetballers niet te maken omdat ik het gewoon niet goed genoeg in beeld heb. Zo heb ik ook totaal geen idee van de voetballers Pele, Maradonna en Cruijf. Andere tijden andere maatstaven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Levende legende inderdaad. Vraag is misschien zelfs wel of we hem niet hoger in moeten schalen dan Van Basten en Bergkamp op de eeuwige lijst van Nederlandse spelers. Ik denk het eigenlijk wel. Vooral omdat hij zichzelf elke keer weer teruggeknokt heeft.
En Bayern naar 3 CL-finales leiden (en er 1 beslissen) en Nederland naar een 2de en 3de WK-plaats is ook ongeëvenaard natuurlijk.
Opzich heb je hier wel gelijk in, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat Robben Cruijff en Pelé compleet van de mat had gespeeld. Cruijff die volledig ongedekt rondloopt met de bal en lekker balletjes buitenkant voet geeft, dat is nu ondenkbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat zijn uiteraard geweldige momenten, vergelijkingen van verschillende tijden blijft lastig. Ik heb Bergkamp zelf meegemaakt maar ik durf de vergelijkingen met de hedendaagse voetballers niet te maken omdat ik het gewoon niet goed genoeg in beeld heb. Zo heb ik ook totaal geen idee van de voetballers Pele, Maradonna en Cruijf. Andere tijden andere maatstaven.
Dat laatste denk ik inderdaad ook. Het zou zelfs kunnen dat het voetbal de komende 40 jaar weer omlaag gaat omdat niemand meer op straat voetbalt. Dan krijg je dus alleen op tactisch vlak verbeteringen, maar niet op technisch vlak.quote:Over 40 jaar denken ze misschien van Ronaldo en Messi ook wel: "Toen waren ze geweldig, maar zouden ze wel meekunnen in het hedendaagse voetbal". Al zal het verschil tussen nu en 40 jaar in de toekomst wel minder zijn dan tussen vandaag en 40 jaar geleden.
quote:Bayern München is zaterdagmiddag voor de 26ste keer kampioen van Duitsland geworden. Een prachtig aantal natuurlijk, maar de erelijst van Arjen Robben is minstens net zo aantrekkelijk.
Robben kwam de laatste maanden niet of nauwelijks in actie voor Bayern München, maar verscheen na afloop van het duel bij FC Ingolstadt 04 (1-2) wel op de grasmat om mee te vieren. Voor de Oranje-international is het al de negende landstitel in zijn carrière en dat is voor een Nederlander een bijzonder hoge productie.
Slechts één Nederlander wist in het verleden meer landstitels te behalen, weet GracenoteNL. De dit jaar overleden Johan Cruijff wist er tien te veroveren en is daarmee de huidige koploper, maar volgend seizoen kan Robben zich gedeeltelijk bovenaan nestelen.
twitter:GracenoteNL twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 17:20:44Arjen Robben is voor de 9e keer landskampioen. Slechts één Nederlanders heeft meer landstitels: Johan Cruijff (10). reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |