quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat rode naast die Sinterklaas op die deur?Er staat me echt niets meer van bij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hadden die ook van die mooie stemmen?![]()
Ik gok op een glasschildering door een kind...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Wat is dat rode naast die Sinterklaas op die deur?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een glasschildering door een kind...
SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Jij ziet soms wel heel vreemde dingen.SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto's zijn in ieder geval van voor die film...
Jij hebt geen Groenlands webadres nodig...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef Etcetera het volgende:
The Piratebay is weer beschikbaar in Nederland. Ze zijn naar een Groenlands domein verhuisd, met nieuwe IP's die (nog) niet geblockt worden in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |