Is wel afhankelijk van welke versie van de GS1000 je hebt; deze is met NovaTek chipset; die met ambrella chipsets doen het al aanmerkelijk beter (en ook daar zit nog weer verschil tusse nde ene en andere versie (andere lens; nieuwere ambrella chip etc).quote:Op zondag 8 september 2013 19:49 schreef tralalala het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/S4(...)tem51b17a68bd&_uhb=1
Deze geloof ik, maar 's nachts is echt bagger.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:17 schreef RobertNL het volgende:
Als iemand nog een goedkope; relatief goede camera met GPS nodig heeft:
http://www.aliexpress.com(...)romotionId=210702206
Vandaag bij Aliexpress (alleen CC) voor 58 dollar, zeer nette prijs (al is het wel een blue menu)
Voorbeeld:
en nacht:
Om mezelf maar even te quoten, hier een van de eerste resultaten van deze dashcam.quote:
Goed om te horen dat het in ieder geval beter is dan dat ding van de kruidvatquote:Op woensdag 18 september 2013 19:52 schreef peeth het volgende:
[..]
[..]
Om mezelf maar even te quoten, hier een van de eerste resultaten van deze dashcam.
Vergeleken met dat kruitvatding, die sommige hier ook hebben/hadden een wereld van verschil.
GPS is niet geweldig, raakt regelmatig even een paar seconde de fix kwijt, en in mijn andere auto (C-max) met voorruitverwarming doet hij het helemaal niet, maar daar kan ik wel meeleven.
Enige rare is, maar dat zal wel een chinese nep optie zijn, dat hij alleen in mph kan. Dit terwijl er juist overal staat dat hij alleen in kph te krijgen is. Maar verder geeft dat niet. Gelukkig kan ik rekenen.
kudo's voor degene die weet waar dit is...
Zo, dat had heel naders kunnen aflopenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:45 schreef RainofDeath het volgende:
Ritje was weer fijn vanochtend...
Ook tijdens de fileinformatiequote:Op donderdag 26 september 2013 23:45 schreef RainofDeath het volgende:
Jij komt vast uit dezelfde buurt dan, ik had niet verwacht dat het geraden zou worden...quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het in ieder geval beter is dan dat ding van de kruidvatAl mag dat ook wel voor die meerprijs. Jammer dat de GPS niet helemaal werkt; de versie die ik heb heeft wel een aardige fix na een minuut of twee laat die hem niet meer vallen. Ook jammer dat hij alleen MPH doet en dat je nergens kan wisselen normaal is het andersom inderdaad.
Zo, dat had heel naders kunnen aflopen
Google had hem binnen 2 seconden (bordje opgezocht)quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:09 schreef peeth het volgende:
[..]
Jij komt vast uit dezelfde buurt dan, ik had niet verwacht dat het geraden zou worden...
![]()
lol, overigens geeft dat wel gelijk aan dat de kwaliteit van het ding best aardig is. Borden zijn te lezen....quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Google had hem binnen 2 seconden (bordje opgezocht)
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:45 schreef RainofDeath het volgende:
De bestuurder had er ook goed last van:quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:07 schreef xminator het volgende:
Tip:
Bij de action heb je nu voor 17 euro een dashcam, niet verkeerd. Leuk ding als starter.
Tsjah, ik weet niet of ik zo een dashcam altijd zal gebruiken. Dus dan is het wel handig en 17 eypo is peanuts.quote:
Denk ook niet dat ie daar geland zou kunnen hebben door de windquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef peeth het volgende:
Het is vast herfst, de meisjes vallen
Trouwens, uiteraard even gestopt, het ging goed, ik hoefde de traumahelicopter niet te bellen van haar....
Auwquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef peeth het volgende:
Het is vast herfst, de meisjes vallen
Trouwens, uiteraard even gestopt, het ging goed, ik hoefde de traumahelicopter niet te bellen van haar....
Het zou een goede zaak zijn als je dit soort beelden gewoon naar de politie kan sturen en dat er achteraf nog even een boete die kant op komt of in dit geval mag het wel een gevalletje rijbewijs invorderen + auto in de pletpers zijn. Wat een mongool zeg, ongeloofelijk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)de_week_vw_golf.html
Idd, nergens voor nodig.
Die van mij (zelfde van Lightinthebox) is DOA, goede kwaliteit ook in vergelijking met mijn ''fake'' GS1000 met ambrella CPUquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:07 schreef xminator het volgende:
Tip:
Bij de action heb je nu voor 17 euro een dashcam, niet verkeerd. Leuk ding als starter.
Ergens iets mis in de andere instellingen? En welke heb je?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De dashcams van jullie nemen constant op? Die van mij stopt er automatisch mee na 10 minuten.
-geheugenkaart is niet vol
-stroom zit er nog op
Ik heb de "GS1000B 1.5” LTPS LCD HD Infrared Night Vision Driver Recorder (Black)"quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ergens iets mis in de andere instellingen? En welke heb je?
In welk opzicht? Action ding verbaast me in positieve zin - zeker voor het geld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die van mij (zelfde van Lightinthebox) is DOA, goede kwaliteit ook in vergelijking met mijn ''fake'' GS1000 met ambrella CPU.
Beter koop je als je niet te veel wil uitgeven een GS1000 met novatek processor voor +-23-25 dollar, veel meer waar voor je geld
Raar, al eens geprobeerd om een reset te doen (of opnieuw firmware installeren?).quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb de "GS1000B 1.5” LTPS LCD HD Infrared Night Vision Driver Recorder (Black)"
http://www.focalprice.com(...)Driver_Recorder.html
Instellingen:
Loop recorder - off
Motion detection - off
G-sensor - off
Zal eens kijken of ik morgen een stukje kan uplaodenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:54 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
In welk opzicht? Action ding verbaast me in positieve zin - zeker voor het geld.
Hier staan wel een aantal zeer aardige cams in verschillende prijsklasses:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:58 schreef DDriver het volgende:
Wat zijn nu echte aanraders als dashcam? Ik wil er één achter de achteruitkijkspiegel hebben, die nauwelijks opvalt en zeker niet met een zuignap vastgezet hoeft te worden.
Ben een leek op dit gebied, hoe worden de cams voorzien van stroom? 12V aansluiting of batterijen?
Vanochtend gekocht en vanmiddag geprobeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:07 schreef xminator het volgende:
Tip:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |