SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaahquote:Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zat er weer eens volledig naast, die nieuwe plaat van Kurt Vile is gewoon weer ontzettend goed.
Ik vind die albumhoezen nog wel aardig, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik wil trouwens The Knife graag alvast nomineren voor lelijkste albumhoes van het jaar. Wat een gedrocht is dat
CD:
[ afbeelding ]
LP:
[ afbeelding ]
En welke zijn dat dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 02:23 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik vind die albumhoezen nog wel aardig, om eerlijk te zijn.
Er zijn dit jaar echt veel lelijkere uitgebracht.
Sterker nog, vrijwel alle albums die ik dit jaar goed vind, hebben lelijke hoezen.
Die van Kurt Vile is overigens wel mooi,.
Foxygen zijn dan ook gewoon ontzettende eikels.quote:
Da's nog geen excuus.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:30 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Foxygen zijn dan ook gewoon ontzettende eikels.
Plaatjes wil ik luilakquote:Op donderdag 11 april 2013 02:27 schreef DO2 het volgende:
DJ Koze, Youth Lagoon, Rhye, Iceage, Phosphorescent... Om er maar een paar te noemen...
En Autre Ne Veux... Hmz... Die heeft wel wat, maar echt mooi kan ik 'm ook niet vinden.
Ik moest werken en ben daarna nog even in kroeg blijven zitten met wat mensen.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:32 schreef DO2 het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog op, trouwens?
Morgen vrij, nieuwe muziek van M83, Queens of the Stone Age, Flying Lotus en The National die ik nog niet gehoord had. Tijd vliegt voorbij.quote:Op donderdag 11 april 2013 02:32 schreef DO2 het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog op, trouwens?
quote:Op donderdag 11 april 2013 02:32 schreef Tchock het volgende:
Ik vond die van Autre Ne Veut juist heel erg tof.
[ afbeelding ]
Zeker met het verhaal er bij (hier moest De Schreeuw van Munch op komen, prachtig schilderij trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |