HOE komt ze aan 1000 likes?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
die clip heeft ook 1000 likes en 15000 dislikes
Succes!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga dr vandoor, moet naar utrecht voor controle voor m'n knie
Multivlaaiquote:Op woensdag 10 april 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat iedereen het negeert. Dan hoef ik ook niet elke keer een smoes te verzinnen om die multivlaaien af te slaan
Ik snap hem nietquote:
A-england is niet meer zo makkelijk verkrijgbaar en whimsical is htf.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die lakken?
Van dit soort opmerkingen krijg ik trouwens altijd zin om je een klap te geven. Je doet het te vaakquote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die lakken?
*gaat swatches opzoeken*quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van dit soort opmerkingen krijg ik trouwens altijd zin om je een klap te geven. Je doet het te vaak
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van dit soort opmerkingen krijg ik trouwens altijd zin om je een klap te geven. Je doet het te vaak
Dat zou ik echt aso vinden imhoquote:Op woensdag 10 april 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
zolang ze maar niet voor swaps zijn vind ik het best
Het is gewoon dat hele "wat is er zo bijzonder aan....quote:Op woensdag 10 april 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dat zo?
Is niet bewust
Ik wist dat Whimsical htf was, maar ik snap heul niet waarom, vind hem zo saai
quote:Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen. Dokter: "Wat is er gebeurd?" Vrouw: "Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen." Dokter: "Daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen. Als uw man dronken thuiskomt, neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen." 2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit. Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!" Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden?"
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is gewoon dat hele "wat is er zo bijzonder aan...." met die KUT schaamsmilie erbij
ZEG GEWOON DAT JE HET LELIJKE ROTLAKKEN VINDT!![]()
![]()
Ik vind het heul geen lelijke lakken behalve dan die van Revlon, die vind ik wel lelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is gewoon dat hele "wat is er zo bijzonder aan...." met die KUT schaamsmilie erbij
ZEG GEWOON DAT JE HET LELIJKE ROTLAKKEN VINDT!![]()
![]()
Braafquote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het heul geen lelijke lakken behalve dan die van Revlon, die vind ik wel lelijk![]()
![]()
Maar ik verwonder me altijd meer als lakken die me heul niet uniek lijken htf zijn, that's all.
SORRY MEVROUW
Dus nu ga je me niet slaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Braaf
Ik hou toch wel van je hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |