Iets meer dan een etmaal geleden en nu $266.quote:
Wist ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een Nederlandse bankrekening toch?
Dan werkt SEPA gewoon
En mensen consumeren niet meer en lenen en belenen om maar BTC te kunnen komen, een beetje zoals in Albanie in 1998quote:Op woensdag 10 april 2013 15:01 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ik bedenk me net: als BTC blijft stijgen gaat niemand ze uitgeven, maar niemand gaat evenwel dollars uitgeven als je er net zo goed BTC voor kan kopen.
http://computerworld.nl/a(...)kolos-te-worden.htmlquote:Vorige week becijferde gebruiker ‘mobodick’ van Bitcointalk.org dat in het scenario waarbij eenvijfde van de wereldbevolking dagelijks vijf transacties op het netwerk verricht, gebruikers dagelijks 672 gigabyte aan blokinformatie moeten downloaden. In een jaar tijd loopt dit op tot 240 terabyte per gebruiker.
haha daar lijkt het wel op hij lijkt nu ook best wel hard te zakken.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:59 schreef Skint het volgende:
Nu op 246. Is dit het einde van de bubbel?
Too soonquote:Op woensdag 10 april 2013 16:05 schreef Zith het volgende:
Bitcoin users: http://buttcoin.org/wp-co(...)ttcoin-infograph.png
Owned
Bedankt.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Klein BTC-dippie momenteel. Daarintegen zal binnen enkele uren het koersrecord weer gebroken worden.
Thnx, ik wou al bijna panieksellenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Klein BTC-dippie momenteel. Daarintegen zal binnen enkele uren het koersrecord weer gebroken worden.
Dan is de top bereikt?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Stokkie_ het volgende:
hmm.. als iedereen denkt dat t alleen nog maar omhoog kan
Helemaal niet, staat op $258. Hou je wishful thinking voor je, en presenteer het niet als feit.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog niet, want MtGox vlamt alvast naar $274 ... !
En gaat toch vlammen naar $274 én hoger, dat ontkennen is ronduit debiel. Geen wishful thinking overigens, heb afgerond 0 BTC.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Helemaal niet, staat op $258. Hou je wishful thinking voor je, en presenteer het niet als feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |