abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125110877
Ik ben nieuw hier, dus sorry indien ik deze topic in een verkeerde rubriek plaats.

Maar ik heb eigenlijk 2 vragen:

• in het FOK!forum kun je je post previewen voordat je het definitief plaatst, ook op andere fora van websites kan dat meestal, maar waarom kan dat niet op de FOK!frontpage als je wilt reageren bij een nieuwsbericht?;

• en kun je je post na plaatsing nog editen/bewerken als je achteraf ziet dat je een typ- of spel/taalfout hebt gemaakt? Op de frontpage in ieder geval niet zo ondervond ik nadat ik een reactie had geplaatst bij het bericht "Euro Shopper verdwijnt" en na plaatsing een typfout ontdekte die ik wel wilde verbeteren, maar dat jammer- en vreemdgenoeg niet kon.

Of heeft dit te maken met de benadering van de FOK! website via mobieltjes en tablets? Sinds ik een iPad heb, doe ik weinig meer met een desktop pc of laptop. Mis ik nu misschien bepaalde functies op FOK! ?
pi_125110997
Vraag 1 geen commentaar, vraag 2, ja dat ken.

Welkom op Fok!
  woensdag 10 april 2013 @ 14:03:04 #3
395200 deadprez
One more rail
pi_125111146
nee dat mag niet
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:03:48 #4
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_125111170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:54 schreef ImPat het volgende:
Ik ben nieuw hier, dus sorry indien ik deze topic in een verkeerde rubriek plaats.
Je zit in dit subforum inderdaad verkeerd. Bekijk de FAQ van een subforum voor je er een topic plaatst in plaats van puur op de subforumtitel af te gaan!

quote:
• in het FOK!forum kun je je post previewen voordat je het definitief plaatst, ook op andere fora van websites kan dat meestal, maar waarom kan dat niet op de FOK!frontpage als je wilt reageren bij een nieuwsbericht?;
Dat kan wel...

quote:
• en kun je je post na plaatsing nog editen/bewerken als je achteraf ziet dat je een typ- of spel/taalfout hebt gemaakt?
Ja.

quote:
Op de frontpage in ieder geval niet zo ondervond ik nadat ik een reactie had geplaatst bij het bericht "Euro Shopper verdwijnt" en na plaatsing een typfout ontdekte die ik wel wilde verbeteren, maar dat jammer- en vreemdgenoeg niet kon.
Onzin.

quote:
Of heeft dit te maken met de benadering van de FOK! website via mobieltjes en tablets?
Alle functionaliteiten zijn gewoon beschikbaar wanneer ik de frontpage via mijn mobiel benader.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:05:00 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_125111207
quote:
Dit al gelezen? FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ

http://forum.fok.nl/forum/FB Hier moet je zijn.
quote:

Daar valt ook weinig aan te reviewen...
Je stopt er immers (bijna) geen plaatjes, tabellen, quotes of andere zaken in.
quote:
• en kun je je post na plaatsing nog editen/bewerken als je achteraf ziet dat je een typ- of spel/taalfout hebt gemaakt? Op de frontpage in ieder geval niet zo ondervond ik nadat ik een reactie had geplaatst bij het bericht "Euro Shopper verdwijnt" en na plaatsing een typfout ontdekte die ik wel wilde verbeteren, maar dat jammer- en vreemdgenoeg niet kon.
dat kan gewoon.

Mits je geen add-blocker gebruikt natuurlijk...
So we just called him Fred
  woensdag 10 april 2013 @ 14:08:57 #6
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_125111331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:05 schreef FredvZ het volgende:
Mits je geen add-blocker gebruikt natuurlijk...
Dat geldt toch niet voor de frontpage? Bovendien zou TS dan een gejailbreakde iPad moeten hebben.
pi_125111733
quote:

Of heeft dit te maken met de benadering van de FOK! website via mobieltjes en tablets? Sinds ik een iPad heb, doe ik weinig meer met een desktop pc of laptop. Mis ik nu misschien bepaalde functies op FOK! ?
Hallo ImPat, welkom op het FOK!forum :W.

Vraag 1 - Dit is wel mogelijk met de knop "Voorbeeld bekijken" op de FOK!frontpage, echter kan dit inderdaad niet als je deze via een mobieltje of tablet benadert (tenzij die niet naar m.fok.nl gaat). Dan vervalt deze optie.

Vraag 2 - Ook dit is mogelijk, maar wel binnen 48 uur (tenzij je een FOK!abonnement aanschaft, dan kun je de edittijd verhogen tot 240 uur). Het kan zijn dat als je de FOK!frontpage via je PC benadert je de knopjes niet ziet. Ga dan even met je muis over de rechterbovenhoek van je bericht, dan komen ze tevoorschijn.
Het editen kan echter inderdaad weer niet als je de FOK!frontpage via een mobieltje of tablet benadert (tenzij die niet naar m.fok.nl gaat). Dan vervalt ook deze optie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 10-04-2013 14:28:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')