Came in to post this, leave satisfied.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vind ik ook heel erg sterk.
Volgens mij kan ik dit echt uren doen.
Bijzonder hoe erg de hoes bij een gevoel kan horen. Ik vind wat je nu post totaal oninteressant, maar ik snap wel precies wat je bedoelt; ik heb hetzelfde bij deze hoes:quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:17 schreef Kerftminister het volgende:
Dit zijn mijn favorieten trouwens:
[ afbeelding ]
Sfeer klopt echt precies met de muziek zelf. Prachtig.
[ afbeelding ]
Scene uit een film, weet niet wat er precies op deze foto gebeurt, maar moet meteen aan speeches van Malcolm X en MLK denken als ik dit zie. Geen idee waarom.
Hahah, wtfquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:21 schreef Kerftminister het volgende:
Deze is trouwens hilarisch:
[ afbeelding ]
Dit is dan een hoes die juist leuk is omdat die totaal niet bij de muziek past.
Mijn avatar is van het hip-hop persona van Flying Lotus, Captain Murphy. Dat project heeft ook een mooie hoes trouwens:quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:22 schreef DO2 het volgende:
Ik kan ook niet veel met de hoezen van Kerftminister. Ik vind z'n avatar wel mooi, trouwens,.
Ik lig toch meer op 1 lijn met Tchock. Die hoes van Radiohead vind ik inderdaad ook erg mooi.
quote:Packaging
The Bends was the first of the band's full-length records with artwork by Stanley Donwood, in collaboration with Yorke, who went under the name "The White Chocolate Farm" (later shortened to Tchock).
Ja, mooie foto, weer. Maar ook zonde van de tekst ernaast. Die hadden ze gewoon weg moeten laten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:34 schreef Kerftminister het volgende:
Haha ik ook niet. Nog een prachtige trouwens met een sterke binding met de muziek ook:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |