abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 29 april 2013 @ 00:39:47 #251
159966 lifeblind
pi_125852410
Jeuj, lijkt er op dat ons raidingteam compleet is *O*

We hebben in ieder geval progress gemaakt, we hebben MSV10 op normal gecleared :')
pi_125855906
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 00:39 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, lijkt er op dat ons raidingteam compleet is *O*

We hebben in ieder geval progress gemaakt, we hebben MSV10 op normal gecleared :')
Gast, progress is progress :D
Zodra je een fatsoenlijk team hebt is de motivatie er ook door dit soort clears. HoF gaat ook makkelijk en dan is de motivatie om aan ToT te beginnen er ook.
Eerste boss is niet zo moeilijk, dps race in principe.

En GRATZ *O* *O* Natuurlijk :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † maandag 29 april 2013 @ 10:24:06 #253
159966 lifeblind
pi_125857055
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:25 schreef Olment het volgende:

[..]

Gast, progress is progress :D
Zodra je een fatsoenlijk team hebt is de motivatie er ook door dit soort clears. HoF gaat ook makkelijk en dan is de motivatie om aan ToT te beginnen er ook.
Eerste boss is niet zo moeilijk, dps race in principe.

En GRATZ *O* *O* Natuurlijk :P
Eerste boss van HoF hebben we 2 maanden geleden al 2 keer gedowned, dus dat zal het probleem niet zijn :P De voornaamste reden dat we zo lang niet geraid hebben is omdat het team langzaam uit elkaar begon te vallen, de toenmalige raidleader is ook gekapt toen met spelen. Ik heb het stokje toen overgenomen en sinds vandeweek ben ik begonnen met guildruns op te zetten, en dan helaas maar eventueel met pugs. Afgelopen woensdag nog wel met een aantal pugs gelopen dus, en gisteren hadden we een groep met 9 guildies (en 1 iemand die bevriend was met wat guildies), en vanaf deze week hebben we een dps monk er bij die dus die ene pug die we nodig hadden kan vervangen.

Moet ook zeggen dat de sfeer in de guild m.b.t. raiden wel weer een heel stuk positiever is nu we MSV in ieder geval gecleared hebben, we weten nu dat we 't gewoon kunnen namelijk, en we zitten nu in ieder geval niet vast.
pi_125857427
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:24 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Eerste boss van HoF hebben we 2 maanden geleden al 2 keer gedowned, dus dat zal het probleem niet zijn :P De voornaamste reden dat we zo lang niet geraid hebben is omdat het team langzaam uit elkaar begon te vallen, de toenmalige raidleader is ook gekapt toen met spelen. Ik heb het stokje toen overgenomen en sinds vandeweek ben ik begonnen met guildruns op te zetten, en dan helaas maar eventueel met pugs. Afgelopen woensdag nog wel met een aantal pugs gelopen dus, en gisteren hadden we een groep met 9 guildies (en 1 iemand die bevriend was met wat guildies), en vanaf deze week hebben we een dps monk er bij die dus die ene pug die we nodig hadden kan vervangen.

Moet ook zeggen dat de sfeer in de guild m.b.t. raiden wel weer een heel stuk positiever is nu we MSV in ieder geval gecleared hebben, we weten nu dat we 't gewoon kunnen namelijk, en we zitten nu in ieder geval niet vast.
Ja wij hebben ook heel lang met een half team gezeten. 5-7 guildies elke week.. meerdere puggers zoeken :S
Progress ging pet,, iedere keer tactics opnieuw uitleggen, telkens opnieuw wipen op de zelfde saaie kut shit. Nee dat was niet leuk.
Nu hebben we een fairly steady team. 8-9 vaste raiders. Nog niet ideaal.

Mja, door al die onzin van de laatste maanden is mijn zin om te raiden helemaal gedropt na 0... Kwee nie,, raiden... tja.. Weet niet wat te doen meer.
  † In Memoriam † maandag 29 april 2013 @ 11:21:47 #255
159966 lifeblind
pi_125858622
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 10:39 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja wij hebben ook heel lang met een half team gezeten. 5-7 guildies elke week.. meerdere puggers zoeken :S
Progress ging pet,, iedere keer tactics opnieuw uitleggen, telkens opnieuw wipen op de zelfde saaie kut shit. Nee dat was niet leuk.
Nu hebben we een fairly steady team. 8-9 vaste raiders. Nog niet ideaal.

Mja, door al die onzin van de laatste maanden is mijn zin om te raiden helemaal gedropt na 0... Kwee nie,, raiden... tja.. Weet niet wat te doen meer.
Mja, bij ons was 't ook al een tijdje dat er maar een paar mensen zich opgaven om te raiden, de helft nam niet eens de moeite om op te komen dagen. Vandeweek was ik 't beu en ben ik, tegen al mijn principes in, pugs gaan zoeken om toch maar onze groep vol te krijgen. Gelukkig hebben we deze week wat meevallers gehad (enkele oud guildies die weer zijn gaan spelen of in ieder geval op onze realm weer spelen en nog een guild zochten enzo), zodat nu ons team 100% guild is.
  maandag 29 april 2013 @ 15:10:09 #256
376954 daeh
europop
pi_125866345
Potjandikkie, mijn gametime is afgelopen.. Achja, zit wel in mijn examen tijd dus misschien is dat nog niet zo erg. Maar na de examens zeker weer gametime kopen ^O^. Heb het plezier helemaal terug gevonden met m'n nieuwe paladin.
  † In Memoriam † maandag 29 april 2013 @ 15:19:32 #257
159966 lifeblind
pi_125866651
Paladin, 'nuff said :7

Heb nu sinds een week een ietwat andere protection spec, ik ga nu volledig voor haste met een softcap hit (7.5%) en hardcap expertise (15%), en ik moet zeggen, 't gaat heerlijk! Ik generate nu holy power als een malle en can mn SotR echt een stuk meer ophouden dan eerst (toen was 't namelijk voornamelijk mastery-based wat ik deed). Ik moet wel zeggen dat m'n spec nu wel ietsjes lastiger is om te spelen ipv de faceroll mastery spec die de meeste mensen gebruiken, maar goed, met raiden heb ik nergens last van gehad.
pi_125871953
Hehe, werd net uit ToT LFR gekicked omdat ik alleen maar dps gear aan zou hebben op mn Brewmaster monk.

http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Chevsticks/advanced 8)7
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_125871995
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef lifeblind het volgende:

Heb nu sinds een week een ietwat andere protection spec, ik ga nu volledig voor haste met een softcap hit (7.5%) en hardcap expertise (15%), en ik moet zeggen, 't gaat heerlijk! Ik generate nu holy power als een malle en can mn SotR echt een stuk meer ophouden dan eerst (toen was 't namelijk voornamelijk mastery-based wat ik deed). Ik moet wel zeggen dat m'n spec nu wel ietsjes lastiger is om te spelen ipv de faceroll mastery spec die de meeste mensen gebruiken, maar goed, met raiden heb ik nergens last van gehad.
Klinkt wel interessant eigenlijk, zal dit eens tegen onze 2e tank zeggen. Die tanked nu weer met zn paladin ipv blood dk. Geloof dat hij nu ook vooral mastery stacked.
pi_125933058
Hahaha en toen zat mijn "oude" guild ineens op Ravencrest :')
Trieste GM had ik toch ook maar :')
  † In Memoriam † woensdag 1 mei 2013 @ 10:32:52 #261
159966 lifeblind
pi_125934902
Blegh, wat is dat toch met die raidfinder zeg, gisteren een paar keer gequeued voor Pinnacle of Storms, en dus ook iedere keer bij Lei Shen uitgekomen.. ik had verdomme die eerste 2 nodig :') Uiteindelijk wel wat nieuwe gear er uit gekregen toen ik ze uiteindelijk wel had, maar die droprates blijven nog steeds uitermate laag moet ik zeggen :-/
pi_125935028
Afgelopen week op 3 chars ToT LFR gedaan, en geen loot... terwijl een guildie bij iedere baas loot kreeg met zn main :%
  † In Memoriam † woensdag 1 mei 2013 @ 10:43:03 #263
159966 lifeblind
pi_125935140
Mja, ik heb deze week van de 12 bosses, bij 3 loot gekregen. Beetje jammer alleen dat ik bij 2 van de 3 items al een beter item had :') Alleen m'n wapen heb ik kunnen upgraden nu.
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:08:23 #264
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_125935700
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 10:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Afgelopen week op 3 chars ToT LFR gedaan, en geen loot... terwijl een guildie bij iedere baas loot kreeg met zn main :%
Ik had afgelopen week ook 3 keer loot op mijn main. En dan geen zakjes goud. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_125935965
Ik kan dat straks ook weer gaan doen op m'n warlock. Altijd die keuzes, als main sowieso DK. Als alt eerst shaman geprobeerd, maar vrij saai. Toen Paladin healer, alleen die heb ik al sinds TBC als alt gehad dus de lol was er ook een beetje af.

Nu warlock gemaakt, level 61 inmiddels, en straks weer lekker gear farmen in LFR. Op m'n main niks meer nodig, op een tank trinket voor offspec na, als ik die niet eerder in normal krijg.
pi_125944279
Ik heb van de week 3 LFR's gedaan. MV en eerste deel HoF. Kreeg 3 items in totaal.. over ehm 9 bosses geloof ik.

Ik moet trouwens ook nog die klote achievement voor de holiday drake. School of Hard Knocks.. :(
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  † In Memoriam † woensdag 1 mei 2013 @ 16:00:21 #267
159966 lifeblind
pi_125944579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 15:51 schreef Junglebeast het volgende:
Ik moet trouwens ook nog die klote achievement voor de holiday drake. School of Hard Knocks.. :(
Dat is toch met je orphan die battlegrounds in? Ik vond die verrassend makkelijk uiteindelijk, ik dacht echt dat 't onmogelijk was maar ik heb alle 4 de metas binnen in totaal een 50 minuten gehaald vorig jaar ongeveer. :D
pi_125944642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:00 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Dat is toch met je orphan die battlegrounds in? Ik vond die verrassend makkelijk uiteindelijk, ik dacht echt dat 't onmogelijk was maar ik heb alle 4 de metas binnen in totaal een 50 minuten gehaald vorig jaar ongeveer. :D
K heb het ook al gedaan.. zei me niks die achi ^^ Dus dan zal het niet al te spannend zijn geweest want ik ben geen pvper :P
pi_125945014
Hunter in onze guild doet net ToT LFR, en krijg in 1 middag zn 4set tier. :(
pi_125945245
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hunter in onze guild doet net ToT LFR, en krijg in 1 middag zn 4set tier. :(
:') Triest gewoon hoeveel luck sommige hebben.. vorige week ook een monk bij ons.. Meneer was net lvl 90, en had diezelfde week ToT gelcleared.. stuk of 9 gearpieces in 1 week.
Kom ik aan met 2 raidfinder items :')
pi_125946331
Nou.. dadelijk ff ticket aanmaken. Guildmaster is er gewoon met guild en al tussen uit genaaid zonder iemand te informeren... Realm + faction change hoppaa...
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:53:03 #272
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_125946366
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef Olment het volgende:
Nou.. dadelijk ff ticket aanmaken. Guildmaster is er gewoon met guild en al tussen uit genaaid zonder iemand te informeren... Realm + faction change hoppaa...
wtf :o
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_125946380
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:53 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

wtf :o
Ravencrest - Alliance.. Kut hoer dat ze is.. Belgen :r
Alleen zij.. rest van de belgen is wel ok
  woensdag 1 mei 2013 @ 17:00:59 #274
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_125946637
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:53 schreef Olment het volgende:

[..]

Ravencrest - Alliance.. Kut hoer dat ze is.. Belgen :r
Alleen zij.. rest van de belgen is wel ok
hee daar zit ik ook hoe heet de guild?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  † In Memoriam † woensdag 1 mei 2013 @ 17:11:02 #275
159966 lifeblind
pi_125946954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef Olment het volgende:
Afgezien van dat het natuurlijk lullig is dat niemand er van op de hoogte is gebracht.. wat denk je dat een gamemaster er aan kan doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door lifeblind op 01-05-2013 17:19:41 (ik bedoelde gamemaster ipv guildmaster natuurlijk ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')