quote:Al binnen twee weken na de aangekondigde scheiding van Rafael en Sylvie viel het ooggetuigen op dat Sabia met een eigen sleutel het appartement van Rafael betrad en verliet.
Dit, dat scheelt hem duizenden euro's alimentatie per maand.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Khalid in zijn handjes wrijft en denkt...mooi daar ben ik vanaf.
Dit is dus volgens mij echt de vader van Raf..quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Pril geluk, ammehoela
[..]
[ afbeelding ]
Bron
waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:53 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik denk dat Sabia overigens de reden is van het totaal mislukte EK.
No wayquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, dat scheelt hem duizenden euro's alimentatie per maand.
Was Sabia niet degene die niet zo populair was bij de spelersvrouwen omdat ze gezegd had dat ze echt niet van ¤ 20.000 per maand rond kon komen?
Je vraag je achteraf wel af waar dat bedrag vandaan komt....
Ik zou me er wel raad mee wetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
No way ::o Dat is tegen de 700 euro per dag?! Waar laat je het in hemelsnaam! Nou ja in de PC Hooft wss
In het stukje wat ik hierboven gelinkt heb:quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
No wayDat is tegen de 700 euro per dag?! Waar laat je het in hemelsnaam! Nou ja in de PC Hooft wss
quote:Andere Spielerfrauen halten Boulahrouz wegen Äußerungen wie „Ich gebe 20 000 Euro im Monat aus!“ für arrogant.
Ja, ik ben bang dat ik het ook wel zou kunnen..... gelukkig kan ik ook met minder dan 10% van dat bedragquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik zou me er wel raad mee weten
Nu klinkt het ineens als heel weinig, in voetbalvrouw-maatstaven...volgens mij is dat nog niet eens een tasquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
No wayDat is tegen de 700 euro per dag?! Waar laat je het in hemelsnaam! Nou ja in de PC Hooft wss
Ja en daar dan in Parijs de hele tijd tegen Syl zegt, nee hoor je moet hem echt vergeten. Je verdient beter meid, het is gewoon niet de man voor jou.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Smallish het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat Sabia doodleuk met Sylvie naar Parijs gaat begin dit jaar en ondertussen, zonder dat Sylvie er van op de hoogte is, iets heeft met Rafael. Ik vertrouw Sylvie wat dat betreft niet in haar rol naar de buitenwereld. Er is oudjaarsnacht iets gebeurt in een situatie die al langere tijd speelde. Zeker na alle geruchten vorig jaar dat het rommelde tussen Sylvie en Rafael.
Die Speld is overigens wel erg goed.
Triotjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:11 schreef Smallish het volgende:
Nah ja, misschien zaten ze wel in een soort van driehoeksverhouding en is het daar ergens misgegaan. Kan me er zelf niet zoveel bij voorstellen, maar nu achteraf valt me wel op dat de foto's en teksten die Sabia van Sylvie op Twitter zette, ook wel wat seksueel getint waren. Ook die O&N foto ziet er wel erg intiem uit. Of sla ik nu door?
En dan die foto van die "taart" die zo close-up was dat je zou denken dat ze werkelijk een paar calorieën binnen had gekregen, maar meer dan een klein stukje uit een gebakje was het niet, of die banketbakker heeft reuzenframbozen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik moet nu ook denken aan die tweet van Syl dat ze lekker therapeutisch labiel had lopen doen met Sab en chocola, vlak voor oud en nieuw..Een luisterend oor bieden, jaja maar ondertussen..
Waarom moet zij gekeurd wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
Ook al zitten wij te smullen van de al die andere commentaren, ik vind het toch wel een prima reactie van hem, hoor. Maar eh, Sabia heet dus formeel geen Boulahrouz meer?quote:Reactie Bouhlarouz
Vandaag geeft de zaakwaarnemer van Khalid Boulahrouz namens de voetballer van Sporting Portugal een verklaring af over de ontwikkelingen rondom het stel.
'In 2010 zijn Sabia en ik uit elkaar gegaan. De scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Ik ben daar in de media nooit over naar buiten getreden. Mijn enige zorg en verantwoordelijkheid liggen bij onze kinderen. Ik respecteer Sabia omdat zij de moeder van mijn kinderen is.
Haar keuzes in haar privéleven behoeven geen inhoudelijk commentaar. Mijn verantwoordelijkheid rust in drie dingen waar ik onvoorwaardelijk van hou: mijn kinderen, directe familie en het voetbal,' luidt het.
Van Sylvie ook een prima reactie an sich, maar niemand gelooft hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ook al zitten wij te smullen van de al die andere commentaren, ik vind het toch wel een prima reactie van hem, hoor. Maar eh, Sabia heet dus formeel geen Boulahrouz meer?
Ja volgens mij is ze een duitse...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Is Sabia duits dat ze in Hamburg is blijven wonen? Ik zou toch lekker teruggegaan zijn naar Nederland.
Dus sabia al bijna 3 jaar uitelkaar.
Gezien de geruchten bij het ek vorig jaar, zijn raf en syl ook al bijna een jaar geen setje meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |