abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 15:55:47 #226
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_125157462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef CodeRood het volgende:
Kan iemand even die PierreBetfair monddood maken voor ik het zelf doe?
ja hij zal ok wel dol op Castro zijn en Amedhinejad, Poetin, Hitler en Mugabe
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_125157982
@PierreBetfair, wellicht komt er ooit een situatie in Nederland die de gemiddelde welstand hier dusdanig ontwricht dat jij wellicht jouw genuanceerde mening aanpast.

Maar goed ik ben zelf alleen maar in beide Korea's geweest dus ik kan natuurlijk geen gegronde mening hebben zoals jij over leefstijlen en het bekijken of het gras dusdanig groener is dan in het Westen.
PARIS - my life is as 500 days of summer -
  Eindredactie Games donderdag 11 april 2013 @ 16:10:11 #228
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_125158025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef lavache het volgende:
@PierreBetfair, wellicht komt er ooit een situatie in Nederland die de gemiddelde welstand hier dusdanig ontwricht dat jij wellicht jouw genuanceerde mening aanpast.

Maar goed ik ben zelf alleen maar in beide Korea's geweest dus ik kan natuurlijk geen gegronde mening hebben zoals jij over leefstijlen en het bekijken of het gras dusdanig groener is dan in het Westen.
Het is niet alsof je binnen een weekje Noord-Korea ineens alles weet over hun leefstijlen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_125158059
quote:
4s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Het is niet alsof je binnen een weekje Noord-Korea ineens alles weet over hun leefstijlen :P
Nee maar dat je wel je horizon wat verbreedt wat de gemiddelde Nederland natuurlijk altijd doet en een uiterst genuanceerde mening er op na laten.
  Eindredactie Games donderdag 11 april 2013 @ 16:14:26 #230
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_125158224
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef lavache het volgende:

[..]

Nee maar dat je wel je horizon wat verbreedt wat de gemiddelde Nederland natuurlijk altijd doet en een uiterst genuanceerde mening er op na laten.
die moet je ook ontkrachten :P
pi_125158344
quote:
Vertel eens, hoe heb je Noord en Zuid Korea beleefd?
pi_125158420
quote:
4s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef donald_dick het volgende:

[..]

die moet je ook ontkrachten :P
Met facts-free arguments zeker? Natuurlijk mag je een mening over Noord Korea er op na houden. Verder is de situatie daar dusdanig vergevorderd dat de bevolking het zeer slecht heeft.
pi_125161364
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:17 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe heb je Noord en Zuid Korea beleefd? [ afbeelding ]
NK:

ZK:
pi_125161490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:26 schreef kurk_droog het volgende:
ZK:
[ afbeelding ]
Busan is ook wel een hele toffe stad.
pi_125161503
quote:

Joh Noord of Zuid Korea interesseren hem niks. Hij heeft gewoon een hekel aan de USA, wat zeg ik, het hele westen geloof ik. Europa en USA zijn hun eigen grafje aan het graven als we hem mogen geloven. Hij wil dan ook graag weg. Nu nog niet maar als het allemaal wat minder wordt hier. Dan smeert ie hem gauw naar een plek waar het in zijn ogen beter is.
Dus ondanks z'n gezeur op USA en Europa blijkt dit toch de beste plek op aarde te zijn want hij is er nog steeds.
Trouwens hij wenste ons zelfs het beste als Europa over genomen is door moslims. Die mag die denk ik ook niet zo.
Toch heeft hij wel wat overeenkomsten met bepaalde groepen moslims. Z'n haat tegen de USA natuurlijk maar bijv ook het feit dat als de USA liever wil praten ipv oorlog hij dat opvat als een overwinning voor N-K. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_125161846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef CodeRood het volgende:
Kan iemand even die PierreBetfair monddood maken voor ik het zelf doe?
Hola amigo, denk aan je bloeddruk. Het is maar een forumpie waar iedereen iets mag posten over een onderwerp.

Peace
pi_125162652

Femme fatales: Female North Korean soldiers patrol along the banks of Yalu River, near the town of Sinuiju, as the world remained on high alert for a North Korean missile launch

Check die hakken! _O-
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_125162803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:02 schreef truthortruth het volgende:
[ afbeelding ]
Femme fatales: Female North Korean soldiers patrol along the banks of Yalu River, near the town of Sinuiju, as the world remained on high alert for a North Korean missile launch

Check die hakken! _O-
En waar het eten blijft wat Kim Jung Un afkeurt :')
  donderdag 11 april 2013 @ 18:10:12 #239
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125162890
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Hola amigo, denk aan je bloeddruk. Het is maar een forumpie waar iedereen iets mag posten over een onderwerp.

Peace [ afbeelding ]
Ola chica, mi presión arterial está nada mal.
Je moet eens nadenken voor je wat zegt.
Anders kom je over als een troll, bro.
  Eindredactie Games donderdag 11 april 2013 @ 18:17:33 #240
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_125163120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:26 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

NK:
[ afbeelding ]

Ik dacht al, ik herken de huizen. Dat is Cambodja, klapjostie dat je bent :') Maar je kan wel Googlen , waarvoor hulde!14.gif

Ow, en lichtjes:

Mansudae District
pi_125164466
OMGosh, een willekeurige krottenwijk Googlen en roeptoeteren dat het NKorea is.
quote:
4s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef donald_dick het volgende:

Ik dacht al, ik herken de huizen. Dat is Cambodja, klapjostie dat je bent :') Maar je kan wel Googlen , waarvoor hulde![ afbeelding ]

Cambodja
  donderdag 11 april 2013 @ 19:02:42 #242
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_125164632
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_125165078
quote:
Prima fimpje ^O^. Zo zie je maar dat NKorea een normaal land is, met een hechte samenleving. Al dat gejank van de VS is dus voor 95% niet waar. In elk geval heel wat beter dan dat er elke week een dwaas 10 kinderen op een basisschool of universiteit neerknalt.
pi_125173607
Noord-Korea kan kernwapen lanceren'
Noord-Korea heeft waarschijnlijk een kernwapen dat met een ballistische raket kan worden gelanceerd.
Foto: AFP

De Amerikaanse militaire inlichtingendienst DIA schrijft dat in een nieuw rapport, meldden Amerikaanse media donderdag.

De inlichtingendienst vermoedt dat de kernwapens nog niet erg betrouwbaar zijn. Mogelijk werken ze niet goed. Het is niet bekend wat het bereik van een Noord-Koreaanse raket met kernkop zou zijn.

Noord-Korea heeft sinds 2006 drie keer een test met een kernwapen gedaan, de laatste was in februari van dit jaar. Tot op heden werd gedacht dat het land nog niet in staat was om een nucleair wapen te lanceren.

Spanningen

Het regime van de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un heeft de afgelopen tijd extreme oorlogsretoriek laten horen, hoewel de meeste waarnemers niet geloven dat het land echt op een militaire confrontatie uit is. De spanningen zijn desondanks behoorlijk opgelopen op het Koreaanse schiereiland.

Noord-Korea heeft de Verenigde Staten gedreigd met een ''preventieve nucleaire aanval'' en liet weten in oorlog te zijn met Zuid-Korea. Volgens Zuid-Korea en de VS kan Noord-Korea ieder moment een onaangekondigde test met een raket doen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)nwapen-lanceren.html
pi_125174262
Alles kan, koffiekan, theekan...
Zonder wrijving geen glans
pi_125174264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Prima fimpje ^O^. Zo zie je maar dat NKorea een normaal land is, met een hechte samenleving. Al dat gejank van de VS is dus voor 95% niet waar. In elk geval heel wat beter dan dat er elke week een dwaas 10 kinderen op een basisschool of universiteit neerknalt.
Hahaha, hardop gelachen om deze grap.
pi_125174330
Journalisten zijn er maar druk mee. Ik verwacht (en hoop) dat er niks gebeurd, maar gezien de situatie kan elke actie verkeerd worden geïnterpreteerd door de tegenpartij.
pi_125175368
AP twitterde op donderdag 11-04-2013 om 22:07:49 President Obama says North Korea should end belligerence now, US will take needed steps to protect its people: http://t.co/hlsa3bAGjR -RAS reageer retweet
pi_125175692
quote:
4s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik dacht al, ik herken de huizen. Dat is Cambodja, klapjostie dat je bent :') Maar je kan wel Googlen , waarvoor hulde![ afbeelding ]

Ow, en lichtjes:
[ afbeelding ]
Mansudae District
Joh? :') Dat jij een die Piere hier een overwinning in zien zegt genoeg _O- Het gaat niet om welke steden je ziet...het gaat erom dat de afbeeldingen vergelijkbaar zijn met de werkelijkheid.. Tsjongejonge :') NK een grote vuilnisbelt en ZK een ontwikkelt land!

Nu maar weer fappen op Kim jullie! De klap zal alleen harder aankomen als de USA het zat is.
pi_125176005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Joh? :') Dat jij een die Piere hier een overwinning in zien zegt genoeg _O- Het gaat niet om welke steden je ziet...het gaat erom dat de afbeeldingen vergelijkbaar zijn met de werkelijkheid.. Tsjongejonge :') NK een grote vuilnisbelt en ZK een ontwikkelt land!

Nu maar weer fappen op Kim jullie! De klap zal alleen harder aankomen als de USA het zat is.
dont feed the troll buddy!
nee echt niet !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')