WAT IS DEZEquote:Noord-Korea kan kernwapen lanceren'
quote:do 11 apr 2013, 23:07
'China moet bemiddelen in Koreaanse crisis'
WASHINGTON - VN-leider Ban Ki-moon heeft China opgeroepen zijn invloed op Noord-Korea aan te wenden om de spanningen op het Koreaanse schiereiland te verminderen. Ban deed dat donderdag na een gesprek met de Amerikaanse president Barack Obama in Washington.
Obama liet weten een diplomatieke oplossing te willen, maar zei ook alles te zullen doen wat nodig is om de Amerikaanse bevolking en bondgenoten te beschermen.
„Het is tijd voor Noord-Korea om een einde te maken aan zijn oorlogszuchtige benadering en te proberen de temperatuur naar beneden te krijgen. Niemand wil een conflict op het Koreaanse schiereiland”, zei Obama.
Het enige wat ik hier in zie is iemand die geen enkel idee heeft, een plaatje opzoekt, dan zegt dat het de absolute waarheid is. Terwijl het een totaal ander land is. En niet eens durft toe te geven dat je fout zatquote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Joh?Dat jij een die Piere hier een overwinning in zien zegt genoeg
![]()
Ik zie nog iets schokkends: Hij spelt mijn naam verkeerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef donald_dick het volgende:
Het enige wat ik hier in zie is iemand die geen enkel idee heeft, een plaatje opzoekt, dan zegt dat het de absolute waarheid is. Terwijl het een totaal ander land is. En niet eens durft toe te geven dat je fout zatMaar chapeaux [ afbeelding ], het enige wat je bewezen hebt is dat je niet met Google om kan gaan.
Sorry voor ontwikkelt..autospelling op mijn Xperia greep in, kwam het maar uit Noord-Korea, dan zou het vast wel goed werken...toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik zie nog iets schokkends: Hij spelt mijn naam verkeerd.![]()
![]()
Dat hij het voltooid deelwoord van ontwikkelen verkeerd schrijft en dat hij denkt dat de USA enkelvoud is zal ik hem vergeven.
Tussen twee werkwoorden zet men vaak een komma. Interpunctie heet dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:35 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik zie nog iets schokkends: Hij spelt mijn naam verkeerd.![]()
![]()
Dat hij het voltooid deelwoord van ontwikkelen verkeerd schrijft en dat hij denkt dat de USA enkelvoud is zal ik hem vergeven.
Obama zegt dat wanneer de dreigementen aanhouden, hij alles zal doen om zijn mensen te beschermen. Geen idee wat die gebleekte pepernoot daarmee bedoelt, maar laten we hopen dat hij nu de trekker eens overhaalt. Dan komt hij eindelijk van zn saaie imago af.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
Maar we dwalen af! Waar blijft dat geweldige leger dan van NK?
Ik ben het er verdomme nog mee eens ook! Sowieso mensen die roepen dat het niet los moet gaan houden zichzelf voor de gek. Het zit in de mensheid om oorlog te voeren, geniet er dan ook van als het eenmaal zover is! Sowieso mogen er weer een paar goede oorlogsfilms uitkomen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:08 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Obama zegt dat wanneer de dreigementen aanhouden, hij alles zal doen om zijn mensen te beschermen. Geen idee wat die gebleekte pepernoot daarmee bedoelt, maar laten we hopen dat hij nu de trekker eens overhaalt. Dan komt hij eindelijk van zn saaie imago af.
Ik denk eigenlijk dat er veel meer in Obama zit dan dat we tot nu toe gezien hebben. In oorlogstijd gaat hij helemaal los volgens mij. Kim natuurlijk ook, die krijgt een waas voor ogen en naait alles plat wat binnen zn bereik ligt. Ik wil die twee wel eens bezig zien.
Want laten we 1 ding even helder maken; het overgrote deel van de users hier hoopt dat het op een oorlog uitdraait. Mensen zijn nu eenmaal sensatiebelust, op een enkeling na. Dood gaan we allemaal, dus who cares?
Volgens mij ben jij de enige die dat dat hoopt. En je post er met enige regelmaat ook nog eens plaatjes bij die er totaal niets aan toevoegen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:08 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Obama zegt dat wanneer de dreigementen aanhouden, hij alles zal doen om zijn mensen te beschermen. Geen idee wat die gebleekte pepernoot daarmee bedoelt, maar laten we hopen dat hij nu de trekker eens overhaalt. Dan komt hij eindelijk van zn saaie imago af.
Ik denk eigenlijk dat er veel meer in Obama zit dan dat we tot nu toe gezien hebben. In oorlogstijd gaat hij helemaal los volgens mij. Kim natuurlijk ook, die krijgt een waas voor ogen en naait alles plat wat binnen zn bereik ligt. Ik wil die twee wel eens bezig zien.
Want laten we 1 ding even helder maken; het overgrote deel van de users hier hoopt dat het op een oorlog uitdraait. Mensen zijn nu eenmaal sensatiebelust, op een enkeling na. Dood gaan we allemaal, dus who cares?
Als je morgen wakker word, en je slaapkamer is nog intact en de helft van je buurtgenoten is nog niet neergemaaid, dan mag je jezelf nog eens gelukkig prijzen, tot die tijd kijk nog maar eens een paar keer naar saving private Ryan, en vraag jezelf dan nog maar eens af of je zoiets ook in je eigen straat wil.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben het er verdomme nog mee eens ook! Sowieso mensen die roepen dat het niet los moet gaan houden zichzelf voor de gek. Het zit in de mensheid om oorlog te voeren, geniet er dan ook van als het eenmaal zover is! Sowieso mogen er weer een paar goede oorlogsfilms uitkomen.
Totdat de hersens van je geliefde/zoon/dochter tegen de muur plakken, dan is oorlog opeens toch niet meer zo heel leuk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben het er verdomme nog mee eens ook! Sowieso mensen die roepen dat het niet los moet gaan houden zichzelf voor de gek. Het zit in de mensheid om oorlog te voeren, geniet er dan ook van als het eenmaal zover is! Sowieso mogen er weer een paar goede oorlogsfilms uitkomen.
Mm, er gaan veel mensen vroegtijdig dood, veel gebouwen worden verwoest, landbouwgrond wordt onbruikbaar gemaakt, kinderen gaan niet naar school, en niet in het minst veel vrouwen worden gedwongen tot geslachtelijk verkeer met mannen waarvoor ze niet gekozen hebben. Ik weet niet. Wat denkt je moeder ervan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:02 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hoezo is oorlog niet leuk? Hebben jullie dat bericht over die Congolese soldaten niet gelezen of zo? Soldiers get all the pussy, mang!
Echt weer zoiets voor die zolderkamer-autisten van Fok om oorlog af te keuren :S
Bronquote:'Noord-Korea kan kernwapen lanceren'
Noord-Korea heeft waarschijnlijk een kernwapen dat met een ballistische raket kan worden gelanceerd.
De Amerikaanse militaire inlichtingendienst DIA schrijft dat in een nieuw rapport, meldden Amerikaanse media donderdag.
De inlichtingendienst vermoedt dat de kernwapens nog niet erg betrouwbaar zijn. Mogelijk werken ze niet goed. Het is niet bekend wat het bereik van een Noord-Koreaanse raket met kernkop zou zijn.
Noord-Korea heeft sinds 2006 drie keer een test met een kernwapen gedaan, de laatste was in februari van dit jaar. Tot op heden werd gedacht dat het land nog niet in staat was om een nucleair wapen te lanceren.
Onjuist
Het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft donderdag gezegd dat het onjuist is om te stellen dat Noord-Korea zijn vermogen om een kernraket te lanceren al heeft bewezen.
Een woordvoerder reageerde op de mogelijkheid dat de Noord-Koreanen een nucleaire raket zouden kunnen lanceren. "Het is niet juist te suggereren dat Noord-Korea het lanceren van een kernraket al volledig heeft getest, ontwikkeld of gedemonstreerd."
De woordvoerder zei verder dat Amerika het nucleaire programma van Noord-Korea nauwlettend blijft volgen en het land oproept diens internationale verplichtingen na te komen.
Gaan we nu om het uur vertellen dat NK een kernwapen kan lancerenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:07 schreef staticdata het volgende:
Zoekt Amerika naar een reden om NK aan te gaan vallen net zoals ze destijds met Irak deden?
Slechte trol is jammerquote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
De verkeerde spelling in jouw naam? Kwam je naam maar helemaal niet voor hier met al die onzin van je. Als het daar zo geweldig is vlieg er dan heen...kunnen je missen als kiespijn hier.
Maar we dwalen af! Waar blijft dat geweldige leger dan van NK?
Omdat dit keer de wereld er niet in trapt. Noord-Koreanen staan ook niet bekend om hun terrorisme, dus Europa is niet bang voor ze.quote:
Alsof de VS erop zit te wachten om N-K binnen te vallen. Kom op zeg, doe niet zo simpel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Omdat dit keer de wereld er niet in trapt. Noord-Koreanen staan ook niet bekend om hun terrorisme, dus Europa is niet bang voor ze.
Het is in ieder geval on-topicquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gaan we nu om het uur vertellen dat NK een kernwapen kan lanceren
Daarnaast is het een landje dat NIETS oplevert net als Syriequote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef Monnet het volgende:
[..]
Alsof de VS erop zit te wachten om N-K binnen te vallen. Kom op zeg, doe niet zo simpel.
Het is hartstikke simpel, economische rust. Als er straks oorlog is drijft dat de Yen en Renminibi omhoog, Japan besluit om minder te investeren en daar gaat de Amerikaanse economie op zijn gat. Zitten ze echt op te wachtenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef Monnet het volgende:
[..]
Alsof de VS erop zit te wachten om N-K binnen te vallen. Kom op zeg, doe niet zo simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |