Er zit in beide gevallen een verhaal achter. Letterlijk uit het leven gegrepen, zeg maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
Lamar vind ik niets aan. Die bovenste is fascinerend.
Zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef Arn0 het volgende:
Dit vind ik dan weer een heel mooie.
[ afbeelding ]
Dat snap ik, maar ik vind het geen interessante of bijzondere fotoquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Er zit in beide gevallen een verhaal achter. Letterlijk uit het leven gegrepen, zeg maar.
Uiteraard is het geen mooie foto. Da's ook niet de opzet geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind het geen interessante of bijzondere fotoIk heb ook wel een oude polaroid thuis
Dat snap ik. Maar zoals ik zei; ik vind het geen interessante foto.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Uiteraard is het geen mooie foto. Da's ook niet de opzet geweest.
De foto geeft juist goed weer waar meneer Lamar vandaan komt. Rauw, lelijk, simpel, echt.
Die kleine is Lamar,.
Ik vraag me wel nog steeds af of ie daar nu wel of niet een sigaret vasthoudt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar zoals ik zei; ik vind het geen interessante foto.Hij lijkt er niet bepaald slecht aan toe.
Lijkt me niet. Dan houdt hij hem echt óp het been van kleine Kendrick. Bovendien, er staat geen asbak op tafel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:38 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel nog steeds af of ie daar nu wel of niet een sigaret vasthoudt.
Ik doelde op de kleine Kendrick zelf, eigenlijk. Die houdt iets in z'n hand wat verdacht veel op een sigaret lijkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dan houdt hij hem echt óp het been van kleine Kendrick. Bovendien, er staat geen asbak op tafel.
Nee joh, dat is het Nike-logo op zijn sportbroekje. Kijk maar op deze hele grote versie (klik):quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de kleine Kendrick zelf, eigenlijk. Die houdt iets in z'n hand wat verdacht veel op een sigaret lijkt.
Ah... Dat zal het zijn! Heel goed, Sherlock,quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, dat is het Nike-logo op zijn sportbroekje. Kijk maar op deze hele grote versie (klik):
[ afbeelding ]
Ik zie er ook weinig intrigerends in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:49 schreef DO2 het volgende:
Wat vinden jullie van deze hoes, eigenlijk? Een hoop mensen vinden 'm blijkbaar intrigerend.
Ik mis vast iets, want ik vind 'm dodelijk saai. Wel een heel goed album, overigens:
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:57 schreef DO2 het volgende:
Dit vind ik misschien wel de meest komische van alle hoezen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door EP3 op 12-04-2013 01:10:27 ]"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef DO2 het volgende:
Daar zijn ook opnames van te vinden op YT. Bizarre beelden.
Hahah, eerder komisch. Leuke hoes.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:06 schreef DO2 het volgende:
Ik vind deze dan weer wel intrigerend:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |