Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De gevaren van Australie worden wel overhyped
quote:
KNEUSquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bespin is die Star Wars planeet waar ze die neger vandaan toveren
Dat ontkende ik ook niet..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het zijn er alleen minder dan in de steden.
Lando jonge!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bespin is die Star Wars planeet waar ze die neger vandaan toveren
Daar fapt het halve topic blijkbaar op, "groen"quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Al hebben ze op een zwevende stad wss geen spinnen dus das wel pro. Zag wel weinig groen dus mja
Buitenlander..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
LIMBURG SOWIESO JONGEEEEEEEEEEEEEEE
Gewoon op stil?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Mijn mobiel staat al 2 weken uit ofzovergeet hem altijd aan te zetten na colleges.
Vergeet ik ook terug te zettenquote:
Mensen die geen 10 spiegelfoto's per dag op instagram zettenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vergeet ik ook terug te zettenIk ben niet echt een mobieltjes persoon. Ding ligt nooit in de buurt en doe er zelden wat mee. Is meer voor al er iets is op reis ofzo..
Ik vind dat mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
das nou ook niet echt mooi te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |