abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:01:03 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125064824

Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael

Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.

"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar."
Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."

Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.

Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.

Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.

quote:
Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Rafael van der Vaart heeft naar eigen zeggen zijn vrouw Sylvie niet geslagen tijdens de beruchte oudejaarsavond afgelopen jaar.

Foto: ProShots
De voetballer doet deze onthulling zondag in het programma Derksen & ..., waarvan RTL Boulevard dinsdag al beelden vertoonde.
Afgelopen jaarwisseling kregen Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie ruzie. Niet veel later maakte het stel bekend dat ze gingen scheiden.

De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Verdrietig
Nu zegt de 30-jarige Van der Vaart in het interview met Johan Derksen: "Ik heb haar overigens niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van."
Rafael en Sylvie, die in 2005 trouwden, maakten in januari bekend te gaan scheiden. De twee worden nog regelmatig met elkaar gezien, maar ontkennen dat sprake is van een hereniging. Het stel heeft een zoon, Damián.
quote:
Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Sabia Boulahrouz zegt dat Rafael van der Vaart zijn ex-vrouw Sylvie niet heeft geslagen op Oudejaarsavond. Deze uitspraak doet ze twee dagen nadat Rafael zelf de klap heeft ontkend.

Foto: ANP
"Ik heb haar niet geslagen", zegt Rafael in een interview met Johan Derksen.
Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie, was ook aanwezig op de desbetreffende avond. Ze reageert donderdag tegenover RTL Boulevard.

"Het is eigenlijk niet aan mij hier iets over te zeggen, maar ik zou nooit meer vrienden zijn met Rafael als hij Sylvie een klap had gegeven."
Conclusie
Omdat de ex-vrouw van voetballer Khalid Boulahrouz naar eigen zeggen nog steeds vrienden is met Rafael, mag daaruit de conclusie getrokken worden dat er niet is geslagen. "We zijn nog vrienden, dus dan begrijp je wel dat dat niet is gebeurd."
Vlak na de jaarwisseling maakten Rafael en Sylvie van der Vaart bekend een punt achter hun huwelijk te zetten. De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
quote:
'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie Meis.

Foto: ANP
Bekijk video
Dat meldt de Duitse krant Bild in de nacht van zondag op maandag op de site.
"We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld'', aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad.

Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Khalid Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
Sylvie
Volgens Bild zou Meis al op de hoogte zijn van het nieuwe liefdesgeluk van haar ex. ''Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen", aldus Boulahrouz. "Sylvie heeft haar eigen leven nu.
Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'

Figuranten in deze gate:
Nikkie Plessen

Mariakaars

De "Persoonlijke Assistente" van Sylvie, a.k.a. de tasdraagster

Heel merkwaardig..

Interview in Jackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 april 2013 @ 12:01:26 #2
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125064835
quote:
Transfer Sabia Boulahrouz naar Van der Vaart vrijwel rond
‘Bij Khalid zat ik alleen maar op de bank’

DOOR MIKE HUNT EN DIEDERIK SMIT • DINSDAG 9 APRIL 2013, 11:35

De transfer van Sabia Boulahrouz naar Rafael van der Vaart is zo goed als rond. De spelersvrouw zal naar verwachting een contract tekenen dat haar tot 2017 aan de middenvelder van Hamburger SV bindt.

Sabia, afkomstig uit de eigen jeugd van Boulahrouz, was naar eigen zeggen toe aan een overgang naar een grotere voetballer: “Bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank. Voor mijn toekomst is het echt beter om verder te kijken, zeker met het oog op het WK van volgend jaar. Op deze manier hoop ik weer in beeld te komen bij Oranje.”

Volgens Sabia zijn de onderhandelingen soepel verlopen: “In januari merkte ik voor het eerst dat er interesse was. Er zijn toen een paar geheime gesprekken geweest en ik had er meteen een goed gevoel bij.”

Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
pi_125064870
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:01 schreef Pino112 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

De speld _O_
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:03:01 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125064889
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:04:05 #5
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125064932
quote:

[..]

:D
pi_125064983
It Never Hurts To Help!
pi_125065070
Bedankt voor het openen hexje, mobiel werkte Niet echt mee.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_125065098
Jemig! Ik wilde gister nog wewl iets posten in de trant van "als Rafia echt een stel is, eet ik mijn schoen op en ga ik naakt over straat rennen" om maar even aan te geven hoe onwaarschijnlijk ik het vond. Nou durf ik een dergelijke uitspraak nog wel over Syl en Bieb te doen.

Volgens mij speelde het in ieder geval al vanaf het moment dat mensen om Raf heen (mama Lola oa) heel gedecideerd zeiden dat eht niet meer goed ging komen. Snap trouwens echt niet als mesnen zeggen dat zoiets niet erg is, omdat het gebeurt NA de scheiding/breuk. Alsof het je koud moet laten als je BFF een dag na je scheiding je ex-man gaat versieren...

Syl heeft wel een Yolanthe-strategie ingezet door haar BFF (of nou ja, second best, sabia is/was de beste) Danie de Wandelende Wortel in te zetten die vanaf haar kraambed even uithaalt naar Sab. Zo deed Yo het ook: zelf chique haar mond houden en bestie Jennifer het vuile werk laten opknappen bij RTL Boulevard.
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:09:18 #9
14505 OProg
A Life in Music
pi_125065101
quote:

[..]

:D :D
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_125065159
quote:

[..]

_O-
pi_125065334
_O- Vooral dat: "bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank".
pi_125065370
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”

_O-
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:22:07 #13
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_125065526
quote:

[..]

_O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_125065572
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Jemig! Ik wilde gister nog wewl iets posten in de trant van "als Rafia echt een stel is, eet ik mijn schoen op en ga ik naakt over straat rennen" om maar even aan te geven hoe onwaarschijnlijk ik het vond. Nou durf ik een dergelijke uitspraak nog wel over Syl en Bieb te doen.

Volgens mij speelde het in ieder geval al vanaf het moment dat mensen om Raf heen (mama Lola oa) heel gedecideerd zeiden dat eht niet meer goed ging komen. Snap trouwens echt niet als mesnen zeggen dat zoiets niet erg is, omdat het gebeurt NA de scheiding/breuk. Alsof het je koud moet laten als je BFF een dag na je scheiding je ex-man gaat versieren...

Syl heeft wel een Yolanthe-strategie ingezet door haar BFF (of nou ja, second best, sabia is/was de beste) Danie de Wandelende Wortel in te zetten die vanaf haar kraambed even uithaalt naar Sab. Zo deed Yo het ook: zelf chique haar mond houden en bestie Jennifer het vuile werk laten opknappen bij RTL Boulevard.
Nou ja, het was geeneens een uithaal. Ze zei alleen dat het rauw op haar dak kwam en dat je zoiets niet verwacht van een 'beste vriendin'. Ik vind het allemaal nog wel keurig. Ikzelf zou als ik Sylvie was echt heel anders reageren. :P
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 12:25:06 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125065623
met zo'n beste vriendin heb je geen vijanden meer nodig!
pi_125065745
Wie heeft de plaatjes eigenlijk gemaakt met de teksten tussen Rafael en Sabia? Die persoon van hier had dus ook al zo'n vermoeden? :P
pi_125065758
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Bangerhart het volgende:

[..]

Nou ja, het was geeneens een uithaal. Ze zei alleen dat het rauw op haar dak kwam en dat je zoiets niet verwacht van een 'beste vriendin'. Ik vind het allemaal nog wel keurig. Ikzelf zou als ik Sylvie was echt heel anders reageren. :P
Ik denk dat Sylvie ook echt wel anders reageert maar niet in het openbaar. En geef haar eens ongelijk, wat een naaistreek!

Het was inderdaad niet echt een mega-uithaal maar wel wat specifieker en afkeurender dan de reactie van Sylvie zelf, net zoals Yo destijds.

Veel gescheiden sterren hebben een soortgelijke reactie waarin zij het belang van het kind vooropstellen. Ik vraag mij af of dat altijd oprecht is; ergens in haar verklaring sijpelt toch wel wat venijn door of in ieder geval de indruk dat ze niet helemaal meent wat ze zegt en mogelijk Damian als bliksemafleider gebruikt.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 april 2013 @ 12:30:28 #18
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125065767
quote:
Ja die ga ik er niet meteen bijzetten natuurlijk.
pi_125065776
Trouwens, op die zogenaamde verliefde foto staat volgens mij de vader van Raf en niet Raf zelf!
pi_125065875
quote:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef MightyMightyM het volgende:
Trouwens, op die zogenaamde verliefde foto staat volgens mij de vader van Raf en niet Raf zelf!
Zit hij ook al in het complot? Wat een ouwe snoeper :(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_125065888
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik denk dat Sylvie ook echt wel anders reageert maar niet in het openbaar. En geef haar eens ongelijk, wat een naaistreek!

Het was inderdaad niet echt een mega-uithaal maar wel wat specifieker en afkeurender dan de reactie van Sylvie zelf, net zoals Yo destijds.

Veel gescheiden sterren hebben een soortgelijke reactie waarin zij het belang van het kind vooropstellen. Ik vraag mij af of dat altijd oprecht is; ergens in haar verklaring sijpelt toch wel wat venijn door of in ieder geval de indruk dat ze niet helemaal meent wat ze zegt en mogelijk Damian als bliksemafleider gebruikt.
Ja, ik zou echt kapot zijn van zoiets en hele erge haat hebben voor allebei de personen. Vreemd dat mensen dit elkaar aan kunnen doen. Onder het mom van 'liefde' zeker.

Ik denk trouwens dat dit al een poosje bekend is bij iedereen (oa Sylvie) want na de scheiding van Rafael en Sylvie, gingen Sabia en haar man ook ineens meteen scheiden. Ik vermoed dat ze wilden wachten om het naar buiten te brengen om de een of andere reden. Maar dan is het weer raar dat die twee vrouwen zo close met elkaar omgingen.. :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:36:43 #22
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_125065912
Is er al bloed vergoten?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_125066008
quote:
Boulahrouz respecteert zijn ex-vrouw RIJSWIJK - Voetballer Khalid Boulahrouz heeft de publiciteit opgezocht nadat maandag bekend werd dat zijn ex-vrouw een relatie heeft met Rafael van der Vaart.

Boulahrouz laat dinsdag via het ANP weten zijn voormalige vrouw te respecteren. „Haar keuzes in haar privéleven behoeven geen inhoudelijk commentaar”, aldus de verklaring van de voetballer.

Het feit dat Sabia Boulahrouz een goede vriendin is van Sylvie is breed uitgemeten in de (Duitse) boulevardpers.

Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.

Ook weer zo' n saaie voorspelbare reactie..Kom op Khalid, doe je bijnaam eer aan!
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:43:32 #24
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_125066073
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:40 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ook weer zo' n saaie voorspelbare reactie..Kom op Khalid, doe je bijnaam eer aan!
Ik denk dat Khalid in zijn handjes wrijft en denkt...mooi daar ben ik vanaf.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:44:35 #25
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_125066101
Wow, die videobeelden....ze staan echt dom te giechelen alsof het 1 grote grap is.
Geen idee wat ik nou moet geloven!
Blood for breakfast, blood for lunch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')