Klopt, het staat vrijwel nergens. Het is niet raar dat je het niet weet, ik kwam het ook bij toeval tegen. Yorke gebruikt het op een paar albums als pseudoniem voor de artwork (soms ook Dr. Tchock maar er kan geen spatie in een usernamequote:Op vrijdag 12 april 2013 01:42 schreef DO2 het volgende:
Da's dan wel heel subtiel. Nu ja, of mijn kennis laat te wensen over,.
Prachtig is die. Jarenlang gedacht dat het een vliegende mop was of zo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:46 schreef DO2 het volgende:
Ik vind deze ook geniaal:
[ afbeelding ]
Het heeft serieus jaren geduurd voordat ik erachter kwam dat het een hond is die over een hekje springt,.
Toch goed om te weten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, het staat vrijwel nergens. Het is niet raar dat je het niet weet, ik kwam het ook bij toeval tegen. Yorke gebruikt het op een paar albums als pseudoniem voor de artwork (soms ook Dr. Tchock maar er kan geen spatie in een username). Ik de OK Computer-tijd was het Chocolate, daarvoor The White Chocolate Farm, op Kid A Tchock, Amnesiac Tchocky, HTTT deed Yorke niet mee, In Rainbows Dr. Tchock en op TKOL weet ik het niet want daar staan geen credits op.
Ja! Exact!quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig is die. Jarenlang gedacht dat het een vliegende mop was of zo.
Kolere, dat heb ik ook nooit geweten. Geweldig, dat soort lullige details,quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:53 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook geweldig. Bovenaan staat een klein pijltje met 'Pull slowly and see' en op de eerste uitgaves kon je dan een sticker er af trekken met een roze banaan er onder
[ afbeelding ]
Vorig jaar een EP van Triggerfinger gekocht die ik pas na een paar keer afspeelde herkende. Zag er eerst gewoon niets in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:53 schreef DO2 het volgende:
Ik pakte dat album een keer uit de kast, na 'm al ja-ren beluisterd te hebben, en toen viel me opeens dat neusje op!
Ik moest echt 3 keer kijken... Goidsamme... Ik heb echt 5 minuten in een deuk gelegen na die ontdekking,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 inch!
De moderne vind ik niet mooi. Maar de originele, op LP-formaat, met The BEATLES en een vrij willekeurig gestempeld serienummer:quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:02 schreef DO2 het volgende:
Ik vind deze stiekem ook heel mooi:
[ afbeelding ]
Ja. Nog beter.quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
De moderne vind ik niet mooi. Maar de originele, op LP-formaat, met The BEATLES en een vrij willekeurig gestempeld serienummer:
De re-issue hiervan krijgt overal 10'enquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:04 schreef DO2 het volgende:
En deze:
[ afbeelding ]
Die balletjes maken 'm af.
Natuurlijk is het een goed album. Maar ik vind het echt onzinnig om iets de hoogste score van het jaar te geven (het kwam nota bene in januari uit!) als het de vijfde reissue van een goed album isquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:12 schreef DO2 het volgende:
Omdat 't een re-issue is, bedoel je? ja, re-issues van klassiekers krijgen altijd zeer hoge waarderingen, volgens mij.
Het is natuurlijk wel een heel goed album.
Metacritic is een hele handige site over het algemeen, maar als het om hoge scores gaat slaat het nergens op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:15 schreef DO2 het volgende:
Ja, dat gaat nergens over. Maar zijn daar niet meer voorbeelden van, dan?
Ik ben niet zo op de hoogte wat Metacritic betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |