quote:
Op woensdag 10 april 2013 13:54 schreef ImPat het volgende:Ik ben nieuw hier, dus sorry indien ik deze topic in een verkeerde rubriek plaats.
Maar ik heb eigenlijk 2 vragen:
• in het FOK!forum kun je je post previewen voordat je het definitief plaatst, ook op andere fora van websites kan dat meestal, maar waarom kan dat niet op de FOK!frontpage als je wilt reageren bij een nieuwsbericht?;
• en kun je je post na plaatsing nog editen/bewerken als je achteraf ziet dat je een typ- of spel/taalfout hebt gemaakt? Op de frontpage in ieder geval niet zo ondervond ik nadat ik een reactie had geplaatst bij het bericht "Euro Shopper verdwijnt" en na plaatsing een typfout ontdekte die ik wel wilde verbeteren, maar dat jammer- en vreemdgenoeg niet kon.
Of heeft dit te maken met de benadering van de FOK! website via mobieltjes en tablets? Sinds ik een iPad heb, doe ik weinig meer met een desktop pc of laptop. Mis ik nu misschien bepaalde functies op FOK! ?
Hallo ImPat, welkom op het FOK!forum

.
Vraag 1 - Dit is wel mogelijk met de knop "Voorbeeld bekijken" op de FOK!frontpage, echter kan dit inderdaad niet als je deze via een mobieltje of tablet benadert (tenzij die niet naar m.fok.nl gaat). Dan vervalt deze optie.
Vraag 2 - Ook dit is mogelijk, maar wel binnen 48 uur (tenzij je een
FOK!abonnement aanschaft, dan kun je de edittijd verhogen tot 240 uur). Het kan zijn dat als je de FOK!frontpage via je PC benadert je de knopjes niet ziet. Ga dan even met je muis over de rechterbovenhoek van je bericht, dan komen ze tevoorschijn.
Het editen kan echter inderdaad weer niet als je de FOK!frontpage via een mobieltje of tablet benadert (tenzij die niet naar m.fok.nl gaat). Dan vervalt ook deze optie.
[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 10-04-2013 14:28:10 ]