Van wat ik weet, RolePlayenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:03 schreef lipjes het volgende:
Dus..
Ik heb Pandaria gekocht en ben weer eens gaan spelen........
Wat doen al die mensen uit andere reams in goldshire?
Volgens mij is dat een crossrealm zone. Dus dat een aantal realms worden gecombineerd zodat het wat voller is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:03 schreef lipjes het volgende:
Dus..
Ik heb Pandaria gekocht en ben weer eens gaan spelen........
Wat doen al die mensen uit andere reams in goldshire?
aan de andere kant ook vrij irritant, het is wel leuk dat je nou met je matties van andere realms dingen kunt doen. Maar daar heb je het eigenlijk ook heel mee gehad.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een crossrealm zone. Dus dat een aantal realms worden gecombineerd zodat het wat voller is.
Aan de ene kant vrij irritant, was zelf in westfall op m'n warlock om die mines enz te doen, liepen er 15 andere mensen rond en moest je constant wachten op respawns.
En dit soort dingen missen:quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:17 schreef Olment het volgende:
Denk dat ik officieel ga stoppen met raiden... vind het maar saai aan het worden.
afgelopen week aantal raids afgezegd, en heb niet het gevoel dat ik was mis tbh..
Dat was nadat ik hem vroeg of hij wel zn gedeelte van de adds bij Tsu-long dood kreeg. Ze raakte namelijk allemaal de baas. En zowel ik (de tank) als onze disc priest deden meer dps dan hem.quote:[22:42] [R] [Kolchakx]: i was dpsing adds...iv played this game since start...im not 10 and i know how to play.......iv done this raid 1000 times.... c ya around n good luck
[22:43] Kolchakx has left the raid group.
quote:[Kolchakx]: just a tip m8.......tank boss by bean ...u can stand in beam n wail shit out the boss then n not get debuff
To [Kolchakx]: Not on normal mate
[Kolchakx]: have a nice day
[Kolchakx]: and im 50 n bin playing this since it started...apart from a 2 year break....which i think il be doing again
To [Kolchakx]: bye
[22:51] [Kolchakx]: and just for future reference..........im not ur mate
Netjes netjesquote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Junglebeast het volgende:
Hoppa Tortos HC dood. En weer de nr1 10m guild op de server. Die een beetje dood is eigenlijk..
Idd.. komt mooi uit danquote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag is mijn game tijd op! En krijg bezoek uit Engeland, dus komende 1,5 week geen WoW voor mijZonde van het geld om nu te vernieuwen als ik toch 1,5 week de hort op ben!
Heeft wel met WoW te makenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd.. komt mooi uit dan
Bezoek uit Engeland klinkt wel tof.. vertel
hahaha, prachtigquote:Op donderdag 25 april 2013 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heeft wel met WoW te makenHaha. Heb hem ondertussen bijna 2,5 jaar geleden leren kennen via WoW. Vorig jaar ben ik twee keer naar Engeland gegaan, op bezoek bij hem. Maar om kort te blijven, er is wel een hele goeie klik (
![]()
), maar zeer waarschijnlijk wordt het geen echte relatie. Of ooit wel, dat weet ik echt niet, maar dat idee heb ik nu niet voorop staan. Voorlopig wordt het gewoon een super toffe week. Door Nederland heen, koninginnedag in Amsterdam vieren met hem. En even al mijn probleempjes vergeten.
Nice, grats.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:22 schreef Junglebeast het volgende:
Hoppa Tortos HC dood. En weer de nr1 10m guild op de server. Die een beetje dood is eigenlijk..
Yup nu bijna 7 jaar alweer. De Horde kant is uitgestorven. Alliance doet het redelijk maar heel veel casual guilds. Als je kijkt naar de raid guilds zijn er maar een stuk of 15 die nog een beetje progress maken. En nog 2 guilds die 25m raids doen. Pure aan de Alliance kant, en Myth aan de Horde kant.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, grats.
Speel je nog steeds op Turalyon Alliance?
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[Kolchakx]: just a tip m8.......tank boss by bean ...u can stand in beam n wail shit out the boss then n not get debuff
To [Kolchakx]: Not on normal mate
[Kolchakx]: have a nice day
[Kolchakx]: and im 50 n bin playing this since it started...apart from a 2 year break....which i think il be doing again
To [Kolchakx]: bye
[22:51] [Kolchakx]: and just for future reference..........im not ur mate
Klopt, heb zelf erg lang op horde gespeeld, totdat ik ergens rond de Firelands patch in Cata naar Silvermoon Alliance ben gegaan. Heb m'n druid getransfered en daar zelf nog wat gelevelled.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Yup nu bijna 7 jaar alweer. De Horde kant is uitgestorven. Alliance doet het redelijk maar heel veel casual guilds. Als je kijkt naar de raid guilds zijn er maar een stuk of 15 die nog een beetje progress maken. En nog 2 guilds die 25m raids doen. Pure aan de Alliance kant, en Myth aan de Horde kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |