Ongewenst lijst + verwijderen account?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met mezelf lachen. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik me ooit heb ingeschreven op een datingsite. Ik heb er nu ernstig spijt van omdat ik word doodgespamt met mailtjes,
Niet? Daar heb ik JUIST een andere naam gebruikt zodat ik niet herkend word en mensen denken dat ik een wanhopige loser ben..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef marcel-o het volgende:
neehaha. is wel n deel van mn naam..
op datingsites is wel n ander verhaal ja, da's wel mn gewone naam, daar ga je niet liegen enzo
Is ook niks ergs aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik kan ook wel met mezelf lachen. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik me ooit heb ingeschreven op een datingsite. Ik heb er nu ernstig spijt van omdat ik word doodgespamt met mailtjes,
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Niet? Daar heb ik JUIST een andere naam gebruikt zodat ik niet herkend word en mensen denken dat ik een wanhopige loser ben..
Ongewenste lijst kan nog wel even ja,quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ongewenst lijst + verwijderen account?
Heb je nog iets gedaan met mijn tip? Heb je die gelezen?
aangezien ik niet zo goed vindbaar benquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Niet? Daar heb ik JUIST een andere naam gebruikt zodat ik niet herkend word en mensen denken dat ik een wanhopige loser ben..
Badoo is echt vreselijk...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:19 schreef marcel-o het volgende:
[..]
aangezien ik niet zo goed vindbaar benkan dat wel weer, al is badoo een ander verhaal
Neejoh, al die knappe leuke jongens met helder blauwe ogen... Donkere krullen... Knuffelig karakter zijn depressief en heul niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ongewenste lijst kan nog wel even ja,
Ik heb je tip gelezen maar ik heb hem verder niet meer gesproken vandaag.
Maar ik denk ook zeker te weten dat het toch een hopeloze zaak is.
Hij heeft me al meerdere malen subtiel afgewezen dus ik doe het mezelf toch maar niet aan.
Hij weet dat de bal bij hem ligt maar die laat hij daar ook mooi liggen.
Ach ja, er zijn wel meer leuke jongens. Ergens..
Hoeveel berichten kreeg je?quote:
Als ik er zo uit zou zien als man dan had ik geen reden op depressief te zien :pquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh, al die knappe leuke jongens met helder blauwe ogen... Donkere krullen... Knuffelig karakter zijn depressief en heul niet aantrekkelijk.
Hoe heeft hij je subtiel afgewezen dan?
Ik ben maar 1 dag lid geweest denk ik maar ik heb wel rond de 15 mailtjes gekregen en dat exclusief de reclame van badoo zelf. En ik had nog niet eens een foto geupload!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel berichten kreeg je?
Ik zit te denken aan een vrouwen account maken daar.. Zodat ik weet wat de vrouwen daar te verduren krijgen...
zat ik ook aan te denken.. hahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel berichten kreeg je?
Ik zit te denken aan een vrouwen account maken daar.. Zodat ik weet wat de vrouwen daar te verduren krijgen...
Het zegt mij te weinig nog...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik er zo uit zou zien als man dan had ik geen reden op depressief te zien :p
Maar hoe hij me heeft afgewezen... Nou toen ik hem zei dat ik hem leuk vind kreeg ik geen reactie en als ik een voorstel deed om iets te doen was er altijd wel een of andere kutsmoes. Gesprekken vallen dood omdat hij op een gegeven moment gewoon niet meer reageert. Dat soort ongein.
Waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken.. haha
dat ene fakeprofiel erbijzijn er genoeg daar
k stuurde dagelijks reports van fakers incl google links
Haha geniaal :pquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken.. haha
dat ene fakeprofiel erbijzijn er genoeg daar
k stuurde dagelijks reports van fakers incl google links
Ah ik sta op 1quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 dag lid geweest denk ik maar ik heb wel rond de 15 mailtjes gekregen en dat exclusief de reclame van badoo zelf. En ik had nog niet eens een foto geupload!
Ja het voelt wel goed en het is wel gezellig omdat we dezelfde flauwe schunnige humor hebben. Maar toen ik bijvoorbeeld vroeg wanneer we weer eens naar de coffeeshop gingen zei hij: ja, de vorige keer zat er 4 jaar tussen dus dat moet nu ook weer zo zijn dus dat wordt het em niet....quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het zegt mij te weinig nog...
Geef eens een voorbeeld dan van een kutsmoes?
En ehm.. Als je wel lekker aan de praat bent met hem? Voelt het dan wel goed?
Beter toch dat die vent van de drugs afblijftquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ja het voelt wel goed en het is wel gezellig omdat we dezelfde flauwe schunnige humor hebben. Maar toen ik bijvoorbeeld vroeg wanneer we weer eens naar de coffeeshop gingen zei hij: ja, de vorige keer zat er 4 jaar tussen dus dat moet nu ook weer zo zijn dus dat wordt het em niet....
Oke, hoi.
Ik heb het laatst weer op m'n telefoon geïnstalleerd om aan een vriendin te laten zien, krijg nu de hele dag meldingen dat mannen willen kennismaken...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 dag lid geweest denk ik maar ik heb wel rond de 15 mailtjes gekregen en dat exclusief de reclame van badoo zelf. En ik had nog niet eens een foto geupload!
Hij neemt geen initiatief dus, ik ben niet anders gewend van vrouwen..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ja het voelt wel goed en het is wel gezellig omdat we dezelfde flauwe schunnige humor hebben. Maar toen ik bijvoorbeeld vroeg wanneer we weer eens naar de coffeeshop gingen zei hij: ja, de vorige keer zat er 4 jaar tussen dus dat moet nu ook weer zo zijn dus dat wordt het em niet....
Oke, hoi.
Oh, ik heb er zelf ook geen problemen mee om af en toe wat te proberen zolang dat bij problemen blijft.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter toch dat die vent van de drugs afblijft
Als ik man was zou ik een automatisch mailtje maken naar elk nieuw lid die aan mijn voorwaarden voldoetquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het laatst weer op m'n telefoon geïnstalleerd om aan een vriendin te laten zien, krijg nu de hele dag meldingen dat mannen willen kennismaken...![]()
Ik was nog geen 10 minuten online
soms ben ik echt in staat bij de foto's waar al die geile kerels op reageren met de meest tenenkrommende ractiesquote:
Had ik nou nooit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het laatst weer op m'n telefoon geïnstalleerd om aan een vriendin te laten zien, krijg nu de hele dag meldingen dat mannen willen kennismaken...![]()
Ik was nog geen 10 minuten online
Je zou maar uit de problemen raken inderdaadquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oh, ik heb er zelf ook geen problemen mee om af en toe wat te proberen zolang dat bij problemen blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |