en dit iddquote:
Ik was geloof ik 25 of 26 toen ik op mezelf ging.quote:
16 officieel was het. 19de al een eigen huisquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was geloof ik 25 of 26 toen ik op mezelf ging.
Ik heb hier door m`n moeder een heerlijk leventjequote:
Ahhquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:43 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Ik had de eerste weken een waar vakantiegevoel, ik heb ook nergens problemen mee gehad.
Boeiend. Ik was 23/24 jaar oud. Na overigens wel een tijdje in het buitenland met andere studenten.quote:
Zoek iets in de buurt en schuif 's avonds af en toe aan bij je moeder. Vinden ze leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Ik heb hier door m`n moeder een heerlijk leventjeEn ik vind niet dat er een leeftijds categorie is die bepaald wanneer je op jezelf moet gaan wonen. Ik begin ook pas over 2 weken met mijn rijbewijs, Ja.. nou en?
Dat ga ik ook doen. 2-3x per week nog thuis eten, en iets op max 1 km van huis hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zoek iets in de buurt en schuif 's avonds af en toe aan bij je moeder. Vinden ze leuk.
Het is volgens mij niet zozeer echt een probleem als dat het meer een soort van onzekerheid is. Je verlaat toch je ouderlijk nest en dat is niet iets wat je 1-2-3 doet natuurlijk. Je moet je er op gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik volg hem even want valt me op dat velen van mijn generatie ineens problemen lijken te krijgen als ze zelfstandig gaan wonen.
Wat voor problemen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik volg hem even want valt me op dat velen van mijn generatie ineens problemen lijken te krijgen als ze zelfstandig gaan wonen.
Nee? Ik wist niet hoe gauw ik weg moest komen zodra ik ging studeren en heb er geen seconde spijt van gehad. En nee, ik had het niet 'verschrikkelijk' thuis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet zozeer echt een probleem als dat het meer een soort van onzekerheid is. Je verlaat toch je ouderlijk nest en dat is niet iets wat je 1-2-3 doet natuurlijk. Je moet je er op gaan aanpassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |