quote:
Hebben we die twee ook weerquote:
Hoi jarige Jobquote:
okquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Hebben we die twee ook weer
uur geleden sliep ik en zulks dus zeg maar nog een keerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zei een uur geleden al hoi maar ik was aan het lurken en zulks
Ja zijn er zoveel. Word daar al dood gegooid met duiven dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vaak rondom de Dam.
[..]
Denk niet dat ik een drie vakanties kan betalen dit jaar.
Fok-it betaalt toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vaak rondom de Dam.
[..]
Denk niet dat ik drie vakanties kan betalen dit jaar.
Heet ik Gekke Henkie van mijn achternaam?quote:
Hoi Etsuquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
uur geleden sliep ik en zulks dus zeg maar nog een keer
Weet ik niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heet ik Gekke Henkie van mijn achternaam?
Neequote:
Is dit een complimentquote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jou zou ik ter plekke ontvoeren en meenemen
Die kreeg ik niet binnen gvdquote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is dit een compliment?
En antwoord geven op je dm gvd.
Leuke dag gehad?quote:
Ik vind hem best schattigquote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe telefoonachtergrond
[ afbeelding ]
HELDquote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe telefoonachtergrond
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zijn er zoveel. Word daar al dood gegooid met duiven dus
Ja, zit nu aan antbiotica.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ziek nogjij ook ziek nog steeds?
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik stond een keer met een vriendin op de Dam en die vriendin had zin om een foto van mij te maken. Gaat zo'n man achter ons ineens duivenvoer mijn kant op gooien. Al die duiven meteen wild en langs mij vliegen. Schrok mij dood.
![]()
![]()
Neem je dan wel duivenvoer mee als je naar Italië gaat?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja echt niet normaal hoor
Nouja in Venetie is het nog 10x zo erg.
coolquote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zit nu aan antbiotica.En had vanmiddag 37,2 graden en net 38,5 omg
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
coolik ook
welke antibiotica heb jij?
!
Azitromycinequote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
coolik ook
welke antibiotica heb jij?
!
Nee, want ik ga denk ik niet naar Venetiequote:Op woensdag 10 april 2013 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem je dan wel duivenvoer mee als je naar Italië gaat?
O, waar dan wel? Van de hak naar boven?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want ik ga denk ik niet naar Venetie
Sowieso wil ik paar dagen in Rome blijven, en voor de rest heb ik alles al gezien, Milaan, Florence, Siena, Pisa, Wil ook nog naar Napels want daar ben ik ook nog niet geweestquote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, waar dan wel? Van de hak naar boven?
jazekerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kreeg ik niet binnen gvd
[..]
Leuke dag gehad?
Jep. geshopt en veel gekocht, altijd goedquote:
omg ik zou je aanrakenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
amoxicillineen daarvoor twee keer trimethoprim en één nitrofurantoine
Hebben we hem weerquote:
Hap hap hapquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben we hem weerJij gaat niet mee.
Hypocriet is ook leuker dan Jordy, dus ik ben eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn al best veel steden. Ben je al vaak daar geweest dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso wil ik paar dagen in Rome blijven, en voor de rest heb ik alles al gezien, Milaan, Florence, Siena, Pisa, Wil ook nog naar Napels want daar ben ik ook nog niet geweestVerder zie ik wel
Heb 10 dagen dus. Eigenlijk 8 want 2 heen en terug reisdagen
fap fap fapquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hap hap hap
Heb het boek hier ook liggen
Wordt wel duur met de eisen van Etsuquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |