Wat heb je voor je verjaardag gekregen omg omg omgquote:
tot nu toe 50 euro en loten van mn ouders en dat is allesquote:Op woensdag 10 april 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb je voor je verjaardag gekregen omg omg omg
Hopen voor je dat je er iets mee wintquote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot nu toe 50 euro en loten van mn ouders en dat is alles
haha ja ach zal wel nietquote:Op woensdag 10 april 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hopen voor je dat je er iets mee wint
Ja het lijkt wel alsof het hier langzaam dood gaatquote:
masacras is hier ook nooit meerquote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja het lijkt wel alsof het hier langzaam dood gaat
Nee nu je het zegtquote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
masacras is hier ook nooit meer
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen hebben een leven denk ik
Ze heeft ons verlatenquote:
Is ie groter gewordenquote:
ze had het druk met school enzo zei ze alquote:Op woensdag 10 april 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft ons verlaten
Oh op die manierquote:Op woensdag 10 april 2013 13:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze had het druk met school enzo zei ze al
oh nicequote:
Nu is het gewoon een slim fit, niet een skinnyquote:
hoe kan datquote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu is het gewoon een slim fit, niet een skinny
Heel eventjes indragen en het gaat beter zittenquote:
Apartquote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heel eventjes indragen en het gaat beter zitten
Ohja?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:38 schreef Taexon het volgende:
Jngsc gaat langzaam dood duskortom we krijgen allemaal stiekem een leven
![]()
dankjeequote:Op woensdag 10 april 2013 13:45 schreef Rockiejj het volgende:
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA HOERA!!
Gefeliciteerd proxxx
Hij is een uilquote:Op woensdag 10 april 2013 14:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
Waarom is Fok-it er alleen 's nachts :S
Ik kijk geen South Parkquote:Op woensdag 10 april 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij Subway moet ik altijd denken aan die South Park aflevering ''Jared has Aides''
coolquote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Boh nacht van 21 april meteorietenregen
ENNNNNN
Ik heb kaartje voor Pinkpop!![]()
![]()
![]()
![]()
Kort: Jared was iemand die door veel subway te eten veel afgevallen was (dit was echt, basis van de aflevering) Naast subway te eten had hij ook hulp (aides, meervoud van aid) om af te vallen.quote:
Ik wil ook naar pinkpopquote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Boh nacht van 21 april meteorietenregen
ENNNNNN
Ik heb kaartje voor Pinkpop!![]()
![]()
![]()
![]()
i knowquote:
Koop ook een kaartje!quote:
fok-it wou ook en heeft ook niemandquote:
Oh hehehequote:Op woensdag 10 april 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kort: Jared was iemand die door veel subway te eten veel afgevallen was (dit was echt, basis van de aflevering) Naast subway te eten had hij ook hulp (aides, meervoud van aid) om af te vallen.
Maar iedereen verstond aids. ''Everyone needs aids'' ''I want to give all the children aids'' etc. etc.
http://earthsky.org/tonig(...)lation-lyra-the-harpquote:Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
heb je een link
en
ik ga niet helaas
Welke dag gaan jullie?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
fok-it wou ook en heeft ook niemandIk zou wel dat ie met ons mee mocht
Nee kinderenquote:
fridayquote:
Ik wil dan ook want ik wil Netsky Live zienquote:
Ik ga Major Lazer adoreren op RWquote:Op woensdag 10 april 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil dan ook want ik wil Netsky Live zien
Alleen al om die reden adoreer ik jouquote:Op woensdag 10 april 2013 15:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga Major Lazer adoreren op RW
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen al om die reden adoreer ik jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ke$ha zou ik zeker raken hoor
Met een baksteen
Ik wil jullie allebei aanrakenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga naar pinkpop, c2c komt daar
wil je mij nu aanraken lb
ik ga naar rw, c2c komt daarquote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga naar pinkpop, c2c komt daar
wil je mij nu aanraken lb
hopi?quote:
Ja, Twollie wilde eens hoi, maar werd perongeluk hopi, duzzzzzquote:
oh lolquote:Op woensdag 10 april 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, Twollie wilde eens hoi, maar werd perongeluk hopi, duzzzzz
quote:
Nee denk het nietquote:Op woensdag 10 april 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
is het een goed idee om wijn te drinken als je griep hebt
Ja zit fruit in, is goed voor jequote:Op woensdag 10 april 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja, vaak raden dokters aan als je je echt ziek voelt, om een glas rode wijn en twee paracetamol te nemen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat is inderdaad de topicpointerquote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef utopie het volgende:
Geitenmelker van beroep is als spelen met een hoelahoep
Neequote:Op woensdag 10 april 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kinderen![]()
gatverdamme wat een ondingen
En halen je het bloed onder de nagels vandaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel ze schreeuwen en rennen en omg.
Ja dan moet je je kind gewoon goed opvoeden.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel ze schreeuwen en rennen en omg.
ja ze gingen gillen enzoquote:Op woensdag 10 april 2013 17:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kinderen![]()
gatverdamme wat een ondingen
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef utopie het volgende:
[..]
En halen je het bloed onder de nagels vandaan.
Jullie snappen het.quote:
Als je geen kinderen neemt, is het helemaal opgelost.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dan moet je je kind gewoon goed opvoeden.
is dit echtquote:Op woensdag 10 april 2013 17:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, vaak raden dokters aan als je je echt ziek voelt, om een glas rode wijn en twee paracetamol te nemen.
Jij hebt een groot glas als daar twee flessen wijn in passenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is dit echt
want zo ja, dan heb ik hier nog 2 flessen wijn staan die ik vanavond ga nuttigen met plezier
Ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil ook zuipen vanavond maar ik heb toetsweek
Denk na..quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is dit echt
want zo ja, dan heb ik hier nog 2 flessen wijn staan die ik vanavond ga nuttigen met plezier
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je geen kinderen neemt, is het helemaal opgelost.
2 Paracetamol achterover tikken en uitzieken in bed lijkt me verstandigerquote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is dit echt
ja ok mooie site. maar ik denk dat je beter gewoon iets anders kunt drinken.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://www.preventievegezondheidszorg.com/wijn.php
fuck paracetamols ik heb zin in alcoholquote:Op woensdag 10 april 2013 17:55 schreef utopie het volgende:
[..]
2 Paracetamol achterover tikken en uitzieken in bed lijkt me verstandiger
ik heb alleen witte wijn en rosequote:Op woensdag 10 april 2013 17:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://www.preventievegezondheidszorg.com/wijn.php
Ja dan moet je dat nemen. Denk alleen dat je er koppijn van krijgtquote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fuck paracetamols ik heb zin in alcohol
#yolo #young #wild #free
erger dan nu zal het niet wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat nemen. Denk alleen dat je er koppijn van krijgt
Beterschap danquote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
erger dan nu zal het niet worden
Ditquote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef utopie het volgende:
Als ik ziek ben neem ik een warme douche, een bakje thee en een paracetamol en de volgende dag ben ik vaak weer beter
En een pittig kort kapsel?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
god ik eindig later echt met 4 katten en een huiskamer vol drankflessen zeurend over de supermarkt prijzen
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt een groot glas als daar twee flessen wijn in passen
cool storyquote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
god ik eindig later echt met 4 katten en een huiskamer vol drankflessen zeurend over de supermarkt prijzen
Nu heb ik zin in boozequote:Op woensdag 10 april 2013 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo de eerste glas ging snel, ziek zijn en wijn drinken is een aanrader
#yolo
en nu ga ik genieten van californication met een paar toastjes en m'n lambrusco
Maar ik heb het nietquote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je ergens zin in hebt, doen
gall&gallquote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet
Gewoon biertje dan maar.
stomme mensen die ik altijd feliciteer doen niks naar mij, plebs zeg ik jequote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe is jouw verjaardag tot nu toe eigenlijk?
Ik werd net al voor alcoholist uitgemaakt toen ik een biertje wilde pakken, dus laten we dat maar niet doen nuquote:
komt omdat je zo jong bentquote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werd net al voor alcoholist uitgemaakt toen ik een biertje wilde pakken, dus laten we dat maar niet doen nu
Zij drinken elke avond wel een wijntje en nu pak ik een biertje is het niet goed
Awhh, volgende keer gewoon ook niet feliciteren.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stomme mensen die ik altijd feliciteer doen niks naar mij, plebs zeg ik je
Verder heel leuk want Tax
nee doe ik ook niet meerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, volgende keer gewoon ook niet feliciteren.
Wat zijn de cadeautjes?
Omg Disneyquote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee doe ik ook niet meer
Zeker
50 euro van mn ouders en een vakantie naar disney van Tax
Maar, maar, maar, vond je mijn paint niet mooiquote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stomme mensen die ik altijd feliciteer doen niks naar mij, plebs zeg ik je
Verder heel leuk want Tax
OMG LEUKquote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee doe ik ook niet meer
Zeker
50 euro van mn ouders en een vakantie naar disney van Tax
ja maar dat beschouw ik als een hele mooie kaartquote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, vond je mijn paint niet mooi
Wat wil je dan hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat beschouw ik als een hele mooie kaart
Ik ookquote:
Dit ook. En dan net voor het kotsen stoppen, 5 minuten pauze en weer verder gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil naar een springkussen en net zo lang springen tot ik kots
laten we samen naar walibi gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit ook. En dan net voor het kotsen stoppen, 5 minuten pauze en weer verder gaan
Omdat het kanquote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom heeft iedereen ineens zijn tumblr in hun sig staan
Soms haat ik googlequote:
Oh sorryquote:
jammerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh sorrydat kan ik niet voor je regelen
Wil je er over praten dushi?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
meestal is het zo dat je je fysiek heel erg tot iemand aangetrokken voelt, maar dat er emotioneel geen vonk is
nu heb ik een probleem dat ik emotioneel heel erg tot iemand aangetrokken voel maar dat er fysiek geen vonk is want hij kan niet zoenen
#do i give up
#or do i just keep chasing pavements
Leer hem zoenen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
meestal is het zo dat je je fysiek heel erg tot iemand aangetrokken voelt, maar dat er emotioneel geen vonk is
nu heb ik een probleem dat ik emotioneel heel erg tot iemand aangetrokken voel maar dat er fysiek geen vonk is want hij kan niet zoenen
#do i give up
#or do i just keep chasing pavements
quote:
wutquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef JRRY het volgende:
bah nieuwe liedje avril lavagina is een mix van de slechtste liedjes van ke$ha en taylor swift
haha neehoor, vond je kaartje heel liefquote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]Wil je soms toch een verjaardagstopic, ondanks dat tax het afkeurt?
Is dat de BMW-kerel of niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tried that didnt work
Zijn respons 'wauw jij neemt wel graag de leiding he'
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat de BMW-kerel of niet?
Oke mooi zoquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha neehoor, vond je kaartje heel lief
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
morgen hoef ik niet naar school, dat is leuk
ik want dan kan ik geld verdienen en dan is het bijna vrijdag en zaterdag uit etenquote:
wat voor restaurantquote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik want dan kan ik geld verdienen en dan is het bijna vrijdag en zaterdag uit eten
Een all you can eat restaurant in aalsmeer Eetzequote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat voor restaurant
nogmaals feliciteerd btw omdat ik denk dat je et net niet hebt gelezen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
k heb vandaag leren shag draaien.
Weet je zeker dat het all you can eat isquote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Een all you can eat restaurant in aalsmeer Eetze
Dankjewel
hahaha jaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het all you can eat is
genieten en misbruik ervan makenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat doe je met iemand die te lief voor je is
Zorgen dat het geen overly attached boyfriend wordtquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat doe je met iemand die te lief voor je is
Maar dat verdiend hij niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
genieten en misbruik ervan maken
Ogod ja dat kan ik nu echt gebruikenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zorgen dat het geen overly attached boyfriend wordt
zeurquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dat verdiend hij niet.
Ik heb hem al gewaarschuwd maar hij blijft contact zoeken.
Is het BMW boy? Of was dat diegene die verschrikkelijk gevoelloos was op WA?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dat verdiend hij niet.
Ik heb hem al gewaarschuwd maar hij blijft contact zoeken.
[..]
Ogod ja dat kan ik nu echt gebruiken
maak hem dat duidelijk danquote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]hij is té lief, te weinig alpha
nee die jongen die niet kan zoenenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het BMW boy? Of was dat diegene die verschrikkelijk gevoelloos was op WA?
En verdient*
Ja vet ongemakkelijk maar ik herken mezelf hier inquote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]hij is té lief, te weinig alpha
ik ga z'n hart breken
been there, done thatquote:
Moest lachen, godverdommequote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
been there, done that
zijn antwoord was dat hij het als een uitdaging zag.
maargoed, wat doe jij hier gekkie
eerst ezell, nu jij
Awquote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja vet ongemakkelijk maar ik herken mezelf hier in
ik postte hiervoor ook soms :s maokquote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
been there, done that
zijn antwoord was dat hij het als een uitdaging zag.
maargoed, wat doe jij hier gekkie
eerst ezell, nu jij
Ben ik zo alphamale dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Awals een meisje dat ooit tegen je zegt, wegwezen.
Dat verdien je echt niet.
Zal het dit weekend duidelijk maken ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik postte hiervoor ook soms :s maok
Wat een nerd dumpen die hap
Nee juist niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik zo alphamale dan?
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zal het dit weekend duidelijk maken ja.
Altijd goed relatieadvies van mevrouw botsing.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee juist niet.
No offense though
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Je bent een mongool, te dom voor woorden.
No offense though."
Nah, ik vind het altijd zo dom als het er achter aan geplakt wordtquote:
bedanktquote:Op woensdag 10 april 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, ik vind het altijd zo dom als het er achter aan geplakt wordt
Ja ok, maar het is dus blijkbaar niet tof als een jongen heel lief is.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:21 schreef LompeHork het volgende:
Ze geeft je juist een compliment daarvoor knul.niet zo'n drama maken heur.
Nee maar dat is meer omdat dominantie en alpha gedrag aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is dus blijkbaar niet tof als een jongen heel lief is.
Ofzo.
Never mind
hoezo zou dat niet tof zijn?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ofzo.
Never mind
Jaaaaweeeeheeel!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ofzo.
Never mind
Jwzquote:Op woensdag 10 april 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
LHlong time no see.
Moet ineens denken aan die tijd bij Mono toen ik je voor het eerst zag. Liefde op eerste gezicht sgtje
maak die jongen niet zo onzeker en zeg gewoon: ik kick daar niet op blablaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar dat is meer omdat dominantie en alpha gedrag aantrekkelijk is.
Lief zijn is lang niet alles.
dus het tegenovergestelde van een alphamale is een mongool die te dom voor woorden is?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Je bent een mongool, te dom voor woorden.
No offense though."
Je hebt gelijk, sorry. Dat IK dat vind betekend niet dat alle meisjes dat meteen vinden, VA. Ik spreek louter voor mezelf nu, en voor de fles wijn die ik achter de kiezen hebquote:Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak die jongen niet zo onzeker en zeg gewoon: ik kick daar niet op blabla
Met je petje.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaaaaweeeeheeel!Maar betekend gewoon dat die chick geen smaak heeft.
[..]
Jwzboh, das al een hele tijd terug
I know, mensen die klagen dat ze single zijn omdat ze te lief zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar dat is meer omdat dominantie en alpha gedrag aantrekkelijk is.
Lief zijn is lang niet alles.
Op die fiets, maar is het niet zo dat elke vrouw dat genetisch een beetje in zich heeft?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezo zou dat niet tof zijn?
Zij houdt daar niet van, dat betekent niet dat geen enkel meisje daar op afknapt he.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaaaaweeeeheeel!Maar betekend gewoon dat die chick geen smaak heeft.
[..]
Jwzboh, das al een hele tijd terug
Nee gewoon het voorbeeld, eerst iets zeggen wat onaardig is en dan no offense er achter plakken zodat het in een keer niet meer erg is ofzoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dus het tegenovergestelde van een alphamale is een mongool die te dom voor woorden is?
mwah, hangt van de situatie af, maar de lieve jongen die mij liefde geeft is echt veel te lief en dat past gewoon goed bij mijquote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know, mensen die klagen dat ze single zijn omdat ze te lief zijn
[..]
Op die fiets, maar is het niet zo dat elke vrouw dat genetisch een beetje in zich heeft?
[..]
Laat die fles wijn maar lullen, is gezelligquote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry. Dat IK dat vind betekend niet dat alle meisjes dat meteen vinden, VA. Ik spreek louter voor mezelf nu, en voor de fles wijn die ik achter de kiezen heb
Krijg je met zo'n kaal koppiequote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard nog steeds, koud hoofd jeweet
Dus niet-alpha zijn is slecht?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee gewoon het voorbeeld, eerst iets zeggen wat onaardig is en dan no offense er achter plakken zodat het in een keer niet meer erg is ofzo
Lekker millimeteren, als een ecktequote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n kaal koppie
Ik mag jou wel, ik voorspel dat we leuke gesprekken kunnen hebben als we eenmaal wat alcohol genuttigd hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat die fles wijn maar lullen, is gezellig
jan wil dat nooitquote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker millimeteren, als een eckte
doe het in zijn slaapquote:
Gewoon meisjes 'je bitch noemen' en ze slaan, stiekem houden ze daarvan. Als iemand er naar vraagt zijn ze trouwens tegen de deur aangelopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know, mensen die klagen dat ze single zijn omdat ze te lief zijn
Voor een groot deel van de vrouwelijke bevolking wel, denk ik.quote:
Leuke grap welquote:Op woensdag 10 april 2013 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mwah, hangt van de situatie af, maar de lieve jongen die mij liefde geeft is echt veel te lief en dat past gewoon goed bij mij
Ja dat gaan ze niet geloven, volgende week?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, ik voorspel dat we leuke gesprekken kunnen hebben als we eenmaal wat alcohol genuttigd hebben.
Ik stel voor dat je tegen je ouders zegt dat je morgen naar arnhem gaat.
mij lijkt het juist een afknapper eigenlijk en als meiden je álleen leuk vinden omdat je alpha bent wil je niks met ze te maken hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor een groot deel van de vrouwelijke bevolking wel, denk ik.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon meisjes 'je bitch noemen' en ze slaan, stiekem houden ze daarvan. Als iemand er naar vraagt zijn ze trouwens tegen de deur aangelopen.
Weetje, misschien heb je nog gelijk ookquote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mij lijkt het juist een afknapper eigenlijk en als meiden je álleen leuk vinden omdat je alpha bent wil je niks met ze te maken hebben
Vooruit. Dan heb ik ook meer geld. Je krijgt nog een ijsje (drankje) van me.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze niet geloven, volgende week?
no problemquote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tevens kan het zijn dat ik me iets te veel op mijn gemak ga voelen en depri ga lullen. Bitchslap me dan even
nee :s sry dat je het niet kan handelenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1 april met een verlengsnoer
doe ikquote:
Meisjes, allemaal dus, kunnen te lieve jongens niet handlen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee :s sry dat je het niet kan handelen
Ik heb vaker gelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weetje, misschien heb je nog gelijk ook
echt welquote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meisjes, allemaal dus, kunnen te lieve jongens niet handlen.
ja en alle bananen zijn geelquote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meisjes, allemaal dus, kunnen te lieve jongens niet handlen.
Ik ook, zondag money voor draaien en dinsdag salarisquote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vooruit. Dan heb ik ook meer geld. Je krijgt nog een ijsje (drankje) van me.
Het is gewoon zoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja en alle bananen zijn geel
netjesquote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, zondag money voor draaien en dinsdag salaris
.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig Ben ik geen meisje meer,.
Heeft Jan samen met je 'geknuffeld'? :$:$:$:$quote:Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig Ben ik geen meisje meer,.
nee ze is eindelijk ongesteld gewordenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft Jan samen met je 'geknuffeld'? :$:$:$:$
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ze is eindelijk ongesteld geworden
Nou als je het nog met hem uit houdt is 'ie niet lief genoeg.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tax is heel lief verdomme
leuke grapquote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ze is eindelijk ongesteld geworden
ohquote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou als je het nog met hem uit houdt is 'ie niet lief genoeg.
i gave birthquote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft Jan samen met je 'geknuffeld'? :$:$:$:$
Is VA homo??quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA we kunnen bij mij thuis goedkoop voordrinken maar dan moet ik wel mn pa vertellen dat je homo bent anders mag het niet
beter heet het kind peterquote:
alle niet FOK!kers met een relatie zijn toch homo?quote:
ANDER ZOU JE HET TOCH UITMAKEN DUS DIT IS GOEDquote:Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee daar is het nu te laat voor
nee want tax is liefquote:Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ANDER ZOU JE HET TOCH UITMAKEN DUS DIT IS GOED
Ok ik doe wel de strakste broek aan die ik heb.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA we kunnen bij mij thuis goedkoop voordrinken maar dan moet ik wel mn pa vertellen dat je homo bent anders mag het niet
Wow al mijn vrienden zijn opeens homoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alle niet FOK!kers met een relatie zijn toch homo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |