JA OP JOUquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Denk dat Dropbox gewoon een soort huiswerkopdracht is. Still though
.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee oetlul, statistiek in het programma SPSS. Alle gegevens waren een enquête over social media.
Dropbox is de dropbox waarin de output van SPSS geupload moest worden.
Wij deden alles met BlackBoardquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee oetlul, statistiek in het programma SPSS. Alle gegevens waren een enquête over social media.
Dropbox is de dropbox waarin de output van SPSS geupload moest worden.
HAHAquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Wij deden alles met BlackBoardJezus wat werkte dat niet
mail hemquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, eentje, maar die hoerenhomo doet er altijd fucking lang over. WIL GEWOON WETEN OF HET VOLDOENDE IS OF NIET, JAA??!?1
Omg, wat slim, had daar nog niet aan gedacht, bedankt man.quote:
De ene prof uploadde alles 5 folder diep in courses en de andere flap attachte cursus na cursus aan posts in het news-gedeelte. En niemand kondigde aan wanneer of waar iets bijkwam. Was je elke ochtend/avond ELKE course alle mapjes/posts af aan het gaan naar nieuwe bestandenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHAen altijd offline wegens "maintenance"
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg, wat slim, had daar nog niet aan gedacht, bedankt man.
Geef je wel een fuck om mijn magnifieke cijfer?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]dan niet toch. Ik geef je alleen maar een tip, ik geef geen fuck om je gare cijfer.
Ja, hartstikke bedankt poepiescheetje, maar heb dat toch allang gedaan. Heb hem zelfs gestalkt op z'n kantoortje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]dan niet toch. Ik geef je alleen maar een tip, ik geef geen fuck om je gare cijfer.
Jij kan beter een tip draaien in plaats van tips uitdelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef Nestalgie het volgende:
troll-docentenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef fyah het volgende:
[..]
De ene prof uploadde alles 5 folder diep in courses en de andere flap attachte cursus na cursus aan posts in het news-gedeelte. En niemand kondigde aan wanneer of waar iets bijkwam. Was je elke ochtend/avond ELKE course alle mapjes/posts af aan het gaan naar nieuwe bestandenhaat, zo veel haat.
Ik heb het zelfs al uitgeprint.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef je wel een fuck om mijn magnifieke cijfer?
Niet veel maar wel genoeg om blij voor je te zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef je wel een fuck om mijn magnifieke cijfer?
Ik ook.quote:
Aight, relax ouwe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet veel maar wel genoeg om blij voor je te zijn.
Goeie man.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij kan beter een tip draaien in plaats van tips uitdelen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, hartstikke bedankt poepiescheetje, maar heb dat toch allang gedaan. Heb hem zelfs gestalkt op z'n kantoortje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |