Do tellquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef Z het volgende:
Bepaalde recensenten neem ik niet al te serieus, vandaar de vraag.
twitter:gijsbertkamer twitterde op donderdag 11-04-2013 om 13:43:28@jsveldman Ja, ik ben het er alleen niet mee eens. Ik verveel me dood bij de muziek, en die stem klinkt me te gemanierd. reageer retweet
twitter:gijsbertkamer twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 15:14:07Mag ik die nieuwe James Blake een zeurplaat vinden en Blake zelf een huilebalk? Fijn, dank u, dan zet ik The Knife nog eens op. reageer retweet
Dat vind ik een goede bevestiging van mijn mening. En dan vervolgens wel the Knife luisteren...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
Over James Blaketwitter:gijsbertkamer twitterde op donderdag 11-04-2013 om 13:43:28@jsveldman Ja, ik ben het er alleen niet mee eens. Ik verveel me dood bij de muziek, en die stem klinkt me te gemanierd. reageer retweet
Ohja die hebben we ook nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:51 schreef Tchock het volgende:
Overigens krijgt Overgrown van de Volkskrant in de persoon van Sasja Kooistra mooi vier sterren
Ik kan mij er wel in vinden, ik kan niet langer dan een paar minuten naar het stemgeluid van Blake luisteren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
Over James Blaketwitter:gijsbertkamer twitterde op donderdag 11-04-2013 om 13:43:28@jsveldman Ja, ik ben het er alleen niet mee eens. Ik verveel me dood bij de muziek, en die stem klinkt me te gemanierd. reageer retweet
Oh whoops ik haal twee dingen door elkaar. Volkskrant heeft 'm nog niet gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja die hebben we ook nog
Wanneer stond die recensie erin dan?gemist?
Ik zie dat je dat album naar 2 nummers hebt opgegevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan mij er wel in vinden, ik kan niet langer dan een paar minuten naar het stemgeluid van Blake luisteren.
Dat is natuurlijk opzettelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef Tchock het volgende:
Om trouwens even terug te komen op die lelijke albumhoezen; ik was een recente vergeten
[ afbeelding ]Wie ooit bedacht heeft dat Tyler, The Creator hier goed op staat...
Muziek is niet slecht, maar stem vind ik echt verschrikkelijk. Maar ik zal hem morgen nog een keer proberen te luisteren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie dat je dat album naar 2 nummers hebt opgegeven
Tsja. Dat kan ik me voorstellen hoor. Ik zie het alleen niet echt als een stemquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Muziek is niet slecht, maar stem vind ik echt verschrikkelijk. Maar ik zal hem morgen nog een keer proberen te luisteren.
Hij doet er wel enigszins zenuwen opwekkende dingen mee hoor, die stem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Tchock het volgende:
Hoe kun je Blakes stem nou niet fijn vindenHet is zó mooi en absoluut niet vals of zeurderig.
Haha dit is wel een bewussie hoor, hij zal vast wel ook weten dat het er belachelijk uitziet en daarom is het zo grappig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef Tchock het volgende:
Om trouwens even terug te komen op die lelijke albumhoezen; ik was een recente vergeten
[ afbeelding ]Wie ooit bedacht heeft dat Tyler, The Creator hier goed op staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |