ja hij zal ok wel dol op Castro zijn en Amedhinejad, Poetin, Hitler en Mugabequote:Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef CodeRood het volgende:
Kan iemand even die PierreBetfair monddood maken voor ik het zelf doe?
Het is niet alsof je binnen een weekje Noord-Korea ineens alles weet over hun leefstijlenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef lavache het volgende:
@PierreBetfair, wellicht komt er ooit een situatie in Nederland die de gemiddelde welstand hier dusdanig ontwricht dat jij wellicht jouw genuanceerde mening aanpast.
Maar goed ik ben zelf alleen maar in beide Korea's geweest dus ik kan natuurlijk geen gegronde mening hebben zoals jij over leefstijlen en het bekijken of het gras dusdanig groener is dan in het Westen.
Nee maar dat je wel je horizon wat verbreedt wat de gemiddelde Nederland natuurlijk altijd doet en een uiterst genuanceerde mening er op na laten.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het is niet alsof je binnen een weekje Noord-Korea ineens alles weet over hun leefstijlen
die moet je ook ontkrachtenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:11 schreef lavache het volgende:
[..]
Nee maar dat je wel je horizon wat verbreedt wat de gemiddelde Nederland natuurlijk altijd doet en een uiterst genuanceerde mening er op na laten.
Vertel eens, hoe heb je Noord en Zuid Korea beleefd?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef lavache het volgende:
Maar goed ik ben zelf alleen maar in beide Korea's geweest dus ik kan natuurlijk geen gegronde mening hebben zoals jij over leefstijlen en het bekijken of het gras dusdanig groener is dan in het Westen.
Met facts-free arguments zeker? Natuurlijk mag je een mening over Noord Korea er op na houden. Verder is de situatie daar dusdanig vergevorderd dat de bevolking het zeer slecht heeft.quote:
NK:quote:Op donderdag 11 april 2013 16:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe heb je Noord en Zuid Korea beleefd? [ afbeelding ]
Joh Noord of Zuid Korea interesseren hem niks. Hij heeft gewoon een hekel aan de USA, wat zeg ik, het hele westen geloof ik. Europa en USA zijn hun eigen grafje aan het graven als we hem mogen geloven. Hij wil dan ook graag weg. Nu nog niet maar als het allemaal wat minder wordt hier. Dan smeert ie hem gauw naar een plek waar het in zijn ogen beter is.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef lavache het volgende:
@PierreBetfair, wellicht komt er ooit een situatie in Nederland die de gemiddelde welstand hier dusdanig ontwricht dat jij wellicht jouw genuanceerde mening aanpast.
Hola amigo, denk aan je bloeddruk. Het is maar een forumpie waar iedereen iets mag posten over een onderwerp.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef CodeRood het volgende:
Kan iemand even die PierreBetfair monddood maken voor ik het zelf doe?
En waar het eten blijft wat Kim Jung Un afkeurtquote:Op donderdag 11 april 2013 18:02 schreef truthortruth het volgende:
[ afbeelding ]
Femme fatales: Female North Korean soldiers patrol along the banks of Yalu River, near the town of Sinuiju, as the world remained on high alert for a North Korean missile launch
Check die hakken!
Ola chica, mi presión arterial está nada mal.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hola amigo, denk aan je bloeddruk. Het is maar een forumpie waar iedereen iets mag posten over een onderwerp.
Peace [ afbeelding ]
Ik dacht al, ik herken de huizen. Dat is Cambodja, klapjostie dat je bentquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef donald_dick het volgende:
Ik dacht al, ik herken de huizen. Dat is Cambodja, klapjostie dat je bentMaar je kan wel Googlen , waarvoor hulde![ afbeelding ]
Prima fimpjequote:
Hahaha, hardop gelachen om deze grap.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:13 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Prima fimpje. Zo zie je maar dat NKorea een normaal land is, met een hechte samenleving. Al dat gejank van de VS is dus voor 95% niet waar. In elk geval heel wat beter dan dat er elke week een dwaas 10 kinderen op een basisschool of universiteit neerknalt.
twitter:AP twitterde op donderdag 11-04-2013 om 22:07:49President Obama says North Korea should end belligerence now, US will take needed steps to protect its people: http://t.co/hlsa3bAGjR -RAS reageer retweet
Joh?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik herken de huizen. Dat is Cambodja, klapjostie dat je bentMaar je kan wel Googlen , waarvoor hulde![ afbeelding ]
Ow, en lichtjes:
[ afbeelding ]
Mansudae District
dont feed the troll buddy!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Joh?Dat jij een die Piere hier een overwinning in zien zegt genoeg
Het gaat niet om welke steden je ziet...het gaat erom dat de afbeeldingen vergelijkbaar zijn met de werkelijkheid.. Tsjongejonge
NK een grote vuilnisbelt en ZK een ontwikkelt land!
Nu maar weer fappen op Kim jullie! De klap zal alleen harder aankomen als de USA het zat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |