Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan er niets mooiers van maken
Jij krijgt die error ook, of?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb het al weken opgegeven met dat spel.
Haha nee dat niet, maar veel verder dan 35 was ik niet.quote:
Ik wens dit woord nooit meer te lezenquote:
Nee ik speel via Facebook sinds eergisterenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, maar veel verder dan 35 was ik niet.
Krijg je die mobiel ook, of juist mobiel?
Nee, gewoon lekker gek.quote:
Je hebt ook zo'n golfgrasveld ergens, daar kan je pas vette shitquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren gespeeld, gelijk over de kop gevlogen.
Wtf
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geen live man. Heb volgende week loon maar denk niet dat ik live ga halen.
Oh, zou het eens mobiel proberen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee ik speel via Facebook sinds eergisteren
Zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker gek.
Laat maar wapperen
Windkracht 6quote:
Ik ben helaas niet blessed met een hippe iPhone. Heb helaas een blackberry boldquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, zou het eens mobiel proberen.Misschien lukt het dan wel.
slbquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wens dit woord nooit meer te lezen
doet t nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n golfgrasveld ergens, daar kan je pas vette shit!
[..]
[ afbeelding ]
Kloon van Murdera gespotquote:Op dinsdag 9 april 2013 04:08 schreef Faazz het volgende:
Nu mag ik intussen, met inderdaad een bijstandsuitkering in het vooruitzicht wel een redelijk stereotype vertolken, als zijnde "een werkschuwe rasta zonder motivatie" wat in mijn ogen bijzonder stigmatiserend is.
Naar eigen zeggen beschik ik over voldoende vermogen/motivatie/kennis en kunde etc, om normaal te functioneren binnen een bedrijf in een door mij zelf gekozen branche (grafisch/multimedia/audiovisueel)
Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet blessed met een hippe iPhone. Heb helaas een blackberry bold
Jezus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet blessed met een hippe iPhone. Heb helaas een blackberry bold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |