PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Neequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gistermiddag nog 3fm geluisterd? Was echt baas
Muziekquote:
Zo'n gozer ging aantonen dat al die Derek Oglivy's nep zijn door hetzelfde te doen en dan uit te leggen hoequote:
Grote schoonmaak kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment weinig potentie in Willems bij dit PSV. Grote schoonmaak mag wel, al zoveel jaar zulke slechte resultaten in makkelijke uitwedstrijden, er zit iets niet goed in dit elftal.
Heb je weer een week geen frisse lucht gehad?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef pascal08 het volgende:
Sowieso ook Schöne met 4* skills, 84 pace, 96 dribbling, 94 shortpass, 81 finishing.
Is het ergens terug te luisteren?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n gozer ging aantonen dat al die Derek Oglivy's nep zijn door hetzelfde te doen en dan uit te leggen hoe
Alsof niemand dat nog wist.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n gozer ging aantonen dat al die Derek Oglivy's nep zijn door hetzelfde te doen en dan uit te leggen hoe
Dan moet je Rambam van vorig seizoen maar eens terugkijken. Zat ook een aflevering bij dat ze Ogilvie voor lul gingen zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel hogere defending dan dit jaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef pascal08 het volgende:
Sowieso ook Schöne met 4* skills, 84 pace, 96 dribbling, 94 shortpass, 81 finishing.
Heb ik al gezien ja. Gister was ook wel mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet je Rambam van vorig seizoen maar eens terugkijken. Zat ook een aflevering bij dat ze Ogilvie voor lul gingen zetten
De manier waarop sukkel.quote:
Rambam is wel een bazenprogramma jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik al gezien ja. Gister was ook wel mooi
[..]
De manier waarop sukkel.
Als GJE al iedereen kan vinden op internet, dan kan iedere droplul het ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik al gezien ja. Gister was ook wel mooi
[..]
De manier waarop sukkel.
Zo werkt dat niet volgens wie? Tis nu niks en al onze belangrijke spelers gaan deze zomer toch weg. Kunnen we net zo goed eens een fatsoenlijk team neerzetten en er een hoop jeugd bij door laten stromen. Op dezelfde voet verder gaan heeft echt geen zin, dan houd je elk jaar een team dat als los zand in elkaar stort bij minst of geringste tegenslagquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grote schoonmaak kan gewoon niet.
Je kan niet een half team verkopen en dan nieuwe spelers halen, zo werkt dat niet.
We hebben degelijke linksbacks, 0 CB's en 0 RB's![]()
Hutchinson vertrekt ook geloof ik.
De andere posities zijn dus wat belangrijker m.i.
ja ze zoeken je eerst op op internetquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als GJE al iedereen kan vinden op internet, dan kan iedere droplul het ook.
Aan school werken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ik woon nu dus aan druk kruispunt, en altijd als ik aan school moet werken heb ik de neiging gewoon minuten lang naar buiten te kijken en mensen te kijken
Dat is hot reading. Maar Ogilvie doet ook weleens gewoon cold reading. Beiden makkelijk na te doen inderdaadquote:
Het gaat ook om dingen zoals, ik geef jou een boek, jij kiest een woord en ik weet welk woord.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is hot reading. Maar Ogilvie doet ook weleens gewoon cold reading. Beiden makkelijk na te doen inderdaad
quote:
I'm aware of thatquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
Dat tussenrapport ofzo moet overmorgen af
Sowieso alles van Derren Brown kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
I'm aware of thatDe gegevens van ons worden nu ingevoerd door iemand, morgen maar eens bedenken hoe we dat tussenrapport gaan vullen
Moet dat gewoon hetzelfde zijn als het eindrapport en dat je dat nog kan verbeteren dan?
Derek Oglivie heeft nu al Google Glass?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Facebook, hyves, twitter, instagram. Genoeg te vinden over een gemiddeld persoon.
Wat ben je nu aant doen danquote:
Wordt bij binnenkomst al op naam gezochtquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Derek Oglivie heeft nu al Google Glass?
Deze hoort er ook bij eigenlijk.quote:
Ik kan ook goochelen. Ik heb ooit zo'n goochelpakket gehad van Hans Kazan met een casettebandje met instructies. Heb ik nu nog profijt van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het gaat ook om dingen zoals, ik geef jou een boek, jij kiest een woord en ik weet welk woord.
Over de resultaten ofwat?quote:
Ze deden het op de radio bij mensen die inbellen, maar die moesten natuurlijk eerst hun naam gevenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wordt bij binnenkomst al op naam gezocht
Niet genoeg tijd, geld, scouts, geschikte spelers te koop, je krijgt niet al je zooi in een transfermarkt verkocht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet volgens wie? Tis nu niks en al onze belangrijke spelers gaan deze zomer toch weg. Kunnen we net zo goed eens een fatsoenlijk team neerzetten en er een hoop jeugd bij door laten stromen. Op dezelfde voet verder gaan heeft echt geen zin, dan houd je elk jaar een team dat als los zand in elkaar stort bij minst of geringste tegenslag
Ja ik heb gewoon wat conclusiesquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over de resultaten ofwat?Ik weet echt nog niet wat we ervoor moeten doen
Maar we hoeven donderdag alleen maar wat in te leveren, zolang je dat doet is het goed. Deze shit telt niet mee, zover ik weet ten minste
Geld is er als Lens, Strootman, Toivonen, Pieters Mertens weggaan genoeg. Ook bij maar een paar. Aanvallers en middenvelders hebben we genoeg (alleen Maher zou nog welkom zijn) en misschien krijgen we Ebecilio er ook nog bij. Verdedigend is de jeugd niks nee, maar wat we nu hebben staan ook niet. Gewoon een Van Dijkje halen, een Van der Hoorn. Voor de ervaring nog een Brouwers erbij, Bruma komt misschien ook. Van die verdediging van nu hoeft van mij echt niemant te blijven staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd, geld, scouts, geschikte spelers te koop, je krijgt niet al je zooi in een transfermarkt verkocht.
Moet er wel jeugd zijn dat kan doorstromen. Dat hebben we aanvallend, maar daar ligt het probleem nietDe verdedigers uit de jeugd horen nog niet eens bij de selectie van het eerste, die zullen dus nog niet op niveau zijn.
helemaal niemant?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geld is er als Lens, Strootman, Toivonen, Pieters Mertens weggaan genoeg. Ook bij maar een paar. Aanvallers en middenvelders hebben we genoeg (alleen Maher zou nog welkom zijn) en misschien krijgen we Ebecilio er ook nog bij. Verdedigend is de jeugd niks nee, maar wat we nu hebben staan ook niet. Gewoon een Van Dijkje halen, een Van der Hoorn. Voor de ervaring nog een Brouwers erbij, Bruma komt misschien ook. Van die verdediging van nu hoeft van mij echt niemant te blijven staan.
En ik weet dat het wel wat simpel klinkt zo allemaal, maar zoveel geld hoeven die verdedigers niet te kosten.
Omfgquote:
Dus 4 nieuwe verdedigers halen? Moet je er ook gaan verkopen, want je wil niet zo veel CB's op je salarislijstje. En probeer maar een club te vinden die Marcelo of Derijck wil kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geld is er als Lens, Strootman, Toivonen, Pieters Mertens weggaan genoeg. Ook bij maar een paar. Aanvallers en middenvelders hebben we genoeg (alleen Maher zou nog welkom zijn) en misschien krijgen we Ebecilio er ook nog bij. Verdedigend is de jeugd niks nee, maar wat we nu hebben staan ook niet. Gewoon een Van Dijkje halen, een Van der Hoorn. Voor de ervaring nog een Brouwers erbij, Bruma komt misschien ook. Van die verdediging van nu hoeft van mij echt niemant te blijven staan.
En ik weet dat het wel wat simpel klinkt zo allemaal, maar zoveel geld hoeven die verdedigers niet te kosten.
Gewoon ontslaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus 4 nieuwe verdedigers halen? Moet je er ook gaan verkopen, want je wil niet zo veel CB's op je salarislijstje. En probeer maar een club te vinden die Marcelo of Derijck wil kopen
Fernandez? Ik wist niet eens dat die überhaupt nog bij Feyenoord zatquote:
Wie wil Guyon Fernandez nouquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fernandez? Ik wist niet eens dat die überhaupt nog bij Feyenoord zat
Rangelo Jangaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Excelsior misschien? Of die hebben zeker een betere spits rondlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
In dat elftal loopt ook niet heel veel talent rond toch? Kongolo en die van Huigevoort schijnt goed te zijn, maar de rest houdt niet echt over (miss Achabar)quote:
quote:
quote:
Kongolo en Achahbarquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In dat elftal loopt ook niet heel veel talent rond toch? Kongolo en die van Huigevoort schijnt goed te zijn, maar de rest houdt niet echt over (miss Achabar)
Bij Excelsior draaide Fernandez uitstekende seizoenen hoor. Maar als je het leuk doet bij Excelsior is het erg naief om te denken dat je automatisch goed mee kunt draaien bij een club die voor het kampioenschap mee wilt doen, en de druk ook vele malen hoger is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In dat elftal loopt ook niet heel veel talent rond toch? Kongolo en die van Huigevoort schijnt goed te zijn, maar de rest houdt niet echt over (miss Achabar)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat assFeyenoord Rotterdam
Leuke counterspits, meer niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Excelsior draaide Fernandez uitstekende seizoenen hoor. Maar als je het leuk doet bij Excelsior is het erg naief om te denken dat je automatisch goed mee kunt draaien bij een club die voor het kampioenschap mee wilt doen, en de druk ook vele malen hoger is.
Je ne sais pasquote:
Clasie deed het wel tegen alle verwachtingen in. Maar klopt ook, maar had het vooral over dat complete team. Veel spelers die het niet hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Excelsior draaide Fernandez uitstekende seizoenen hoor. Maar als je het leuk doet bij Excelsior is het erg naief om te denken dat je automatisch goed mee kunt draaien bij een club die voor het kampioenschap mee wilt doen, en de druk ook vele malen hoger is.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. CENSOREDFeyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
Volgend jaar The King weer terug bij Feyenoord
Jullie hebben Pelle toch al? Wat mot je dan met Bulykin?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
Volgend jaar The King weer terug bij Feyenoord
Sommigequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
Zijn er leraren die je naaien met cijfers ?
'quote:
Excelsior loopt 1 op 2 als buitenspeler bij het slechtste team in de competitie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'
Waar zit die nu? En bakt die er iets van?
kan jij überhaupt zelf iets bedenken of niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
Zijn er leraren die je naaien met cijfers ?
Zeker zullen sommige spelers wel slagen hoor, net als de Vrij, die doet het ook gewoon goed. Maar op zich is het niet raar dat er ook spelers niet slagen. Denk dat Fernandez bij NAC of Utrecht best een toegevoegde waarde zou zijn. Ook bij AZ trouwens, mits AZ van 4-3-3 afstapt en Fernandez naast Altidore gezet kan worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Clasie deed het wel tegen alle verwachtingen in. Maar klopt ook, maar had het vooral over dat complete team. Veel spelers die het niet hebben.
Dat is wel netjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Excelsior loopt 1 op 2 als buitenspeler bij het slechtste team in de competitie.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Altidore volgend seizoen nog bij AZ voetbalt. En Fernandez is naast voetballer ook een ontzettende domkop, dat werkt ook niet mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker zullen sommige spelers wel slagen hoor, net als de Vrij, die doet het ook gewoon goed. Maar op zich is het niet raar dat er ook spelers niet slagen. Denk dat Fernandez bij NAC of Utrecht best een toegevoegde waarde zou zijn. Ook bij AZ trouwens, mits AZ van 4-3-3 afstapt en Fernandez naast Altidore gezet kan worden.
Lol dan heeft Excelsior Eindhoven ingehaaldquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.
En Eindhoven is het slechste team daar
Nou ik heb dus een 5,4 voor frans, maar weet zeker dat ik er maar 3 of 4 fout had.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sommige
Haal jij onvoldoendes op het vmbo?
Het mag niet dat leraren je naaien maar ze zullen het ongetwijfeld doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik heb dus een 5,4 voor frans, maar weet zeker dat ik er maar 3 of 4 fout had.
En die leraar en ik mogen elkaar niet.
Gewoon je toets inzien kan toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik heb dus een 5,4 voor frans, maar weet zeker dat ik er maar 3 of 4 fout had.
Denk dat die leraar wel wat beters te doen heeft dan een aanstormend voetbal talent te pestenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga die toets terug vragen en vragen of ik hem dan zelf mag nakijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het mag niet dat leraren je naaien maar ze zullen het ongetwijfeld doen
lekker voor jequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Welk niveau doe je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga die toets terug vragen en vragen of ik hem dan zelf mag nakijken.
Ze geven ze pas 2 maanden na de toets terug ongeveer en we bespreken ze nooit.quote:
Ik deed altijd als ik C had ingevuld en het moest D zijn een streepje zetten, zodat de C een D werdquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga die toets terug vragen en vragen of ik hem dan zelf mag nakijken.
Je hebt er recht op om ze in te kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze geven ze pas 2 maanden na de toets terug ongeveer en we bespreken ze nooit.
Sommige krijg je nooit terug.
Mooie D danquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed altijd als ik C had ingevuld en het moest D zijn een streepje zetten, zodat de C een D werdHeeft me toch de nodige voordeeltjes opgeleverd
Totdat je leraar kopietjes maakt van de tentamens en je een week schorsing krijgt daarvoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed altijd als ik C had ingevuld en het moest D zijn een streepje zetten, zodat de C een D werdHeeft me toch de nodige voordeeltjes opgeleverd
Gewoon vragen of je de toets in mag zien en als ze weigeren, vragen op basis waarvan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze geven ze pas 2 maanden na de toets terug ongeveer en we bespreken ze nooit.
Sommige krijg je nooit terug.
Bij economie kan je boven je huiswerk van bijvoorbeeld 4.15 dat door krassen en er 4.16 boven zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.quote:
Waarom ben jij de eerste die dit zegt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Totdat je leraar kopietjes maakt van de tentamens en je een week schorsing krijgt daarvoor
Ja ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je de toets in mag zien en als ze weigeren, vragen op basis waarvan.
Of gewoon beter leren de volgende keer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen.
Misschien kan ik nog wat trema's plaatsen als ik die ben vergeten
Waarschijnlijk omdat ik de enige ben die op een school zat waar dat gebeurdequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom ben jij de eerste die dit zegt?
Hier ook hoor, kregen nooit de originele papieren in te zien maar altijd een kopiequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik de enige ben die op een school zat waar dat gebeurde
Wij krijgen ook hetzelfde als jij bij MC, zo'n computerblad. Kon je niet veel veranderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier ook hoor, kregen nooit de originele papieren in te zien maar altijd een kopie
Kan je niet lezen ofzo ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of gewoon beter leren de volgende keer.
Hoe kun je dat zo zeker weten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo ?
Ik zeg toch dat ik zeker weet dat ik maar 3 of 4 foutjes had.
Als je zo nodig wil reageren kom dan met iets goeds
Het was een toets met stellingen goed/fout. Hij had maar 3/4x fout ingevuld denk ik.quote:
Heel misschien, omdat ik goed heb geleerd en daarna alles heb nagekeken via mijn frans boek toen ik mijn toets had ingeleverd.quote:
Ben je nou serieus of troll je ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Frans is ook nog best een ingewikkelde taal zijn genoeg kleine dingen die je fout kunt doen.
Maar je denkt toch niet echt dat die leraar jou gaat pesten en een 5.4 gaat geven? Kom op zegquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heel misschien, omdat ik goed heb geleerd en daarna alles heb nagekeken via mijn frans boek toen ik mijn toets had ingeleverd.
Bastos, Gustavo, Melo, Siriguquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Wil graag Thiago Silva halen maar welke spelers moet ik er om heen zetten in de verdediging die goeie workrates hebben , denk alleen dat er niet veel keuze is
Ik zou er somaliers omheen zetten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Wil graag Thiago Silva halen maar welke spelers moet ik er om heen zetten in de verdediging die goeie workrates hebben , denk alleen dat er niet veel keuze is
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Djeetje is gewoon een domme debiel dat is me wel duidelijk.
Hier ook, niet alle leraren. Ik heb ook leraren gehad waarbij mensen gewoon punten aan de kantlijn zetten, ook al was de vraag fout. En dan zeggen dat de leraar verkeerd heeft geteldquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik de enige ben die op een school zat waar dat gebeurde
Die werken wel hard jaquote:
nou, doe eens liefquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Dat heb ik ook weleens meegemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier ook, niet alle leraren. Ik heb ook leraren gehad waarbij mensen gewoon punten aan de kantlijn zetten, ook al was de vraag fout. En dan zeggen dat de leraar verkeerd heeft geteld
Als je een BPL team niet af kunt maken en geen idee wie je nou om Thiago Silva heen moet zetten vraag ik me af hoe je de weg naar het winkelcentrum nog kunt vinden.quote:
Ergste was iemand die gewoon haar toets meenam en daarna ging klagen bij de leraar + unitleider dat haar toets was kwijt gemaakt door de leraar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens meegemaakt
Ook ooit een vent die iets had verbeterd, en toen de leraar daar achterkwam begon ie te huilen. Kreeg ie daarna die puntverhoging gewoon
En toch doe ik geen lwo..quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
maar 11.000 spelers in het spel dus niet veel keuze neequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Ja jij weet ook echt hoeveel woordjes het waren, toch ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
10 woordjes moeten leren en het dan gek vinden dat je een 5.4 hebt als je 3 of 4 fout hebt
En terecht van die leraarquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Een meisje bij mij in de klas ging bij economie van een 5 naar een 8. Was ook echt een pijsletje, dus ik weet wel hoe ze aan die punten kwam.
Je bent gewoon stom als je de schuld van een onvoldoende bij de leraar legt. Kijk eerst nou maar eens die toets in voordat je gaat zeggen dat leraren je naaien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja jij weet ook echt hoeveel woordjes het waren, toch ?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ergste was iemand die gewoon haar toets meenam en daarna ging klagen bij de leraar + unitleider dat haar toets was kwijt gemaakt door de leraar.
Ik zei is het mogelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent gewoon stom als je de schuld van een onvoldoende bij de leraar legt. Kijk eerst nou maar eens die toets in voordat je gaat zeggen dat leraren je naaien.
In theorie is het mogelijk, dat snap je wel. In de praktijk lijkt me dekans zeer klein, ook dat snap je wel. Domme vraag dus.quote:
Nee dacht eerder aan Nancy maarja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
In theorie is het mogelijk, dat snap je wel. In de praktijk lijkt me dekans zeer klein, ook dat snap je wel. Domme vraag dus.
Maar waar maakt een aanstaand profvoetballer zich druk om, of leer je Frans om bij PSG te kunnen spelen.
Eerder een 7 ja. Mja zolang hij niet weet hoeveel fout hij heeft is dit zinloosquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je hebt echt geen onvoldoende als je 3 fouten hebt..
Nou dan ben ik dus niet dom, maar genaaid door die leraar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je hebt echt geen onvoldoende als je 3 fouten hebt..
Dat tweede sluit het eerste niet uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dan ben ik dus niet dom, maar genaaid door die leraar.
ik zeg toch dat ik zeker weet dat ik 3 fout heb omdat ik hem daarna meteen heb nagekeken en er goed voor had geleerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerder een 7 ja. Mja zolang hij niet weet hoeveel fout hij heeft is dit zinloos
En dat geloof je echt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dan ben ik dus niet dom, maar genaaid door die leraar.
Jij denkt dat je 3 fouten hebt gemaakt, je kan dat niet zeker wetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik zeker weet dat ik 3 fout heb omdat ik hem daarna meteen heb nagekeken en er goed voor had geleerd.
Waarom zal een leraar die mij totaal niet mag mij niet naaien ?quote:
O ja, want als je weet wat je heb ingevuld en alles van de toets nog weet. Kan je niet zeker weten hoeveel fout je heb toch ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij denkt dat je 3 fouten hebt gemaakt, je kan dat niet zeker weten
Omdat een klein jochie van 13 hem totaal niet boeit. En omdat hij dan de lul is als het uitkomt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal een leraar die mij totaal niet mag mij niet naaien ?
Aldus degene die echt nooit wat doet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
of je doet gewoon je best en haalt alles zonder problemen
Hoe moeilijk is lezen ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom zou hij dat wel doen? Hij heeft echt wel wat beters te doen of denk je dat hij je zo belangrijk vind?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal een leraar die mij totaal niet mag mij niet naaien ?
Goed leren? Of mensenkennis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Een meisje bij mij in de klas ging bij economie van een 5 naar een 8. Was ook echt een pijsletje, dus ik weet wel hoe ze aan die punten kwam.
wist niet dat me leraar een hij was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat een klein jochie van 13 hem totaal niet boeit. En omdat hij dan de lul is als het uitkomt.
Je kan niet eens het werkwoord hebben vervoegen, dan kan je best ook andere fouten per ongeluk gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O ja, want als je weet wat je heb ingevuld en alles van de toets nog weet. Kan je niet zeker weten hoeveel fout je heb toch ?
is toch allemaal hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat jij hem een leraar noemt misschien?
maar ik ben slimquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Aldus degene die echt nooit wat doet.
tja als je het hebt over dat jij en de leraar een slechte verstandshouding hebben en dat je uberhaupt zulke dingen kan denken over je leraar zegt dat imo alweer genoeg over je best doenquote:
Dan is het leerkracht tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:24 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij wordt er niet eens onderscheid gemaakt mbt leraar/lerares. Volgens mij wordt alles gewoon als leraar afgedaan.
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:24 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij wordt er niet eens onderscheid gemaakt mbt leraar/lerares. Volgens mij wordt alles gewoon als leraar afgedaan.
Master toch?quote:
Als jij iets vraagt en je bent het niet met ons antwoord eens, waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:24 schreef Djeetje het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom jullie er zon probleem van maken als ik gewoon iets vraag.
Als jullie me niet mogen waarom reageren jullie er dan op ?
Dat is Fries voor meester.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo noemen ze mij ook wel eens ja
Als ik zeker weet dat ik maar 3 of 4 fouten heb waarom zouden jullie het dan beter weten dan ik ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij iets vraagt en je bent het niet met ons antwoord eens, waarom vraag je het dan?
En we proberen je een beetje verstand bij te brengen, probeerden we bij GJE ook.
ONZ / Meester op de basisschoolquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat zegt jou zusje ook altijd tegen mij
Nu echt voor de aller laatste keer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik zeker weet dat ik maar 3 of 4 fouten heb waarom zouden jullie het dan beter weten dan ik ?
Omdat je dat niet zeker kan weten. Ook weet je de normering niet en heb je je toets niet in gezien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik zeker weet dat ik maar 3 of 4 fouten heb waarom zouden jullie het dan beter weten dan ik ?
Wat een kut topicquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
ONZ / Meester op de basisschool
Dus jij bent deze leraar?
Anders doe je even normaalquote:
Hater.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat je dat niet zeker kan weten. Ook weet je de normering niet en heb je je toets niet in gezien.
Nee, oke, je hebt gelijk. De leraar naait jou want hij vindt jou zo belangrijk.
Hij kan er niks aan doen komt door zijn liefde voor een zuid amerikaan.quote:
Lekker recalcitrant hoor... puberquote:
Beter dan die van jouw. Al wat gehoord van de Uefaquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gaat lekker met die tering club van je.
Jouwquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:35 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Beter dan die van jouw. Al wat gehoord van de Uefa
op de ps3 wel =[quote:
Real Sociedadquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:42 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand trouwens nog mooie kits voor FIFA ?
ķf je doet geen flikker en haalt alles zonder problemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
Brilletje kopen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
Kut
Weer een nulletje te weinig ingevoerd, weg 12k
Zo word je nooit rijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, ik wilde 40 spelers listen maar ging te snel
Wat had ie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:04 schreef DuTank het volgende:
Jezus, die free-pack van Nep voor het winnen van Divisie 1..
1-1 tegen NEC geloof ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel had AZ eigenlijk gespeeld afgelopen weekend en tegen wie?
Lijkt wel of iedereen uit poule 2 alleen 's avonds kunnen, ik heb al niet veel tijd en als ik kan dan is het in de middagquote:
38' Gevaarlijke vrije trap van John Goossens. De keeper tikt de bal net naast.32' De Sa scoort31' Doelpunt Jong ajax30' Dat had de 1-0 moeten zijn voor Jong Feyenoord. Goede voorzet van Fernandez. Te Vrede kopt naast het doel.29' Te Vrede mist levensgrote kans!25' Schot van Te Vrede word gekeerd door de doelman van Jong ajax. Achahbar weet het net ook niet te vinden in de rebound22' Hoop Feyenoord supporters aanwezig die luidkeels de thuisploeg aanmoedigen20' Grote kans voor Jong ajax. Andersen schiet de bal in het zijnet. 18' Slap begin van beiden ploegen. Veel balverlies en een hoop persoonlijke fouten.3' Te Vrede met de eerste kans van de wedstrijd. Goossens zet voor, maar de kopbal van Te Vrede mist kracht.0' Het duel Jong Feyenoord/Excelsior - Jong ajax is begonnen.0' Spelers van Jong Feyenoord en Jong ajax betreden momenteel het veld0' Bank ajax: Schmitz, Boccara, Meleg, Denswil, Lukoki0' Bank Feyenoord: Woudenberg, De Jong, Manu, Thongquote:
Cavani en een 4-1-2-1-2 kaartje. Normaal krijg je 2 shiny contracten en een waardeloze kit als rarequote:
De Saquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
38' Gevaarlijke vrije trap van John Goossens. De keeper tikt de bal net naast.32' De Sa scoort31' Doelpunt Jong ajax30' Dat had de 1-0 moeten zijn voor Jong Feyenoord. Goede voorzet van Fernandez. Te Vrede kopt naast het doel.29' Te Vrede mist levensgrote kans!25' Schot van Te Vrede word gekeerd door de doelman van Jong ajax. Achahbar weet het net ook niet te vinden in de rebound22' Hoop Feyenoord supporters aanwezig die luidkeels de thuisploeg aanmoedigen20' Grote kans voor Jong ajax. Andersen schiet de bal in het zijnet. 18' Slap begin van beiden ploegen. Veel balverlies en een hoop persoonlijke fouten.3' Te Vrede met de eerste kans van de wedstrijd. Goossens zet voor, maar de kopbal van Te Vrede mist kracht.0' Het duel Jong Feyenoord/Excelsior - Jong ajax is begonnen.0' Spelers van Jong Feyenoord en Jong ajax betreden momenteel het veld0' Bank ajax: Schmitz, Boccara, Meleg, Denswil, Lukoki0' Bank Feyenoord: Woudenberg, De Jong, Manu, Thong
Waar komt dit vandaan. De spellingquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
38' Gevaarlijke vrije trap van John Goossens. De keeper tikt de bal net naast.32' De Sa scoort31' Doelpunt Jong ajax30' Dat had de 1-0 moeten zijn voor Jong Feyenoord. Goede voorzet van Fernandez. Te Vrede kopt naast het doel.29' Te Vrede mist levensgrote kans!25' Schot van Te Vrede word gekeerd door de doelman van Jong ajax. Achahbar weet het net ook niet te vinden in de rebound22' Hoop Feyenoord supporters aanwezig die luidkeels de thuisploeg aanmoedigen20' Grote kans voor Jong ajax. Andersen schiet de bal in het zijnet. 18' Slap begin van beiden ploegen. Veel balverlies en een hoop persoonlijke fouten.3' Te Vrede met de eerste kans van de wedstrijd. Goossens zet voor, maar de kopbal van Te Vrede mist kracht.0' Het duel Jong Feyenoord/Excelsior - Jong ajax is begonnen.0' Spelers van Jong Feyenoord en Jong ajax betreden momenteel het veld0' Bank ajax: Schmitz, Boccara, Meleg, Denswil, Lukoki0' Bank Feyenoord: Woudenberg, De Jong, Manu, Thong
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
http://consumerist.com/20(...)econd-year-in-a-row/
EA
misschien past hij niet in een 433 ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Oh, wat gek, Maver24 vond hem echt geweldig.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 19:21:35De eerste PSV tegen Ajax deze week is voor #PSV. A1 van Cocu naar bekerfinale en klopt Ajax. reageer retweet
Gaan ze naar de bekerfinale en kloppen ze ajax. Of kloppen ze ajax en gaan ze daardoor naar de bekerfinale?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef StijnDa het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 19:21:35De eerste PSV tegen Ajax deze week is voor #PSV. A1 van Cocu naar bekerfinale en klopt Ajax. reageer retweet
inb4 okquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben eindelijk terug na mijn 2 tentamens en daarna ging ik eten en natuurlijk is net nuweer maintenance
Beiden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaan ze naar de bekerfinale en kloppen ze ajax. Of kloppen ze ajax en gaan ze daardoor naar de bekerfinale?
Gewoon wachten tot het uit zichzelf weglooptquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:28 schreef Toefjes het volgende:
Als je lui bent gaan zitten er achter komen dat je in je oude huis nog grof vuil buiten moet gaan zetten
Dit. Zou ook wel typisch iets voor PSV zijn...quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef Fuszy het volgende:
PSV gaat zondag ook winnen, om het vervolgens uit handen te geven in andere wedstrijden
ik snap er niets van, wat een kut journalistquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beiden.
Zonder oorzaak-gevolg relatie.
zeg wollahquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
Serieus me eigen team genoten lopen elkaar inde weg.
Alsof alleen negers moslim zijnquote:
Lekkere kwak en poepbacterie als avondetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef dion_v_k het volgende:
De shoarmaboer is al anderhalf uur onderweg, thuisbezorgd![]()
Ik heb hongerrrr
Je leerde 's avonds toch niet zei je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA bewijst wel meteen weer dat ze het slechtste bedrijf zijn. Heb ik eindelijk een avond dat ik niet hoef te leren, doen ze dit
Proef je niks van, want extra knoflookquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lekkere kwak en poepbacterie als avondeten
De afgelopen 2 dagen wel maar nu hoeft het niet omdat ik pas volgende week weer een tentamen heb.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je leerde 's avonds toch niet zei je?
Wacht even...quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De afgelopen 2 dagen wel maar nu hoeft het niet omdat ik pas volgende week weer een tentamen heb.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je leerde 's avonds toch niet zei je?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat geen punt achter die zin, dus het was een troll.
Vervolgens ren je Robinho wel weer voorbij...quote:
Eigenlijk moet ik met de kennis van nu al zijn oude posts doornemen. Misschien was dat van Ronaldo ook een troll...quote:
Jij gebruikt ook geen punten gelukkig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Martins Indi is een van de beste silver verdedigers waar ik dit jaar mee heb gespeeld
En IF Nordfeldt een van de beste keepers
En Gerndt een van de beste spitsen
Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef Revontulet het volgende:
Net te horen gekregen dat een oud tante van me haar laatste zegeningen krijgt vanavond...best raar dat iemand die er altijd is geweest (al dan niet zo op de voorgrond als b.v. een oma) wegvalt...niet cool
Maar Neymar is echt helemaal drama.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vervolgens ren je Robinho wel weer voorbij...
Sterkte!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef Revontulet het volgende:
Net te horen gekregen dat een oud tante van me haar laatste zegeningen krijgt vanavond...best raar dat iemand die er altijd is geweest (al dan niet zo op de voorgrond als b.v. een oma) wegvalt...niet cool
Sterkte.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:42 schreef Revontulet het volgende:
Eenquote:
watquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Zelfs gewonnen van een team met TOTY Messi met 6-0
wat heb jij gesnovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eenis hetzelfde als een punt.
Gasten zijn echt te goed. BMI is zo absurd sterk, Nordfeldt pakt alles en Gerndt loopt 2 op 1. Wel pas 6 potjes gespeeld, maar alles gewonnen en maar 1 tegengoal. Zelfs gewonnen van een team met TOTY Messi met 6-0
En ik neem aan dat if andersson (en if hiljemark?) ook in dat team zit.. Hoe goed is ie ?:Pquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Martins Indi is een van de beste silver verdedigers waar ik dit jaar mee heb gespeeld
En IF Nordfeldt een van de beste keepers
En Gerndt een van de beste spitsen
Wanneer ga je meedoen met het WK FIFA?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eenis hetzelfde als een punt.
Gasten zijn echt te goed. BMI is zo absurd sterk, Nordfeldt pakt alles en Gerndt loopt 2 op 1. Wel pas 6 potjes gespeeld, maar alles gewonnen en maar 1 tegengoal. Zelfs gewonnen van een team met TOTY Messi met 6-0
ds2 kan weer een plafond wittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
transfers
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
transfers
Was wel een achterlijk team, maar tochquote:
Kutzooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
transfers
Zodra ik daar de handicap kan abusen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wanneer ga je meedoen met het WK FIFA?
Ja, dit team idd:quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En ik neem aan dat if andersson (en if hiljemark?) ook in dat team zit.. Hoe goed is ie ?:P
Gezondheid.quote:
Godzijdank geen UPs.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoveel transfers en dan geen UPs. brb even de hele lijst doornemen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoveel transfers en dan geen UPs. brb even de hele lijst leren
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoveel transfers en dan geen UPs. brb even fappen
Hmm ik ga denk ik ook maar een team maken met hun, maar met transfer gerndt en chikhaouiquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dit team idd:
[ afbeelding ]
IF Andersson zelf valt me relatief tegen. Hij is wel erg degelijk en allround, maar zijn dribbling valt me een beetje tegen en ik moet echt wennen aan het feit dat daar een linkspoot staat..kom steeds uit op zijn rechter en ondanks zijn 4* wf gingen die er nog niet zo in. IF Hiljemark is wel verrassend goed, ook al 2 keer mee gescoord inclusief een lobje over de keeper. Almeback bevalt me ook een stuk beter dan eerder (toen had ik hem in 3-5-2).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |