abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 april 2013 @ 00:05:06 #176
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125139514
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef r0nr het volgende:
ik heb zelf 230eu besteed....
mn multibit wallet staat nu op ¤185

Wij beslissen samen, of we gaan verkopen en de koers laten instorten
of dat we miljonairs worden.....
IEDEREEN wil laag kopen en hoog verkopen.
De winnaar is diegene die nét voor de rest weet te verkopen. Jullie kunnen niet allemaal miljonairs worden, want dat wordt alleen de eerste die verzilvert.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_125139786
Heel even lag de koers weer als gister....

Nu is het weer 50% korting.

Koop uw ticket voor de achtbaan vandaag nog op mtgox.com
pi_125139812
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef r0nr het volgende:
ik heb zelf 230eu besteed....
mn multibit wallet staat nu op ¤185

Wij beslissen samen, of we gaan verkopen en de koers laten instorten
of dat we miljonairs worden.....
Als je met zo'n inleg miljonair wil worden dan is je enige kans om dat te bereiken om nu niet te verkopen :D

Grootste bedreiging voor de koers van bitcoin lijkt me het feit dat er niemand iets in de weg staat om óók een digitale valuta te lanceren op dezelfde principes gebaseerd. Van de 'normale' valuta's hebben we er immers ook honderden. Dat zal niet over één dag ijs gaan maar hoe hoger de koers van bitcoin wordt hoe meer concurrenten er op zullen duiken.

Vooral op het gebied van gebruiksvriendelijkheid valt er nog een hele wereld te winnen natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 11 april 2013 @ 00:14:11 #179
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125139875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je met zo'n inleg miljonair wil worden dan is je enige kans om dat te bereiken om nu niet te verkopen :D

Grootste bedreiging voor de koers van bitcoin lijkt me het feit dat er niemand iets in de weg staat om óók een digitale valuta te lanceren op dezelfde principes gebaseerd. Van de 'normale' valuta's hebben we er immers ook honderden. Dat zal niet over één dag ijs gaan maar hoe hoger de koers van bitcoin wordt hoe meer concurrenten er op zullen duiken.

Vooral op het gebied van gebruiksvriendelijkheid valt er nog een hele wereld te winnen natuurlijk.
De huidige volatiliteit is op zichzelf een grote bedreiging. Want zo zal deze valuta niet snel gebruikt gaan worden als betaalmiddel. En als BTC uiteindelijk een succes wordt, zal het toch vooral daar van afhangen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_125139920
Bolkestein wil parallelle munt naast euro

AMSTERDAM -
Er moet naast de euro een parallelle munt komen voor de kredietwaardige landen als Nederland en Duitsland. Dat zei VVD-coryfee Frits Bolkestein woensdagavond in Pauw en Witteman.

Frankrijk mag van hem al niet meedoen aan de parallelle munt, want het land is 'vrijwel failliet' en wordt 'op ondoordachte wijze geleid'. De plannen voor de munt voor de kredietwaardige landen („noem het mark“) zal moeten komen van de Duitse Bundesbank. Bolkestein ziet ook wel in dat dat niet direct zal gebeuren, maar ooit wordt het werkelijkheid. „Over 5 jaar piepen ze wel anders.”

Of noem het bitcoin... :7
  donderdag 11 april 2013 @ 00:17:10 #181
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125139990
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:15 schreef wfoes1989 het volgende:
Bolkestein wil parallelle munt naast euro

AMSTERDAM -
Er moet naast de euro een parallelle munt komen voor de kredietwaardige landen als Nederland en Duitsland. Dat zei VVD-coryfee Frits Bolkestein woensdagavond in Pauw en Witteman.

Frankrijk mag van hem al niet meedoen aan de parallelle munt, want het land is 'vrijwel failliet' en wordt 'op ondoordachte wijze geleid'. De plannen voor de munt voor de kredietwaardige landen („noem het mark“) zal moeten komen van de Duitse Bundesbank. Bolkestein ziet ook wel in dat dat niet direct zal gebeuren, maar ooit wordt het werkelijkheid. „Over 5 jaar piepen ze wel anders.”

Of noem het bitcoin... :7
Heb het gezien op P en W. Hij noemde het letterlijk 'plan b'. :D
pi_125140018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

De huidige volatiliteit is op zichzelf een grote bedreiging. Want zo zal deze valuta niet snel gebruikt gaan worden als betaalmiddel. En als BTC uiteindelijk een succes wordt, zal het toch vooral daar van afhangen.
En die volatiliteit zal altijd blijven bestaan als er geen regulering is, elke handige jongen kan zijn eigen digitale munt programmeren. Ja, de hoeveelheid bitcoins is eindig maar de hoeveelheid soortgelijke alternatieven is letterlijk oneindig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 11 april 2013 @ 00:18:42 #183
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125140054
Ja pijnlijk als Bitcoin zo wordt verkracht. Moet echt even op adem komen, en dan rustig weer verder gaan. :P
  donderdag 11 april 2013 @ 00:19:08 #184
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125140077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En die volatiliteit zal altijd blijven bestaan als er geen regulering is, elke handige jongen kan zijn eigen digitale munt programmeren. Ja, de hoeveelheid bitcoins is eindig maar de hoeveelheid soortgelijke alternatieven is letterlijk oneindig.
Dat klopt. Maar BTC is nu eenmaal wel de meest verbreidde. Iedere handige jongen kan ook een facebook programmeren. Maar is de echte FB miljarden waard, gewoon omdat iedereen die FB nu eenmaal gebruikt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 11 april 2013 @ 00:19:46 #185
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125140104
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En die volatiliteit zal altijd blijven bestaan als er geen regulering is, elke handige jongen kan zijn eigen digitale munt programmeren. Ja, de hoeveelheid bitcoins is eindig maar de hoeveelheid soortgelijke alternatieven is letterlijk oneindig.
Tja, vrije markt. Hoeveelheid kippeboeren of snackbars is ook potentieel oneindig.
  donderdag 11 april 2013 @ 00:21:04 #186
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125140151
Erg onwaarschijnlijk dat je Bitcoin eruit gaat concurreren met een munt die technisch niet beter is.
pi_125140206
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Heb het gezien op P en W. Hij noemde het letterlijk 'plan b'. :D
Niet verwijzende naar de Bitcoins maar naar een uitspraak van Barosso: "There is no plan B.".
  donderdag 11 april 2013 @ 00:22:47 #188
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_125140213
BTC-koers holt momenteel nog achteruit. Op welke sites naast Bitonic kun je Bitcoins aanschaffen per I-deal?

Misschien één BTC aanschaffen als de koers morgenochtend $50 is ofzo
  donderdag 11 april 2013 @ 00:23:06 #189
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125140225
Het punt is mi eerder dat BTC én niet fysiek is, én niet een werkelijke bedrijvigheid achter zich heeft staan.

Goud is fysiek. Dat is wat waard.
De euro is niet fysiek. Maar er zit wel een economie met miljoenen belastingbetalers achter.
Aandelen zijn niet fysiek. Maar vertegenwoordigen wel een stukje van een bestaand bedrijf dat geld verdient.

Waarom zou BTC waarde hebben (fiat) en wat zou die waarde dan moeten zijn (totaal niets over te zeggen)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_125140228
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Wouter_Drucker het volgende:
de hoeveelheid bitcoins is eindig maar de hoeveelheid soortgelijke alternatieven is letterlijk oneindig.
Tja, vrije markt. Hoeveelheid kippeboeren of snackbars is ook potentieel onein
^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_125140229
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar BTC is nu eenmaal wel de meest verbreidde. Iedere handige jongen kan ook een facebook programmeren. Maar is de echte FB miljarden waard, gewoon omdat iedereen die FB nu eenmaal gebruikt.
Precies mijn punt, nog geen vijf jaar geleden waren andere social media potentieel miljarden waard. Stel je voor dat je van stukjes Hyves een munt had gemaakt, dan was iedereen die daar met zijn spaargeld in zat nu al zijn geld kwijt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 11 april 2013 @ 00:24:34 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125140283
quote:
3s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Precies mijn punt, nog geen vijf jaar geleden waren andere social media potentieel miljarden waard. Stel je voor dat je van stukjes Hyves een munt had gemaakt, dan was iedereen die daar met zijn spaargeld in zat nu al zijn geld kwijt.
Dat klopt wel. En misschien komt er een beter alternatief. Maar de waarde van BTC (en dat is daarmee meteen ook de enige waarde), is dat het bekend is en door veel mensen gebruikt wordt. Volgens mij eigenlijk alleen om te minen en te speculeren trouwens, want in tegenstelling tot wat de bedoeling was kun je niks 'normaals' kopen met BTC. En daarvoor was het toch eigenlijk bedoeld.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 11 april 2013 @ 00:24:48 #193
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125140298
ING bij P en W: 'nationaal veiligheidsprobleem'. Hou toch mijn alu hoedje bij de hand.
pi_125140307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Erg onwaarschijnlijk dat je Bitcoin eruit gaat concurreren met een munt die technisch niet beter is.
Zoals ik al zei: op het gebied van gebruiksvriendelijkheid is er nog een wereld te winnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_125140320
pi_125140494
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Wouter_Drucker het volgende:

[..]

Tja, vrije markt. Hoeveelheid kippeboeren of snackbars is ook potentieel oneindig.
Maar daar zijn nog fysieke investeringen voor nodig, de drempel om je eigen munt te programmeren is veel lager. Dat doe je in principe vanaf je zolderkamer. Nu is het nog het domein van wizzkids maar elk van die wizzkids kan met het grootste gemak een tool bouwen die met 1 druk op de knop een nieuwe digitale munt creëert want ander uniek algoritme....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_125140540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar daar zijn nog fysieke investeringen voor nodig, de drempel om je eigen munt te programmeren is veel lager. Dat doe je in principe vanaf je zolderkamer. Nu is het nog het domein van wizzkids maar elk van die wizzkids kan met het grootste gemak een tool bouwen die met 1 druk op de knop een nieuwe digitale munt creëert want ander uniek algoritme....
En van iets wat iedereen kan maken is de waarde doorgaans niet bepaald hoog :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 11 april 2013 @ 00:33:26 #198
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_125140605
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En van iets wat iedereen kan maken is de waarde doorgaans niet bepaald hoog :')
Iedereen kan een social network site maken. Nog gemakkelijker dan een virtuele munt.

Maar zie eerst maar eens 1 miljard gebruikers te krijgen. Zeker als er al een ander, populairder, netwerk is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 11 april 2013 @ 00:34:18 #199
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125140629
Ik zie puur gevoelsmatig Bitcoin de traditionele munten ook niet 1 op 1 vervangen. Ik zie het meer als een onderdeel van een (subversieve) infrastructuur.
  donderdag 11 april 2013 @ 00:35:37 #200
383099 Wouter_Drucker
Lid piratenpartij
pi_125140666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Iedereen kan een social network site maken. Nog gemakkelijker dan een virtuele munt.

Maar zie eerst maar eens 1 miljard gebruikers te krijgen. Zeker als er al een ander, populairder, netwerk is.
De gebruikers maken het netwerk ook interessant. Een positieve spiraal dus. Dat zorgt ervoor dat de koploper de rest snel op afstand zet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')