Op woensdag 12 mei 2010 15:58 registreerde ik me op FOK! na twee jaar gelurkt te hebben. Na drie maanden afwezigheid ging ik in ONZ meeposten. Toen ontdekte ik slowchats. Daar ging het mis. Inmiddels zit ik hier, twee dagen voor mijn 17e verjaardag, met een account van 1063 dagen oud met daarop 99.999 posts, een daggemiddelde van 95 posts, 14.381 foboviews en 1.782 foboreacties, dat al sinds 14 mei 2011 in de top 500 staat. Oeps.
Ga ik nu stoppen met posten? Nee, daar vind ik het hier te leuk voor. Ik heb toffe dingen meegemaakt op het forum en op meets en er zelfs een vriend aan overgehouden. Ik houd van FOK! en zou het niet willen en kunnen missen

.
Wil ik per se dat iedereen weet van dit heuglijke feit? Nee, maar ik vond het op zijn minst wel een topic in ONZ waard, gewoon voor de herinneringen. En anders moest ik de moeilijke keuze maken welk topic mijn 100.000e post zou verdienen. Nehh, eigen topic it is, finito.
Verder komt hier nu geen verhaaltje over dolfijnen met gefrituurde ballen of zoiets omdat ik voor mijn proefwerk van morgen moet leren. Het spijt me

.
Maar wacht! Wat is deze? Er komt toch wel een verhaaltje voor jullie! Wellicht niet van mij en het is ook niet van de beste kwaliteit, maar leesvoer is leesvoer. Vermaeckt u. Tijdens het lezen zal u allen duidelijk worden wie de auteur van dit zoete stuk is.
Als een klein bidsprinkhaantje die aspiraties heeft om een almachtige dolfijn te worden vervolgde zij haar queste naar de oceaan te gaan, onderweg bestreed zij bagger users en nare crewleden. Waarna vele forumnarren haar naam in diverse fora tot in de eeuwigheid lieten galmen. Er was er echter één die anders was. De betreffende was in feite een almachtige dolfijnengod. Hij was zo gespierd en zo kranig als een neusstaart maki, had een fabelachtige staart als die van een poes, en een vin als die van een haai en een dolfijnenkop! Dit waarachter wezen gaat dezer dagen bekend als 'stefanhaan'. Hij showde zijn moves en de kleine bidsprinkhaan tjirpte en spoot van genot! Zij bezweek voor zijn charme en samen hadden zij nog hevige neuqseks in de oceaan. Onder de gillende sterretjes van de schildpadden. En zo leefden zij nog lang en gelukkig <3
Fin. Ha-ha, in het echt is hij bang van oceaan en zee

. Nou ja, dat is nogal offtopic. Ik houd er niet van als de OP offtopic is. Verder heb ik niet echt meer iets te vertellen, dus dit was het wel. Ik ga nu zo bijna ongeveer op verzenden drukken en mijn 100.000e post officieel maken.
Kusjeknuffellebber, Nijn.
![lswoBLw.jpg]()
SPOILER: Antwoord vraag in TT voor mijn mede-autisten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie