Recognition. GM is Xenestisquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hee daar zit ik ook hoe heet de guild?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:31 schreef lifeblind het volgende:
Woop! 3/6 in Heart of Fear, full guild group! Zelfs de 4e boss hebben we redelijk ver gekregen, maar 't werd een beetje laat. Good times!
Weinig idd, maar wel erg zuur.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Afgezien van dat het natuurlijk lullig is dat niemand er van op de hoogte is gebracht.. wat denk je dat een gamemaster er aan kan doen?
Mwa, alles is meegenomen en ze houdt zelf de GM op een alt. Voel dr niks voor om nou die guild weer te trainen en dat ze dat nog es flink...quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Weinig idd, maar wel erg zuur.
Maar goed, de guild op de oude realm blijft gewoon bestaan toch. Hij is dan wel weer lvl1, maar in principe heb je dezelfde club nog, maar nu dan zonder faal GL
Mjah snappik ook wel..quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Mwa, alles is meegenomen en ze houdt zelf de GM op een alt. Voel dr niks voor om nou die guild weer te trainen en dat ze dat nog es flink...
Denk dat voor mij de lol van wow nu helemaal af is.
eigen guild beginnen is niet te doen, dr zijn op woensdag nauwelijks mensen te vinden voor de worldbosses. Als je een groep van 20 bij elkaar krijgt dan ist al veel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:18 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Mjah snappik ook wel..
Tijd om een eigen guild te starten?of ook te xferren, volgens mij liep je daar ook al langer mee. Dat heeft mij toen iig wel weer nieuwe zin gegeven!
1) In raidfinder is het gewoon healen wie dmg heeft, 10man is belangrijker en "moet" je overleggen wie wat healt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe is het eigenlijk geregeld met healen in een lfr? Ik zat er net in eentje maar deed maar wat en healde zeg maar iedereen die HP kwijt was. Krijg je niet echt targets om te healen en is het de taak van de healers om maar wat te doen zolang niemand dood gaat?
Verder heb ik nog een vraag welke addons jullie gebruiken om te healen, in zo'n dikke chaos is het vrij lastig om targets te klikken, of hoe doen jullie dan in BG's bijvoorbeeld?
Dan heb ik nog één vraag, kun je als Holy Priest ook arena doen en is dat goed, of is disc wel echt noodzakelijk?
Heb nog nooit als healer gespeeld in WoW, vandaar al deze vragen.
Op welk level is dat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:43 schreef lipjes het volgende:
Damn, eigen guild opgestart, just for fun.
60K XP per quest, dat is wel heel erg geboost
Loopt dat nog erger op of niet
Is datquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:02 schreef Olment het volgende:
[..]
1) In raidfinder is het gewoon healen wie dmg heeft, 10man is belangrijker en "moet" je overleggen wie wat healt.
2) Zelf gebruikte ik healbot om te healen, geen targets meer, gewoon op namen klikken en healen aan de hand van de knop waarmee je klikt.
3) Geen idee, pvp niet
De Continued. (moest ff opzoekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is dat
HealBot Continued of Titan healbot?
Kom bij onze guild op Arathor, we zoeken nog een DPS of Healerquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:20 schreef Olment het volgende:
[..]
eigen guild beginnen is niet te doen, dr zijn op woensdag nauwelijks mensen te vinden voor de worldbosses. Als je een groep van 20 bij elkaar krijgt dan ist al veel.
Xferren misschien,, ma k speel al jaar en dag met een kameraad en hij vind het niet waard dus denk niet dat ik dat ga doen.
Aan de andere kant.. Misschien mooi moment om me op andere zaken te foccussen
Waarom naar Arathor gaan als je ook naar kazzak kan ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kom bij onze guild op Arathor, we zoeken nog een DPS of Healer
Dat is een pvp realmquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:00 schreef Maureentje het volgende:
Waarom naar Arathor gaan als je ook naar kazzak kan ?
Spannend. Ze zijn al een half uur aan het zoeken naar vervanging.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef richard_prf het volgende:
Live WoW RBG stream, starting now http://www.twitch.tv/tashyra [2200 mmr]
Ja nu een rogue en dan gaan we weer.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Spannend. Ze zijn al een half uur aan het zoeken naar vervanging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |