HOE komt ze aan 1000 likes?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
die clip heeft ook 1000 likes en 15000 dislikes
Succes!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga dr vandoor, moet naar utrecht voor controle voor m'n knie
Multivlaaiquote:Op woensdag 10 april 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat iedereen het negeert. Dan hoef ik ook niet elke keer een smoes te verzinnen om die multivlaaien af te slaan
Ik snap hem nietquote:
A-england is niet meer zo makkelijk verkrijgbaar en whimsical is htf.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die lakken?
Van dit soort opmerkingen krijg ik trouwens altijd zin om je een klap te geven. Je doet het te vaakquote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die lakken?
*gaat swatches opzoeken*quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van dit soort opmerkingen krijg ik trouwens altijd zin om je een klap te geven. Je doet het te vaak
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van dit soort opmerkingen krijg ik trouwens altijd zin om je een klap te geven. Je doet het te vaak
Dat zou ik echt aso vinden imhoquote:Op woensdag 10 april 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
zolang ze maar niet voor swaps zijn vind ik het best
Het is gewoon dat hele "wat is er zo bijzonder aan....quote:Op woensdag 10 april 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dat zo?
Is niet bewust
Ik wist dat Whimsical htf was, maar ik snap heul niet waarom, vind hem zo saai
quote:Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen. Dokter: "Wat is er gebeurd?" Vrouw: "Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen." Dokter: "Daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen. Als uw man dronken thuiskomt, neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen." 2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit. Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!" Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden?"
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is gewoon dat hele "wat is er zo bijzonder aan...." met die KUT schaamsmilie erbij
ZEG GEWOON DAT JE HET LELIJKE ROTLAKKEN VINDT!![]()
![]()
Ik vind het heul geen lelijke lakken behalve dan die van Revlon, die vind ik wel lelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is gewoon dat hele "wat is er zo bijzonder aan...." met die KUT schaamsmilie erbij
ZEG GEWOON DAT JE HET LELIJKE ROTLAKKEN VINDT!![]()
![]()
Braafquote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het heul geen lelijke lakken behalve dan die van Revlon, die vind ik wel lelijk![]()
![]()
Maar ik verwonder me altijd meer als lakken die me heul niet uniek lijken htf zijn, that's all.
SORRY MEVROUW
Dus nu ga je me niet slaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Braaf
Ik hou toch wel van je hoor!
Ja maar ik wil nietquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie dat Sjaan je al gaat slaan
Mocht je willen spank ik jou ook wel ff heurquote:Op woensdag 10 april 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie dat Sjaan je al gaat slaan
Damnquote:Op woensdag 10 april 2013 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft het echt lang zo gelaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna dit:
[ afbeelding ]
En toen kwam ze op het idee om ze allemaal te kortwieken
Bah, ik snap ook echt niet hoe ze dat zelf niet zien. Net zoals mis lipglans altijd met haar rode vlekken rond de nagels door geen fatsoenlijke clean upquote:Op woensdag 10 april 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd hoe krijg je rouwranden in zulke lange nagels?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Scherpgesteld op de plantenbak natuurlijk!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toen d'r nagels nog van normale lengte waren (min of meer) had ze foto's van deze kwaliteit:
[ afbeelding ]
Wat een kutblog
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:21 schreef Mss het volgende:
Zou die middelvinger haar masturbatievinger zijn?
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Amsterdam Ze is geen arme student meer he, die hebben meer geld
JIJ WOONT NIET IN AMSTERDAMquote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
ze is ambtenaar, dus ALLEMAAL VAN MIJN BELASTINGCENTEN
JA JONGEquote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef Mss het volgende:
Daarom gaan Sjaan ook zo vaak haar neus poederen op meets!![]()
![]()
Duh, het is toch niet van mijn belastinggeldquote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA JONGE![]()
Ga je volgende keer mee? samen in zo'n wc hokje
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Duh, het is toch niet van mijn belastinggeld
Ermahgerd the worriesquote:Really sorry for that situation. We really send your items within 24 hours after your payment. Both of us don’t want to see things happens like this. But long shipping sometimes happens.
By the way, for our system, it is eaiser to click the refund button and resend maybe make our system confused. Really sorry for that unpleasant purchase. I just want to solve problem for you and protect your benefit. If you don’t mind that, you may bid it again when I refunded you, do you agree with that?
Sorry for the inconveniences and I beg your forgiveness.
And friend. Please do not worry. Have a nice day!
ROCK N ROLL BABE!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Duh, het is toch niet van mijn belastinggeld
dan ga je die eerst maar latne groeienquote:Op woensdag 10 april 2013 13:42 schreef Mss het volgende:
Wel jammer dat ik net mijn pinknagels gekortwiekt heb
watdefuck ben jij straks van plan!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:47 schreef Mirjam het volgende:
Ik stop ff scheermesjes en rietjes in m'n tas
ermahgerd snuif dit dat allesquote:Op woensdag 10 april 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
watdefuck ben jij straks van plan!
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:51 schreef Mss het volgende:
HEBBEN JULLIE EEN GEHEIMEN MEET WAT IS DEZEN?
met mir afsprekenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:51 schreef Mss het volgende:
HEBBEN JULLIE EEN GEHEIMEN MEET WAT IS DEZEN?
me not so jellyquote:Op woensdag 10 april 2013 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige jelly's zijn echt jelly
hoeveel laagjes is dit?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige jelly's zijn echt jelly
Hij zit in Eindhoven in het asielquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij zit in Eindhoven in het asielVorige week was hij gereserveerd maar nu niet meer. Toen vroeg Megatoby al of ik naar het asiel wilde
Maar thuis zou Huubke hem opeten denk ik
Geen tijd meer voor? Wat doet ze dan zoal op een dag?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:50 schreef Dwyn het volgende:
Hadden we dit al gelezen of loop ik weer dramatisch achter?![]()
[ afbeelding ]
Nope, dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 10 april 2013 15:50 schreef Dwyn het volgende:
Hadden we dit al gelezen of loop ik weer dramatisch achter?![]()
[ afbeelding ]
Debs en Loqi dissen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor? Wat doet ze dan zoal op een dag?
Het zal ook vast niet (alleen) aan haar gelegen hebben. Maar de gang van zaken is op zijn zachtst gezegd curieus...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, misschien zit er nog wel een heel ander verhaal achter dat verhaal.
Ze had het niet eens op haar blog vermeldt bij een review van TNB producten.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:03 schreef Mss het volgende:
Ja raar is het wel. Of misschien mag het niet meer met haar werk. Dat ze geen 'reclame' mag maken voor andere merken ofzo.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:07 schreef Loqi het volgende:
Oeh, goeden timing om op fok te komen zie ik
En dan met 'oh prachtig wat leuk!'?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel verontrustend dat er toch een paar zijn van hier die haast dagelijks bij Delta reageren
Wat? En dan hier meelullen?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel verontrustend dat er toch een paar zijn van hier die haast dagelijks bij Delta reageren
Ze werkt toch gewoon full time nu? Fulltime werken en bloggen is best pittig hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor? Wat doet ze dan zoal op een dag?
Dat weet ik niet, zo diep gaat mijn stalkgedrag nou ook weer niet. Zag er net een paar bekenden tussen staanquote:
watis daar mis mee dan? Ik snap dat echt niet. Ik heb best leuk contact met d'r.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar jij bent ook een andere categorie dan wijquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
watis daar mis mee dan? Ik snap dat echt niet. Ik heb best leuk contact met d'r.
ik hoor d'r niet bijquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een andere categorie dan wij
first world problemsquote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik weer, was van plan vandaag holo te lakken, is het de hele dag al mistig.
dit weekend 20 graden! holo everywherequote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb ik weer, was van plan vandaag holo te lakken, is het de hele dag al mistig.
Daar wacht ik nu maar op inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
dit weekend 20 graden! holo everywhere
dat zei ik niet debsiequote:
Zwartquote:Op woensdag 10 april 2013 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar wacht ik nu maar op inderdaad.Maar dan moet ik voor nu wat anders verzinnen.
wordt het ook zonnig?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
dit weekend 20 graden! holo everywhere
Ik vind er niet per se iets mis meequote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
watis daar mis mee dan? Ik snap dat echt niet. Ik heb best leuk contact met d'r.
Ja sorry, ik ben gewoon nog gruwelijk pissed off over dat nailart gedoe.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zei ik niet debsieik reageerde alleen op een hele rits janksmilies achter elkaar
!
Ja okee da's ook geen uitdagingquote:
Snap ikquote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben gewoon nog gruwelijk pissed off over dat nailart gedoe.
Zondag lekker naar de rolschaatsbaan wandelen met zonder jas aanquote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zaterdag vooral bewolkt en 13 graden, zondag schijnbaar 20-23 inderdaad met deels zon
Alleen moet ik zaterdag heel de dag buiten doorbrengen en niet zondag
Zaterdag kanovaren in de Bredase singelsquote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zondag lekker naar de rolschaatsbaan wandelen met zonder jas aan
is het ook, helemaal met je eensquote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind er niet per se iets mis mee![]()
Ik zou het alleen raar vinden als er in de comments bij haar blog lief en aardig wordt gedaan, terwijl er hier 180 graden anders over gesproken wordt, dat klopt niet echt.. (waarmee ik nu niet zeg dat jij dat doet he, ff voor de duidelijkheid)
Ook mooi!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zaterdag kanovaren in de Bredase singels
Je staat er vaak versteld van hoeveel je nog niet weet over je eigen stadquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je staat er vaak versteld van hoeveel je nog niet weet over je eigen stad
Vrijgezellenfeestje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En na het kanovaren gaan we nog een spel spelen waarbij we ook het centrum doormoeten voor opdrachten en zo.
Aan de ene kant vind ik het wel een beetje meh, om dan van dat soort dingen te doen in je eigen woonplaats. Maar zoals jij ook al aangeeft, zo kom je nog eens op plekken die je normaal niet ziet, dus wie weet is het wel hartstikke leukWat matig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maareh, een uur is heul niet lang, dat is zo om!disclaimer
Ja daarom! We hebben een kwartier nodig om naar de stad te komen en zij zal misschien ook wel ff bij moeten komen van de schrik (ervan uitgaande dat ze het nog niet doorheeft - wat ik ten zeerste betwijfelquote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat matig zeg!
Maareh, een uur is heul niet lang, dat is zo om!
Sjongejonge, wat een halfbakken gedoe zeg. Jammer dat het zo moet. Of zijn het eigenlijk meer vrienden van hem dan dat het vriendinnen van haar zijn?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja daarom! We hebben een kwartier nodig om naar de stad te komen en zij zal misschien ook wel ff bij moeten komen van de schrik (ervan uitgaande dat ze het nog niet doorheeft - wat ik ten zeerste betwijfel)
Maar de ene helft vindt je niet belangrijk genoeg om mee te gaan, en een aantal anderen dus blijkbaar niet om iets eerder voor hun bed uit te komen of zo, ik vind het zo vreemd! En eentje die niet mee wilden, heeft zich half bedacht en gaat 's avonds wel mee eten zonder overdag mee te doen. Ik vraag me af hoe de bruid daarop reageert, als ze die in het restaurant ziet...
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:54 schreef Mss het volgende:
Thuiskomen en er ligt een brief van oma klaar. We hadden haar een fotoalbum gegeven en dat was vertraagd (ik had hem niet besteld, ik zweerrrrrrrr) dus we konden hem niet allemaal persoonlijk aan haar geven. Nu heeft ze hem vorig weekend gehad en heb ik een brief van haar dat ze het hele album geweldig vindt, dat ze moest huilen van alle teksten die we voor haar hadden geschreven en dat ze zo ontzettend trots op haar kleinkinderen was
Zo lief
Ja echt tof. We hebben haar nu een cadeau gegeven wat qua geld helemaal niet duur was (allemaal arme studenten/middelbare scholieren) maar waar we veel tijd in hebben gestopt en waar ze zo ontzettend blij mee is. Heel leukquote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En wat supertof! Fijn gevoel als je dat aan iemand kan geven
We hebben een vriendengroep, bestaande uit redelijk wat stellen. In principe had hij de mannen uitgenodigd (aangevuld met wat anderen buiten de groep) en zij de vrouwen (ook aangevuld met wat anderen). Maar twee dames zijn relatief nieuw binnen de groep (maar wel al een jaar binnen of zo) en die gaan niet mee, geen idee waarom. Met twee anderen heeft ze iets minder vaak contact en die hebben ook afgezegd. En een zei zich niet fijn te voelen in grote groepen dus die gaat ook niet mee, en dat heeft haar wel pijn gedaan want daar gaat ze wel veel mee om. Dat is degene die nu wel mee gaat eten, maar weet niet of de bruid dit weet.. Alle mannen gaan dus wel gewoon met de bruidegom mee, ook degenen met wie de bruidegom niet wekelijks in de kroeg zit...quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjongejonge, wat een halfbakken gedoe zeg. Jammer dat het zo moet. Of zijn het eigenlijk meer vrienden van hem dan dat het vriendinnen van haar zijn?
Wat leuk!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:54 schreef Mss het volgende:
Thuiskomen en er ligt een brief van oma klaar. We hadden haar een fotoalbum gegeven en dat was vertraagd (ik had hem niet besteld, ik zweerrrrrrrr) dus we konden hem niet allemaal persoonlijk aan haar geven. Nu heeft ze hem vorig weekend gehad en heb ik een brief van haar dat ze het hele album geweldig vindt, dat ze moest huilen van alle teksten die we voor haar hadden geschreven en dat ze zo ontzettend trots op haar kleinkinderen was
Zo lief
Zoiets betekent toch ook veel meer dan iets waar je ff snel een klap geld tegenaan gooit maar wat helemaal niet persoonlijk is!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt tof. We hebben haar nu een cadeau gegeven wat qua geld helemaal niet duur was (allemaal arme studenten/middelbare scholieren) maar waar we veel tijd in hebben gestopt en waar ze zo ontzettend blij mee is. Heel leuk
Och ermequote:Op woensdag 10 april 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
We hebben een vriendengroep, bestaande uit redelijk wat stellen. In principe had hij de mannen uitgenodigd (aangevuld met wat anderen buiten de groep) en zij de vrouwen (ook aangevuld met wat anderen). Maar twee dames zijn relatief nieuw binnen de groep (maar wel al een jaar binnen of zo) en die gaan niet mee, geen idee waarom. Met twee anderen heeft ze iets minder vaak contact en die hebben ook afgezegd. En een zei zich niet fijn te voelen in grote groepen dus die gaat ook niet mee, en dat heeft haar wel pijn gedaan want daar gaat ze wel veel mee om. Dat is degene die nu wel mee gaat eten, maar weet niet of de bruid dit weet.. Alle mannen gaan dus wel gewoon met de bruidegom mee, ook degenen met wie de bruidegom niet wekelijks in de kroeg zit...
Ik ken haar ook niet heel supergoed, maar het is een aardige meid. Bij mijn feest was zij net nieuw in de groep en zij is toen ook gewoon meegeweest, leuk om de rest ook meteen wat beter te leren kennen en zo. Dus vind het een beetje raar allemaal.
En ze heeft dus ADD. En de organisator had bedacht dat we vooral niet tegen haar moesten zeggen of we wel/niet mee zouden gaan. Leuke verrassing ja, als je dan overvallen wordt door de helft van de mensen die je verwacht en nee ze komen ook niet alsnog later of zo. En ze kan al zo slecht tegen verrassingen
Inmiddels weet ze wel precies wie er niet meegaan, gelukkig. Dat lijkt me echt iets wat flink je dag verpest als je daar 's ochtends op de dag zelf achterkomt...quote:
nieuwe vriend/vriendin?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
hoe komen er eigenlijk nieuwe mensen binnen die groep?
Via degenen die een nieuwe vriend/vriendin introducerenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
hoe komen er eigenlijk nieuwe mensen binnen die groep?
Ja maar niet iedereen in zo'n groep kent elkaar dus echt goed? Dat lijkt me echt te wazig. Maar wel altijd samen dingen doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Via degenen die een nieuwe vriend/vriendin introduceren
Die van ons is een beetje apart.. Alsin, dat redelijk veel mensen elkaars ex zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen vriendengroep dus geen ideeee hoe die sociale dynamiek in elkaar steekt
het klinkt serieus ingewikkeldquote:Op woensdag 10 april 2013 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die van ons is een beetje apart.. Alsin, dat redelijk veel mensen elkaars ex zijn
Maar hij is ooit begonnen op de middelbare school via een groep mensen die bij elkaar in de klas zaten op de havo. Een paar zijn doorgestroomd naar vwo en kwamen toen bij mij in de klas. Een vriendin en ik leerden ze kennen, was gezellig, mee gaan stappen en zo en zo kwamen wij erbij. Vervolgens kregen sommigen een vriend/vriendin en die kwam toen ook in de groep. Soms ging het uit, maar bleven ze wel allebei in de groep, kregen een nieuwe vriend/vriendin en toen kwam die in de groep. Sommigen zijn als 'vriend van' (niet als partner) bij het stappen geïntroduceerd en dat klikte dus die bleven. En onze carnavalsvereniging werkt heel goed om de boel bij elkaar te houden, want je merkt wel dat het contact op sommige punten wat verwaterd omdat iedereen nu echt met z'n eigen dingen bezig is..
Nee dat klopt, met sommige mensen binnen de groep heb ik niet zoveel. Maar als ik ze tegenkom is het wel leuk om ff bij te kletsen. Alleen bij sommigen ben je dan wat eerder klaarquote:Op woensdag 10 april 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen in zo'n groep kent elkaar dus echt goed? Dat lijkt me echt te wazig. Maar wel altijd samen dingen doen.
Valt mee, de oorspronkelijke groep is ergens ontstaan toen ik in 3VWO zat, toen was ik 14 of zo, das al meer dan de helft van mijn leven geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zal ik je nog wat leuks vertellen dan?Geil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zal ik je nog wat leuks vertellen dan?Hebbie goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik ook. Alleen negeert de ex in kwestie mij nu omdat z'n huidige vriendin nogal een jaloerse bitch isquote:Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef Mss het volgende:
Oh dat lijkt me best wel kut om met je ex in een vriendengroep te zitten
terwijl we hiervoor altijd goed contact hadden en alles.it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik heb eigenlijk niet echt meer vriendschap met mensen waar ik het mee gedaan heb. Kennissen okee, maar vriendschap houdt vrij snel op daarnaquote:Op woensdag 10 april 2013 17:18 schreef Incantrix het volgende:
Hoef niet erg te zijn, als je bij onze vriendengroep op gaat schrijven wie wie gedaan heeft en welke mensen exen van elkaar zijn schrik je je ook kapot
Hier niet hoor, gat vanzelfquote:Op woensdag 10 april 2013 17:18 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn goed wat een moeilijk gedoe zo'n vriendengroep
Geen last van
ermnermquote:Op woensdag 10 april 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ermagherd spinazie met vissticks, da's lang geleden
Ik heb geen enkele ex met wie ik nog normaal om kan gaan idd. Maar anderen hebben er dus minder moeite mee ofzoquote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt meer vriendschap met mensen waar ik het mee gedaan heb. Kennissen okee, maar vriendschap houdt vrij snel op daarna
sletje.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef Diconnected het volgende:
als ik in de kroeg sta met vrienden heb ik met bijna alle mannen in de vriendengroep minstens 1x gezoend![]()
Ja klaarblijkelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele ex met wie ik nog normaal om kan gaan idd. Maar anderen hebben er dus minder moeite mee ofzo
Ja hier ookquote:Op woensdag 10 april 2013 17:18 schreef Incantrix het volgende:
Hoef niet erg te zijn, als je bij onze vriendengroep op gaat schrijven wie wie gedaan heeft en welke mensen exen van elkaar zijn schrik je je ook kapot
Ik eet:quote:
ook makkelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En lekker makkelijk want geen pannen nodig![]()
Klinkt lekker, ik mag alleen geen wraps van mezelfquote:Op woensdag 10 april 2013 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik eet:
Kip met wrap.
Kipblokjes met ui en knoflook en champignons in wraps met daarin een bodempje zuurkool en wat knoflooksaus![]()
Ik heb het net in een grote wok gemaakt en eerst dus de uitjes, knoflook, champigonnetjes fruiten/bakken in wat olie met trassie en gember. Kip erbij, wat Ras el Hanout kruiden erover. Ff goed aanbraden, afblussen met water en flinke scheut ketjap, beetje sambal erbij. (ik moest een sausje erbij hebben omdat Rick het meenam naar zijn werk met wat rijst) Toen wat lichte kookroom erbij en omdat de saus wat dun was ff beetje binden met bloem opgelost in koud water.
Ik heb daarna de rest weer gezeefd in een vergiet zodat ik geen saus heb want dat werkt niet met een wrap
Nu al honger!
Maar ik vind het nog wat te vroeg om te eten.
Mijn ex binnen de groep is ook niet echt een vriend van mij. Ook inderdaad meer een kennis. We kunnen best kletsen en zo, maar heel persoonlijk wordt het nooit. Same voor B en zijn ex.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt meer vriendschap met mensen waar ik het mee gedaan heb. Kennissen okee, maar vriendschap houdt vrij snel op daarna
Vanwege de carbs?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt lekker, ik mag alleen geen wraps van mezelf
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vanwege de carbs?
Wat heb je vandaag aan carbs binnen?
Ik ben op een gegeven moment iets minder carbnazi geworden en zit ineens onder de 62 kg. Terwijl dat met mijn strenge regime nooit lukteMijn lichaam was aan het hoarden
Ik tel geen carbs. Maar ik weet dat er in 1 zo'n wrapflapje ongeveer 220 kcals zitten. Dan eet ik liever alleen de vullingquote:Op woensdag 10 april 2013 17:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vanwege de carbs?
Wat heb je vandaag aan carbs binnen?
Ik ben op een gegeven moment iets minder carbnazi geworden en zit ineens onder de 62 kg. Terwijl dat met mijn strenge regime nooit lukteMijn lichaam was aan het hoarden
Ik ben wel tevreden zoquote:Op woensdag 10 april 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed bezig puckzzz, wat is je streef? Niet onder de 60 toch?
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden zo
Zit tussen 61.5 en 62 te schommelen.
ja, die ienie minis wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
Voedingwaarde per 100 gr is 300 kcal.
Er zitten 8 kleine wraps in met een totaal gewicht van 200 gram. Dat zou dus voor alle 8 stuks 600 kcal zijn. 1 Wrapje is dan 600/8=75 kcal per wrapje.
Ik eet er een stuk of twee, misschien drie () dus totaal 150 à 225 kcal.
Valt mee toch?
altijd lekkerquote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef Mss het volgende:
Essie had trouwens sommige lakjes met 50% bij den Etos. Heb Midnight Camo gescoord voor ¤5
ik leading Lady en butler nogwatquote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef Mss het volgende:
Essie had trouwens sommige lakjes met 50% bij den Etos. Heb Midnight Camo gescoord voor ¤5
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik leading Lady en butler nogwat
dat je daar nu al mee bezig bentquote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Debsterr het volgende:
De receptioniste/pedicure neemt in juni haar lamp + gel lak een keer mee, dan kan ik gellies doen voordat ik een weekend wegga
Meer omdat we het over lakjes e.d. hadden en dat ik wel eens gel wilde proberen maar normaal niet echt nut zie van lak die lang blijft zittenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat je daar nu al mee bezig bent.
Fijn toch dat dit een beetje helptquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Puckzzz het volgende:
Zorgtoeslag over 2012 binnen waar ik recht op bleek te hebben. Ik zal maar es wat rekeningen gaan betalen.
Nu niet denken dat ik om kom in de schuldenHet eerste wat ik altijd betaal zijn mijn rekeningen, daarna zie ik wel wat er overblijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja dat zekerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn toch dat dit een beetje helpt?
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:34 schreef Debsterr het volgende:
Wel tof, vanavond eindelijk die meet in Zuid Frankrijk organiseren waarbij we allemaal met het vliegtuig gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Stashquote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus wij zo een zooi dozen alvast verhuizen, omdat het kan![]()
Fred: "godverdomme deze doos is zwaar, wat zit daar in jezusnaam in?"
Ik: "ermagerd m'n nagellak die moet mee![]()
![]()
![]()
"
Toen mocht ik hem zelf omhoog tillen.
Maar m'n stash is hier![]()
Maar goed ook dat je 'm zelf hebt getild. Stel je de ramp eens voor als Fred 'm had laten vallen???quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
"
Ik zo die doos naar boven sjouwen. Hij bij de volgende doos "deze is ook zwaar!". Ik: Daar zou zomaar nog wat nagellak in kunnen zittenquote:
Daarom wilde ik hem dus nu al mee nemen. We hadden bedacht dat we de zware dozen zouden laten staan voor de verhuizers.. Maar die vertrouw ik mijn nagellak niet toequote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar goed ook dat je 'm zelf hebt getild. Stel je de ramp eens voor als Fred 'm had laten vallen???
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
"
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
"
Groot gelijk! Ik denk dat ik dat ook zelf mee zou nemen..quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zo die doos naar boven sjouwen. Hij bij de volgende doos "deze is ook zwaar!". Ik: Daar zou zomaar nog wat nagellak in kunnen zitten
[..]
Daarom wilde ik hem dus nu al mee nemen. We hadden bedacht dat we de zware dozen zouden laten staan voor de verhuizers.. Maar die vertrouw ik mijn nagellak niet toe[/controlfreak]
Ze hebben bij onze Ikea nu schepsnoep, omnomnomquote:Op woensdag 10 april 2013 19:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ermnermnerm appelkoekjes van Ikea
Ja... de logicaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit zijn trouwens de dozen waar ik dus lades van de helmer in heb gezet, omdat ik bang was dat de bodem het zou begeven. Dat leek me een stuk beter idee dan bijvoorbeeld de nagellak in een tas doen of gewoon de lades zelf naar boven brengen![]()
I know! Vorige week al zakje gevuld daarquote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben bij onze Ikea nu schepsnoep, omnomnom
Bilarquote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
I know! Vorige week al zakje gevuld daar
Schroefjeswand whut? Waar vind ik die?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bilar![]()
Chocoladerommel![]()
Blijft trouwens wel briljant die Ikea.
Ik had dus twee Billy-kasten in het oude huis uit elkaar gesloopt om hier weer in elkaar te zetten.
Maar daarbij drie schroeven kwijt geraakt die nodig waren om die kast weer in elkaar te zetten. Ik kneep hem nogal, want het is een oude Billy die nog via een oud systeem gaat, inmiddels hebben ze nieuwe schroeven. Maar even gekeken in de schroefjeswand en ze bleken ze te hebben![]()
Zulks een goede service is dat toch
Bij de klantenservicequote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Schroefjeswand whut? Waar vind ik die?
Zo herkenbaar. Sommige mensen zouden geen toegang tot "reply all" moeten krijgenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef Debsterr het volgende:
Kan ik een emoslinger krijgen voor mijn collega's_?
Er is een mail gestuurd naar een "all employee" mailadres (oftewel, daar hangt iedere individu aan). 1 mongool klikt op "reply all". Vervolgens doet die mongool dat NOG een keer. Zegt de andere mongool, gericht aan "all employee" HEUJ ik krijg al die meldingen hier is iets mis. Zegt NOG een andere mongool, wederom aan "all employee" JA IK OOK.
mweheheheheehehe
Oh vandaar, ik kom nooit bij de klantenservicequote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij de klantenservice![]()
Daar is een wand met de meest gebruikte schroeven, die je gratis mee kan nemen. Er staat ook een computer naast, als je een bepaald bevestiging-ding moet hebben dat daar niet in zit, dan kan je dat ter plekke bestellen en wordt het thuis gestuurd
Dat. Of snappen wat een all employee mailadres betekentquote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Sommige mensen zouden geen toegang tot "reply all" moeten krijgen
Digibetenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef Debsterr het volgende:
Er is een mail gestuurd naar een "all employee" mailadres (oftewel, daar hangt iedere individu aan). 1 mongool klikt op "reply all". Vervolgens doet die mongool dat NOG een keer. Zegt de andere mongool, gericht aan "all employee" HEUJ ik krijg al die meldingen hier is iets mis. Zegt NOG een andere mongool, wederom aan "all employee" JA IK OOK.
mweheheheheehehe
mensen die dood moetenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat. Of snappen wat een all employee mailadres betekent. Of gewoon doodgaan, kan ook.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mensen die dood moeten![]()
![]()
![]()
ik ken er velen![]()
![]()
Mensen die dat soort massamails sturen zouden moeten beseffen dat je dan jezelf in de To: zet, en de hele shitzooi aan mails in de BCC:quote:Op woensdag 10 april 2013 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Sommige mensen zouden geen toegang tot "reply all" moeten krijgen
ja helaas snappen die figuren dat meestal niet.... "waarom zou je een mail naar jezelf sturen? Het is toch voor iemand anders bedoeld???"quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mensen die dat soort massamails sturen zouden moeten beseffen dat je dan jezelf in de To: zet, en de hele shitzooi aan mails in de BCC:
Eww, dat niet neequote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb 2 collega's die in het ziekenhuis liggen met een longontsteking... die mogen niet dood
zullen niet echt dood gaan, maar ik vind het creepy. Er liggen 5 jonge mensen die ik ken, zonder andere ziektes, in het ziekenhuis met longontstekingen... blehquote:
Maar hoe kan dat dan? Zo makkelijk krijg je dat toch niet??quote:Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zullen niet echt dood gaan, maar ik vind het creepy. Er liggen 5 jonge mensen die ik ken, zonder andere ziektes, in het ziekenhuis met longontstekingen... bleh
blijkbaar dus welquote:Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan? Zo makkelijk krijg je dat toch niet??
Mmmatigquote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja helaas snappen die figuren dat meestal niet.... "waarom zou je een mail naar jezelf sturen? Het is toch voor iemand anders bedoeld???"
![]()
hoe is je gesprek gegaan trouwens?
hmmm, balen...quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mmmatig.
Les van vandaag, ga leren hoe je jezelf verkoopt tijdens sollicitatiegesprekken.
werk of buurtvereinigung?quote:
kun je je voorstellen wat er gebeurde toen iemand dat bij mijn bedrijf deedquote:Op woensdag 10 april 2013 20:40 schreef Debsterr het volgende:
mweheheheheehehe
NEEEEEquote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Accu kapot van de auto..... Zit je dan in de Elzas
Oh neequote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
MHEHEHE ja dat zijn iets meer pupkes dan de onze ♥.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je je voorstellen wat er gebeurde toen iemand dat bij mijn bedrijf deed_! Exchange server is drie dagen gereanimeerd
godsammequote:Op woensdag 10 april 2013 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
vooral de reply to alls met STOP REPLYING TO ALL!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
MHEHEHE ja dat zijn iets meer pupkes dan de onze ♥.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral de reply to alls met STOP REPLYING TO ALL!!!
wel lid van de ANWB ofzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
We zijn zonder problemen bij het hotel gekomen, gingen net met auto weg om wat te eten, rijden we terug; valt alle elektronica 1 voor 1 uit... Kwamen echt nét terug bij het hotelkutzooi
Nope, morgenochtend in gebrekkig Frans maar aan de receptie vragen ofzo... Hopelijk kan ie dan snel gemaakt worden anders zitten we vast in het hotelquote:
Godsamme, hebben jullie wel eens gewone vakanties?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope, morgenochtend in gebrekkig Frans maar aan de receptie vragen ofzo... Hopelijk kan ie dan snel gemaakt worden anders zitten we vast in het hotel
ah sterkte en rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope, morgenochtend in gebrekkig Frans maar aan de receptie vragen ofzo... Hopelijk kan ie dan snel gemaakt worden anders zitten we vast in het hotel
Je zou je het afvragen iddquote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme, hebben jullie wel eens gewone vakanties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |