Bazinnenquotequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
I’m Tony Montana. You fuck with me. You fuckin with the best!
Ik was hem aan het kijken zonder geluid want ik was ook mijn ereader aan het lezenquote:
Watquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Punt is dat je triest bent als je geen tv kijkt. Dan ben je gewoon raar imo.
Als ik een tv was zou ik ook bij jou weggaanquote:Op woensdag 10 april 2013 01:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat. Ik heb niet eens een TV meer.
Dual Layer dvd's doen echt niet zo veel onder aan HD en zeker niet als je naar 720P of 1080I aan het kijken bent op de kabel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:48 schreef Dimens het volgende:
Via de kabel kun je een betere kwaliteit ontvangen dan wanneer je via een DVD kijkt.
Wel als je televisie / speler slecht om kan gaan met upscalen.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Dual Layer dvd's doen echt niet zo veel onder aan HD en zeker niet als je naar 720i aan het kijken bent op de kabel.
De meeste kunnen dat wel, dan heb je het echt over antieke dvd spelers van voor 2003. Het vreemde is wel dat ik vaak hdrips bekijk(4 tot 8GB) en ze van kwaliteit vaak minder natuurgetrouw zijn als een originele dvd.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel als je televisie / speler slecht om kan gaan met upscalen.
Veel kunnen het niet hoor. Als speler moet je ook nog eens zorgen voor een goede manier van deïnterlacen en dan ook nog eens upscalen. Veel kunnen het niet waardoor je jaggies krijgt en detail verloren gaat.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:10 schreef editoor het volgende:
[..]
De meeste kunnen dat wel, dan heb je het echt over antieke dvd spelers van voor 2003. Het vreemde is wel dat ik vaak hdrips bekijk(4 tot 8GB) en ze van kwaliteit vaak minder natuurgetrouw zijn als een originele dvd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |