Is niks anders dan house shows in Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk etc. Misschien wat fotos op WWE.com maar meer niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja wilde het toch voor de zekerheid vragen. Kon het eigenlijk al weten ja. Wij blijven toch maar een klein kut landje voor hun.Dan wellicht wat foto's bekijken op de site van WWE. Foto's plaatsen ze meestal wel.
Op dit moment misschien even beter, er is niemand voor hem waar hij iets mee kan doen. Hij is 2 jaar non stop bezig geweest, ff rust is niet slecht ook niet voor het publiek.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:43 schreef blessed19 het volgende:
Gister vertelde sapstengel dat c.m. punk tegen een burn-out aanloopt en daarom tijdelijk minder dingen voor de wwe wilt doen. Zou toch wel zonde zijn als dat zo is.
Ja, maar... Hij is toch the best in the world?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Op dit moment misschien even beter, er is niemand voor hem waar hij iets mee kan doen. Hij is 2 jaar non stop bezig geweest, ff rust is niet slecht ook niet voor het publiek.
Oh, ik verwacht nog steeds punk van de tweede rij te kunnen aanschouwen!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:05 schreef Versjarrelt het volgende:
Burn-out? Het was toch meer fysiek? Hij had na een match met Kane flink last van z'n arm gekregen, en nadat zn knieen op die tafel waren gecrasht @ WM zou hij flink wat moeite hebben met lopen. Wat ik me wel kan voorstellen. Die gast kwam echt f'in hard op de SAT terecht.
Dat Punk er waarschijnlijk niet is maakt het voor mij zelf wel minder kut dat ik volgende week niet naar Rotterdam kan
Zou er niet vanuit gaan. Hij is in de weken voor WM al geschrapt van alle house-shows en zou waarschijnlijk ook de post-WM Europese tour niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, ik verwacht nog steeds punk van de tweede rij te kunnen aanschouwen!
Over twee weken is Raw live vanuit Londen. En het is al een tijdje bekend dat The Undertaker daar zal verschijnen. Ik dacht eerst dat het voor een dark match was, of alleen handtekeningen en foto's, maar het lijkt erop dat het een echte match gaat worden. En afgelopen raw was ideaal om mensen warm te maken voor die match omdat er heul veul Britten in de publiek zaten. En zo'n awesome publiek verdiend het ook wel. De vorige raw uit GB was ook voorzien van een vrij vocaal publiek.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef Itisbangin het volgende:
Die Bryan gaat ook wel lekker zeg. Maandag naast The Brothers of Destruction 'last ride' pose. Dinsdag een chockeslam na Kane op Fandango. En na de tease op maandag, kan natuurlijk ook zijn geweest omdat het hele script bij elkaar geflanst was, zou ik héél erg graag The Brothers of Disfunction vs The Shield zien op de volgende PPV.
Ain't nothin' better than 420.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:02 schreef kidkash19 het volgende:
haha dat is een initiatief van een forum waar ik regelmatig rondkijk
Staat nu op 16
It continues!!!
Ja is ook fysiek inderdaad. Hij kwam sowieso niet heel fijn op die tafel terecht. Men scheen backstage echt shocked te zijn dat hij doorging met de match. Maarja blijkbaar zat hij al tegen een burnout aan. Hij zag er ook wel slecht uit de laatste tijd. Zijn fysiek is minder geworden, donkere kringen om z'n ogen enz.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:05 schreef Versjarrelt het volgende:
Burn-out? Het was toch meer fysiek? Hij had na een match met Kane flink last van z'n arm gekregen, en nadat zn knieen op die tafel waren gecrasht @ WM zou hij flink wat moeite hebben met lopen. Wat ik me wel kan voorstellen. Die gast kwam echt f'in hard op de SAT terecht.
Dat Punk er waarschijnlijk niet is maakt het voor mij zelf wel minder kut dat ik volgende week niet naar Rotterdam kan
Volgens de trailer is het Team Hell No + Ryback vs The Shield.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Versjarrelt het volgende:
Ik zet m'n geld in op Cena - Ryback en ik vraag me af hoeveel tickets er uberhaubt zijn verkocht. Ik hoop voor iedereen daar dat de sfeer meevalt.
Laatste x dat ik keek (vorige week ofzo) waren er nog maar 300 beschikbaar ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 16:03 schreef Versjarrelt het volgende:
Ik zet m'n geld in op Cena - Ryback en ik vraag me af hoeveel tickets er uberhaubt zijn verkocht. Ik hoop voor iedereen daar dat de sfeer meevalt.
Wow, dat is minder dan ik had verwacht. Zo kut dat ik er niet bij kan zijn. Maar als jullie, het publiek, the unwashed masses, een voorbeeld nemen aan de crowd van maandag is de kans groter dat ze terugkomen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Laatste x dat ik keek (vorige week ofzo) waren er nog maar 300 beschikbaar ofzo
Tja, Ryback gaat nu overduidelijk voor de WWEbelt dus die zal in de live-events vast niet tagteam gaan doen. Misschien krijg je wel Hell NO vs. 2 members van The Shield voor de titels.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens de trailer is het Team Hell No + Ryback vs The Shield.
Als Ryback tegen Cena gaat moet er toch iemand anders tegen Shield gaan. Misschien dat Kofi dan alsnog komt.
Ik zal me best doenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef Versjarrelt het volgende:
[..]
Wow, dat is minder dan ik had verwacht. Zo kut dat ik er niet bij kan zijn. Maar als jullie, het publiek, the unwashed masses, een voorbeeld nemen aan de crowd van maandag is de kans groter dat ze terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |