Je bedoeld natuurlijk 151, maar het zij je vergeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[ afbeelding ]
Was er gewoon mee gestopt na de eerste 251 Pokémon, Nintendo.
Je bedoelt natuurlijk "je bedoelt", maar het zij je vergeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:09 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk 151, maar het zij je vergeven.
Nee, de eerste 251 werden door dezelfde tekenaar gemaakt. Ook in de eerste anime-aflevering was Ho-Oh al in beeld, dus ik zie de eerste 251 Pokémon als één geheel.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:09 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk 151, maar het zij je vergeven.
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk "je bedoelt", maar het zij je vergeven.
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk "je bedoelt", maar het zij je vergeven.
Eerder Kid Buu.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:08 schreef Ensiferum het volgende:
Lijkt wel een beetje op een verlepte Frieza
Oh verdomme helemaal vergetenquote:
Er is toevallig vorige week een nieuwe anime-bioscoopfilm verschenen in Japan, googel maar!quote:Op woensdag 10 april 2013 02:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Oh verdomme helemaal vergeten
Het is dan ook alweer een jaar of tien geleden dat het op tv was. Misschien maar even downloaden. Het is toch een kunst om 5 minuten in twee uur te vertellen
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
wat ben jij voor pokemonfan
is een photoshop zemmel
Ik ben niet zo van anime. DBZ is echt een uitzondering. Je moest gewoon kijken anders hoorde je er niet bij. Voetbaltraining overslaan omdat het einde van een gevecht in zicht leek, en waar die aflevering gewoon geen fuck gebeurdequote:Op woensdag 10 april 2013 02:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er is toevallig vorige week een nieuwe anime-bioscoopfilm verschenen in Japan, googel maar!Goku als Super Saiyan God!
Sinds? Of na?quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Pokemon is pure tyfus sinds de eerste 2 seizoenen
Dat opladen van die grote bal energie die hij toen naar Freeza gooide duurde voor mij gevoel 3 maanden.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van anime. DBZ is echt een uitzondering. Je moest gewoon kijken anders hoorde je er niet bij. Voetbaltraining overslaan omdat het einde van een gevecht in zicht leek, en waar die aflevering gewoon geen fuck gebeurde.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van anime. DBZ is echt een uitzondering. Je moest gewoon kijken anders hoorde je er niet bij. Voetbaltraining overslaan omdat het einde van een gevecht in zicht leek, en waar die aflevering gewoon geen fuck gebeurde.
Mass Effect: Paragon Lost ook na 5 minuten afgezet omdat die tekenstijl gewoon pijn deed aan mijn ogen
Of die nutteloze filler zooi toen Bulma die kikker wasquote:Op woensdag 10 april 2013 02:22 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat opladen van die grote bal energie die hij toen naar Freeza gooide duurde voor mij gevoel 3 maanden.
Quote mijn post als je je armen omhoog deed voor de tv toen Goku energie nodig had.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:22 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat opladen van die grote bal energie die hij toen naar Freeza gooide duurde voor mij gevoel 3 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |