Elke dag de daily HC en scenario doen brengt je een heel eind.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ohja daar ben ik nu mee bezig. Maar niet echt bezig met cappen elke week. Meer PVP nu. Maar wat is snelste manier om vp te cappen?
Ik doe meestal mijn daily hc voor de rep bonus en de raidfinders. dan kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ohja daar ben ik nu mee bezig. Maar niet echt bezig met cappen elke week. Meer PVP nu. Maar wat is snelste manier om vp te cappen?
Je moet de battle-menders (adds) dispellen als ze quickening castenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef Sarg het volgende:
Goedemiddag,
Ik vraag me af of iemand me verder kan helpen om te leren dispellen (in raids), het gaat om de buffs welke bazen en trash hebben welke ik als priest kan/moet verwijderen.
Hoe kan ik zien dat er een buff is om door mij te dispellen? en moeten deze altijd verwijderd worden door mij als ik de enigste priest ben?
Ik ben een disc priest en doe lfr's gisteren gingen we met 1 tank windlord malak doen.
Nadat we wipten werd er ook naar mij gewezen want ik had niet gedispelled.
Ik speel nu 5 maanden op deze priest en heb nog nooit gedispelled (enkel wat er in decursive komt)
Ik heb gegoogeld maar kan maar weinig bruikbare info vinden.
Alvast bedankt
Ik was dat nu net ook aan het lezen maar nu weet ik dit van deze mobs maar hoe kan ik dat van alle bazen en mobs weten? hoe gaan andere priests hier mee om?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je moet de battle-menders (adds) dispellen als ze quickening castenZet gewoon je focus op een van die adds en gooi dan massdispel op die groep als je de cast ziet lopen
Zie http://www.wowhead.com/npc=65501/wind-lord-meljarak (comments,sort highest rated, 1ste post )
Heb alles exalted en ben blij dat ik al die zooi niet meer hoef te doen. Wat voor extras brengen die legendaries at all?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn daily hc voor de rep bonus en de raidfinders. dan kom je al een heel eind.
Uit je hoofd leren of opschrijven. Ik wist ook niet alles en had altijd een spiekbriefje bij mijn pc staan wat ik bij elke boss moest doen en als je het leest weet je het meestal wel weer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Sarg het volgende:
[..]
Ik was dat nu net ook aan het lezen maar nu weet ik dit van deze mobs maar hoe kan ik dat van alle bazen en mobs weten? hoe gaan andere priests hier mee om?
Bedankt voor de hulp zover iig!
ohhh ok geen addons ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef Aloria het volgende:
[..]
Uit je hoofd leren of opschrijven. Ik wist ook niet alles en had altijd een spiekbriefje bij mijn pc staan wat ik bij elke boss moest doen en als je het leest weet je het meestal wel weer.![]()
Als je veel raid zul je merken dat je het steeds sneller oppikt, want ja alles blijft steeds hetzelfde...
Ja je hebt deadly boss mods, die geeft waarschuwingen tijdens het gevecht. Of dungeon journal (ctrl + j geloof ik). Anders gewoon boss opzoeken op YouTube of op wowhead.comquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef Sarg het volgende:
[..]
ohhh ok geen addons ofzo?
Moet ik er nog voor werken ook
Maar ergens een lijst hiervan of gewoon per baas en add en trash kijken?
Bedankt dames![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef Aloria het volgende:
[..]
Uit je hoofd leren of opschrijven. Ik wist ook niet alles en had altijd een spiekbriefje bij mijn pc staan wat ik bij elke boss moest doen en als je het leest weet je het meestal wel weer.![]()
Als je veel raid zul je merken dat je het steeds sneller oppikt, want ja alles blijft steeds hetzelfde...
Heb ik maar krijg tijdens gevechten vaak zoveel meldingen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja je hebt deadly boss mods, die geeft waarschuwingen tijdens het gevecht.
Dude nee man. DBM downloaden en Tankspot/Icy Veins/Wowhead/MMO-champion beetje doorlezen. Je hoeft toch als healer niet de DPS tacs te weten bijv.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:02 schreef Sarg het volgende:
[..]
ohhh ok geen addons ofzo?
Moet ik er nog voor werken ook
Maar ergens een lijst hiervan of gewoon per baas en add en trash kijken?
Bedankt dames![]()
Ik vind dat ik de dps tacts wel moet weten aangezien ik discipline priest ben doe toch minimaal 40k dps.quote:Op zondag 21 april 2013 08:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dude nee man. DBM downloaden en Tankspot/Icy Veins/Wowhead/MMO-champion beetje doorlezen. Je hoeft toch als healer niet de DPS tacs te weten bijv.
De class kiezen die je het leukste vindt. In dit tempo heb je ze vanzelf allemaal gehad.quote:Op zondag 21 april 2013 14:48 schreef daeh het volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een character goed te lvlen.. Heb in de 2 weken dat ik nu speel meerdere characters naar 20, 40 of 60 gelvld. Maar dan zie ik een andere class een dikke vette combo doen en dan begin ik weer opnieuw ..
Iemand tips?
Van wat ik weet, RolePlayenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:03 schreef lipjes het volgende:
Dus..
Ik heb Pandaria gekocht en ben weer eens gaan spelen........
Wat doen al die mensen uit andere reams in goldshire?
Volgens mij is dat een crossrealm zone. Dus dat een aantal realms worden gecombineerd zodat het wat voller is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:03 schreef lipjes het volgende:
Dus..
Ik heb Pandaria gekocht en ben weer eens gaan spelen........
Wat doen al die mensen uit andere reams in goldshire?
aan de andere kant ook vrij irritant, het is wel leuk dat je nou met je matties van andere realms dingen kunt doen. Maar daar heb je het eigenlijk ook heel mee gehad.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een crossrealm zone. Dus dat een aantal realms worden gecombineerd zodat het wat voller is.
Aan de ene kant vrij irritant, was zelf in westfall op m'n warlock om die mines enz te doen, liepen er 15 andere mensen rond en moest je constant wachten op respawns.
En dit soort dingen missen:quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:17 schreef Olment het volgende:
Denk dat ik officieel ga stoppen met raiden... vind het maar saai aan het worden.
afgelopen week aantal raids afgezegd, en heb niet het gevoel dat ik was mis tbh..
Dat was nadat ik hem vroeg of hij wel zn gedeelte van de adds bij Tsu-long dood kreeg. Ze raakte namelijk allemaal de baas. En zowel ik (de tank) als onze disc priest deden meer dps dan hem.quote:[22:42] [R] [Kolchakx]: i was dpsing adds...iv played this game since start...im not 10 and i know how to play.......iv done this raid 1000 times.... c ya around n good luck
[22:43] Kolchakx has left the raid group.
quote:[Kolchakx]: just a tip m8.......tank boss by bean ...u can stand in beam n wail shit out the boss then n not get debuff
To [Kolchakx]: Not on normal mate
[Kolchakx]: have a nice day
[Kolchakx]: and im 50 n bin playing this since it started...apart from a 2 year break....which i think il be doing again
To [Kolchakx]: bye
[22:51] [Kolchakx]: and just for future reference..........im not ur mate
Netjes netjesquote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Junglebeast het volgende:
Hoppa Tortos HC dood. En weer de nr1 10m guild op de server. Die een beetje dood is eigenlijk..
Idd.. komt mooi uit danquote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag is mijn game tijd op! En krijg bezoek uit Engeland, dus komende 1,5 week geen WoW voor mijZonde van het geld om nu te vernieuwen als ik toch 1,5 week de hort op ben!
Heeft wel met WoW te makenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd.. komt mooi uit dan
Bezoek uit Engeland klinkt wel tof.. vertel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |