Ja... Nou... Hmz... Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:52 schreef Tchock het volgende:
Over hoezen gesproken, want vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Mja, ik begrijp wel dat ie grappig bedoeld is, maar ik kan er niet echt om lachen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef neohu het volgende:
[..]
Die van DJ Koze is volgens mij een grapje naar een foto van Marina Ambramovitz, daar kon ik nog wel om gniffelen. Om zijn muziek niet trouwens.....
quote:
Nouja, ik heb me er destijds niet aan gestoord omdat ik ook heel erg kon genieten van wat meer soundbite-achtige stukken als Unluck, Tep & the Logic en To Care, maar het is overduidelijk dat zijn capaciteiten als songwriter enorm gegroeid zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoveel beter dan die 1e...vinden jullie dat ook? dat was een onsamenhangend geheel, dit is een samenhangende klassieker
Low was ik al in Januari aan het luisterenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Felagund het volgende:
Ik moet hem nog luisteren.![]()
Low heeft ook weer een goed album afgeleverd, ik weet niet of die hier al genoemd is? Wel al een paar weken uit.
Stonden geweldige nummers op album #1, maar dat was volgens mij ook meer een soort samenvoegsel van EPs had ik het gevoel. Er zat geen flow in dat album. Ik vond daar, net als wat ik over Low zeg hierboven, gewoon ronduit filler in zitten...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik heb me er destijds niet aan gestoord omdat ik ook heel erg kon genieten van wat meer soundbite-achtige stukken als Unluck, Tep & the Logic en To Care, maar het is overduidelijk dat zijn capaciteiten als songwriter enorm gegroeid zijn.
Welke beter is; dat durf ik niet te zeggen. James Blake vind ik echt een van de beste albums die ik ken, maar Overgrown heeft nog die heerlijke nieuwigheid
Heel mooi album weer inderdaad. Ik ga naar ze kijken begin mei in De Duif, echt heel veel zin in.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Felagund het volgende:
Ik moet hem nog luisteren.![]()
Low heeft ook weer een goed album afgeleverd, ik weet niet of die hier al genoemd is? Wel al een paar weken uit.
De meningen op het internet (musicmeter, RYM) zijn niet mals zegquote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik luister 'm nu een paar dagen en hij is echt fantastisch.
http://www.metacritic.com(...)-wine/critic-reviewsquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
De meningen op het internet (musicmeter, RYM) zijn niet mals zegscore komt nauwelijks boven de 3.00 uit...
Maar ik vind het goed hoorStaan paar heldennummers op
Ook met Phil Cook, één van de helden van Megafaun. Hij en Vernon hebben vroeger nog in DeYarmond Edison samen gespeeld.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie The Shouting Matches al geluisterd? Een blues album van Justin Vernon
Klinkt fijn vooralsnog
Als je dan toch het hele Pitchfork-rijtje afgaat, kan die laatste van Pissed Jeans er ook nog wel bijquote:Op donderdag 11 april 2013 02:27 schreef DO2 het volgende:
DJ Koze, Youth Lagoon, Rhye, Iceage, Phosphorescent... Om er maar een paar te noemen...
En Autre Ne Veux... Hmz... Die heeft wel wat, maar echt mooi kan ik 'm ook niet vinden.
Geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Is er iemand anders die goede albums ook zo vervelend vindtBij bepaalde, hele goeie, albums is het voor mij onmogelijk om iets anders, dat zou het helemaal verpesten. Dat heb ik dit jaar al 2x, bij Atoms For Peace en James Blake
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Is er iemand anders die goede albums ook zo vervelend vindtBij bepaalde, hele goeie, albums is het voor mij onmogelijk om iets anders te doen, dat zou het helemaal verpesten. Dat heb ik dit jaar al 2x, bij Atoms For Peace en James Blake
Ja, zo kan je nog wel even doorgaan, inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als je dan toch het hele Pitchfork-rijtje afgaat, kan die laatste van Pissed Jeans er ook nog wel bij. Net zo lelijk als de muziek zelf:
[ afbeelding ]
Ja, dat was ook mijn punt.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Is er iemand anders die goede albums ook zo vervelend vindtBij bepaalde, hele goeie, albums is het voor mij onmogelijk om iets anders te doen, dat zou het helemaal verpesten. Dat heb ik dit jaar al 2x, bij Atoms For Peace en James Blake
Waarom die snavel? Waarom?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
Seabed vind ik mooi, en de artwork voor Amok vind ik ook erg tof - maar de cover niet.Meer kan ik echt niet bedenken
Home en In Love hebben geen lelijke hoes, maar mooi wil ik het ook niet noemen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |