ja koekoekquote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het sowieso vrijwel altijd door wanneer een man seks met hen wilt
Preciesquote:Op woensdag 10 april 2013 18:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja koekoek
Een vrijGezelle man trekt vrijwel alles uitelkaar als hij de kans krijgt
Hoe heb dat het snelste door dan? Zonder dat er wat gezegd is hè.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het sowieso vrijwel altijd door wanneer een man seks met hen wilt
Ja, kan ik niet echt uitleggen. Mannen stralen dat gewoon uitquote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoe heb dat het snelste door dan? Zonder dat er wat gezegd is hè.
Ja. Kijk maar naar die knobbel in z'n broek zeker.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet echt uitleggen. Mannen stralen dat gewoon uit
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Kijk maar naar die knobbel in z'n broek zeker.
Hoe dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoor. Haha..misschien wil inderdaad niemand mequote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tenzij dus NIEMAND seks met je wil, blijkbaar. Geeft verder niet.
het gaat hier over de sexuele variant schatjequote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Mishu het volgende:
Spanning of wederzijdse aantrekkingskracht hoeft ook niet per se primair seksueel van aard te zijn. Het kan ook elkaar leuk en aantrekkelijk vinden zijn. Van: hey, wat een leuke jongen.
Op FOK! is het wat gemakkelijker, die mannen melden zich vanzelf via dm of pm.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef liev123 het volgende:
Dan zal ik wel de enige vrouw zijn die dat nauwelijks door heeft. In het dagelijks leven dan hè.
Misschien overkomt het je gewoon (vrijwel) nooit?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef liev123 het volgende:
Dan zal ik wel de enige vrouw zijn die dat nauwelijks door heeft. In het dagelijks leven dan hè.
Ja, dat zou kunnen hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef BRooster het volgende:
[..]
Misschien overkomt het je gewoon (vrijwel) nooit?
Mijn inziens geld dit enkel voor een 3e partij die dit waarneemt, 1 van de 2 personen kan namelijk best seksuele spanning voelen ook als dit enkel 1-richtingverkeer is.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:18 schreef Catch22- het volgende:
Je kan best geile gedachten krijgen van iemand, naar seksuele spanning moet toch echt van twee kanten komen uit expliciete handelingen of woorden
Giggityquote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef Kreator het volgende:
Ik ben soms wel sexueel gespannen.
groetjes,
Krea.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |