Jij zou het ook niet leuk vinden als je dagelijks uitslaapt en dan een dag eerder op moetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal als je gaat werken.
moeten we nu medelijden met je hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet als je twee weken geleden nog tot 12 uur kon blijven liggen, mja dit is weer ander semester.
Ja, daarna zit ik meestal wel 20 minuten in een hoekje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef shaderon het volgende:
d4v1d kan nog net een eMeet handelen op minecraft
Nee, maar je begrijpt waarom dan half 8 op elke dag weer minder is. Verder klaag ik niet hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
moeten we nu medelijden met je hebben?
dat.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt waarom dan half 8 op elke dag weer minder is. Verder klaag ik niet hoor
Grief?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef shaderon het volgende:
server is weer up, met een backup van 20:15 net een kwartier voor de grief. dus al je spul is gered
Truequote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij zou het ook niet leuk vinden als je dagelijks uitslaapt en dan een dag eerder op moet
Dat valt nog mee.......quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
De SC minecraft server spelletjesavond.
zo gaat datquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, maar je begrijpt waarom dan half 8 op elke dag weer minder is. Verder klaag ik niet hoor
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
De SC minecraft server spelletjesavond.
ja, de rollback heeft wel geholpen, maar de meeste chests waren leeggehaald, die kan coreprotect niet altijd terughalen. dus sommige waren niet rollbackedquote:
Dafuq heb ik gemist.. Wie wat waar?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
ja, de rollback heeft wel geholpen, maar de meeste chests waren leeggehaald, die kan coreprotect niet altijd terughalen. dus sommige waren niet rollbacked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |