PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Neequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gistermiddag nog 3fm geluisterd? Was echt baas
Muziekquote:
Zo'n gozer ging aantonen dat al die Derek Oglivy's nep zijn door hetzelfde te doen en dan uit te leggen hoequote:
Grote schoonmaak kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment weinig potentie in Willems bij dit PSV. Grote schoonmaak mag wel, al zoveel jaar zulke slechte resultaten in makkelijke uitwedstrijden, er zit iets niet goed in dit elftal.
Heb je weer een week geen frisse lucht gehad?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef pascal08 het volgende:
Sowieso ook Schöne met 4* skills, 84 pace, 96 dribbling, 94 shortpass, 81 finishing.
Is het ergens terug te luisteren?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n gozer ging aantonen dat al die Derek Oglivy's nep zijn door hetzelfde te doen en dan uit te leggen hoe
Alsof niemand dat nog wist.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n gozer ging aantonen dat al die Derek Oglivy's nep zijn door hetzelfde te doen en dan uit te leggen hoe
Dan moet je Rambam van vorig seizoen maar eens terugkijken. Zat ook een aflevering bij dat ze Ogilvie voor lul gingen zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel hogere defending dan dit jaar in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef pascal08 het volgende:
Sowieso ook Schöne met 4* skills, 84 pace, 96 dribbling, 94 shortpass, 81 finishing.
Heb ik al gezien ja. Gister was ook wel mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet je Rambam van vorig seizoen maar eens terugkijken. Zat ook een aflevering bij dat ze Ogilvie voor lul gingen zetten
De manier waarop sukkel.quote:
Rambam is wel een bazenprogramma jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik al gezien ja. Gister was ook wel mooi
[..]
De manier waarop sukkel.
Als GJE al iedereen kan vinden op internet, dan kan iedere droplul het ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik al gezien ja. Gister was ook wel mooi
[..]
De manier waarop sukkel.
Zo werkt dat niet volgens wie? Tis nu niks en al onze belangrijke spelers gaan deze zomer toch weg. Kunnen we net zo goed eens een fatsoenlijk team neerzetten en er een hoop jeugd bij door laten stromen. Op dezelfde voet verder gaan heeft echt geen zin, dan houd je elk jaar een team dat als los zand in elkaar stort bij minst of geringste tegenslagquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grote schoonmaak kan gewoon niet.
Je kan niet een half team verkopen en dan nieuwe spelers halen, zo werkt dat niet.
We hebben degelijke linksbacks, 0 CB's en 0 RB's![]()
Hutchinson vertrekt ook geloof ik.
De andere posities zijn dus wat belangrijker m.i.
ja ze zoeken je eerst op op internetquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als GJE al iedereen kan vinden op internet, dan kan iedere droplul het ook.
Aan school werken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ik woon nu dus aan druk kruispunt, en altijd als ik aan school moet werken heb ik de neiging gewoon minuten lang naar buiten te kijken en mensen te kijken
Dat is hot reading. Maar Ogilvie doet ook weleens gewoon cold reading. Beiden makkelijk na te doen inderdaadquote:
Het gaat ook om dingen zoals, ik geef jou een boek, jij kiest een woord en ik weet welk woord.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is hot reading. Maar Ogilvie doet ook weleens gewoon cold reading. Beiden makkelijk na te doen inderdaad
quote:
I'm aware of thatquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef Kamikazie het volgende:
Dat tussenrapport ofzo moet overmorgen af
Sowieso alles van Derren Brown kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
I'm aware of thatDe gegevens van ons worden nu ingevoerd door iemand, morgen maar eens bedenken hoe we dat tussenrapport gaan vullen
Moet dat gewoon hetzelfde zijn als het eindrapport en dat je dat nog kan verbeteren dan?
Derek Oglivie heeft nu al Google Glass?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Facebook, hyves, twitter, instagram. Genoeg te vinden over een gemiddeld persoon.
Wat ben je nu aant doen danquote:
Wordt bij binnenkomst al op naam gezochtquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Derek Oglivie heeft nu al Google Glass?
Deze hoort er ook bij eigenlijk.quote:
Ik kan ook goochelen. Ik heb ooit zo'n goochelpakket gehad van Hans Kazan met een casettebandje met instructies. Heb ik nu nog profijt van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het gaat ook om dingen zoals, ik geef jou een boek, jij kiest een woord en ik weet welk woord.
Over de resultaten ofwat?quote:
Ze deden het op de radio bij mensen die inbellen, maar die moesten natuurlijk eerst hun naam gevenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wordt bij binnenkomst al op naam gezocht
Niet genoeg tijd, geld, scouts, geschikte spelers te koop, je krijgt niet al je zooi in een transfermarkt verkocht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet volgens wie? Tis nu niks en al onze belangrijke spelers gaan deze zomer toch weg. Kunnen we net zo goed eens een fatsoenlijk team neerzetten en er een hoop jeugd bij door laten stromen. Op dezelfde voet verder gaan heeft echt geen zin, dan houd je elk jaar een team dat als los zand in elkaar stort bij minst of geringste tegenslag
Ja ik heb gewoon wat conclusiesquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Over de resultaten ofwat?Ik weet echt nog niet wat we ervoor moeten doen
Maar we hoeven donderdag alleen maar wat in te leveren, zolang je dat doet is het goed. Deze shit telt niet mee, zover ik weet ten minste
Geld is er als Lens, Strootman, Toivonen, Pieters Mertens weggaan genoeg. Ook bij maar een paar. Aanvallers en middenvelders hebben we genoeg (alleen Maher zou nog welkom zijn) en misschien krijgen we Ebecilio er ook nog bij. Verdedigend is de jeugd niks nee, maar wat we nu hebben staan ook niet. Gewoon een Van Dijkje halen, een Van der Hoorn. Voor de ervaring nog een Brouwers erbij, Bruma komt misschien ook. Van die verdediging van nu hoeft van mij echt niemant te blijven staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd, geld, scouts, geschikte spelers te koop, je krijgt niet al je zooi in een transfermarkt verkocht.
Moet er wel jeugd zijn dat kan doorstromen. Dat hebben we aanvallend, maar daar ligt het probleem nietDe verdedigers uit de jeugd horen nog niet eens bij de selectie van het eerste, die zullen dus nog niet op niveau zijn.
helemaal niemant?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geld is er als Lens, Strootman, Toivonen, Pieters Mertens weggaan genoeg. Ook bij maar een paar. Aanvallers en middenvelders hebben we genoeg (alleen Maher zou nog welkom zijn) en misschien krijgen we Ebecilio er ook nog bij. Verdedigend is de jeugd niks nee, maar wat we nu hebben staan ook niet. Gewoon een Van Dijkje halen, een Van der Hoorn. Voor de ervaring nog een Brouwers erbij, Bruma komt misschien ook. Van die verdediging van nu hoeft van mij echt niemant te blijven staan.
En ik weet dat het wel wat simpel klinkt zo allemaal, maar zoveel geld hoeven die verdedigers niet te kosten.
Omfgquote:
Dus 4 nieuwe verdedigers halen? Moet je er ook gaan verkopen, want je wil niet zo veel CB's op je salarislijstje. En probeer maar een club te vinden die Marcelo of Derijck wil kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geld is er als Lens, Strootman, Toivonen, Pieters Mertens weggaan genoeg. Ook bij maar een paar. Aanvallers en middenvelders hebben we genoeg (alleen Maher zou nog welkom zijn) en misschien krijgen we Ebecilio er ook nog bij. Verdedigend is de jeugd niks nee, maar wat we nu hebben staan ook niet. Gewoon een Van Dijkje halen, een Van der Hoorn. Voor de ervaring nog een Brouwers erbij, Bruma komt misschien ook. Van die verdediging van nu hoeft van mij echt niemant te blijven staan.
En ik weet dat het wel wat simpel klinkt zo allemaal, maar zoveel geld hoeven die verdedigers niet te kosten.
Gewoon ontslaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus 4 nieuwe verdedigers halen? Moet je er ook gaan verkopen, want je wil niet zo veel CB's op je salarislijstje. En probeer maar een club te vinden die Marcelo of Derijck wil kopen
Fernandez? Ik wist niet eens dat die überhaupt nog bij Feyenoord zatquote:
Wie wil Guyon Fernandez nouquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fernandez? Ik wist niet eens dat die überhaupt nog bij Feyenoord zat
Rangelo Jangaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Excelsior misschien? Of die hebben zeker een betere spits rondlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
In dat elftal loopt ook niet heel veel talent rond toch? Kongolo en die van Huigevoort schijnt goed te zijn, maar de rest houdt niet echt over (miss Achabar)quote:
quote:
quote:
Kongolo en Achahbarquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In dat elftal loopt ook niet heel veel talent rond toch? Kongolo en die van Huigevoort schijnt goed te zijn, maar de rest houdt niet echt over (miss Achabar)
Bij Excelsior draaide Fernandez uitstekende seizoenen hoor. Maar als je het leuk doet bij Excelsior is het erg naief om te denken dat je automatisch goed mee kunt draaien bij een club die voor het kampioenschap mee wilt doen, en de druk ook vele malen hoger is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In dat elftal loopt ook niet heel veel talent rond toch? Kongolo en die van Huigevoort schijnt goed te zijn, maar de rest houdt niet echt over (miss Achabar)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat assFeyenoord Rotterdam
Leuke counterspits, meer niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Excelsior draaide Fernandez uitstekende seizoenen hoor. Maar als je het leuk doet bij Excelsior is het erg naief om te denken dat je automatisch goed mee kunt draaien bij een club die voor het kampioenschap mee wilt doen, en de druk ook vele malen hoger is.
Je ne sais pasquote:
Clasie deed het wel tegen alle verwachtingen in. Maar klopt ook, maar had het vooral over dat complete team. Veel spelers die het niet hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Excelsior draaide Fernandez uitstekende seizoenen hoor. Maar als je het leuk doet bij Excelsior is het erg naief om te denken dat je automatisch goed mee kunt draaien bij een club die voor het kampioenschap mee wilt doen, en de druk ook vele malen hoger is.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. CENSOREDFeyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
Volgend jaar The King weer terug bij Feyenoord
Jullie hebben Pelle toch al? Wat mot je dan met Bulykin?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef vandermar het volgende:
Volgend jaar The King weer terug bij Feyenoord
Sommigequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
Zijn er leraren die je naaien met cijfers ?
'quote:
Excelsior loopt 1 op 2 als buitenspeler bij het slechtste team in de competitie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
'
Waar zit die nu? En bakt die er iets van?
kan jij überhaupt zelf iets bedenken of niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
Zijn er leraren die je naaien met cijfers ?
Zeker zullen sommige spelers wel slagen hoor, net als de Vrij, die doet het ook gewoon goed. Maar op zich is het niet raar dat er ook spelers niet slagen. Denk dat Fernandez bij NAC of Utrecht best een toegevoegde waarde zou zijn. Ook bij AZ trouwens, mits AZ van 4-3-3 afstapt en Fernandez naast Altidore gezet kan worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Clasie deed het wel tegen alle verwachtingen in. Maar klopt ook, maar had het vooral over dat complete team. Veel spelers die het niet hebben.
Dat is wel netjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Excelsior loopt 1 op 2 als buitenspeler bij het slechtste team in de competitie.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Altidore volgend seizoen nog bij AZ voetbalt. En Fernandez is naast voetballer ook een ontzettende domkop, dat werkt ook niet mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker zullen sommige spelers wel slagen hoor, net als de Vrij, die doet het ook gewoon goed. Maar op zich is het niet raar dat er ook spelers niet slagen. Denk dat Fernandez bij NAC of Utrecht best een toegevoegde waarde zou zijn. Ook bij AZ trouwens, mits AZ van 4-3-3 afstapt en Fernandez naast Altidore gezet kan worden.
Lol dan heeft Excelsior Eindhoven ingehaaldquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.
En Eindhoven is het slechste team daar
Nou ik heb dus een 5,4 voor frans, maar weet zeker dat ik er maar 3 of 4 fout had.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sommige
Haal jij onvoldoendes op het vmbo?
Het mag niet dat leraren je naaien maar ze zullen het ongetwijfeld doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik heb dus een 5,4 voor frans, maar weet zeker dat ik er maar 3 of 4 fout had.
En die leraar en ik mogen elkaar niet.
Gewoon je toets inzien kan toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik heb dus een 5,4 voor frans, maar weet zeker dat ik er maar 3 of 4 fout had.
Denk dat die leraar wel wat beters te doen heeft dan een aanstormend voetbal talent te pestenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga die toets terug vragen en vragen of ik hem dan zelf mag nakijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het mag niet dat leraren je naaien maar ze zullen het ongetwijfeld doen
lekker voor jequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Welk niveau doe je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga die toets terug vragen en vragen of ik hem dan zelf mag nakijken.
Ze geven ze pas 2 maanden na de toets terug ongeveer en we bespreken ze nooit.quote:
Ik deed altijd als ik C had ingevuld en het moest D zijn een streepje zetten, zodat de C een D werdquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga die toets terug vragen en vragen of ik hem dan zelf mag nakijken.
Je hebt er recht op om ze in te kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze geven ze pas 2 maanden na de toets terug ongeveer en we bespreken ze nooit.
Sommige krijg je nooit terug.
Mooie D danquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed altijd als ik C had ingevuld en het moest D zijn een streepje zetten, zodat de C een D werdHeeft me toch de nodige voordeeltjes opgeleverd
Totdat je leraar kopietjes maakt van de tentamens en je een week schorsing krijgt daarvoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed altijd als ik C had ingevuld en het moest D zijn een streepje zetten, zodat de C een D werdHeeft me toch de nodige voordeeltjes opgeleverd
Gewoon vragen of je de toets in mag zien en als ze weigeren, vragen op basis waarvan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze geven ze pas 2 maanden na de toets terug ongeveer en we bespreken ze nooit.
Sommige krijg je nooit terug.
Bij economie kan je boven je huiswerk van bijvoorbeeld 4.15 dat door krassen en er 4.16 boven zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |