Ja, maar dat is weer zo geforceerd, vind ik. Zonder snavel had ik 'm beter gevonden.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dat vind ik ook het leuke er aan.Ze verspreiden ook stickers van die snavel en het ding duikt steeds overal op. Leuk is dat.
Deze vind ik dan weer heel lelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
Seabed vind ik mooi, en de artwork voor Amok vind ik ook erg tof - maar de cover niet.Meer kan ik echt niet bedenken
Home en In Love hebben geen lelijke hoes, maar mooi wil ik het ook niet noemen.
[ afbeelding ]
Zo had ik er nog helemaal niet naar gekeken, maar het klopt wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Bol_Wan het volgende:
Geeft de muziek goed weer, ook belangrijk.
Hij laat het licht binnen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef Norrage het volgende:
Nick Cave, die zijn vrouw even de keuken in wijst
Niet alleen vind ik de kleuren mooi, hij past ook nog heel goed bij de thematiek van het albumquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:13 schreef neohu het volgende:
Nah die van Lonerism vind ik niet zo veel aan.
Enkel die van Balthazar doet het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef neohu het volgende:
Mooi:
[ afbeelding ]
Ook mooi:
[ afbeelding ]
Oud, maar wel heel mooi:
[ [url= http://userserve-ak.last.fm/serve/300x300/63367315.png]afbeelding[/url] ]
Die onderste heeft wat inspiratie opgedaan bij onze bloederige vriendenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef DO2 het volgende:
Nog een aantal pareltjes van vorig jaar, in mijn optiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |