abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 11 april 2013 @ 08:42:43 #26
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125143708
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ja wilde het toch voor de zekerheid vragen. Kon het eigenlijk al weten ja. Wij blijven toch maar een klein kut landje voor hun. :') Dan wellicht wat foto's bekijken op de site van WWE. Foto's plaatsen ze meestal wel.
Is niks anders dan house shows in Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk etc. Misschien wat fotos op WWE.com maar meer niet.

House shows zijn vaak wel veel leuker en interactiever dan een tv taping
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_125144717
Gister vertelde sapstengel dat c.m. punk tegen een burn-out aanloopt en daarom tijdelijk minder dingen voor de wwe wilt doen. Zou toch wel zonde zijn als dat zo is.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:28:51 #28
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125145793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:43 schreef blessed19 het volgende:
Gister vertelde sapstengel dat c.m. punk tegen een burn-out aanloopt en daarom tijdelijk minder dingen voor de wwe wilt doen. Zou toch wel zonde zijn als dat zo is.
Op dit moment misschien even beter, er is niemand voor hem waar hij iets mee kan doen. Hij is 2 jaar non stop bezig geweest, ff rust is niet slecht ook niet voor het publiek.
Luck is for losers
pi_125148488
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Op dit moment misschien even beter, er is niemand voor hem waar hij iets mee kan doen. Hij is 2 jaar non stop bezig geweest, ff rust is niet slecht ook niet voor het publiek.
Ja, maar... Hij is toch the best in the world? :P

Vind het wel jammer, want ik vond t geweldig hoe hij in zijn rol zat.
pi_125148717
Burn-out? Het was toch meer fysiek? Hij had na een match met Kane flink last van z'n arm gekregen, en nadat zn knieen op die tafel waren gecrasht @ WM zou hij flink wat moeite hebben met lopen. Wat ik me wel kan voorstellen. Die gast kwam echt f'in hard op de SAT terecht.
Dat Punk er waarschijnlijk niet is maakt het voor mij zelf wel minder kut dat ik volgende week niet naar Rotterdam kan :P
pi_125148759
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:05 schreef Versjarrelt het volgende:
Burn-out? Het was toch meer fysiek? Hij had na een match met Kane flink last van z'n arm gekregen, en nadat zn knieen op die tafel waren gecrasht @ WM zou hij flink wat moeite hebben met lopen. Wat ik me wel kan voorstellen. Die gast kwam echt f'in hard op de SAT terecht.
Dat Punk er waarschijnlijk niet is maakt het voor mij zelf wel minder kut dat ik volgende week niet naar Rotterdam kan :P
Oh, ik verwacht nog steeds punk van de tweede rij te kunnen aanschouwen! :)
  donderdag 11 april 2013 @ 12:13:54 #32
308981 Narcotical
Best in the World
pi_125149004
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Oh, ik verwacht nog steeds punk van de tweede rij te kunnen aanschouwen! :)
Zou er niet vanuit gaan. Hij is in de weken voor WM al geschrapt van alle house-shows en zou waarschijnlijk ook de post-WM Europese tour niet doen
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_125150456
Die Bryan gaat ook wel lekker zeg. Maandag naast The Brothers of Destruction 'last ride' pose. Dinsdag een chockeslam na Kane op Fandango. En na de tease op maandag, kan natuurlijk ook zijn geweest omdat het hele script bij elkaar geflanst was, zou ik héél erg graag The Brothers of Disfunction vs The Shield zien op de volgende PPV.
pi_125150883
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef Itisbangin het volgende:
Die Bryan gaat ook wel lekker zeg. Maandag naast The Brothers of Destruction 'last ride' pose. Dinsdag een chockeslam na Kane op Fandango. En na de tease op maandag, kan natuurlijk ook zijn geweest omdat het hele script bij elkaar geflanst was, zou ik héél erg graag The Brothers of Disfunction vs The Shield zien op de volgende PPV.
Over twee weken is Raw live vanuit Londen. En het is al een tijdje bekend dat The Undertaker daar zal verschijnen. Ik dacht eerst dat het voor een dark match was, of alleen handtekeningen en foto's, maar het lijkt erop dat het een echte match gaat worden. En afgelopen raw was ideaal om mensen warm te maken voor die match omdat er heul veul Britten in de publiek zaten. En zo'n awesome publiek verdiend het ook wel. De vorige raw uit GB was ook voorzien van een vrij vocaal publiek.
En damn: The Brothers of Destruction and the Dazzler. Nooit voor mogelijk gehouden dat ik dat zou zien, vooral die vette pose.
pi_125151960
Main Event kijkers hier? Tons of Funk wt. Kofi Kingston vs. The Shield is zó de moeite waard
pi_125152143
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:02 schreef kidkash19 het volgende:
haha dat is een initiatief van een forum waar ik regelmatig rondkijk :D

Staat nu op 16

It continues!!!

Ain't nothin' better than 420.
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
  donderdag 11 april 2013 @ 14:58:17 #37
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125155260
Indie darlings Seth Rollins, Dean Ambrose en Daniel Bryan samen in 1 ring met legendes als Kane en Taker.

Ze behandelen de Shield wel met hele hoge prioriteit, die gasten gaan ze echt niet laten falen
Luck is for losers
pi_125155789
Het is wachten totdat ze ooit verslagen worden, hoe gaan ze dan verder. Hoe liep het met NXT af? Gingen ze niet rebellen tegen Barret die de leider was? Zoiets dacht ik.

Het is wachten tot dat Cena er genoeg van heeft en ze 1 voor 1 pinned natuurlijk :7
  donderdag 11 april 2013 @ 15:39:05 #39
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125156737
Ja ooit zullen ze verslagen worden (waarschijnlijk vs Taker) maar daarna zijn ze aardig vastgezet als threats.

Het is wel een aparte groep, er is geen echte leider, ze gaan niet echt achter iemand of iets specifieks aan, ze hebben nog niet een x een dreiging gedaan naar een title, zelfs geen tag title. Ze zijn er puur en alleen om voor mayhem en justice te zorgen.

Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan handelen, tot nu toe met fluwelen handschoentjes en ik denk niet dat dat snel verandert.

Ooit zullen ze uit elkaar gaan, ooit zullen ze een x verliezen maar in de tussentijd hebben 2 indie darlings en 1 misfit (volgens velen) wel de volgende combinatie mensen CLEAN verslagen:

John Cena
Ryback
Team Hell No
Orton
Sheamus
Big Show
Jericho

[ Bericht 22% gewijzigd door kidkash19 op 11-04-2013 15:54:36 ]
Luck is for losers
pi_125157404
Het wordt inderdaad tijd voor titels, maar ik hoop stiekem dat er nog wat nieuwe leden onthuld worden ala As&8s en dat ze langzaam naar een geweldige Survivor-match toe gaan werken.
  donderdag 11 april 2013 @ 15:55:46 #41
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125157460
Ik hoop juist dat ze NIET voor een titel gaan, dat maakt de groep bijzonder en is afgaan van de norm. Meer leden hoop ik ook niet, deze 3 werken goed genoeg met elkaar en blijkbaar hebben ze meer leden niet nodig want ze winnen alles

Maar als ze voor de titels gaan hoop ik op de tag titles en dat ze deze via Freebird rules gaan verdedigen
Luck is for losers
pi_125157676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:05 schreef Versjarrelt het volgende:
Ja is ook fysiek inderdaad. Hij kwam sowieso niet heel fijn op die tafel terecht. Men scheen backstage echt shocked te zijn dat hij doorging met de match. Maarja blijkbaar zat hij al tegen een burnout aan. Hij zag er ook wel slecht uit de laatste tijd. Zijn fysiek is minder geworden, donkere kringen om z'n ogen enz.

Maarja, als hij niet naar Rotterdam komt, wie dan wel? Het was het plan dat hij tegen Cena ging toch? Die moet dan wel een andere tegenstander hebben (hoopt stiekem op Undertaker :') ).
pi_125157750
Ik zet m'n geld in op Cena - Ryback en ik vraag me af hoeveel tickets er uberhaubt zijn verkocht. Ik hoop voor iedereen daar dat de sfeer meevalt.

edit: Ik heb nu iets meer als een jaar WWE gekeken en Punk ziet er bijna al-tijd uit alsof ie maar 3 uur per dag slaapt. Kan me ook wel voorstellen, ik zou ook onrustig en opgefokt worden als ik drugfree en alcoholfree zou leven :P
pi_125157784
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Versjarrelt het volgende:
Ik zet m'n geld in op Cena - Ryback en ik vraag me af hoeveel tickets er uberhaubt zijn verkocht. Ik hoop voor iedereen daar dat de sfeer meevalt.
Volgens de trailer is het Team Hell No + Ryback vs The Shield.

Als Ryback tegen Cena gaat moet er toch iemand anders tegen Shield gaan. Misschien dat Kofi dan alsnog komt.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:04:04 #45
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_125157786
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Versjarrelt het volgende:
Laatste x dat ik keek (vorige week ofzo) waren er nog maar 300 beschikbaar ofzo
Luck is for losers
pi_125158000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Laatste x dat ik keek (vorige week ofzo) waren er nog maar 300 beschikbaar ofzo
Wow, dat is minder dan ik had verwacht. Zo kut dat ik er niet bij kan zijn. Maar als jullie, het publiek, the unwashed masses, een voorbeeld nemen aan de crowd van maandag is de kans groter dat ze terugkomen.
pi_125158216
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Volgens de trailer is het Team Hell No + Ryback vs The Shield.

Als Ryback tegen Cena gaat moet er toch iemand anders tegen Shield gaan. Misschien dat Kofi dan alsnog komt.
Tja, Ryback gaat nu overduidelijk voor de WWEbelt dus die zal in de live-events vast niet tagteam gaan doen. Misschien krijg je wel Hell NO vs. 2 members van The Shield voor de titels.
pi_125158905
Hahaha.. Bij NXT deze week werd een triplepowerbomb van shield opgevolgd met 'One More Time' chants van het publiek
pi_125162556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef Versjarrelt het volgende:

[..]

Wow, dat is minder dan ik had verwacht. Zo kut dat ik er niet bij kan zijn. Maar als jullie, het publiek, the unwashed masses, een voorbeeld nemen aan de crowd van maandag is de kans groter dat ze terugkomen.
Ik zal me best doen ;)
pi_125163484
Ik verwacht eigenlijk dat het een soort tease is geweest en dat twee van de drie shield members voor de tag-titels gaan (Reigns + Rollins) en dat Ambrose voor de IC Champ gaat. Die hebben ze dan over een paar maandjes en dan gaan ze hongerig worden. WHC / WWE of misschien wel de US voor Ambrose erbij en die dan samenvoegen tot een nieuwe titel? Persoonlijk zou ik Kassius Ohno er nog graag bij willen zien maar dat hoeft ook niet per se. Zolang die maar snel naar de main roster komt en een goede feud inzet met bv. The Miz.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')