Goed planquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik laat de muizen wel staan, altijd leuker dan trappende kinderen
Dan toch maar een trappend kind in de OP?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef just me het volgende:
Ja juf ik moet praten en niet schoppen, gewenst gedrag heet dat toch
Ik ben bang voor muizen *ril*
het is MIJN kind niet !quote:
G heeft er al een onder gezet.... Laat ik liever de muisjes staan ivm met een willekeurig volgend topic...quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan toch maar een trappend kind in de OP?
Dat zou nog erger zijn jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef just me het volgende:
Er moet toch iets in de OP .
[..]
het is MIJN kind niet !
Nee, dan had je wel terug geschoptquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef just me het volgende:
Er moet toch iets in de OP .
[..]
het is MIJN kind niet !
Ja doei, dan mogen we het hier nergens ver hebben, want overal is een sub voorquote:
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zoquote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, dan mogen we het hier nergens ver hebben, want overal is een sub voor
en wie zijn "WE" dan ?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zo
Ja, kinderen halen dat niveau meteen weer naar benedenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zo
Ik en mijn klonesquote:
Ja kom op zeg die zijn laag bij de grondquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, kinderen halen dat niveau meteen weer naar beneden
Was je weg danquote:
Omdat ze achter staan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |