abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126380152
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 19:54 schreef Xenzo het volgende:Het ziet eruit alsof hij iets in zijn zakken heeft zitten, maar als dat niet het geval is dan heb ik medelijden met hem/haar. Noem mij maar een lul of wat dan ook, maar biologisch geboren mannen horen niet zulke brede heupen te hebben.
Ik heb vrij brede heupen en ik ben biologisch man....
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_126394655
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 21:05 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Zo ver ging mijn gedachtegang niet, maar nu ik het ook voor me zie lijkt het mij een bizarre situatie.
Maarja heel veel biomannen hebben gewoon heupen, je ziet het ook vaak dat ze wat uitsteken bij de V-shape.
pi_126397931
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:00 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Maarja heel veel biomannen hebben gewoon heupen, je ziet het ook vaak dat ze wat uitsteken bij de V-shape.
Ik zag laatst iemand in de douche ruimte met serieus echt heupen.Het is eerder uitzondering dan regel
pi_126405485
Allemaal leuk en aardig wat er gezegd wordt, maar een man die bredere heupen- dan zijn schouders heeft is in mijn ogen geen echte man. Een man hoort bredere schouders- dan heupen te hebben, simpel zat dus.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:36:19 #105
296917 Abby79
Being myself!
pi_126405935
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:29 schreef Xenzo het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat er gezegd wordt, maar een man die bredere heupen- dan zijn schouders heeft is in mijn ogen geen echte man. Een man hoort bredere schouders- dan heupen te hebben, simpel zat dus.
...

Ik wilde hier op reageren, maar dit soort onzin is gewoon echt geen fatsoenlijke reactie waard...
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_126418395
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Abby79 het volgende:

[..]

...

Ik wilde hier op reageren, maar dit soort onzin is gewoon echt geen fatsoenlijke reactie waard...
+1
Xenzo, wat doe je hier nog? Steeds weer weet je met generaliserde uitspraken beledigend uit de hoek te komen.
pi_126418853
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die er echt op letten of een man bredere heupen dan 'normaal' heeft. Omgekeerd denk ik dat hetzelfde geldt voor vrouwen.

Nou ja, ik let er in ieder geval niet zo op.
pi_126429560
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:16 schreef Gewas het volgende:
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die er echt op letten of een man bredere heupen dan 'normaal' heeft. Omgekeerd denk ik dat hetzelfde geldt voor vrouwen.

Nou ja, ik let er in ieder geval niet zo op.
Ik let er normaal gesproken ook niet op, maar soms valt het gewoon op (vooral in de sportschool tijdens het douchen).
pi_126437046
Ik vind mannen die een rigide beeld van mannelijkheid hebben geen echte mannen... ;)
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:38:24 #110
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_126467921
Iemand die me via mijn vriendenkring kende had interesse in me, en ik heb hem zojuist afgewezen omdat hij geen gevoelens bij me losmaakte.

En hij wist dus dat ik trans ben en had daar blijkbaar geen problemen mee... Hoop dat het een verstandige beslissing was. :{
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_126472087
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef Joanne35 het volgende:
Iemand die me via mijn vriendenkring kende had interesse in me, en ik heb hem zojuist afgewezen omdat hij geen gevoelens bij me losmaakte.

En hij wist dus dat ik trans ben en had daar blijkbaar geen problemen mee... Hoop dat het een verstandige beslissing was. :{
Natuurlijk heb je het goed gedaan liefje. Je blijft niet alleen. Mr Right loopt voor jou ook rond. Niet gaan settelen met iemand waarbij je die klik niet voelt, daar wordt je echt niet gelukkig van.

Ik hoop dat iedereen hier zich goed voelt! :*
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:42:39 #112
330860 J.Gibbs
graag verwijderen
pi_126472578
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:27 schreef Messina het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je het goed gedaan liefje. Je blijft niet alleen. Mr Right loopt voor jou ook rond. Niet gaan settelen met iemand waarbij je die klik niet voelt, daar wordt je echt niet gelukkig van.

Ik ben het helemaal eens met wat Messina hier post. Je komt de ware vanzelf wel een keer tegen hoor Joanne. Het moet ook van jouw kant klikken, het heeft geen zin om geforceerd te gaan zitten doen alleen omdat hij in jou geïnteresseerd is.

En ja Messina, ik voel me nu weer goed. Er is een tijdje geweest dat ik me wat minder gelukkig voelde en dit hele traject even niet meer zo zag zitten (Dat was misschien ook wel te merken omdat ik hier toen wat minder mee postte).
Maar inmiddels ben ik weer vrolijk en weet ik zeker dat ik hierdoor gelukkig zal worden en lekker in m'n vel zal zitten.

Wat dat betreft ben ik ook erg blij met dit topic, want hierdoor heb ik mijn gevoelens een plek kunnen geven en weet ik dat er voor mijn "probleem" ook een oplossing is waardoor ik eindelijk mezelf kan zijn.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:08:56 #113
296917 Abby79
Being myself!
pi_126473441
quote:

Mag het ook een Mrs. Right zijn? O+

En nee, helaas niet zo goed. Dat heeft alleen helemaal niks met dit topic te maken, maar meer met m'n diabetes die (weer eens) onzettend vervelend doet nu, geestelijk gaat het ok :).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:16:28 #114
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_126473708
quote:

[..]

Het is trouwens nog maar afwachten of hij er later ook geen problemen mee heeft, in plaats van alleen nu het nog niet echt een rol speelt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:41:58 #115
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_126474710
Ja, maar als je je daar druk over gaat maken kan je iedereen wel afwijzen. Relaties komen sowieso met een grote doos vol onzekerheden :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_126475577
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef J.Gibbs het volgende:

[..]

En ja Messina, ik voel me nu weer goed. Er is een tijdje geweest dat ik me wat minder gelukkig voelde en dit hele traject even niet meer zo zag zitten (Dat was misschien ook wel te merken omdat ik hier toen wat minder mee postte).
Maar inmiddels ben ik weer vrolijk en weet ik zeker dat ik hierdoor gelukkig zal worden en lekker in m'n vel zal zitten.

Goed om te horen dat je je nu weer goed voelt! Ik ben de eerste om toe te geven dat ik niet weet hoe het voelt om in dit soort traject te zitten, maar ik kan me voorstellen dat levensbepalende keuzes maken soms grote twijfel op kunnen roepen. Zelfs als je zeker weet wat je wilt!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:08 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Mag het ook een Mrs. Right zijn? O+

En nee, helaas niet zo goed. Dat heeft alleen helemaal niks met dit topic te maken, maar meer met m'n diabetes die (weer eens) onzettend vervelend doet nu, geestelijk gaat het ok :).
Uhu, voor jou wel! O+
Een man aan je opdringen is ook zoiets ;(

Ik schrik altijd als ik lees dat iemand diabetes heeft. Mijn grootvader is eraan overleden. Dat is al 31 jaar geleden toen de behandeling lang niet zo goed was als nu, maar ik heb de realisatie hoe ernstig diabetes is. Sterkte Abby!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het is trouwens nog maar afwachten of hij er later ook geen problemen mee heeft, in plaats van alleen nu het nog niet echt een rol speelt.
Doel je nu op seks of kinderen krijgen (of iets totaal anders)? Dat zou voor mij het enige lastige punt zijn, kinderen. Ik zou er graag nog één of twee krijgen met de persoon van wie ik houd. Dus geen donorzaad of adoptie. Maar dat probleem heb ik sowieso als ik -hard- voor een dame val.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:07:24 #117
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_126475858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:41 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, maar als je je daar druk over gaat maken kan je iedereen wel afwijzen. Relaties komen sowieso met een grote doos vol onzekerheden :)
Nee, niet iemand daarom afwijzen, maar niet denken "wat laat ik lopen, misschien vind ik nooit iemand die er ok mee is", alles ervoor opgeven en dan merken dat het toch niet zo lekker gaat.

Het was een poging tot hart onder de riem, maar ik geloof dat ik het een beetje verprutst heb :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Messina het volgende:
Doel je nu op seks of kinderen krijgen (of iets totaal anders)? Dat zou voor mij het enige lastige punt zijn, kinderen. Ik zou er graag nog één of twee krijgen met de persoon van wie ik houd. Dus geen donorzaad of adoptie. Maar dat probleem heb ik sowieso als ik -hard- voor een dame val.
Ik doelde eigenlijk meer op dat iemand waarschijnlijk niet beseft wat voor weerslag de transitie op de partner kan hebben. Al was het alleen maar het stigma "je bent met een trannie samen". Verder de medische molen waar je in betrokken kunt worden en zo.

Tenminste, daar ken ik verhalen over.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_126476150
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:07 schreef wonderer het volgende:

Ik doelde eigenlijk meer op dat iemand waarschijnlijk niet beseft wat voor weerslag de transitie op de partner kan hebben. Al was het alleen maar het stigma "je bent met een trannie samen". Verder de medische molen waar je in betrokken kunt worden en zo.

Tenminste, daar ken ik verhalen over.
Ah, ja, daar kan ik niet over meepraten natuurlijk :) Overigens zou mijn hypothetische trans-partner direct door mijn omgeving worden geaccepteerd. En mochten er vrienden tussen zitten die dat niet zouden doen: :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:25:02 #119
296917 Abby79
Being myself!
pi_126476662
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef Messina het volgende:
Uhu, voor jou wel! O+
Een man aan je opdringen is ook zoiets ;(
Gelukkig! ;)
quote:
Ik schrik altijd als ik lees dat iemand diabetes heeft. Mijn grootvader is eraan overleden. Dat is al 31 jaar geleden toen de behandeling lang niet zo goed was als nu, maar ik heb de realisatie hoe ernstig diabetes is. Sterkte Abby!
Ach ja, het is niet dat ik er echt problemen mee heb, gelukkig, het is alleen altijd zo vervelend ;(. Maar ik heb het al weer twinitg jaar, de volgende veertig moeten ook vol te houden zijn! (Nu maar hopen dat m'n lichaam het daar mee eens is ;))
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef Messina het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat er in mijn omgeving veel mensen daar echt over zouden vallen, maar ik kan het me goed voorstellen ja. Ik kreeg die reactie al toen ik vertelde dat mijn eerste huurster uit de Oekraïne kwam, echt te erg. (Het was overigens een heel leuk en aardig iemand, ze heeft ook nooit problemen gegeven, dus ik was tevreden :Y )
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:20:09 #120
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_126479254
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef Messina het volgende:

[..]

Ah, ja, daar kan ik niet over meepraten natuurlijk :) Overigens zou mijn hypothetische trans-partner direct door mijn omgeving worden geaccepteerd. En mochten er vrienden tussen zitten die dat niet zouden doen: :W

SPOILER
Ik denk er net zo over O+ .

En wat betreft je spoiler: Ik snap dat dus niet van mensen. Waarom zou je iemand beoordelen op afkomst of geaardheid of in het geval van dit topic op dat ze willen leven als een ander geslacht dan waarmee ze geboren zijn?

Is dat omdat ze het alleen maar kennen van wat ze op televisie zien? Dan krijg je wel een erg vertekend beeld namelijk.
pi_126479774
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik denk er net zo over O+ .

En wat betreft je spoiler: Ik snap dat dus niet van mensen. Waarom zou je iemand beoordelen op afkomst of geaardheid of in het geval van dit topic op dat ze willen leven als een ander geslacht dan waarmee ze geboren zijn?

Is dat omdat ze het alleen maar kennen van wat ze op televisie zien? Dan krijg je wel een erg vertekend beeld namelijk.
Ik weet niet. Mijn moeder riep altijd; Je mag met alles thuiskomen behalve met een neger. Dat klinkt vreselijk racistisch, maar mijn moeder was gewoon angstig. Vooroordelen.
Gelukkig is mijn moeder daar inmiddels wel overheen. Ze trekt zelfs geen vies gezicht meer als ik zeg dat ik het leuk heb gehad met een jongedame. :P
pi_126479930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Abby79 het volgende:

Ik denk niet dat er in mijn omgeving veel mensen daar echt over zouden vallen, maar ik kan het me goed voorstellen ja. Ik kreeg die reactie al toen ik vertelde dat mijn eerste huurster uit de Oekraïne kwam, echt te erg. (Het was overigens een heel leuk en aardig iemand, ze heeft ook nooit problemen gegeven, dus ik was tevreden :Y )
Alle oostblokkers willen je enkel en alleen omdat je geld hebt.
Alle marokkanen willen je enkel misbruiken totdat ze een goede moslim-partner hebben gevonden.
Alle antillianen zullen je slaan.

Tsja. Zo werkt het in sommige mensen hun hoofd.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:43:16 #123
296917 Abby79
Being myself!
pi_126480423
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Grotendeels wel. Zoals al vaker gemeld hier, in de media en op internet vind je vaak juist de slechte voorbeelden. Mensen posten nu eenmaal veel sneller hun klachten dan dat ze posten dat het goed gaat. En ze zoeken (of krijgen) de aandacht van de media zodra ze (meestal negatief) opvallen.

Zoals Messina al zegt, er zijn zoveel vooroordelen. "Alle marokaanse jeugd doet aan diefstal" of "Alle diabetici hebben diabetes omdat ze teveel snoepen en te dik zijn", "Alle transseksuelen zijn idoot, want 'heb je Kelly wel eens gezien?'", "Alle echte mannen hebben bredere schouders dan heupen.", dat soort vreemde gedachtepatronen krijg je dan.
pi_126484764
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Messina het volgende:
Alle oostblokkers willen je enkel en alleen omdat je geld hebt.
Alle marokkanen willen je enkel misbruiken totdat ze een goede moslim-partner hebben gevonden.
Alle antillianen zullen je slaan.

Tsja. Zo werkt het in sommige mensen hun hoofd.
En alle Nederlanders zijn arrogant en misdragen zich op vakantie, ook zo'n vooroordeel.
pi_126489188
Ik ben opgeroepen door de VU, jij ook Nezhi? (ik meen me te herinneren dat jij je intake een paar weken later had dan ik)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')