quote:
Hebben we die twee ook weerquote:
Hoi jarige Jobquote:
okquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Hebben we die twee ook weer
uur geleden sliep ik en zulks dus zeg maar nog een keerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zei een uur geleden al hoi maar ik was aan het lurken en zulks
Ja zijn er zoveel. Word daar al dood gegooid met duiven dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vaak rondom de Dam.
[..]
Denk niet dat ik een drie vakanties kan betalen dit jaar.
Fok-it betaalt toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vaak rondom de Dam.
[..]
Denk niet dat ik drie vakanties kan betalen dit jaar.
Heet ik Gekke Henkie van mijn achternaam?quote:
Hoi Etsuquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
uur geleden sliep ik en zulks dus zeg maar nog een keer
Weet ik niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heet ik Gekke Henkie van mijn achternaam?
Neequote:
Is dit een complimentquote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou zou ik ter plekke ontvoeren en meenemen
Die kreeg ik niet binnen gvdquote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is dit een compliment?
En antwoord geven op je dm gvd.
Leuke dag gehad?quote:
Ik vind hem best schattigquote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe telefoonachtergrond
[ afbeelding ]
HELDquote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe telefoonachtergrond
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zijn er zoveel. Word daar al dood gegooid met duiven dus
Ja, zit nu aan antbiotica.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ziek nogjij ook ziek nog steeds?
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik stond een keer met een vriendin op de Dam en die vriendin had zin om een foto van mij te maken. Gaat zo'n man achter ons ineens duivenvoer mijn kant op gooien. Al die duiven meteen wild en langs mij vliegen. Schrok mij dood.
![]()
![]()
Neem je dan wel duivenvoer mee als je naar Italië gaat?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja echt niet normaal hoor
Nouja in Venetie is het nog 10x zo erg.
coolquote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zit nu aan antbiotica.En had vanmiddag 37,2 graden en net 38,5 omg
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
coolik ook
welke antibiotica heb jij?
!
Azitromycinequote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
coolik ook
welke antibiotica heb jij?
!
Nee, want ik ga denk ik niet naar Venetiequote:Op woensdag 10 april 2013 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem je dan wel duivenvoer mee als je naar Italië gaat?
O, waar dan wel? Van de hak naar boven?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want ik ga denk ik niet naar Venetie
Sowieso wil ik paar dagen in Rome blijven, en voor de rest heb ik alles al gezien, Milaan, Florence, Siena, Pisa, Wil ook nog naar Napels want daar ben ik ook nog niet geweestquote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, waar dan wel? Van de hak naar boven?
jazekerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kreeg ik niet binnen gvd
[..]
Leuke dag gehad?
Jep. geshopt en veel gekocht, altijd goedquote:
omg ik zou je aanrakenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
amoxicillineen daarvoor twee keer trimethoprim en één nitrofurantoine
Hebben we hem weerquote:
Hap hap hapquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben we hem weerJij gaat niet mee.
Hypocriet is ook leuker dan Jordy, dus ik ben eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn al best veel steden. Ben je al vaak daar geweest dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso wil ik paar dagen in Rome blijven, en voor de rest heb ik alles al gezien, Milaan, Florence, Siena, Pisa, Wil ook nog naar Napels want daar ben ik ook nog niet geweestVerder zie ik wel
Heb 10 dagen dus. Eigenlijk 8 want 2 heen en terug reisdagen
fap fap fapquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hap hap hap
Heb het boek hier ook liggen
Wordt wel duur met de eisen van Etsuquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hypocriet is ook leuker dan Jordy, dus ik ben eens.
Nah, paar zomervakanties. Rome maar 1 middag gezien maar daar wilde ik het liefst naar terug. Geweldige stad.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zijn al best veel steden. Ben je vaak al vaak daar geweest dan?
stommerdquote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jor en Fok-it weten wat ik bedoel, jij hoeft t niet te snappen
doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als je met je tong in mn keel gaat zitten, ja.
Geheimpjesquote:
Meteen een hele week.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, paar zomervakanties. Rome maar 1 middag gezien maar daar wilde ik het liefst naar terug. Geweldige stad.
Nah, denk Rome 3 dagenquote:
lekkahquote:Op woensdag 10 april 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe maar, het is maar een keelinfectieis wel geil om 't te hebben
Dure smaak toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wordt wel duur met de eisen van Etsu
Maar waarom ga je eigenlijk alleen naar een land toe?quote:
Omdat het mijn eerste keer Interrailen wordtquote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dure smaak toch?
[..]
Maar waarom ga je eigenlijk alleen naar een land toe?
Ik wil slapen in een huwelijkssuite, ik ga niet in een herberg slapen doe ff normaalquote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wordt wel duur met de eisen van Etsu
Tjacka Gquote:
wat gekocht?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jep. geshopt en veel gekocht, altijd goed
O zo. Is sowieso leuk om een keertje uit te proberen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het mijn eerste keer Interrailen wordtVeel eerst even kijken of ik het leuk vindt. Als het me trekt ga ik in de zomer lang en doe ik meerdere landen aan
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil slapen in een huwelijkssuite, ik ga niet in een herberg slapen doe ff normaal
Badolie, een boek wat ik graag wilde hebben. een chino, een blousje en een colbertjequote:
awh nicequote:Op woensdag 10 april 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Badolie, een boek wat ik graag wilde hebben. een chino, een blousje en een colbertje
Dan ga je de spanjool uithangen?quote:
Ik ben alleen in twijfel over het slapen. Ik heb echt heel erg behoefte aan mijn privacy enzoquote:Op woensdag 10 april 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo. Is sowieso leuk om een keertje uit te proberen.
[..]Drie nachten voor 30 euro.
Jaaaaaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga je de spanjool uithangen?
Trekt me meer aan dan een Europees land, weet niet waaromquote:
Jij bent er nooit geweest dus je kan 't niet weten.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ze daar allemaal een hoofddoek dragen.
Verkapte 'ik-wil-gewoon-fappen' postquote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben alleen in twijfel over het slapen. Ik heb echt heel erg behoefte aan mijn privacy enzoTerwijl ik aan de andere kant ook graag contacten op wil doen door gewoon in een slaapzaal te slapen
snurkende mensen in van die herbergenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben alleen in twijfel over het slapen. Ik heb echt heel erg behoefte aan mijn privacy enzoTerwijl ik aan de andere kant ook graag contacten op wil doen door gewoon in een slaapzaal te slapen
Is best bizar daar hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Trekt me meer aan dan een Europees land, weet niet waaromGewoon goedkoop heenvliegen en dan hostel, supergoedkoop daar
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-wil-gewoon-fappen' post
Je kan ook anders een privékamer nemen. Er zijn nog altijd gezamenlijke ruimtes waar je aan de praat kan raken met andere mensen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Trekt me meer aan dan een Europees land, weet niet waaromGewoon goedkoop heenvliegen en dan hostel, supergoedkoop daar
Jij wel?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent er nooit geweest dus je kan 't niet weten.
Jaloersquote:
dos cerveza por favorquote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
De enige bij ons thuis die een beetje Spaans kan is mijn broertje van 13
Wel naar Tunesië, dat ligt ernaast.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan ook anders een privékamer nemen. Er zijn nog altijd gezamenlijke ruimtes waar je aan de praat kan raken met andere mensen.
[..]
Ga dan.
[..]
Jij wel?
ies kultoerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is best bizar daar hoorTaferelen die je daar ziet enzo
Kan je sowieso ook niet als vrouw alleen naar toe
Ja of ik wissel het af, slaap sowieso de eerste nacht in een nachttrein dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan ook anders een privékamer nemen. Er zijn nog altijd gezamenlijke ruimtes waar je aan de praat kan raken met andere mensen.
[..]
Ga dan.
[..]
Jij wel?
Trustenquote:
Ze hebben daar op de bazaar`s een tandentrekker, die goedkoop mensen hun tanden eruit trektquote:
Als ik de foto's van een vriendin van mij zie, is een Marokkaanse, geldt dat zeker niet overal.quote:
Kan ook. Sowieso is af en toe een beetje luxe wel fijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of ik wissel het af, slaap sowieso de eerste nacht in een nachttrein dus
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ga dan.
[..]
Jij wel?
quote:
Tax is zo lief dat ie dat cadeau doetquote:
Alsnog is hetquote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik de foto's van een vriendin van mij zie, is een Marokkaanse, geldt dat zeker niet overal.
[..]
Kan ook. Sowieso is af en toe een beetje luxe wel fijn.
lijkt me echt leuk om daar een middagje te kijken hoe al die mensen daar pijn lijdenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben daar op de bazaar`s een tandentrekker, die goedkoop mensen hun tanden eruit trektZonder verdoving, kunnen andere gewoon meekijken
Daar ga ik niet van huilen ofzo hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben daar op de bazaar`s een tandentrekker, die goedkoop mensen hun tanden eruit trektZonder verdoving, kunnen andere gewoon meekijken
Twee wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaloers
[..]
dos cerveza por favor
ja wat was het nou wat de gingen doennn?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Tax is zo lief dat ie dat cadeau doet![]()
Nee maar is toch bizar?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar ga ik niet van huilen ofzo hoor
Sadistquote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
lijkt me echt leuk om daar een middagje te kijken hoe al die mensen daar pijn lijden
Omgquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk niet dat ik drie vakanties kan betalen dit jaar.
Gewoon al die tanden jatten kaulo veel doekoe van de tandenfee jwzquote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
lijkt me echt leuk om daar een middagje te kijken hoe al die mensen daar pijn lijden
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon al die tanden jatten kaulo veel doekoe van de tandenfee jwz
Ze gaan naar Disneyquote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja wat was het nou wat de gingen doennn?!
Gradatie`s, gradatie`squote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet echt bizar. Bizar vind ik stenigen, homo's ophangen en dergelijke.
Moet je GTA spelenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet echtik heb soms van die sadistische buien
ik moest lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon al die tanden jatten kaulo veel doekoe van de tandenfee jwz
Ja, da's waar. Ik ben een beetje eigenwijs wat kleding betreft. Rekening houden met het weer doe ik vaak niet eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsnog is heten
als jij met een hoofddoek gaat rondlopen.
Heb daar geen spaarpot voor hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is geen vakantie, het is een cultureel uitstapje
Ga je je eigen tanden er dan ook uit trekken?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet echtik heb soms van die sadistische buien
dacht ik alquote:
SADISTISCH, niet masochistisch. Lezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je je eigen tanden er dan ook uit trekken?
Gewoon met een winterjas en een sjaal rondlopen in de woestijn van Egypte. Is een aanrader.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik ben een beetje eigenwijs wat kleding betreft. Rekening houden met het weer doe ik vaak niet eens.
gradaties*quote:
DAT HANGT SOMS DICHT BIJ ELKAAR HOORquote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
SADISTISCH, niet masochistisch. Lezen.
Of gewoon met een dunne jas rondlopen terwijl het sneeuwt.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon met een winterjas en een sjaal rondlopen in de woestijn van Egypte. Is een aanrader.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Doe normaal gek, da's veel te warm.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of gewoon met een dunne jas rondlopen terwijl het sneeuwt.
IK BEN GEEN VAN BEIDE ECHT. SOMS EEN BEETJE SADISTISCH. MAAR ZEKER NIET MASOCHISTISCH.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DAT HANGT SOMS DICHT BIJ ELKAAR HOOR
Het is ook wel heel mooi denk ik inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gradaties*
Het land loopt gewoon achter, maar met voorkennis over het continent en een beetje over het land vind ik het nog steeds niet bizar
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier moest ik echt heel hard om lachenIk nietSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moest ik echt heel hard om lachenehmSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK BEN GEEN VAN BEIDE ECHT. SOMS EEN BEETJE SADISTISCH. MAAR ZEKER NIET MASOCHISTISCH.
Tuurlijk zijn er ook nadelen en irritante verkoopmeneertjes maarjaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel heel mooi denk ik inderdaad
Hier moest ik echt heel hard om lachenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Mijn broertje wilde daar met een vriendin op 1 kamer, ging die hoteleigenaar vragen of ze hun huwelijkspapieren eerst konden versturenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er ook nadelen en irritante verkoopmeneertjes maarja
Of ik ga gewoon tijdens m'n studie 'eventjes' een reis maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na de studie jij en ik een wereldreis.
Alleen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon tijdens m'n studie 'eventjes' een reis maken.
Ik wil volgend jaar weer gaan, het liefst dit jaar al, maar dat gaat nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik ga gewoon tijdens m'n studie 'eventjes' een reis maken.
Misschien, ik weet het nog niet.quote:
Waar ben je heengeweest dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar weer gaan, het liefst dit jaar al, maar dat gaat niet
zeker wel YOLOOOOOOOOOOOOO SWAG #2013quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar weer gaan, het liefst dit jaar al, maar dat gaat niet
Ik zit vol met verrassingen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je al geen discipline hebt om op tijd naar bed te gaan.
Denken dat dat met discipline te maken heeftquote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je al geen discipline hebt om op tijd naar bed te gaan.
"Gewoon" europa. (Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Slovenie, Kroatie, Tsjechië.)quote:Op woensdag 10 april 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien, ik weet het nog niet.
[..]
Waar ben je heengeweest dan?
En omdat ze veel liefde voor mij heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat dat met discipline te maken heeft![]()
Komt gewoon door mijn aanwezigheid gr gr
Ja. Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zeker wel YOLOOOOOOOOOOOOO SWAG #2013
Klinkt wel 'gewoon' tof.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
"Gewoon" europa. (Denemarken, Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Slovenie, Kroatie, Tsjechië.)
Ook Roemenië?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt wel 'gewoon' tof.Ik wil in de zomer ook naar die landen toe.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
Over discipline gesproken, ik moet m'n koffer nog pakken. En ik ga morgenochtend al vroeg naar het vliegveld.
Geen Polen? Auschwitz?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt wel 'gewoon' tof.Ik wil in de zomer ook naar die landen toe.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon meteen die-hard oorlogstoerist zijn Phnom-Penh en Saigon aandoen
Minus het vliegen kan het best hoorquote:
Geen idee. Maar in ieder geval Oost-Europa.quote:
Lang weekend Ierland.quote:
Jawel, die sowieso. Dat willen we graag zien,quote:
Is wel een must-see in Oost-Europa jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Maar in ieder geval Oost-Europa.
[..]
Lang weekend Ierland.
[..]
Jawel, die sowieso. Dat willen we graag zien,
Past goed in mijn budget.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel een must-see in Oost-Europa jaDaarbij is Polen poepie-goedkoop
Best vet zo op die mini skateboard dingenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Minus het vliegen kan het best hoor
Sowieso Zuidoost-Azië, gewoon Bagan tempel comlex, ff rondreizen op de mekong en kuang si waterval checken, dan gewoon parkje doen in cambodja (virachey national park) unesco erfgoed en shit etc etcquote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vietnam schijnt wel echt een bazenland te zijn om rond te reizen dus ik vind het prima
Nicequote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Maar in ieder geval Oost-Europa.
[..]
Lang weekend Ierland.
[..]
Jawel, die sowieso. Dat willen we graag zien,
En Phnom-Penh is niksquote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vietnam schijnt wel echt een bazenland te zijn om rond te reizen dus ik vind het prima
Daaromquote:
Kuala Lumpur niet te vergeten om even goed in te slaan voor de terugreisquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso Zuidoost-Azië, gewoon Bagan tempel comlex, ff rondreizen op de mekong en kuang si waterval checken, dan gewoon parkje doen in cambodja (virachey national park) unesco erfgoed en shit etc etc
Pennyboardsquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Best vet zo op die mini skateboard dingen
Ik vermijd massatoerisme lieverquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Kuala Lumpur niet te vergeten om even goed in te slaan voor de terugreis
Jij gaat toch ook misschien Oost-Europa doen van de zomer?quote:
Ik ben nog bezig met het plannen van m'n studie.quote:
Ik kan alleen waveboardenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PennyboardsIk moet ook nog eens een longboard halen ofzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent een man toch? Doe ff normaal
Gewoon wat doen, dan zie je 't wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het plannen van m'n studie.
Als het me bevalt wel ja. Dan wil ik via Oost-Europa naar Istanbul.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook misschien Oost-Europa doen van de zomer?
[..]
Ik ben nog bezig met het plannen van m'n studie.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Pennyboard, longboard, waveboard
Allemaal loze termen voor mij
Ik ga volgend jaar bestuursjaar doen, dus ook studievertraging en als ik 't kan, kan jij 't ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]Meer dan 1 jaar studievertraging trek ik niet.
Mijn broertje heeft dat ding in huis dus ik dacht, waarom ook nietquote:
Oké tof. En met het vliegtuig terug dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het me bevalt wel ja. Dan wil ik via Oost-Europa naar Istanbul.
Ja, maar die jaar studievertraging wil ik gebruiken om te werken en reizen. Niet om idiote en verkeerde keuzes te maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar bestuursjaar doen, dus ook studievertraging en als ik 't kan, kan jij 't ook.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Koekjestrommel1
Hij zit nu in Zuidoost-Azië he Ezell
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké tof. En met het vliegtuig terug dan?
[..]
Ja, maar die jaar studievertraging wil ik gebruiken om te werken en reizen. Niet om idiote en verkeerde keuzes te maken.
[..]
Hoe weet je dat?
Impliceren dat bestuursjaar niet verdomd goed je CV staat en een idiote keuze isquote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar die jaar studievertraging wil ik gebruiken om te werken en reizen. Niet om idiote en verkeerde keuzes te maken.Maar misschien ook niet. Ik ga misschien half jaar naar het buitenlanden voor een minor.
[..]
Hoe weet je dat?
Is mn mattie op facebook, maar ik zie net dat ie al terug is geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar die jaar studievertraging wil ik gebruiken om te werken en reizen. Niet om idiote en verkeerde keuzes te maken.
[..]
Hoe weet je dat?
Dat Tsjechie is oud, hij heeft ook een zomer in Tsjechie gewoond.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is mn mattie op facebook, maar ik zie net dat ie al terug is geloof ik, hij heeft ook gebackpakt in australië
en woont nu blijkbaar in tsjechië
Wat een baas is die man
Lijkt me ook zo vet, gewoon met wat geld daarheen gaan en jezelf maar zien te redden
Sowieso lijkt het me vet om gewoon geen vaste plek te hebben om te wonen. Gewoon naar Nederland terugkomen voor paar maandjes werken en geld verdienen en dan gewoon weer gaan reizen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is mn mattie op facebook, maar ik zie net dat ie al terug is geloof ik, hij heeft ook gebackpakt in australië
Wat een baas is die man
Lijkt me ook zo vet, gewoon met wat geld daarheen gaan en jezelf maar zien te redden
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft dat ding in huis dus ik dacht, waarom ook niet
Kan toch? Gewoon zo ver mogelijk gaan en dan lekker makkelijk terug.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk nietGewoon weer met de trein
Alleen dan iets andere route
of verkeerde keuzequote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat bestuursjaar niet verdomd goed je CV staat en een idiote keuze is!
O ja, hij ging in de zomer de intro lopen van een uni of zo. En toen ging hij toch maar weer reizen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat een baas is die man
Genoeg mensen die op nog wat oudere leeftijd pas met een studie beginnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
Mja, hij is nu 22 ofzo, en is nog niet met een studie begonnen. Hij weet nog steeds niet wat die wil, dus beetje jammer eigenlijk qua leeftijd.
Maar kost ook weer geldquote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan toch? Gewoon zo ver mogelijk gaan en dan lekker makkelijk terug.
[..]
of verkeerde keuze
[..]
O ja, hij ging in de zomer de intro lopen van een uni of zo. En toen ging hij toch maar weer reizen.![]()
Ik ben een van de oudsten met mn 20 nu.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Genoeg mensen die op nog wat oudere leeftijd pas met een studie beginnen.
*Steekt hand op*quote:Op donderdag 11 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een van de oudsten met mn 20 nu.
Ben wel paar keer gevallenquote:
Maar RyanAir is cheap ass.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar kost ook weer gelden als je toch voor je Interrail al hebt betaald
Hoe kan hij eigenlijk 22 zijn? Hij was tegelijk met ons klaar met de middelbare school?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat hij van 1993 is, dus nu 20.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar RyanAir is cheap ass.
[..]
Hoe kan hij eigenlijk 22 zijn? Hij was tegelijk met ons klaar met de middelbare school?
Op het hbo ben je met 20 relatief jong tot gemiddeldquote:Op donderdag 11 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar genoeg op Hbo/uni die echt ouder zijn hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
In mn werkgroep overal 18-en jarigenDan voel je toch wel echt ff een opa.
Ja maar ik zit niet op hbo.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op het hbo ben je met 20 relatief jong tot gemiddeld
Sowieso respect voor ouderen op de universiteitquote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar genoeg op Hbo/uni die echt ouder zijn hoorIk had er 1 in mijn jaar laatste opleiding die was 27. En mijn broertje doet ook uni en volgt colleges met een vent van 65
Maar jij hebt ook een alternatieve route gedaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
In mn werkgroep overal 18-en jarigenDan voel je toch wel echt ff een opa.
ditquote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso respect voor ouderen op de universiteit
Jong ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op het hbo ben je met 20 relatief jong tot gemiddeld
Ja vallen heb ik ook een aantal keer gedaan in die garage onder het stationquote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben wel paar keer gevallenMaar toen kon ik het wel
Wtfquote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar genoeg op Hbo/uni die echt ouder zijn hoorIk had er 1 in mijn jaar laatste opleiding die was 27. En mijn broertje doet ook uni en volgt colleges met een vent van 65
Hoezo? dat is toch baas als je zo oud bent en nog een universele opleiding wil volgen?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf![]()
Mensen met wie ik omga, zijn allemaal 18 iig.Ik zie ze niet in ieder geval.
Bitch please.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een alternatieve route gedaan.![]()
Ben trouwens wel blij dat ik op mijn achttiende begon. Niet te jong, niet te oud. Had het toch ergens zin gehad om op het vmbo te zitten.![]()
Met skeeleren val ik nooit meerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja vallen heb ik ook een aantal keer gedaan in die garage onder het stationNog een broek met een flinke schuurplek liggen
Jawel, maar het had mn opa kunnen zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? dat is toch baas als je zo oud bent en nog een universele opleiding wil volgen?
Op vmbo beginnen en zo opklimmen naar wo is alles behalve een pretje.quote:
Skeelerenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Met skeeleren val ik nooit meerAlleen toen ik net begon (10 jaar
) En ik weet niet eens hoe ik goed moet remmen
![]()
Universiteit is echt niet alleen 20. Tuurlijk is 65 een uitzondering maar zo`n man wil toch geen avondopleiding doenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, maar het had mn opa kunnen zijnToch een vreemd idee vind ik. En ik weet niet of ik me thuis zou voelen als ik 65 was en de rest rond 20.
Skeeleren is tof. Daardoor blijven mijn benen mooiquote:
Ik zeg toch ook niet dat het leuk is.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op vmbo beginnen en zo opklimmen naar wo is alles behalve een pretje.
Maar staat wel goed op je cv, dat wel.
Schaatsen is niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 11 april 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen ik 't las, kreeg ik stuiptrekkingen en een pijn gevoel bij mn knieën.
En dan mij uitlachenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Schaatsen is niet voor iedereen weggelegd
Vanaf de sociale werkplaats opklimmen naar promoveren op de uni. Dan ben je pas een held.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op vmbo beginnen en zo opklimmen naar wo is alles behalve een pretje.
Maar staat wel goed op je cv, dat wel.
He je toch va die blokjes voorquote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Met skeeleren val ik nooit meerAlleen toen ik net begon (10 jaar
) En ik weet niet eens hoe ik goed moet remmen
![]()
True. Maar ik ga niet promoveren denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf de sociale werkplaats opklimmen naar promoveren op de uni. Dan ben je pas een held.
quote:
nopequote:
De essentie van een man 'met een missie'quote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf de sociale werkplaats opklimmen naar promoveren op de uni. Dan ben je pas een held.
Moet je een boek uitgevenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
True. Maar ik ga niet promoveren denk ik.
Ja maar dat is eng want dan ga je zo naar achterenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
He je toch va die blokjes voor
Ik vraag me af of iemand dat echt weleens gelukt isquote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De essentie van een man 'met een missie'
Vast welquote:Op donderdag 11 april 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand dat echt weleens gelukt isBijvoorbeeld vanaf mbo niveau 1 ofzo.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dat is eng want dan ga je zo naar achteren
Dan heb je wel echt fucking veel motivatie nodigquote:
Dhr. dr. mr. ORD. zouden dan mn initialen zijn, lijkt me wel geilquote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je een boek uitgevenof wetenschappelijk artikel publiceren. Heb je het wel gemaakt hoor
Meester in de rechten klinkt wel coolerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dhr. dr. mr. ORD. zouden dan mn initialen zijn, lijkt me wel geilEven overwegen dan.
Vast wel, zo niet, dan word ik de eerste en krijg ik een eigen Wikipedia-paginaquote:Op donderdag 11 april 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand dat echt weleens gelukt isBijvoorbeeld vanaf mbo niveau 1 ofzo.
Dat is mr.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meester in de rechten klinkt wel cooler
quote:
De man met een missie''noemen we die pagina danquote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vast wel, zo niet, dan word ik de eerste en krijg ik een eigen Wikipedia-pagina
Mijn neef is op het mbo (niveau 3?) begonnen en is uiteindelijk cum laude afgestudeerd aan de uni.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar wordt je liever met mr aangesproken of met `Meester in de rechten Professor Etsuquote:
Respect..quote:Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn neef is op het mbo (niveau 3?) begonnen en is uiteindelijk cum laude afgestudeerd aan de uni.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn neef is op het mbo (niveau 3?) begonnen en is uiteindelijk cum laude afgestudeerd aan de uni.
Omg fapfapfapquote:Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De man met een missie''noemen we die pagina dan
Over dat je lesbische vrouwen zoent enzo?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg fapfapfap
Ga jij dan allemaal goeie dingen over mij neerzetten?
De voet waarmee je remt plaats je dan voor de andere, hou je balansquote:
En hetero's in bed kan krijgen? Doe het.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over dat je lesbische vrouwen zoent enzo?
Sowiesoquote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En hetero's in bed kan krijgen? Doe het.
inb4 ezell: jullie weer
Ja dat lukt gewoon nietquote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De voet waarmee je remt plaats je dan voor de andere, hou je balans
jullie weerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En hetero's in bed kan krijgen? Doe het.
inb4 ezell: jullie weer
Ik doel op iets andersquote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet hetzelfde, maar nog steeds knap.
quote:
Ik ben een keer tegen een stilstaande auto geknaldquote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat lukt gewoon nietMaar ik ben nog nooit aangereden dus maakt niet uit
wutquote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is jaloers dat ze in een rij moet wachten.
Heb je 1 van onze bazenfilms van vroegah al gekeken?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, ik weet niet meer wat ik zeg en doe.
Je weet het nuquote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, ik weet niet meer wat ik zeg en doe.
Over discipline gesproken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu.Maar het klopt wel. Ik kan alles.
[..]
laat maar, geen zin om terug te lezen
Nog niet. Ik ga ze op m'n tablet zetten en bewaren voor dit weekend.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je 1 van onze bazenfilms van vroegah al gekeken?
Oh ik heb eigenlijk wel een keer wat doms mee gemaaktquote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een keer tegen een stilstaande auto geknald
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga ze op m'n tablet zetten en bewaren voor dit weekend.
The fuckquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb eigenlijk wel een keer wat doms mee gemaakt
Toen ging ik pluto uitlaten op skeelers, en toen zag hij een kat dus hij rende erachter aan. En toen werd ik dus mee getrokkenen toen dacht ik: Omg hoe stop ik hem. Dus ik liet mezelf maar kei hard tegen een lantaarnpaal knallen
![]()
![]()
Laatste keer dat ik Pluto heb uitgelaten op skeelers
Als je het wel weet. Even uitleggen oke?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met iTunes, maar ik weet even niet meer hoe. Het lukte vanochtend niet.
Dat was echt kutquote:
hahahah :p wrm ga je nie ???? xDDDquote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
haha school yolo niet gaan swaaaaaaaaaaaaaag XDDDDDD
Het duurde ff voordat ik doorhad dat je hond Pluto heetquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb eigenlijk wel een keer wat doms mee gemaakt
Toen ging ik pluto uitlaten op skeelers, en toen zag hij een kat dus hij rende erachter aan. En toen werd ik dus mee getrokkenen toen dacht ik: Omg hoe stop ik hem. Dus ik liet mezelf maar kei hard tegen een lantaarnpaal knallen
![]()
![]()
Laatste keer dat ik Pluto heb uitgelaten op skeelers
ja VA weet dat welquote:Op donderdag 11 april 2013 00:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het duurde ff voordat ik doorhad dat je hond Pluto heet![]()
kksgool je leert helemal NIXXXXX xDDDD fak sgol!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kksgool je leert helemal NIXXXXX xDDDD fak sgol!!Bedtijd dus. Trusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plutoquote:Op donderdag 11 april 2013 00:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het duurde ff voordat ik doorhad dat je hond Pluto heet![]()
#Twitter a zemmel ik kk kill je met me niffa swek yolo bezem wollahquote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Ff weer wat doodsbedreigingen bekijken
Ja, is goed. Ik ga het zo weer proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het wel weet. Even uitleggen oke?
Nee, jij verzint kut titels, ik voel het aan mijn waterquote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
bijna nieuw topic omg ik ga lapo pakken ok dat wordt mn eerste in jng
Ga Jordy pesten ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, jij verzint kut titels, ik voel het aan mijn water
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |