Dit is niet helemaal waar, bij de meeste recreatiewoningen rondom de maarsseveense plas wordt permanente bewoning gedoogd. Je mag je ook inschrijven bij de gemeente.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hoe dan ook, in en rond Utrecht is permanente bewoning van vakantiewoningen verboden want in strijd met het bestemmingsplan en er wordt ook nog eens stevig op gecontroleerd.
Als dit zou zijn toegestaan dan zat de halve studentenbevolking van Utrecht in zo'n hutje.
Ah, okee - dat wist ik niet, ik weet alleen dat eea aan de oostkant van Utrecht echt niet gedoogd wordt. Maar je zegt het zelf al, de prijzen zijn er dus ook naar...quote:Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef TwinkleStar001 het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, bij de meeste recreatiewoningen rondom de maarsseveense plas wordt permanente bewoning gedoogd. Je mag je ook inschrijven bij de gemeente.
Echter, de prijzen zijn hier ook naar, zowel huur als koop. Voor studenten dan ook niet interessant want te duur.
nou kijk als je particulier gaat huren ben je per maand een vermogen kwijt. Zelfs zonder g/w/l betaal je algauw zo'n 600 euro.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Die vond ik ook vreemd. Weinig inkomen maar wel even 15 mille bijeensparen als realistisch zien?
jeetjemina kijk is naar die prijzen! En dan moet je alsnog badkamer etc. delen?!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:30 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Als je een inkomen hebt, koop je toch gewoon een kleine woning in een $%&-buurt.
Zo ben ik ook begonnen.
http://www.funda.nl/koop/(...)nt/sorteer-prijs-op/
welkom in de realiteit?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
jeetjemina kijk is naar die prijzen! En dan moet je alsnog badkamer etc. delen?!
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
jeetjemina kijk is naar die prijzen! En dan moet je alsnog badkamer etc. delen?!
Yep, enkele caravans met een kleine uitbouw koop je daar voor iets over de 100k. En zoals je zegt, het wordt gedoogd, en dat maakt het ook lastig om zo'n caravan te financieren.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef TwinkleStar001 het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, bij de meeste recreatiewoningen rondom de maarsseveense plas wordt permanente bewoning gedoogd. Je mag je ook inschrijven bij de gemeente.
Echter, de prijzen zijn hier ook naar, zowel huur als koop. Voor studenten dan ook niet interessant want te duur.
Vroeg ik me een aantal posts geleden ook al afquote:
Nee, dan heb je je eigen badkamer etc. Het gaat hier over volledige woningen, dan wordt de badkamer en de keuken niet geteld als kamer. Niet naar de prijzen kijken, maar berekenen waar je daadwerkelijk op uit komt. Jij hebt het over 600 huur per maand, voor een studentenwoning.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
Ik huurde twee jaar geleden een studio incl. G/W/L voor 500 euro. Je overdrijft.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:42 schreef Elvenpath het volgende:
nou kijk als je particulier gaat huren ben je per maand een vermogen kwijt. Zelfs zonder g/w/l betaal je algauw zo'n 600 euro.
Dit, al even afgezien van het feit dat je voor ¤ 15.000 geen "mooi chalet" hebt.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hoe dan ook, in en rond Utrecht is permanente bewoning van vakantiewoningen verboden want in strijd met het bestemmingsplan en er wordt ook nog eens stevig op gecontroleerd.
Als dit zou zijn toegestaan dan zat de halve studentenbevolking van Utrecht in zo'n hutje.
Dan zou ik als TS maar in Emmen blijven. Die hebben namelijk geen beleid ten aanzien van permanent wonen in een recreatiewoning.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:37 schreef Leandra het volgende:
Waarom wil TS naar Utrecht trouwens? TS zit toch in Emmen? Waar staat TS "al 3 jaar" ingeschreven als woningzoekende?
Antwoord:quote:
quote:TS zit toch in Emmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |