Hoe krijg je het voor elkaar de quotes zo te verdraaien?quote:
Nobody cares, alsof het niet grappend was maar ik oprecht naar je geïnteresseerd wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar wtf manDat DE man die niks om internetmensen hun mening geeft, hun gedachten of wat dan ook vraagt wat IK doe?
wat!?
Who cares.
Toont maar weer de waarheid van haar uitspraken aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar de quotes zo te verdraaien?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Graag, kom morgen.
En dat postte ik heul niet, met je quotemanipulatie.
Ja er ging iets mis met het quoten en toen heb ik de verkeerde namen bij de quote geplakt. Het is dat jullie het zeggen want ik had het niet eens gemerktquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar de quotes zo te verdraaien?
kook niet xdquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja er ging iets mis met het quoten en toen heb ik de verkeerde namen bij de quote geplakt. Het is dat jullie het zeggen want ik had het niet eens gemerkt!
Gisteren gespeeld, gelijk over de kop gevlogen.quote:
Hou jij het maar bij irl rijden danquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren gespeeld, gelijk over de kop gevlogen.
Wtf
Slet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij irl rijden dan
Daarbij vliegt ze ook dagelijks over de kop.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, vanuit dat perspectief had ik het nog niet gezien.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Daarbij vliegt zo ook dagelijks over de kop.
Goorlap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, vanuit dat perspectief had ik het nog niet gezien.
Goorlap._
Weet je wat je moet doen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:17 schreef TwyLight het volgende:
Kut Candy Crushheb level 35 al 3 keer verslagen en krijg op het eind telkens
[IO-Error= [IOErrorEvent type="ioError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error #2032"]]
en dan telt hij hem niet
Ja nou.. vandaag werd ik echt royaal afgesneden door een Priusquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelijk heb je meid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben het zat om slet genoemd te worden ja, ik neem het er gewoon van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |