ja koekoekquote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het sowieso vrijwel altijd door wanneer een man seks met hen wilt
Preciesquote:Op woensdag 10 april 2013 18:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja koekoek
Een vrijGezelle man trekt vrijwel alles uitelkaar als hij de kans krijgt
Hoe heb dat het snelste door dan? Zonder dat er wat gezegd is hè.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het sowieso vrijwel altijd door wanneer een man seks met hen wilt
Ja, kan ik niet echt uitleggen. Mannen stralen dat gewoon uitquote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoe heb dat het snelste door dan? Zonder dat er wat gezegd is hè.
Ja. Kijk maar naar die knobbel in z'n broek zeker.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet echt uitleggen. Mannen stralen dat gewoon uit
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Kijk maar naar die knobbel in z'n broek zeker.
Hoe dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tenzij dus NIEMAND seks met je wil, blijkbaar. Geeft verder niet.quote:
Ja, ik weet niet hoor. Haha..misschien wil inderdaad niemand mequote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tenzij dus NIEMAND seks met je wil, blijkbaar. Geeft verder niet.
Omdat mannenquote:
het gaat hier over de sexuele variant schatjequote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Mishu het volgende:
Spanning of wederzijdse aantrekkingskracht hoeft ook niet per se primair seksueel van aard te zijn. Het kan ook elkaar leuk en aantrekkelijk vinden zijn. Van: hey, wat een leuke jongen.
Op FOK! is het wat gemakkelijker, die mannen melden zich vanzelf via dm of pm.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef liev123 het volgende:
Dan zal ik wel de enige vrouw zijn die dat nauwelijks door heeft. In het dagelijks leven dan hè.
Misschien overkomt het je gewoon (vrijwel) nooit?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef liev123 het volgende:
Dan zal ik wel de enige vrouw zijn die dat nauwelijks door heeft. In het dagelijks leven dan hè.
Ja, dat zou kunnen hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef BRooster het volgende:
[..]
Misschien overkomt het je gewoon (vrijwel) nooit?
Mijn inziens geld dit enkel voor een 3e partij die dit waarneemt, 1 van de 2 personen kan namelijk best seksuele spanning voelen ook als dit enkel 1-richtingverkeer is.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:18 schreef Catch22- het volgende:
Je kan best geile gedachten krijgen van iemand, naar seksuele spanning moet toch echt van twee kanten komen uit expliciete handelingen of woorden
Het is zo, of het is niet zo.quote:
Giggityquote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef Kreator het volgende:
Ik ben soms wel sexueel gespannen.
groetjes,
Krea.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop