abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125217352
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik kan ook wel met mezelf lachen. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik me ooit heb ingeschreven op een datingsite. Ik heb er nu ernstig spijt van omdat ik word doodgespamt met mailtjes,
Ongewenst lijst + verwijderen account?

Heb je nog iets gedaan met mijn tip? Heb je die gelezen?
Rustig aan.
pi_125217363
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef marcel-o het volgende:
nee :D haha. is wel n deel van mn naam..

op datingsites is wel n ander verhaal ja, da's wel mn gewone naam, daar ga je niet liegen enzo :P
Niet? Daar heb ik JUIST een andere naam gebruikt zodat ik niet herkend word en mensen denken dat ik een wanhopige loser ben..
pi_125217415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik kan ook wel met mezelf lachen. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik me ooit heb ingeschreven op een datingsite. Ik heb er nu ernstig spijt van omdat ik word doodgespamt met mailtjes,
Is ook niks ergs aan ;)
pi_125217457
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Niet? Daar heb ik JUIST een andere naam gebruikt zodat ik niet herkend word en mensen denken dat ik een wanhopige loser ben..
:D Marcelinho heeft gewoon zelfvertrouwen :7
pi_125217520
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ongewenst lijst + verwijderen account?

Heb je nog iets gedaan met mijn tip? Heb je die gelezen?
Ongewenste lijst kan nog wel even ja,
Ik heb je tip gelezen maar ik heb hem verder niet meer gesproken vandaag.
Maar ik denk ook zeker te weten dat het toch een hopeloze zaak is.
Hij heeft me al meerdere malen subtiel afgewezen dus ik doe het mezelf toch maar niet aan.
Hij weet dat de bal bij hem ligt maar die laat hij daar ook mooi liggen.
Ach ja, er zijn wel meer leuke jongens. Ergens..
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:19:57 #106
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125217584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

aangezien ik niet zo goed vindbaar ben :P kan dat wel weer, al is badoo een ander verhaal :')
sowieso vind ik dat een verhaal apart 8)7
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_125217605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:19 schreef marcel-o het volgende:

[..]

aangezien ik niet zo goed vindbaar ben :P kan dat wel weer, al is badoo een ander verhaal :')
Badoo is echt vreselijk...
pi_125217632
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ongewenste lijst kan nog wel even ja,
Ik heb je tip gelezen maar ik heb hem verder niet meer gesproken vandaag.
Maar ik denk ook zeker te weten dat het toch een hopeloze zaak is.
Hij heeft me al meerdere malen subtiel afgewezen dus ik doe het mezelf toch maar niet aan.
Hij weet dat de bal bij hem ligt maar die laat hij daar ook mooi liggen.
Ach ja, er zijn wel meer leuke jongens. Ergens..
Neejoh, al die knappe leuke jongens met helder blauwe ogen... Donkere krullen... Knuffelig karakter zijn depressief en heul niet aantrekkelijk.

Hoe heeft hij je subtiel afgewezen dan?
Rustig aan.
pi_125217665
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Badoo is echt vreselijk...
Hoeveel berichten kreeg je?

Ik zit te denken aan een vrouwen account maken daar.. Zodat ik weet wat de vrouwen daar te verduren krijgen...
Rustig aan.
pi_125217792
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neejoh, al die knappe leuke jongens met helder blauwe ogen... Donkere krullen... Knuffelig karakter zijn depressief en heul niet aantrekkelijk.

Hoe heeft hij je subtiel afgewezen dan?
Als ik er zo uit zou zien als man dan had ik geen reden op depressief te zien :p
Maar hoe hij me heeft afgewezen... Nou toen ik hem zei dat ik hem leuk vind kreeg ik geen reactie en als ik een voorstel deed om iets te doen was er altijd wel een of andere kutsmoes. Gesprekken vallen dood omdat hij op een gegeven moment gewoon niet meer reageert. Dat soort ongein.
pi_125217878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zit te denken aan een vrouwen account maken daar.. Zodat ik weet wat de vrouwen daar te verduren krijgen...
Ik ben maar 1 dag lid geweest denk ik maar ik heb wel rond de 15 mailtjes gekregen en dat exclusief de reclame van badoo zelf. En ik had nog niet eens een foto geupload!
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:25:39 #112
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125217892
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

zat ik ook aan te denken.. haha :D
dat ene fakeprofiel erbij _O- zijn er genoeg daar :') k stuurde dagelijks reports van fakers incl google links :{w
pi_125217933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Als ik er zo uit zou zien als man dan had ik geen reden op depressief te zien :p
Maar hoe hij me heeft afgewezen... Nou toen ik hem zei dat ik hem leuk vind kreeg ik geen reactie en als ik een voorstel deed om iets te doen was er altijd wel een of andere kutsmoes. Gesprekken vallen dood omdat hij op een gegeven moment gewoon niet meer reageert. Dat soort ongein.
Het zegt mij te weinig nog...
Geef eens een voorbeeld dan van een kutsmoes?

En ehm.. Als je wel lekker aan de praat bent met hem? Voelt het dan wel goed?
Rustig aan.
pi_125217939
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef marcel-o het volgende:

[..]

dat ene fakeprofiel erbij _O- zijn er genoeg daar :') k stuurde dagelijks reports van fakers incl google links :{w
Waarom zou je dat doen :')
pi_125217951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Haha geniaal :p
pi_125217967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik ben maar 1 dag lid geweest denk ik maar ik heb wel rond de 15 mailtjes gekregen en dat exclusief de reclame van badoo zelf. En ik had nog niet eens een foto geupload!
Ah ik sta op 1 :P
Rustig aan.
pi_125218023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het zegt mij te weinig nog...
Geef eens een voorbeeld dan van een kutsmoes?

En ehm.. Als je wel lekker aan de praat bent met hem? Voelt het dan wel goed?
Ja het voelt wel goed en het is wel gezellig omdat we dezelfde flauwe schunnige humor hebben. Maar toen ik bijvoorbeeld vroeg wanneer we weer eens naar de coffeeshop gingen zei hij: ja, de vorige keer zat er 4 jaar tussen dus dat moet nu ook weer zo zijn dus dat wordt het em niet....
Oke, hoi.
pi_125218055
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ja het voelt wel goed en het is wel gezellig omdat we dezelfde flauwe schunnige humor hebben. Maar toen ik bijvoorbeeld vroeg wanneer we weer eens naar de coffeeshop gingen zei hij: ja, de vorige keer zat er 4 jaar tussen dus dat moet nu ook weer zo zijn dus dat wordt het em niet....
Oke, hoi.
Beter toch dat die vent van de drugs afblijft ;)
pi_125218070
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik heb het laatst weer op m'n telefoon geïnstalleerd om aan een vriendin te laten zien, krijg nu de hele dag meldingen dat mannen willen kennismaken... :')
Ik was nog geen 10 minuten online :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_125218098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:28 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Oke, hoi.
Hij neemt geen initiatief dus, ik ben niet anders gewend van vrouwen..

Punt is, ik heb de conclusie wel getrokken dat als ik het initiatief niet neem dat er niks gebeurt.
In dit geval is je verzoek afgewezen omdat hij het gewoon niet wilt... De coffeeshop bevalt hem niet..

Vraag anders in een gesprekje wat hij leuk vindt om te doen als date eventueel?
Rustig aan.
pi_125218119
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beter toch dat die vent van de drugs afblijft ;)
Oh, ik heb er zelf ook geen problemen mee om af en toe wat te proberen zolang dat bij problemen blijft.
pi_125218128
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik heb het laatst weer op m'n telefoon geïnstalleerd om aan een vriendin te laten zien, krijg nu de hele dag meldingen dat mannen willen kennismaken... :')
Als ik man was zou ik een automatisch mailtje maken naar elk nieuw lid die aan mijn voorwaarden voldoet :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:30:36 #123
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125218145
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen :')
soms ben ik echt in staat bij de foto's waar al die geile kerels op reageren met de meest tenenkrommende racties :') !! een link neer te zetten naar profielen uit rusland ofzo waar ook die foto's staan. k heb alleen geen zin om n rel te starten daar _O-
pi_125218146
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef minthy het volgende:

[..]

Had ik nou nooit.

Ik heb een 3.9 als cijfer voor mijn foto's :o
_O-
Rustig aan.
pi_125218160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Oh, ik heb er zelf ook geen problemen mee om af en toe wat te proberen zolang dat bij problemen blijft.
Je zou maar uit de problemen raken inderdaad :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')