PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeSmile like you mean it
www.wefut.com
gebeurtquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Duss.... waarom gebeurd er hier zo weinig
Die zat bij mij in de klasquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Stijn, volg jij de jeugd een beetje?
Die Muzaqi scoort de laatste tijd ook aan de lopende band
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes gaat de zus van ze collega gevenhahaha respect.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Stijn, volg jij de jeugd een beetje?
Die Muzaqi scoort de laatste tijd ook aan de lopende band
Mij lukt het niet, maar het is en blijft een tof spel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]Alleen gaat het echt geen relatie worden hoor.
Nu iets belangrijkers: Is de football manager van dit jaar een aanrader?
Ik heb zin om Sparta Europees voetbal te brengen
als het toch geen relatie materiaal gaat worden. kan je wel een pic delen ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
quote:
En die van der Moot in de B1quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Ja doet hij goed![]()
Zou mooi zijn als het wat wordt.
zoveel talent, en het dan nog niet halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mij lukt het niet, maar het is en blijft een tof spel.
drie keer met Feyenoord begonnen en drie keer ontslagen
Dat gebeurt me nooit, maar ik pluk altijd succesvolle tactieken van FM sites af en ik gebruik graag de genie scout. Kun je zo alle top regens al op jonge leeftijd naar je club halenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mij lukt het niet, maar het is en blijft een tof spel.
drie keer met Feyenoord begonnen en drie keer ontslagen
Van der Moot laatst wel wat van gezien omdat Thijs Slegers over hem twitterde, die Waalkens ken ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel apart, hij zit nog in de A1, en jij bent 20?
[..]
En die van der Moot in de B1Hij ziet er alleen niet uit als een spits
In ongeveer elk jeugdteam is de verdediging wel zwak, enige die er goed uit ziet dit seizoen is die Waalkens, vandaar ook dat Ajax hem ook wilde hebben
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als het toch geen relatie materiaal gaat worden. kan je wel een pic delen ook![]()
ik ga djeetje maar eens me aankomend zwager maken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opbokken naar het psv topicquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel apart, hij zit nog in de A1, en jij bent 20?
[..]
En die van der Moot in de B1Hij ziet er alleen niet uit als een spits
In ongeveer elk jeugdteam is de verdediging wel zwak, enige die er goed uit ziet dit seizoen is die Waalkens, vandaar ook dat Ajax hem ook wilde hebben
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]Is Djeetje dan jouw collegaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het begint elke keer goed en dan zakt het ver weg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel talent, en het dan nog niet halen.
Ik las iets over Van der Moot, dat Slegers daar iets over getwitterd had, maar die heb ik dus gemistquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van der Moot laatst wel wat van gezien omdat Thijs Slegers over hem twitterde, die Waalkens ken ik niet
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de zus van djeetje![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Neequote:
Ik las zwangerquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als het toch geen relatie materiaal gaat worden. kan je wel een pic delen ook![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen en leeftijd en voetballer bij PSV en etnische afkomst op het Vwo, ik had het niet verwachtquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben 20 en hij is volgens mij 18, kan toch prima? Ik ben blijven zitten in de onderbouw he
FM is zeker een tof spel, het spel is voor mij gewoon te verslavend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik las iets over Van der Moot, dat Slegers daar iets over getwitterd had, maar die heb ik dus gemistMaar hij krijgt een contract dus? Of zoiets was de strekking van dat bericht?
Die Waalkens gaat iig tot 2017 tekenen bij PSV
o.a.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 21:44:36Dani van der Moot (16) akkoord met PSV. Tekent 3-jarig contract. Topscorer van PSV B-1 trainde na winter al 2 x met A-selectie. reageer retweet
Of anders?quote:
oh jij wil eerst bedreigingen voordat je eens luistertquote:
ga weg kssstquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]o.a.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 21:44:36Dani van der Moot (16) akkoord met PSV. Tekent 3-jarig contract. Topscorer van PSV B-1 trainde na winter al 2 x met A-selectie. reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh jij wil eerst bedreigingen voordat je eens luistert
[..]
ga weg kssst
nu gaat ze vieze filmpjes kijken met toefjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig ziet ze niks meer in die sukkel van hier voor.
Als mij een keuze wordt gesteld of uitloggen of stoppen over PSV ben ik wel benieuwd wat consequenties zijn ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh jij wil eerst bedreigingen voordat je eens luistert
[..]
ga weg kssst
Nee toefjes wou niet betalen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu gaat ze vieze filmpjes kijken met toefjes
Hoe de fuck heb je die alquote:
Maar hij wordt over 2 weken pas gereleasedquote:
Tyquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
http://kat.ph/kid-cudi-indicud-t7296169.html
Hij bakte er ook weinig van, was ook niet zo sociaal. Ging alleen met mij en een vriend van me om ... de rest van de klas zei die geen woord tegenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen en leeftijd en voetballer bij PSV en etnische afkomst op het Vwo, ik had het niet verwacht
Gemiste kans jongenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij bakte er ook weinig van, was ook niet zo sociaal. Ging alleen met mij en een vriend van me om ... de rest van de klas zei die geen woord tegen
Voor de grap nog wel eens gezegd dat ik zijn zaakwaarnemer wel zou worden ...![]()
![]()
Hij had ook echt 5x een 1 gehad voor spieken, telkens bleven ze toch niet echt staan ofzo. En zijn grote broer speelt bij Hannover 96 in Duitsland. Die harkt wel flink pieken binnen daar schijnbaarquote:
Staat niet op Futquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij had ook echt 5x een 1 gehad voor spieken, telkens bleven ze toch niet echt staan ofzo. En zijn grote broer speelt bij Hannover 96 in Duitsland. Die harkt wel flink pieken binnen daar schijnbaar
http://www.transfermarkt.(...)/spieler_159854.html
Speelt volgens mij ook nooit in het eerstequote:
Hahaha ja dat had ik met Josemar Makiavella. Weet niet of je die kent, maar heeft lang bij PSV in jeugd gespeeld en vorig jaar speelde hij bij FC Eindhoven, toch een goaltje of 10 gemaakt. Maar dat was ook altijd om gek van te wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speelt volgens mij ook nooit in het eerste
Iets met een blessure o.i.d ... Albian had altijd wel meer talent dan Bajram. Weet nog goed dat hij bij gym nooit mee deed, maar we hadden 1x een voetbaltoernooi met de klas en toen speelde hij wel meeHeb hem toen echt nog een rotschop verkocht omdat hij me telkens uitspeelde
![]()
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahaha ja dat had ik met Josemar Makiavella. Weet niet of je die kent, maar heeft lang bij PSV in jeugd gespeeld en vorig jaar speelde hij bij FC Eindhoven, toch een goaltje of 10 gemaakt. Maar dat was ook altijd om gek van te worden
Had ie ook geen vrienden bij PSV? Ja het is niet makkelijk denk ik zo'n leven. Maar als het lukt heeft het wel een hoge pay-out.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Vond het verder altijd maar een beetje sneu voor die jongen ... was totaal niet sociaal en had helemaal geen vrienden. Is in 6 jaar tijd 3x van school gewisseld en alles draaide maar om het voetbal
Verschil is dat hij bij PSV A1 speelt nu en jij ja, waar speel jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik doe ook niet mee met gym.
En als we gaan gymen en we voetballen krijg ik ook altijd dood schoppen.
Viva Hollandiaquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verschil is dat hij bij PSV A1 speelt nu en jij ja, waar speel jij eigenlijk?
je wordt gezocht door de rechtbank?quote:
Hollandia C1.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verschil is dat hij bij PSV A1 speelt nu en jij ja, waar speel jij eigenlijk?
Die begon bij mij ook op shufflequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met King Wizard en hij staat op shuffle
gronigen jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hollandia C1.
Alleen ben dit jaar veel geblesseerd anders zat ik ook bij bvo, want gronigen was wezen kijken en AZ.
Je bent toch niet dood hequote:
Nou niet doen alsof je prof bentquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik doe ook niet mee met gym.
En als we gaan gymen en we voetballen krijg ik ook altijd dood schoppen.
quote:
Hun zijn ook nog geen profquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof je prof bent
Echt wel.quote:
Omdat je de naam niet eens kunt spellen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik die heb bedankt ?
Ja want Ajax,PSV of Feyenoord zitten natuurlijk op jou te wachten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik die heb bedankt ?
Ja, ik heb dat ook met Alba en D. Alvesquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Iemand mij even wat kan uitleggen. Ik heb net een paar potjes online tegen 4231 gespeeld , ik speelde met 433 maar ik ben compleet weggespeeld achterin, stond steeds maar met 2 man tegen 6 leek het wel. Komt dat nou gewoon door Maicon en Marcelo dat ze HIGH Attack hebben ?
Best knap dat dan toch al AZ kwam kijken toewel ik al die tijd geblesseerd ben geweest en nog steeds half.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want Ajax,PSV of Feyenoord zitten natuurlijk op jou te wachten.
Dus als jou trainer het zegt dan is het waar natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap dat dan toch al AZ kwam kijken toewel ik al die tijd geblesseerd ben geweest en nog steeds half.
Best knap dat mijn trainer dan toch echt zegt dat ik bij een Ajax kan komen en hij weet er wel meer van dan jij.
jouwquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als jou trainer het zegt dan is het waar natuurlijk
alsquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O shit, nu sta ik 2x in de krant.
Zowel daar en hier :
[ afbeelding ]
Waarom komt AZ kijken als je geblesseerd bent?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best knap dat dan toch al AZ kwam kijken toewel ik al die tijd geblesseerd ben geweest en nog steeds half.
Best knap dat mijn trainer dan toch echt zegt dat ik bij een Ajax kan komen en hij weet er wel meer van dan jij.
Staat toch nergens ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus als jou trainer het zegt dan is het waar natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit gehoord van herstellen van een blessure maar toch 20 min mee spelen ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom komt AZ kijken als je geblesseerd bent?En hoe ben je half geblesseerd.
En ja mijn trainer zegt ook altijd dat ik bij Barca kan spelen maar helaas ze komen nooit kijken![]()
![]()
*gaat vast de zus van djeetje hosselen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat toch nergens ?
De mogelijkheid is er als ik gewoon door ontwikkel
Als je het niet geloof spreken we elkaar over een paar jaar als ik dan misshien bij een bvo zit.
De tijd zal het uitwijzen.
Ga jij maar lekker bij almere city FC spelen, leuke baan heb je dan zegquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat toch nergens ?
Als je het niet geloof spreken we elkaar over een paar jaar als ik dan misshien bij een bvo zit.
Over een paar jaar ben jij al te oud of je moet een gevalletje Toornstra zijn maar dat komt bijna nooit voorquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat toch nergens ?
Je begint een zin met een hoofdletter, hoe oud ben jij eigenlijk? Komt hier als mister big star uit de provincie beetje stoer doen.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ooit gehoord van herstellen van een blessure maar toch 20 min mee spelen ?
Jaapie Stam en Riberyquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben jij al te oud of je moet een gevalletje Toornstra zijn maar dat komt bijna nooit voor
Almere Cityquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker bij almere city FC spelen, leuke baan heb je dan zeg
Wat dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef Thorb het volgende:
Mja Toornstra komt uit mijn gemeente dusja dat verklaart iets.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
The Sum Of All Fears, is dat een gave film?
Uit welke provincie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je begint een zin met een hoofdletter, hoe oud ben jij eigenlijk? Komt hier als mister big star uit de provincie beetje stoer doen.
Wat jij wil slimmerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Je bent geblesseerd of je bent het niet. Dat je weer in je ritme moet komen of kan gaan spelen is iets anders dan half geblesseerd zijn
Jij ben irritant, ik niet. Uitdagertjequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop nou met irritant doen manhet is nu wel leuk geweest
Of een gevalletje internetheld zoals jou ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben jij al te oud of je moet een gevalletje Toornstra zijn maar dat komt bijna nooit voor
hij heeft ook een jacuziequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo op te scheppen met je 'talent' hier, je bent normaal al irritant genoeg.
Als je geluk hebt wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of een gevalletje internetheld zoals jou ?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
Weet er iemand een leukere CAM voor mijn random team. LM, LCB en LCDM mogen ook anders.Moukandjo is gewoon de enige optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dus ik schep op als ik beter ben dan de rest uit mijn klas met voetbal en vervolgens noem ik feiten op en meningen van andere ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo op te scheppen met je 'talent' hier, je bent normaal al irritant genoeg.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verbeter Mathijs ook even, als ik het doe wordt hij boos
Echt andersom ja, en dan zeggen dat ik irritant benquote:
kom snel danquote:
Uhm ja, en meningen van mensen die oncontroleerbaar zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus ik schep op als ik beter ben dan de rest uit mijn klas met voetbal en vervolgens noem ik feiten op en meningen van andere ?
Achja dan maar rennenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moukandjo is gewoon de enige optie.
Sowieso jezelf beter vinden dan anderenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus ik schep op als ik beter ben dan de rest uit mijn klas met voetbal en vervolgens noem ik feiten op en meningen van andere ?
Ik kan me niet precies herinneren hoe je het verwoorde maar je was aan het opscheppen ja. Vervelende eigenschap, kunnen mensen niet goed tegen. Ik zou er iets aan doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Louis zegt ook atlijd dat hij de beste is, hij is net kampioen geworden dus dat zou kunnen. Toch vinden mensen het irritant.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
speel je 4-3-2-1?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af wat een goede formatie is om bijvoorbeeld dus tegen 4231 een beetje uit de voeten te kunnnen want 2-6 afgaan is niet tof
Niemand die het Djeetje niet gunt, hij hoeft het alleen niet elke dag te zeggen aangezien hij niemand echt boeit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef TBakkert het volgende:
En om even in te haken op de Djeetje-discussie:
Vinden jullie ook dat iemand een vieze opschepper is als hij in een duurdere auto rijdt dan jij?
Amerika vind ik verder echt een kutland, maar je wordt daar een stuk meer gerespecteerd als jij het gemaakt hebt/kan maken dan hier in NL. Misschien dat het niet eens jaloezie is, maar gewoon te totale maatschappij die anderen niks gunt.
Als hij in een duurdere auto rijdt heb ik daar geen moeite mee, als iemand blijft praten over die duurdere auto dan vind ik het achterlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef TBakkert het volgende:
Vinden jullie ook dat iemand een vieze opschepper is als hij in een duurdere auto rijdt dan jij?
Amerika vind ik verder echt een kutland, maar je wordt daar een stuk meer gerespecteerd als jij het gemaakt hebt/kan maken dan hier in NL. Misschien dat het niet eens jaloezie is, maar gewoon te totale maatschappij die anderen niks gunt.
Ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij in een duurdere auto rijdt heb ik daar geen moeite mee, als iemand blijft praten over die duurdere auto dan vind ik het achterlijk
Er is nogal een verschil tussen het gemaakt hebben,of zeggen dat er wat clubs zijn die je willen hebben en je vervolgens verschuilen achter blessures. Daar kunnen we allemaal helemaal niks meequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef TBakkert het volgende:
Ik speelde 433 maar dat loopt dus echt tegen dus bijvoorbeeld 4231 echt voor geen meter, zoveel ruimte achter de verdediging dat het pijn aan je ogen doetquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niemand die het Djeetje niet gunt, hij hoeft het alleen niet elke dag te zeggen aangezien hij niemand echt boeit.
Op deze manier snap ik het. Djeetje, hou je koest totdat je werkelijk een prof bent. dan mag je ons allemaal kaartjes naar een wedstrijd van je aanbieden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij in een duurdere auto rijdt heb ik daar geen moeite mee, als iemand blijft praten over die duurdere auto dan vind ik het achterlijk
Een formatie met CDM's vind ik altijd wel lekker verdedigend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik speelde 433 maar dat loopt dus echt tegen dus bijvoorbeeld 4231 echt voor geen meter, zoveel ruimte achter de verdediging dat het pijn aan je ogen doet
Ik heb anders nog steeds nachtmerries van je 343 teamquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een formatie met CDM's vind ik altijd wel lekker.
Dus 4231, 4222, 41212, 352. Pick one
Ik zal je eens beter vertellen ik ben juist bescheiden in het echt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kan me niet precies herinneren hoe je het verwoorde maar je was aan het opscheppen ja. Vervelende eigenschap, kunnen mensen niet goed tegen. Ik zou er iets aan doen als ik jou was.
Niemand geeft hier iets om ouwe pik !quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal je eens beter vertellen ik ben juist bescheiden in het echt.
Dat is aanvallend wel monsterlijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds nachtmerries van je 343 team
Iemand die dat van zichzelf zegt is sowieso niet bescheiden. En je laten rondbrengen door je moeder naar school komt ook niet echt zo overquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal je eens beter vertellen ik ben juist bescheiden in het echt.
Normaal gesproken werkt een formatie die op balbezit speelt wel goed tegenover 4-2-3-1, want in 4-2-3-1 heb je die 2 CDM's die er vooral zijn om counters tegen te gaan. Je moet dus zelf niet counteren, maar het spel controleren, wat in 4-3-3 of 4-3-2-1 wel zou moeten kunnen. Je hebt dan een breed middenveld en buitenspelers zodat je de tegenstander uit elkaar kan trekken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik speelde 433 maar dat loopt dus echt tegen dus bijvoorbeeld 4231 echt voor geen meter, zoveel ruimte achter de verdediging dat het pijn aan je ogen doet
Ik zie niet in wat dat met bescheidenheid te maken heeft?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iemand die dat van zichzelf zegt is sowieso niet bescheiden. En je laten rondbrengen door je moeder naar school komt ook niet echt zo over
4222 vind ik zowiezo niet echt fijn spelen, veels te groot gat op het middenveld, Mijn allereerste team was in 4222 met Colombianen voorin met Quintero en Falcao,quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een formatie met CDM's vind ik altijd wel lekker verdedigend.
Dus 4231, 4222, 41212, 352. Pick one
Dat is toch geen belediging?quote:
Thorben heeft honderden UPs voor wefut doorgevoerd. Dan mag ik best een tegenprestatie leveren door jou (onbedoeld) even flink op te fokken, vind je niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt andersom ja, en dan zeggen dat ik irritant bendonder gewoon op man..
Nu snap ik ook wel waarom Djeetje gaat opscheppen. Die hele discussie gaat toch al niet meer over de eigenlijk inhoud ervanquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat met bescheidenheid te maken heeft?
Je laat daarmee zien dat je je moeder dat laat doen, plus het kost ook moneyz ipv graties fietsen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thorben heeft honderden UPs voor wefut doorgevoerd. Dan mag ik best een tegenprestatie leveren door jou (onbedoeld) even flink op te fokken, vind je niet?
Zou jij je moeder je elke dag laten brengen en halen naar school, meer dan een jaar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij komt uit dezelfde gemeente als Toornstra, dus dat verklaart wel watquote:
Ik zou liever de taxi nemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou jij je moeder je elke dag laten halen en brengen naar school, meer dan een jaar?
Dan ben je een goede gozer en heb je waardering voor het harde werk van twee mede-FOK!ers.quote:
Sinds zijn rijbewijs is ingenomen omdat we met 250 door de binnenstad reden, racen met Willems en Lens en de boyz je weet tog.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
sinds wanneer rijdt de butler je niet meer
Stop met je mening brengen alsof het feiten zijn, dwaas....quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan ben je een goede gozer en heb je waardering voor het harde werk van twee mede-FOK!ers.
WAT ZEG JIJ TEGEN MIJ?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
sowieso je druk maken om wat iemand tegen je zegt op een internetforum![]()
Het is een mening dat thorb een goede gozer is? Nee hoor, dat staat vast.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop met je mening brengen alsof het feiten zijn, dwaas....
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is een mening dat thorb een goede gozer is? Nee hoor, dat staat vast.Mafkees.
Hij heeft het nog niet helemaal doorquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef Thorb het volgende:
Reageren op Mathijs
In de party zijn we ook gewoon stil na zijn grappen.
quote:
Ik kom hier zo goed als elke dag, logisch toch dat we het hier gezellig proberen te houden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
sowieso je druk maken om wat iemand tegen je zegt op een internetforum![]()
dat klopt, maar je moet het je niet persoonlijk aantrekken. De waarheid zeggen mag en daarna kijk je wel wat zij er mee doen. toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kom hier zo goed als elke dag, logisch toch dat we het hier gezellig proberen te houden?
Als mensen dan dit topic aan het verkloten zijn dan mogen ze dat horen.
nog clubs vandaag?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft het nog niet helemaal door
Komt nog wel![]()
Tsja als het iemand niet boeit dat mensen hem irritant vinden...quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kom hier zo goed als elke dag, logisch toch dat we het hier gezellig proberen te houden?
Als mensen dan dit topic aan het verkloten zijn dan mogen ze dat horen.
StijnDa heeft altijd gelijk. Enige die altijd een constant niveau qua posten heeft hier. En de organisator van de low pace cupquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat klopt, maar je moet het je niet persoonlijk aantrekken. De waarheid zeggen mag en daarna kijk je wel wat zij er mee doen. toch?
Zit in T-Town en me xbox is in E-Town. Vrijdag doe ik weer mee... sowieso ga ik vanavond opstapquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
nog clubs vandaag?
[..]
Tsja als het iemand niet boeit dat mensen hem irritant vinden...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
StijnDa heeft altijd gelijk. Enige die altijd een constant niveau qua posten heeft hier. En de organisator van de low pace cup
Hé, meneer 100% balverlies.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:42 schreef Rijst het volgende:
Mathijs hou je konkokbek over thorb
got ya back homie
Hij heeft mijn squad afgekeurd, dus ik mag 'm niet. Bij welk kamp hoor ik nu?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
StijnDa heeft altijd gelijk. Enige die altijd een constant niveau qua posten heeft hier. En de organisator van de low pace cup
Thanks Broquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:42 schreef Rijst het volgende:
Mathijs hou je konkokbek over thorb
got ya back homie
Kan heel goed kloppen. Maar ik denk niet dat dit een kwestie is van wel of geen gelijk hebben. Iedereen trekt dit zich anders aan. Ik denk alleen dat die mensen die het hier 'verkloten' het alleen maar leuk vinden als ze je op de kast kunnen jagen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij heeft mijn squad afgekeurd, dus ik mag 'm niet. Bij welk kamp hoor ik nu?
Sommige mensen moeten gewoon even doorkrijgen hoe het werkt hierquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan heel goed kloppen. Maar ik denk niet dat dit een kwestie is van wel of geen gelijk hebben. Iedereen trekt dit zich anders aan. Ik denk alleen dat die mensen die het hier 'verkloten' het alleen maar leuk vinden als ze je op de kast kunnen jagen...
Op LB deed 'ie het anders ook wel aardig. Beetje vaak voorin, maar 1 Manolevje in je team zorgt altijd voor wat verrassing.quote:
GJE was dan ook de tofste FOK!ker ooit, had de GAM-categorie prijs gewonnen als de mods niet lui waren geweestquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon even doorkrijgen hoe het werkt hier![]()
Zelfs GJE heeft zich enigszins aan kunnen passen aan het topic.
Ik moest anders wel elke keer een overtreding maken binnen de 16, omdat jij niet aan het opletten was.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:46 schreef Rijst het volgende:
Ik ben [ afbeelding ] goed op any zolang pascal niet meedoet.
Ok.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
GJE was dan ook de tofste FOK!ker ooit, had de GAM-categorie prijs gewonnen als de mods niet lui waren geweest![]()
Herinner me niet aan die awardsquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
GJE was dan ook de tofste FOK!ker ooit, had de GAM-categorie prijs gewonnen als de mods niet lui waren geweest![]()
Ik moet lachen om je laatste zin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een tof nummerAlleen doet Kid Cudi zelf nauwelijks mee
quote:
Sorry manquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest anders wel elke keer een overtreding maken binnen de 16, omdat jij niet aan het opletten was.
Ik weet het...quote:
Gewoon captain pakken, AFK gaan en je xbox morgen pas uitzetten. :lol:quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
lama zet de xbox vast aan, claim de spits wel
kut zit niet in de clubquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon captain pakken, AFK gaan en je xbox morgen pas uitzetten. :lol:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als we weer met genoeg zijn. Was [ afbeelding ] grappig.
Wtf heeft dat er nou weer mee te maken ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iemand die dat van zichzelf zegt is sowieso niet bescheiden. En je laten rondbrengen door je moeder naar school komt ook niet echt zo over
Mag ik ook de club joinen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond clubs? Vind ik wel weer gezellig
Denk het niet, GJE mocht er ook niet in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mag ik ook de club joinen?
Mijn prof is alleen nog niet zo heeeel erg goed
Omdat je te lui bent om te fietsen, dat post je elke dag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wtf heeft dat er nou weer mee te maken ?
Je weet niet eens waarom dat is
Vanwege je blessure zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wtf heeft dat er nou weer mee te maken ?
Je weet niet eens waarom dat is
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk het niet, GJE mocht er ook niet in.
[..]
Omdat je te lui bent om te fietsen, dat post je elke dag.
Nee sorry.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mag ik ook de club joinen?
Mijn prof is alleen nog niet zo heeeel erg goed
Jullie zijn toch Xbox?quote:
JA IK TWEET HET JA IK TWEET HET!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:00 schreef Kamikazie het volgende:
Aah net echt zo heerlijk zitten kakken. Echt geweldig
#leukeweetjes
de vraag is: hoe vaak vegenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:00 schreef Kamikazie het volgende:
Aah net echt zo heerlijk zitten kakken. Echt geweldig
#leukeweetjes
en zittend of staand vegenquote:
Shit, ik dacht dat de vraag was: hoe zwaar was die ? Ik heb dus wel gewogen maar niet geteld bij het vegenquote:
Ik mag wel fietsen, maar het is op dit moment niet goed voor mijn heup.quote:
Omdat je zo dik bent zeker. Dikzak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik mag wel fietsen, maar het is op dit moment niet goed voor mijn heup.
Nee ik ben anorexia patient lul.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat je zo dik bent zeker. Dikzak.
Mooi. Meer eten voor mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ik ben anorexia patient lul.
Nu ga ik helemaal nooit meer wat eten, want je noemde me dik.
hopelijk til je dan niet te zwaar aan de bugs in het beginquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
Als de nieuwe GTA uitkomt ga ik wel mijn xbox in tilbug zetten, 24/7 GTA doen
een werkende link die niet naar de werkelijke website leidt, maar naar de pagina van Arjen Robben. Djeetje heeft echter ook zeer veel last van blessureleed. Daarom ben ik dan ook van mening dat dit wel degelijk iets toevoegt.quote:
Poker is de big boss. Ik ben slechts een volgeling en heb geen beslissingsbevoegdheid omtrent deze kwesties.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jullie zijn toch Xbox?
Toefjes is toch PS3?
Ik til sowieso niet zwaar, want ik ben slapquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
hopelijk til je dan niet te zwaar aan de bugs in het begin
Hoe gaat het met de opdruk-app?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik til sowieso niet zwaar, want ik ben slap
Same, alleen zit ik dan in Eindhovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
Als de nieuwe GTA uitkomt ga ik wel mijn xbox in tilbug zetten, 24/7 GTA doen
Ik zal het hem wel eens vragen, anders ga ik in mijn eentje mijn prof wel trainenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker is de big boss. Ik ben slechts een volgeling en heb geen beslissingsbevoegdheid omtrent deze kwesties.
De eckte vedettes houden zich ook niet met randzaken bezigquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker is de big boss. Ik ben slechts een volgeling en heb geen beslissingsbevoegdheid omtrent deze kwesties.
Best aardig. Alleen is het heel vervelend, want ik kan niet zo goed inschatten waar ik met mijn neus uitkom en moet dus soms opzij met mijn hoofd op de knop op me mobiel in te drukken.quote:
Toevallig doe ik dat nooit. Ik speel gewoon en scoor mijn goaltjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
De eckte vedettes houden zich ook niet met randzaken bezig
Tsja voor ajacieden is dat makkelijker #vdmgrappenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Best aardig. Alleen is het heel vervelend, want ik kan niet zo goed inschatten waar ik met mijn neus uitkom en moet dus soms opzij met mijn hoofd op de knop op me mobiel in te drukken.
Je mag mij joinenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal het hem wel eens vragen, anders ga ik in mijn eentje mijn prof wel trainen
Gaan we dan opboksen tegen de oude garde hier?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
https://play.google.com/s(...)thpark.pushups&hl=en
Dit is hem.
De middag is al bijna voorbij. Ik heb toen straks ook een middag dutje gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:11 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ben enorm moe, ik ga even slapen...
Geen ruzie meer maken en veel plezier deze middag
Natuurlijk we maken onze eigen clanquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gaan we dan opboksen tegen de oude garde hier?
Een symbool: $quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom tekent ie bij als ie volgend jaar toch sowieso weg wil
ik ben paquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:11 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ben enorm moe, ik ga even slapen...
Geen ruzie meer maken en veel plezier deze middag
meer centjes?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft vorig jaar al een opwaardering gekregen van zijn contract, volgens mij verdiende hij al behoorlijkquote:
Voor PSV zijn verdediging is hij wel goed genoeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
Wie wil nou een linksback die niet kan verdedigen
Zijn skillz kunnen een wapen zijn. Tegen ajax in de JCS bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
Wie wil nou een linksback die niet kan verdedigen
Meer geld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Oh hij staat op de achtergrond aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Fuzsy er nog? En wat vind je van het album? En Poker ook al geluisterd?
Ja, maar toen speeldequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn skillz kunnen een wapen zijn. Tegen ajax in de JCS bijvoorbeeld
Was ook zijn enige goede wedstrijd dit seizoenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Liever een back die kan verdedigen dan iemand die continue linksbuiten loopt en de tegenstander te kakken zet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nounou, maar echt een sterk seizoen speelt ie niet nee. Maar hij staat er internationaal wel goed op en clubs zitten achter hem aan, dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook zijn enige goede wedstrijd dit seizoen
Ik zeg houden tenzij erg hoog bod. We hebben niet zo veel verdedigers hèquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nounou, maar echt een sterk seizoen speelt ie niet nee. Maar hij staat er internationaal wel goed op en clubs zitten achter hem aan, dusLekker verkopen deze zomer.
quote:
Hoesen volgend jaar ook 4* skillsquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef vandermar het volgende:
Willems zou wel 4* skills minimaal mogen hebben though
Boetius, Pellequote:
Ik zie op dit moment weinig potentie in Willems bij dit PSV. Grote schoonmaak mag wel, al zoveel jaar zulke slechte resultaten in makkelijke uitwedstrijden, er zit iets niet goed in dit elftal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zeg houden tenzij erg hoog bod. We hebben niet zo veel verdedigers hèDoen we degenen die potentie hebben weg. Schiet niet op zo.
Dit dus!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment weinig potentie in Willems bij dit PSV. Grote schoonmaak mag wel, al zoveel jaar zulke slechte resultaten in makkelijke uitwedstrijden, er zit iets niet goed in dit elftal.
74 rated silverquote:
74 rated, 4* skills, 85 strength, 84 pace. Dat wordt me een speler hoorquote:
Gistermiddag nog 3fm geluisterd? Was echt baasquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
74 rated, 4* skills, 85 strength, 84 pace. Dat wordt me een speler hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |