Wat, sinds wanneer ben in incapabel?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft al moeite genoeg om voor zichzelf te posten
quote:
quote:
Etsu is een snotreus want die is ziekquote:
Over 3 dagen hopelijk niet meer, want heb antibiotica gekregen van m'n huisarts.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu is een snotreus want die is ziek
1,93quote:Op woensdag 10 april 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja toch? Of ik haal hem nu met iemand anders door elkaar.
En kippensoep van moedersquote:Op woensdag 10 april 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 3 dagen hopelijk niet meer, want heb antibiotica gekregen van m'n huisarts.
Denk niet dat de kippensoep van moeders helpt tegen mn keelinfectie. En dat is bijna op.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En kippensoep van moedersdie combi moet werken
Moet je groeien.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
Zie je, Etsu. Nog een lange.
Kom ik aan met m'n 1,63.![]()
oh we gaan altijd tot diep in de nacht doorquote:
Kom ik er nog wel achter waar je werkt morgen in Damsko?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
Nooit meer slapen?![]()
Dit keer ga ik wel even eerder naar bed hoor.
Hoop het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom ik er nog wel achter waar je werkt morgen in Damsko?
2 letters.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom ik er nog wel achter waar je werkt morgen in Damsko?
De AHquote:
Mijn dank is grootquote:
Ik ga gewoon heel hardquote:Op woensdag 10 april 2013 00:38 schreef Ezell het volgende:
Niet dat hij mij ooit zou herkennen of zo...![]()
Zal je dan wel even verzoeken om de winkel te verlaten.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga gewoon heel hard
MEHHHHH EZELLLL MEHHHH roepen
Daarmee maak je jezelf dus herkenbaar want je reageert erop.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zal je dan wel even verzoeken om de winkel te verlaten.
Of ik stuur een rare collega op hem af.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarmee maak je jezelf dus herkenbaar want je reageert erop.
We weten allebei dat jij 't niet laten kan.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik stuur een rare collega op hem af.
Doe maar afwijzendquote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of ik stuur een rare collega op hem af.
behh dan?quote:
Als je van je stoel afsopt als er een jongen binnen komt weet je dat ik het ben. Niet moeilijk toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]Zou je toch niet herkennen als je er zou rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van je stoel afsopt als er een jongen binnen komt weet je dat ik het ben. Niet moeilijk toch?
Ik denk dat jij een beetje melig bent nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje melig bent nu.
Dat nog steeds niet weten.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:44 schreef Etsu het volgende:
Zeg Ezell, ben je eigenlijk hetero of lesbisch? Realiseer me nu dat ik 't nooit heb gevraagd.
Niet wetenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
Samen naar de mannetjes kijken
Zou Fok-it knap zijn denk je?
Oh heb ik je reactie dat je hetero was gemist?quote:
Ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb ik je reactie dat je hetero was gemist?
quote:
quote:
quote:
Kut internetquote:
Goedgekeurd?quote:
Wat is je type wel?quote:
De nachten dat je als man verkleed bent?quote:
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De nachten dat je als man verkleed bent?
Sowieso jonger dan ik (ben nu 20), bruin/blond haar, (bijna) evenlang als ik, gewoon lief, zacht karakter, slim persoon, voor de rest boeit 't niet zoveel denk ik.quote:
Oh maar de laatste 3 klopt wel hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso jonger dan ik (ben nu 20), bruin/blond haar, (bijna) evenlang als ik, gewoon lief, zacht karakter, slim persoon, voor de rest boeit 't niet zoveel denk ik.
Afgezakte broek, voetbalvest, pet. Ken zo'n iemand.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
Even serieus: hoe zou een vrouw zich als man kunnen kleden?
Ik kan mij alleen maar een spijkerbroek en t-shirt voortellen. En dan klaar.
Borsten afsnijdenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
Even serieus: hoe zou een vrouw zich als man kunnen kleden?
Ik kan mij alleen maar een spijkerbroek en t-shirt voortellen. En dan klaar.
Hmm, ik houd het wel op jurkjes en rokjes. Girly shit.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Afgezakte broek, voetbalvest, pet. Ken zo'n iemand.
verkledenquote:
Maar de eerste 2 nietquote:
Ik heb bruin haarquote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar de eerste 2 niet
Lopen niet zoveel jongens van rondBen tot nu toe maar 2 jongens tegengekomen waar ik verliefd op werd en mij niet wilden.
Ik moet het maar opgeven vrees ik.quote:
Nee, ben te veeleisend en ik val op hetero'squote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb bruin haarMaar ik hou al op
Heb je al wel relaties gehad?
Oh dat hoor je wel vaker inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ben te veeleisend en ik val op hetero's
Ze hebben iets uitdagends.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat hoor je wel vaker inderdaad![]()
Waarom vallen homo`s vaak op hetero-mannen?
Heb je een hetero weleens zover gekregen..?quote:
In bed? Ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je een hetero weleens zover gekregen..?
Dat blijktquote:
Homofoobje gespot?quote:
Ik heb ook met lesbische vrouwen gezoend.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat blijktLijkt me toch een soort van cool als homo zijnde
wtfquote:Op woensdag 10 april 2013 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook met lesbische vrouwen gezoend.En een trio-zoen met 2 lesbiennes.
Tas ingepakt?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
Ik ben even weg en ik lees toch een hoop onverwachte berichten.
Weleens met iemand gezoend waarvan ik zou zweren dat ze pot was maar meer ook niet.quote:
Wil jij ook nog een ervaring delen met een homoseksuele man?quote:
Zoenen met een vrouw/pot is voor mij al erg genoeg, dus verder dan dat ga ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weleens met iemand gezoend waarvan ik zou zweren dat ze pot was maar meer ook niet.
Dat laat ik wel aan jou over.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil jij ook nog een ervaring delen met een homoseksuele man?
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
Wat ik nog niet heb gehad, is een biseksuele vrouw. Binnenkort maar eens op zoek zodat ik dat ook kan afvinken.
Bijna al mijn exen zijn bi dus. En 1 gaat er binnenkort in Groningen stappen dus wie weetquote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
Wat ik nog niet heb gehad, is een biseksuele vrouw. Binnenkort maar eens op zoek zodat ik dat ook kan afvinken.
Is toch stoer?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna al mijn exen zijn bi dus. En 1 gaat er binnenkort in Groningen stappen dus wie weet
reet hihiquote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha nee man.
Mij maakt het echt geen reet uit.
quote:
Genieten van je leven swagquote:Op woensdag 10 april 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.Doe mij denken aan gozers die meiden van elk land willen. Wtf zeg.
In elke stadje een ander schatjequote:Op woensdag 10 april 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.Doe mij denken aan gozers die meiden van elk land willen. Wtf zeg.
Nee want ik maak een grapje en volgens mij is Etsu serieusquote:Op woensdag 10 april 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden een goed stel zijn.
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden een goed stel zijn.
Jij had trouwens toch een chick waar je mee bezig was?quote:
Hij laat veel te duidelijk merken dat hij me niet wilquote:
Een internetrelatie is wel oké wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij laat veel te duidelijk merken dat hij me niet wil
En andersom?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij laat veel te duidelijk merken dat hij me niet wil
Bobba-seks toegestaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een internetrelatie is wel oké wat mij betreft.
quote:
Nooit habbo gespeeld?quote:
Dat was seks daar, pixel-sexquote:
quote:
Jawel, vliegtickets printen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:18 schreef Etsu het volgende:
Ezell weet niet zo goed wat ze nu moet doen nu ze dit allemaal leest.
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, vliegtickets printen.![]()
Om weg te kunnen van jullie.
Ik zal je uitschrijven bij dezequote:Op woensdag 10 april 2013 01:19 schreef Etsu het volgende:
Jordy is niet komen opdagen, dus ik haak uit ons groepje en ga slapen
Je kwetst mequote:Op woensdag 10 april 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:
afhaker, laat me niet alleen met die viezerik
We hebben een internetrelatie, dus ik neem aan dat hij toch niet vreemd gaat. Dus geen zorgen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:
afhaker, laat me niet alleen met die viezerik
homo`s nemen het niet zo nauw met monogamie toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben een internetrelatie, dus ik neem aan dat hij toch niet vreemd gaat. Dus geen zorgen.
Niet met andere mannen nee, maar met een vrouw is het verboden.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
homo`s nemen het niet zo nauw met monogamie toch?
Ezell verkleedt zich wel even.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet met andere mannen nee, maar met een vrouw is het verboden.
Gek, ga slapen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet met andere mannen nee, maar met een vrouw is het verboden.
Ik las sigaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst m'n kopje thee opdrinken met een sigaretje, dus ik blijf even hier.
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een pretstudie doen en dan ook nog slecht kunnen lezen.
Waar zijn mijn Rechten in dit verhaal?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een pretstudie doen en dan ook nog slecht kunnen lezen.
Welk nummer?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Ohmy ik kan dit nummer echt blijven luisteren
Heb je niet, want vrouw.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar zijn mijn Rechten in dit verhaal?
No church in the wildquote:Op woensdag 10 april 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar zijn mijn Rechten in dit verhaal?
[..]
Welk nummer?
En Kanye, geweldig nummer. Gave clip ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ben ik wel lief en schattig. Puppy eyes voor rechten.
[..]
Jay Z?
Hmm, niks voor mij. Clip ziet er wel spannend uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Kanye, geweldig nummer. Gave clip ook.
Tekst is ook echt sterkquote:Op woensdag 10 april 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, niks voor mij. Clip ziet er wel spannend uit.
En ik maar denken dat ik hier met een gangster swa te maken had.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tekst is ook echt sterk![]()
Hou verder ook niet van gangster-rap ofzo
Gevoelige boii wordt ik hier genoemdquote:Op woensdag 10 april 2013 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik hier met een gangster swa te maken had.
Serieus?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gevoelige boii wordt ik hier genoemdLekker gangster is dat
Door LBquote:
IT?quote:
Die is niet gevoeligquote:
Toch wel apart dat er echt veel mensen zijn die die clowns gewoon doodeng vindenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
Pas maar op als je morgen het huis verlaat.
[ afbeelding ]
Ze zijn nou niet bepaald knuffelachtig.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel apart dat er echt veel mensen zijn die die clowns gewoon doodeng vindenkan dat niet begrijpen
Nee dat is wat anders, maar engquote:Op woensdag 10 april 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zijn nou niet bepaald knuffelachtig.
Ik vond Gremlins vroeger engquote:Op woensdag 10 april 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snap ik wel met dat afwijkende uiterlijk.
Vond ze als klein Ezelltje ook een beetje eng.
Ja ga ik ook weer eens kijkenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, die waren wel freaky.
Even downloaden hoor.
Is allemaal gespeeldquote:
Ik wilde vroeger altijd zo'n Gremlin.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ga ik ook weer eens kijkenWel leuke films
Ik wilde E.T vroegerquote:Op woensdag 10 april 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd zo'n Gremlin.
Ja noem nog eens een paar van dat soort films opquote:Op woensdag 10 april 2013 01:53 schreef Ezell het volgende:
Intens veel zin om dat soort oude films te kijken.
Ik kom niet verder. Ik hoopte daarvoor jou te hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja noem nog eens een paar van dat soort films op
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kom niet verder. Ik hoopte daarvoor jou te hebben.
The incredible journey.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik zo belachelijk vaak gezien.
Nou ze mag schijten zoveel ze wilt. als ze het maar niet hier doetquote:Op woensdag 10 april 2013 01:56 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, let je een beetje op dat Ezell niet de hele nacht gaat onderschijten hier?
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ze mag schijten zoveel ze wilt. als ze het maar niet hier doet
Insgelijksquote:
Beethovenquote:
Welke is dat?quote:
Oh ja daar hield ik niet zo vanquote:
Ah nee, die vond ik juist verschrikkelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja daar hield ik niet zo van![]()
En Baby`s day out vond ik vroeger ook echt super grappig
Hm nooit gezien.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah nee, die vond ik juist verschrikkelijk.
"Honey I shrunk the Kids" was ook wel leukl.
Ja, heel vaak.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nooit gezien.
Mrs. Doubtfire al gezien?
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, heel vaak.![]()
En jij wilde zeker als klein kind ook Mrs. Doubtfire worden? Gezien je geschiedenis met Chucky...
Ik ben even oud als die film.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee
Maar ik vind het echt een fantastisch personage.
Naja ik heb sowieso een paar films waar ik echt kapot ga van het lachenquote:
Die ken allebei niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik heb sowieso een paar films waar ik echt kapot ga van het lachenThe Big Lebowski, geniaal.
En ook Happy Gilmore met Adam SandlerDie is ook zo grappig
The Big Lebowski is wel heel bekend hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ken allebei niet.![]()
Trouwens, vind jij ook dat Adam Sandler nooit ouder lijkt te worden?
Ja, heb de naam wel vaker horen vallen. Eens downloaden dan maar.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Big Lebowski is wel heel bekend hoorEcht een must-see ook.
Oh weet ik niet eigenlijk, hij hoort niet echt bij mijn favo acteurs, alleen in die film is hij heel leuk
Haha grappig, ik dacht er net aan. Tuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, heb de naam wel vaker horen vallen. Eens downloaden dan maar.
[ afbeelding ]
Deze ken je vast ook.
Ook, als ik mij niet vergis, de enige film waar ik Cameron Diaz tolereer.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha grappig, ik dacht er net aan. Tuurlijk
There`s something about MaryHeerlijke film ook
The Holiday is ook wel leuk van haarquote:Op woensdag 10 april 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook, als ik mij niet vergis, de enige film waar ik Cameron Diaz tolereer.
Ja, maar niet die.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, ach beetje zoetsappig mag af en toe ook wel
[ afbeelding ]
En dees?
Yessquote:Op woensdag 10 april 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar niet die.Serendipity vind ik dan weer wel leuk.
![]()
The Truman Show?
Ken je deze ook:quote:Op woensdag 10 april 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
YessJim Carrey Blijft ook meesterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef Ezell het volgende:
Is een leuke.Ik ken hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Never heard of it..quote:
Jaquote:
Dat 'and then' is bij mij thuis een beetje ingeburgerd. Net zoals andere rare filmzinnen enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDie scene vond ik wel weer enorm grappig
Scotty does`nt know that Fiona and me,quote:
neeeequote:Op woensdag 10 april 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
of:
summer nights drifting away to summer nights
Doen danquote:Op woensdag 10 april 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
Heb echt al dagen zin om Grease te kijken.
Vertel.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doen dan
Weet je trouwens wie die zanger is die dat zingt?
Kijk eens goed naar zijn kopquote:
Door jou ging ik juist de comments lezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar zijn kopZonder de comments te lezen
Omgquote:Op woensdag 10 april 2013 02:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Door jou ging ik juist de comments lezen.
Ik kwam er echt pas jaren later achter toen ik die film al 10 keer gezien hadquote:
Hij ziet er daar ook heel anders uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwam er echt pas jaren later achter toen ik die film al 10 keer gezien had
Ja Mean Girls is geweldigquote:
Ik vind dat toch een geweldige film.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Mean Girls is geweldigOok echt leuke humor nog wel
![]()
En Lindsay Lohan is nog leuk daar
Uhu, Maar Rob Schneider is gewoon echt superleukquote:Op woensdag 10 april 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, The Hot Chick. Met die blonde van Mean Girls, Rachel McAdams.
Die was laatst nog op televisie.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, Maar Rob Schneider is gewoon echt superleukDeuce Bigalow is ook erg leuk
Nopequote:Op woensdag 10 april 2013 02:47 schreef Ezell het volgende:
Heb je The Notebook gezien? Ook met Rachel McAdams.
Mij lijkt hij namelijk ook niks haha. Net als dat iedereen Dear John helemaal geweldig vind. Vreselijkquote:Op woensdag 10 april 2013 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, vond er niks aan. Maar het lijkt wel alsof iedereen die film helemaal geweldig vind.
Die heb ik allebei niet gezien. Ook niet van plan om dat nog te gaan doen. Is te 'dit is eenquote:Op woensdag 10 april 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij lijkt hij namelijk ook niks haha. Net als dat iedereen Dear John helemaal geweldig vind. Vreselijk
Remember Me vond ik dan weer wel heel mooi.
Remember Me niet hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik allebei niet gezien. Ook niet van plan om dat nog te gaan doen. Is te 'dit is een![]()
![]()
![]()
![]()
-film'.
Wat kijk je het liefst dan?quote:
Kijk de afgelopen tijd nauwelijks meer films. Maar daarvoor had ik een periode waarin helemaal hotedebotel was op oude musicals en tienerfilms uit de 80's en 90's.quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 10 april 2013 03:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kijk de afgelopen tijd nauwelijks meer films. Maar daarvoor had ik een periode waarin helemaal hotedebotel was op oude musicals en tienerfilms uit de 80's en 90's.![]()
Musicals:quote:
10 things I hate about you is toch na 2000 pas uitgekomen?quote:Op woensdag 10 april 2013 03:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Musicals:
Grease, West Side Story, Annie, Cry Baby
Die andere:
10 Things I Hate About You, Clueless, Say Anything, The Breakfast Club
Dat soort films.
Op het randje, 1999.quote:Op woensdag 10 april 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10 things I hate about you is toch na 2000 pas uitgekomen?
The Breakfast Club is leuk ja
Bijna allesquote:Op woensdag 10 april 2013 03:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op het randje, 1999.![]()
Wat kijk jij zoal?
Perks of Being a Walflower vond ik toch wel ietsje tegenvallen.quote:Op woensdag 10 april 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijna alles
Maar psychologische thrillers, drama`s en feelgoods zijn toch wel favoriet denk ik![]()
Van die Perks of Being a Walflower-films vind ik echt geweldig.
Omgquote:
thanksquote:Op woensdag 10 april 2013 07:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omgdit keer viel ik in slaap
En feli Promi
En verder slapen doei xx
Dankjequote:Op woensdag 10 april 2013 07:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
succes met je cursus vandaag weer![]()
Je kan de nachtdienst niet aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omgdit keer viel ik in slaap
En feli Promi
En verder slapen doei xx
Okquote:Op woensdag 10 april 2013 10:28 schreef Taexon het volgende:
Verjaardags topics
Gewoon lekker in de sc ditdat en volgende OP voor verjaardag maken
nee ze zijn leuk !!!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:28 schreef Taexon het volgende:
Verjaardags topics
Gewoon lekker in de sc ditdat en volgende OP voor verjaardag maken
haha ja maar dan moeten ze maar niet opeens naar jong komenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja vooral als mensen vragen wie?
haha ja zit wat inquote:Op woensdag 10 april 2013 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja maar dan moeten ze maar niet opeens naar jong komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |